Jump to content
IGNORED

Zastanawiam się nad zakupem Wzmacniacza zintegrowanego

DieselNitro81

Recommended Posts

Mój 15 letni sprzęt zaczął odmawiać posłuszeństwa a jest to Sony Mhc Rx 77 z 1996 roku pojawiło się buczenie w głośnikach węc pewnie odpaliły się końcówki. Koszt naprawy jest jak dla mnie śmieszny ale tyle sobie teraz liczą za naprawy dodatkowo potencjometr źle działa i nie wysuwa się już szuflada razem 300 zł. Szkoda mi tych pieniędzy i zastanawiam się nad zakupem czegoś dobrego i starszego. Mam mnóstwo katalogów począwszy od 1999 roku zaczynając na Denonie a kończąc na firmie Yamaha. Zawsze mnie interesował sprzęt z wyższej półki ale nie było mnie wtedy stać ;) Teraz na Allegro jest mnóstwo ciekawych rzeczy na które akurat teraz mogę sobie pozwolić a z tego co widzę znawców tej tematyki jest napewno wielu więc będę bardzo wdzięczny jeśli ktokolwiek mi posłuży radą w sumie to jestem początkującym Audiostereowcem ;)

disco i futu... chlop jest nowy, nie lepiej jako obeznani z forum od dlugiego czasu podac mu linka do analogicznych tematow, ktorych bylo bardzo wiele.(?)

DieselNitro81:

na poczatek, wyszukiwarka i wpisujesz "jaki wzmacniacz do". dostaniesz cale mnostwo tematow, posiwecajac im niestety troche czasu nabierzesz pewnego obeznania. mozliwe, ze po kilku wieczorach rozwieja sie twoje watpliwosci, choc zakladam ze zapragniesz wiecej i wiecej ;)

wtedy zaloz nowy watek piszac ze czytales i wciaz nie rozwiazales problemu. ktos na pewno pomoze.

w cenie do 500zl kupisz spokojnie calkiem mila integre jak na poczatek..

mocno zagra na pewno kazde sony es i yamaha (stara). o konkretne modele nie ma co pytac, bo po dobrej opinii ich cena na allegro wzrasta 2x.. takze najlepiej przekopywac forum i jak cos to pytac PW osoby, ktore najwiecej sie wypowiadaly w watkach..

i tak jak napisales, co nagle to po diable.

powodzenia

• Użytkownicy+

Hidden Content

Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.