Skocz do zawartości
IGNORED

katastrofa pod Smolenskiem


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

To zdjecie wraka .... nadal mnie zastanawia GDZIE JEST KABINA PILOTOW

no dobra cytuje wypowiedz jednego z forumowiczow z tematu na lotnictwo.net.pl (dosc fachowi)

 

"Ja widzialem film na którym byl pokazany dziob samolotu. Leżał na boku i kabina z zew. od gory wygladala na cala. Doskonale pamietam, ze troche wypchnieta byla tylko jedna szyba. w niewielkim stopniu bylo widac spod, ktory wygladal na zmiazdzony, dalej byla niewielka przerwa i pare metrow poszycia samolotu. Niestety nie wiadomo czy z drugiej strony bylo cos wiecej. Filmu, czy zdjec znalezc nie moge bo widzialem to w tv, chyba tvn24. Pokazali to 2x i koniec. Troche mnie zdziwilo dlaczego do tej pory sa problemy z identyfikacja pilota"

 

Dalej przypominam jak (podobno) kilka dni temu emerytowany wojskowy byl na miejscu katastrofy i widzial 4 ciala w kabinie pilotow przypiete pasami.

 

Zdjecie powyzej przeczy tym dwom relacjom bo kabiny tutaj nie ma...

Poszukajcie po necie fotki czy filmy z pierwszych relacji. Moze bedzie gdzies ja widac?

To w sposob istotny zmieni moje podejscie do tematu

>Zdjecie powyzej przeczy tym dwom relacjom bo kabiny tutaj nie ma...

>Poszukajcie po necie fotki czy filmy z pierwszych relacji. Moze bedzie gdzies ja widac?

>To w sposob istotny zmieni moje podejscie do tematu

 

Co wy ludzie z tą kabiną? Jak rozumiem jest to część którejś z teorii spiskowych opisanych w "Naszym Dzienniku" czy innej "polskiej" prasie. Że niby laserem ją upalili czy jak?

Jestem Europejczykiem.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

z powyższego linku ale głębiej

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

czniać to . . . jak mawia prawdziwy noblista - jadem na ryby

Jaro_747, 21 Maj 2010, 02:25

 

zauwazylem, ze kiedy pisali o kabinie Tu-154 ilustracja przedstawiala zawsze ogon tutki. pomyslalem, co z kabina i zapewne takie pytanie zadawalo sobie wiele osob. przeszukalem ogolnie dostepne zdjecia i dupa blada. zakrawa to na celowy sposob informowania. przyznaj sie kretynie, ze cos wiesz, bo poleciales wlasciwymi sobie kretynadami w rodzaju "upalenia laserem" jak zawsze kiedy pytanie jest "niewlasciwe". jako jambo popytaj wsrod kolezkow, moze ktorys wie co stalo sie z ta czescia kolezki i zna powody tej zadziwiajacej polityki dezinformacyjnej.

  • Redaktorzy

A przecież ze zdjęcia widać, co z kabiną. Ja też na wczesnych materiałach widziałem uszkodzoną kabinę raz czy dwa razy, tylko że były to materiały w postaci zdjęcia wrzuconego jako ilustracja tekstu na serwisach internetowych. Sądząc z tego, co widać powyżej, ze jak zwykle w takich wypadkach było to zdjęcie byle czego, tj. fotografia kabiny byle jakiego samolotu ściągnięta z netu, żeby ukryć brak oryginalnych ilustracji. Prasa, zwłaszcza w sieci, robi tak regularnie.

"Czy wieża przez chwilę była przekonana, że samolot nie uderzył w ziemię, lecz odleciał na zapasowe lotnisko? Może o tym świadczyć dezorientacja pracownika obsługi, który wyszedł z budynku lotniska tuż po zderzeniu samolotu z ziemią. - To był mężczyzna w mundurze. Zapytałem, gdzie jest nasz tupolew - opowiada por. Wosztyl. - Odleciał, usłyszałem."

 

Fragment rozmowy z Por. Arturem Wosztylem, pilotem Jak-a 40, ktory lądował w smoleńsku przed Tu-154M.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

za kabine ludzie brali foto czesci ogonowej tu154 z czesciowa utrata poszycia co wygladało jakby odpadły tylko szyby :) i zgodnie z regułami fizyki połozone były w dystalnej od miejsca uderzenia czescu rumowiska jako ze z racji wagi miało najwieksza energie kinetyczna wiec poleciało najdalej

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

cir, 21 Maj 2010, 11:11

 

>za kabine ludzie brali foto czesci ogonowej tu154 z czesciowa utrata poszycia

 

To nie poszycia tam brakowało tylko statecznika pionowego, zwyczajnie

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

cir, 21 Maj 2010, 11:11

 

>za kabine ludzie brali foto czesci ogonowej tu154 z czesciowa utrata poszycia co wygladało jakby

>odpadły tylko szyby

 

Prosze Was...podalem cytat z 38 strony tematu poswieconego katastrofie z forum LOTNICZEGO gdzie glownie PILOCI sie wypowiadaja...

To ze jakis leser pomyli ogon z przodem moge zrozumiec ale nie piszcie ze PILOCI mogli sie nabrac.

Skoro widzial to w materialach TV to albo byly podlozone z innej katastrofy albo ... kij wie co.

w tej chwili wyglada to jeszcze bardziej na elektroniczny atak - pozycja Tu-154 przesunieta w osi y o jakies -70 m do -80 m i w osi x jakies 15 m, mgla i lot na przyrzady; informacje nakladaja sie z dezinformacja, wiec trudno to wszystko ocenic, ale bylo w wywiadzie z obsluga wiezy, ze zaloga polskiego samolotu nie kontaktowala sie w koncowej fazie lotu z wieza i jesli wieza alarmowala, ze sa za nisko, to moglo znaczyc, ze sygnal z wiezy, jak i informacja zwrotna byla zaklocana.

Lot tak nisko nad ziemia na autopilocie swiadczy dobitnie o tym, ze pozycja pokazywana przez przyrzady byla zupelnie inna niz faktyczna. takie, a nie inne wyniki wstepnego raportu nie zamykaja sprawy i pozwalaja na wprowadzenie strony trzeciej itp. Bardzo ciekawe jest czy Il-76 mial jakies slady uszkodzenia poszycia.

tak pociac kadłub to chyba tylko rycerze jedi moga:)

 

ostatnio pojawiła sie nawet lokalizacja tajnej fabryki pod lotniskiem a obecnie bazy tajnych oddziałow rosyjskich zamachowców

widac to wszystko oczywiscie na słynnym juz filmie ze strzałami i biała postacia machajaca reką do ludzi :)

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

ich autopilot kontrolował jedynie parametry zejscia w dół, parametry ustawiał ręcznie pilot tu154 tak jak uwazał za odpowiednie .Autopilot nie porównywał tego na bieząco z trojwymiarowa mapa terenu -ciagle mylicie ale rozumiem ze w słusznej sprawie

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

ogladalem w te dni sporo zdjec i trafilem na jednym z portali artykul o katastrofie Tu-154M ilustrowany zdjeciem samolotu linii tuteckich po katastrofie w Amsterdamie, co wykryl jakis czlowiek piszacy komentarze pod artykulem. to co pisal jozwa, ze czesto dla ubarwienia wyciaga sie to, co ma sie pod reka w archiwum i to samo moglo byc z tym zdjeciem opisywanym przez Roberta Gdansk w TVN24

 

drugi fake, to podawanie informacji o katastrofie przez jakis portal o godzinie 7:38, a ponoc jest to wynikiem blednie zsynchronizowanego zegara serwera i stad pole do domyslow.

Nowy to w poprzednim watku o katastrofie ktorys z was wrzucił zdjecie innego rozbitego znacznie mniej tutka i utrzymywał ze ci co przezyli zostali dobici przez Rosjan.

Dopisałem sie od razu ze pokazujecie inne zdjecie bo gazeta na ktora sie powołujecie wrzuciła to co akurat miała w dodatku za darmo

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

>C3PO, 21 Maj 2010, 11:34

>To nie poszycia tam brakowało tylko statecznika pionowego, zwyczajnie

 

Prawie dobrze zinterpretowałeś to zdjęcie.

Jest to tylna część kadłuba samolotu, ale odwrócona do góry nogami. To co wielu uważa za powybijane szyby kabiny to jest komora środkowego silnika z wyrwaną pokrywą. Widać też jeden z bocznych silników.

Wyrwany statecznik pionowy widać osobno na innych fotografiach.

W necie jest cała masa fotografii tego samolotu przed katastrofą i warto porównać biorąc za punkty odniesienia na przykład malowanie płatowca.

Gość

(Konto usunięte)

W tupolewie były dwa rodzaje wysokościomierzy: radiowy (mierzący za pomocą fal radiowych odległość od podłoża) i baryczny (który do obliczenia wysokości potrzebuje informacji o ciśnieniu na ziemi podawanej przez wieżę). Wysokościomierz radiowy w warunkach lotniska smoleńskiego nie był przydatny ze względu na pofałdowanie terenu. W tej sytuacji załoga była uzależniona od informacji o ciśnieniu podanej przez wieżę. Jeżeli wieża podała załodze błędną liczbę, to piloci nie wiedzieli, na jakiej naprawdę są wysokości.

 

Informacja o tym, kto komu co powiedział o ciśnieniu, na pewno są na czarnych skrzynkach. Na środowej konferencji w Moskwie Międzypaństwowy Komitet Lotniczy unikał odpowiedzi na pytanie, jakie ciśnienie podała wieża. Gdy lądował por. Wosztyl, wieża podała mu prawidłowe dane.

 

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,7912876,Pilot__Mowilem_im_o_zlych_warunkach_w_Smolensku.html

  • Redaktorzy

Kilkakrotnie postulowano też (na podstawie "dyżurnych" zdjęć z serwisów), ze sprawa jest podajrzana, bo zwłok nie widać. Ktoś w końcu zadośćuczynił i włożył jakieś zdjęcie ze szczątkami. Słabo się robiło.

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

    Gość
    Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.