Skocz do zawartości
IGNORED

katastrofa pod Smolenskiem


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Co od strony lotniska?

 

 

 

No to jeszcze raz zapytam: co od strony lotniska nie działało?

 

Chodzi mi o to że w automacie nie mogli odleciec ponieważ,aby to zadziałało i mogli odejść na drugi krąg,o co im chodziło.

to autopilot musi odbierać sygnał z nadajnika kierunku systemu ILS umieszczonego na końcu pasa.Niestety lotnisko w Smoleńsku nie zostało w nie,wyposazone.

Gość

(Konto usunięte)

to autopilot musi odbierać sygnał z nadajnika kierunku systemu ILS umieszczonego na końcu pasa.Niestety lotnisko w Smoleńsku nie zostało w nie,wyposazone.

 

i niestety, autopilot pilot był w stanie upojenia

Chodzi mi o to że w automacie nie mogli odleciec ponieważ,aby to zadziałało i mogli odejść na drugi krąg,o co im chodziło.

to autopilot musi odbierać sygnał z nadajnika kierunku systemu ILS umieszczonego na końcu pasa.Niestety lotnisko w Smoleńsku nie zostało w nie,wyposazone.

Dlatego stracili kolejne kilka sekund zanim ręcznie próbowali poderwać samolot. To, że tego nie wiedzieli też nie najlepiej świadczy o ich wyszkoleniu.

Dlatego stracili kolejne kilka sekund zanim ręcznie próbowali poderwać samolot. To, że tego nie wiedzieli też nie najlepiej świadczy o ich wyszkoleniu.

 

Tak,ale to jest wersja Millera,weż to pod uwagę,lepiej sobie tych wersji nie przyswajać,przynajmniej unikniesz rozczarowania.

.Niestety lotnisko w Smoleńsku nie zostało w nie,wyposazone.

no niestety i nie zrobili czerwonego dywanu dla kurdupola, nie zakupili roz czerwonych.

 

Tak,ale to jest wersja Millera,weż to pod uwagę,lepiej sobie tych wersji nie przyswajać,przynajmniej unikniesz rozczarowania.

ty moze sobie wreszcie cos przyswoj jak nie jestes wymyslec sam.Nie ma wersji Millera.Jest wersja kilkudziesieciu EKSPERTOW.

no niestety i nie zrobili czerwonego dywanu dla kurdupola, nie zakupili roz czerwonych.

 

ty moze sobie wreszcie cos przyswoj jak nie jestes wymyslec sam.Nie ma wersji Millera.Jest wersja kilkudziesieciu EKSPERTOW.

 

Ale wyszła z tego krwawa łażnia,niestety,temat raczej nie powinien wzbódzać radosnych doznań,jakie wyrażasz na co dzień,żałosne...

Twoja radosna twórczośc nie zna granic do kąd można się posunąc...żenada!

Zamiast plec glupoty moze cofnijmy sie do materialow zrodlowych ....

 

Tlumaczenie Finalne Raportu MAK strona 101

1.14. Dane o pozostawaniu przy życiu pasażerów, członków załogi i innych osób przy

zdarzeniu lotniczym.

Na pokładzie znajdowało się 96 osób, wśród nich 4 członków załogi i 3 osoby personelu

pokładowego. Badania medyczno - trasseologiczne wykazały, że w chwili rozpadu konstrukcji

samolotu, w locie odwróconym, na znajdujących się na pokładzie ludzi działały przeciążenia

o wartości przekraczającej 100g. Według rezultatów ekspertyz sądowo - medycznych, śmierć tych

osób, znajdujących się na pokładzie, nastąpiła błyskawicznie, w chwili zderzenia samolotu

z powierzchnią ziemi, wielokrotnych wyniku licznych, mechanicznych uszkodzeń ciała,

niemożliwych do przeżycia, odniesionych w wyniku działania pozagranicznych udarowych

przeciążeń hamowania i ulegających niszczeniu elementów statku powietrznego ( patrz także

rozdziały 1.13.1 i 1.16.8).

 

Dobrze wyczytalem ze przeciazenie ponad 100G ??

Niech ktos mi wytlumaczy jak to mozliwe....by w slizgajac sie w blocie z predkosci 250km/h statek o takiej masie wytracil tak szybko swoj ped iz 100G dzialalo by na pasazerow?

Jakie ślizganie, ludzie, to było dupnięcie o glebe!

Ale to jest słownictwo wewnątrzpartyjne. Np. nie można powiedzieć, że prezes dupnął o glebę. Należy powiedzieć, że prezes się poślizgnął. I tak się przeniosło na dupnięcia innego rodzaju.

Jakie ślizganie, ludzie, to było dupnięcie o glebe!

 

Mowimy o tej samej katastrofie?

 

Jesli dupneli w glebe tak jak szanowne grono woli i to dodatkowo przednia czescia gornego poszycia to jakim cudem dokonano

dokladnej analizy cial pilotow? Przeciez to ten obszar ktory wzial na siebie caly impakt udezenia...

 

By 100G zadzialalo na pasazerow w srodku przednia czesc samolotu powinna sie sprasowac...a piloci wraz z nia.

 

Ja tu widze sprzecznosc i to spora.

 

Pozatym slady wyryte w glebie i uwiecznione w raporcie swiadcza o tym ze jednego "dupniecia" nie bylo

wprawiles mnie w oslupienie.

 

.jakby dupneli w postaci bomby naprawodzajacej.... lecac pionowo.

 

kombinuj kombinuj.troche ci sie wroci z fizyki.

 

Ty tez mnie wprawiles w oslupienie...zaczales myslec i wyciagac wnioski...

wez poczytaj Raport MAK bo to sa ich dywagacje na temat udezenia w glebe i 100G przeciazenia...nie moje

2-3 g powoduje wystrzal poduszki powietrznej.100 g policzyli znajac predkosci i mase a moze i zmierzyli w rejestratorach.Nie jest to nic szczegolnego przy takich masach.Efekty zniszczenia sa rozne zalezne na jaka konstrukcje dzialaja.Watroba peka znacznie wczesniej.100 g to wynik katastrofy a nie przyczyna wiec mnie malo obchodzi.

Z tymi g to bym uważał, bo sie może co nieco oderwać podczas kichnięcia :)

 

Codzienne przeciążenia

  • 3,5 g – podczas kaszlu
  • 2,9 g – podczas kichania

Największe przeciążenia przeżyte przez człowieka

 

Dobrowolne:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) w

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) r. doznał przeciążenia 46,2 g w saniach rakietowych

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) . W wyniku tego eksperymentu popękały mu naczynia krwionośne w gałce ocznej (okresowa utrata wzroku, który J. Stapp odzyskał – szczęśliwie siatkówki w oczach nie były uszkodzone).

Mimowolne: kierowca

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) ,

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) , doświadczył przeciążenia równego średnio 179,8 g w roku

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) , gdy wyhamował ze 173 do 0 km/h na długości 66 cm, w wyniku uderzenia w ścianę

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) .

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Człowiek może być dobry, uczciwy ale i tak ilość ludzi na jego pogrzebie zależy od pogody...

Chodzi mi o to że w automacie nie mogli odleciec ponieważ,aby to zadziałało i mogli odejść na drugi krąg,o co im chodziło.

to autopilot musi odbierać sygnał z nadajnika kierunku systemu ILS umieszczonego na końcu pasa.Niestety lotnisko w Smoleńsku nie zostało w nie,wyposazone.

 

Owszem, autopilot ale nie TAWS który jest systemem autonomicznym. A piloci wiedzieli doskonale, że tam nie ma ILS. Po prostu popełnili błąd ktory kosztował życie ich i prawie setki pasażerów.

Jestem Europejczykiem.

 

Popełnili błąd na etapie decyzji, że będą próbować mimo mgły. I tak próbowali, aż spadli. Bo pan prezydent nie mógł się spóźnić. To jest proste i banalne. Nie ma innej wersji.

Popełnili błąd na etapie decyzji, że będą próbować mimo mgły. I tak próbowali, aż spadli. Bo pan prezydent nie mógł się spóźnić. To jest proste i banalne. Nie ma innej wersji.

 

Owszem, banalne. I dlatego inne wersje są i długo będą.

Jestem Europejczykiem.

 

ruskie prezydenta mu "zabili ", Tusk pogonił od koryta i co mu zostało gdy swoje życie z prezesem związał

 

a jak to działa ,na forum widać. Krzyczy, pluje, kłamie byle do koryta ... taka natura . Gorsze od geja

Chodzi mi tylko o polityków.Byłem w Rosji kilka razy i nic nie mogę zarzucić przeciętnym obywatelom.Bardzo pozytywnie wspominam poznane osoby.W samym Smoleńsku byłem ze sześć razy.

 

a co prawda ruska ma do tematu??

Ruska prawda nawet koło niej nie leżała:)

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

    Gość
    Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.