Skocz do zawartości
IGNORED

katastrofa pod Smolenskiem


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Teraz wszystko jasne, byli 104 cm wyżej, więc mogli odlecieć, ale Putin im zabronił.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Dobre :D

666 cm

Wojskowa Prokuratura Okręgowa w Warszawie przeprasza za błędne podanie danych, będące niezamierzonym efektem oczywistej omyłki rachunkowej. Omyłka ta wynikła z chęci jak najszybszego udzielenia odpowiedzi na pytanie dziennikarza" - napisał rzecznik prasowy NPW płk Zbigniew Rzepa w poniedziałkowym komunikacie

 

Taki drazliwy temat a oni omylki rachunkowe robia jak w podstawowce....

120m gwoli scislosci...

Nic narazie...a co?

Masz odpowiedz na te 10 pytan kozla?

Np czemu nikt nie ogladal silnikow (poprzestano na enigmatycznym stwierdzeniu ze dzialaly do konca) mimo ze urzadzenia pokladowe zarejestrowany dziwne wibracje pare sek przed przyziemieniem?

120m gwoli scislosci...

Nic narazie...a co?

Masz odpowiedz na te 10 pytan kozla?

Np czemu nikt nie ogladal silnikow (poprzestano na enigmatycznym stwierdzeniu ze dzialaly do konca) mimo ze urzadzenia pokladowe zarejestrowany dziwne wibracje pare sek przed przyziemieniem?

Czyli jednak lądowali?

"Przyziemienie, etap

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) polegający na dotknięciu kołami powierzchni pasa. Następuje po

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) czyli etapie lądowania, podczas którego statek powietrzny leci po torze poziomym ze stopniowo zmniejszającą się prędkością lotu wskutek zmniejszania ciągu zespołu napędowego czemu towarzyszy spadek siły nośnej i powolne (1 m/s) opadanie, a poprzedzający

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) , mierzony od punktu dotknięcia powierzchni lądowiska kołami podwozia."

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Człowiek może być dobry, uczciwy ale i tak ilość ludzi na jego pogrzebie zależy od pogody...

To by sie nawet zgadzało ze stenogramami. Wtedy jak odczytywali przez pare sekund te 100m. Pewnie było 1m ale ruskie zmanipulowały.

Człowiek może być dobry, uczciwy ale i tak ilość ludzi na jego pogrzebie zależy od pogody...

Mysle ze kolega jest w bledzie...jesli juz mowa o przyziemienu to w momencie gdy nawigator odlicza w dol do bodajrze 20m.

Wtedy kola dotknely ziemi (sa nawet slady w raporcie)

Ale oczywiscie ja sie nie znam a kolega widze wybitnym specem jest :P

wlasnie dlatego odpowiadam..ze nikt.Nie bede czekal na jasnie pana pytania.

 

Cud sie zdarzyl pewnego razu

chlop przemowil do obrazu

na to obraz ani slowa

taka byla to rozmowa...

O ile wiem TU 154 do cichych nie nalezy. Nawet wersja de luxe....watpie by krzyki glownego pasazera dotarly do kokpitu

 

Predzej doborowo kierowani przez obsluge naziemna....

No ale nie powiesz mi ze tam tez blizniak glownego pasazera siedzial i krzyczal "dobrze dajecie juz was widac dawaj do mnie"

Gość StaryM

(Konto usunięte)

Predzej doborowo kierowani przez obsluge naziemna..

Znaczy robisz z pilotów debili, którzy sie na niczym nei znali, nie zdawali sobie sprawy, że wiozą prezydenta i na ślepo we mgle wykonywali polecania jakiegoś kontrolera z lotniska, o którym doskonale wiedzieli, ze nie ma ILS, a w ogóle to formalnie jest nieczynne?

Dlaczego obrażasz naszych asów przestworzy?

Predzej doborowo kierowani przez obsluge naziemna....

Gdyby współpracowali i polegali na obsłudze naziemnej, to by kwitowali swoja wysokość i odeszli na drugi krąg, tak jak wcześniej deklarowali po usłyszeniu, że nie ma warunków do lądowania.

Dyskusja rzeczywiście jak z wyznawcami jakiejś sekty.

Znaczy robisz z pilotów debili, którzy sie na niczym nei znali, nie zdawali sobie sprawy, że wiozą prezydenta i na ślepo we mgle wykonywali polecania jakiegoś kontrolera z lotniska, o którym doskonale wiedzieli, ze nie ma ILS, a w ogóle to formalnie jest nieczynne?

Dlaczego obrażasz naszych asów przestworzy?

 

Czy tylko ja mam dejavu?

Wmawiasz mi ww. sentencje od dawna.

Uwazam ze wypadki mialy zgola inny przebieg zupełnie inny niz przedstawiony opini publicznej czego dowodem sa "cuda i dziwy" jakie dzieja sie z materialem dowodowym, zeznaniami i w ogolę ta katastrofa.

Jaki...nie mam pojecia bo wiekszosc rzeczy jest na tyle ukrytych i zamazanych ze sa tylko pożywka dla wszelkiego rodzaju teorii spiskowych.

 

Nie mniej jednak przeczytaj te 10 pytan do Laska i zastanow sie nad ich trescia pomijaca uprzedzenia do kozla (akurat to najgorszy przedstawiciel komisji - PR ma tak h..wy ze az strach).

 

Robienie z Protasiuka i Grzywny bezwolnych debili ktorzy w mleku wala na oslep lamiac wszelkie reguly jest smieszne i straszne zarazem. Chociazby zupelnie pomija sie (nawet nie chce sie rozmawiac) o czynniku usterki mechanicznej.

A w swietle tego...

dlaczego ekspertyza ATM, zamieszczona w załączniku do protokołu waszej Komisji stwierdza, że około 40 metrów przed miejscem gdzie znajduje się działka dr. Bodina, doszło do awaryjnych drgań silnika nr. 1 samolotu, znacznie przekraczających dopuszczalne normy a sekundę później analogiczne zjawiska nastąpiły w silniku nr. 3, a wreszcie doszło do awarii w silniku nr. 2 i awarii generatorów prądu?

powinna byc brana pod uwage!

Robienie z Protasiuka i Grzywny bezwolnych debili ktorzy w mleku wala na oslep lamiac wszelkie reguly jest smieszne i straszne zarazem. Chociazby zupelnie pomija sie (nawet nie chce sie rozmawiac) o czynniku usterki mechanicznej.

A w swietle tego...

dlaczego ekspertyza ATM, zamieszczona w załączniku do protokołu waszej Komisji stwierdza, że około 40 metrów przed miejscem gdzie znajduje się działka dr. Bodina, doszło do awaryjnych drgań silnika nr. 1 samolotu, znacznie przekraczających dopuszczalne normy a sekundę później analogiczne zjawiska nastąpiły w silniku nr. 3, a wreszcie doszło do awarii w silniku nr. 2 i awarii generatorów prądu?

powinna byc brana pod uwage!

Jak również tego, że po utracie części skrzydła nie poleciał dalej i przy prędkości 270 km/h taki mocny samolot rozpadł się i nikt nie przeżył po zetknięciu się z ziemią.

Jak również tego, że po utracie części skrzydła nie poleciał dalej i przy prędkości 270 km/h taki mocny samolot rozpadł się i nikt nie przeżył po zetknięciu się z ziemią.

Wyobraź sobie jamelo, że ze statystyk katastrof lotniczych wynika ,że tego typu upadek gdzie samolot kładzie się grzbietem do ziemi przeżywa ok 70% pasażerów.

Dlaczego w ogóle zdecydowali się na próbne podejście wiedząc o fatalnej pogodzie, wyposażeniu a właściwie braku wyposażenia lotniska w podstawowe systemy naprowadzania. A właściwie to jakiego lotniska? przecież ono było w likwidacji a nawet chyba zlikwidowane, Nawet Tusk przy dobrej pogodzie nie powinien tam lecieć. Tu się zgadzam z tym, że państwo zawiodło. I nawet nie chodzi o to, że to były loty z najważniejszymi osobami w państwie(co wcale nie jest równoznaczne z elitą jak widać).

Człowiek może być dobry, uczciwy ale i tak ilość ludzi na jego pogrzebie zależy od pogody...

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

    Gość
    Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.