Skocz do zawartości
IGNORED

Katastrofa Tu 154M, teorie spiskowe...


foxbat

Rekomendowane odpowiedzi

5.... pilot, co-pilot, nawigator, mechanik, a piaty fotel byl uzywany za komuny dla stukaczy...

„Tak samo jak ludzie, Funky, bez żadnej różnicy” | VITUPERATIO STULTORUM LAUS EST

  • Redaktorzy

"5.... pilot, co-pilot, nawigator, mechanik, a piaty fotel byl uzywany za komuny dla stukaczy..."

 

 

A może przepis o piątym fotelu w samolotach sowieckicj proweniencji wprowadzono w latach 40., w okresie szczytu kariery oddziałów zaporowych NKWD, i tak już zostało? Oryginalnie siedziałby tam praporszczyk KGB.

tu masz fote tu154M ale nie LUX

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) i jest 5 fotel

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

„Tak samo jak ludzie, Funky, bez żadnej różnicy” | VITUPERATIO STULTORUM LAUS EST

pytali o to Klicha, pytali czy generał siedział czy stał

staneło na tym ze te tutki ktore znał Klich miały 4 fotele a ten miał miec 5 foteli

słowa generala nie padaja do mikrofonu jak pozostałych członków załogi przynajmniej na poczatku, potem tez jakoby słychac je inaczej ale moze 5 fotel nie był z mikrofonem ?

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

>ale moze 5 fotel nie był z mikrofonem

 

tak, tam masz mikrofony w siedziskach, porozumiewasz sie pierdzac MORSem :D ROTFL...

„Tak samo jak ludzie, Funky, bez żadnej różnicy” | VITUPERATIO STULTORUM LAUS EST

Nasz Dziennik wypuszcza teorię za teorią. Wszystkie one mają jedną cechę wspólną - winni są Rosjanie. Jak nie zamach to bałagan, teraz awaria sprzętu. Nie mówię, że to niemożliwe, nie mówię też, że część winy nie leży po stronie Rosjan, bo tego nie wiem. Ale oni od początku wiedzą że to ONI.

Jestem Europejczykiem.

 

Jaro, a czegóż się spodziewasz po tej orientacji ?? Przecież zasady "błogosławionego kłamstwa" głęboko zapadły w ich umysły. Oni nie odczuwają żadnych skrupułów, więc wypisywanie bzdur przychodzi im łatwo jeśli widzą w tym jakiś swój cel.

>Burczymucha, 28 Maj 2010, 17:33

 

jakoś w swojej naiwności myślałem, że zdrowego rozsądku nie da się wyłączyć i jak widać głęboko się myliłem.

 

Mottem tej całej sprawy powinna być złota myśl Elżbiety Jakubiak wygłoszona tonem pełnym oburzenia:

"Jak Pani może używać faktów jako argumentów!!!".

Jestem Europejczykiem.

 

A Wy Panowie jak w przedszkolu...ja mam lepszy zegarek bo jest szybszy od Twojego...

 

Cytowalem wypowiedz kontrolera lotow z dnia katastrofy.

Nigdzie nie widzialem mniej wiecej takiego zdania : "kazalem im przerwac manerw schodzenia bo byli za nisko ! Mowilem HORYZONT ale oni mnie nie sluchali"

Za to duzo jest o zlych warunkach, sugestiach by odlecieli gdzie indziej i klopotow z liczbami po rosyjsku.

 

Co ciekawe wg ostatnich przeciekow wlasnie taka komenda padla z ust ww kontrolera.

Oczywiscie pikanteri moze dodac fakt ze wg wersji z dnia katastrowy zaloga NIE KWITOWALA WYSOKOSCI

Radar w ktory jest wyposazone lotnisko nie pokazuje wysokosci a jedynie odleglosc.

Jak to mozliwe ze kontroler ktory nie wie na jakiej sa wysokosci (zaloga nie kwituje) teraz wg raportu kaze im sie podnosci (komenda horyzont) skoro nie ma bladego pojecia na jakiej sa wysokosci...

 

 

Bardzo prosze o SENSOWNE wyjasnienie..bo jesli wywiad z dnia katastofry byl z PRAWDZIWYM KONTROLEREM to duzo sie mu pozmienialo w ostatnich czasach.

kwitowanie nie słuzy tylko informowaniu wiezy jaka samolot ma wysokosc ,raczej jest to potwierdzanie w dwie strony prawidowego przebiegu sciezki zejscia dla danego lotniska

 

od pierwszego dnia meldowano po wypadku Putinowi ze tu154 zchodził za szybko i za nisko -ile razy mozna to powtarzac

nasi nie słuchali kontrolera i przestali potwierdzac

co sie działo -nie wiemy nadal

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

a coz to za perforacja?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

to mi wygląda na...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

ale reszta raczej tym...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

„Tak samo jak ludzie, Funky, bez żadnej różnicy” | VITUPERATIO STULTORUM LAUS EST

Klich potwierdza ze do wys 20 m jest nagrane potwierdzanie wysokosci przez nawigatora tu154 a wtedy panowali jeszcze nad maszyną i wiedzieli ze sa bardzo nisko czyli kontrolowali to co robia

 

mieli drugi układ nawigacji niezalezny od GPS oparty na zyroskopach, wiec nawet przy przerwie w sygnale mogli kontrolowac pozycje-podobno to norma w duzych samolitach taki system /nawigacja bezwładnosciowa/

 

ladowanie ich wyglada jak ladowanie samolotu mysliwsko-bombowego w czasie dzialan wojennych-ucieczka przed radarem

podkresla sie duzo lepsze wyposazenia to takich lotów w sprzecie wojskowym niz miał tu154

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

czerwona to linia zejscia teoretyczna dla lotniska smolensk

to z samolotami to tutek kluczacy w naturalnych zagłębieniach terenu i ladujacy na wzrok

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

To co mowi Pan Klich bralbym z duzym zapasem...

Dlaczego nie wiadomo:

- jakie cisnienie podala wieza

- jak wygladala konwersacja (to co mowi Klich nijak nie pasuje z pierwszym wywiadem jakiego udzielil kontroler)

- czy oni robi probne podejscie czy wlasciwe ladowanie? Jesli wlasciwe ladowanie CZEMU 2km za wczesnie zaczeli przyziemiac

To tylko garstka pytan...

nie wciskajcie kitu ze tak dlugo czeka sie na odtworzenie zapisow rozmow...w dobie dzisiejszej techniki juz 15 kwietnia pewnie wszystko bylo odczytane. Moze pare dni na zlozenie do kupy...

mija juz 1.5mc a nadal nie mamy chociazby kopii rozmow !

  • Redaktorzy

"ladowanie ich wyglada jak ladowanie samolotu mysliwsko-bombowego w czasie dzialan wojennych-ucieczka przed radarem"

 

 

Albo przed rakietą ziemia-powietrze. Manewr w stylu afgańskim.

Robert Gdansk

tyle ze czego ty chcesz ,skrzynki sa dowodem w sprawie i rzadzi tym prokuratot

rownie dobrze moze nigdy nie ujawnic jak w przypadku casy- a tylko dla rodzin

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

Robert Gdansk

...mija juz 1.5mc a nadal nie mamy chociazby kopii rozmow.

 

W Moskwie tez jest moderacja-wytna wszystko-a zostana podane oficjalnie same bzdety-bo bylo wiadomo

od poczatku-na 1000% pilotow wina-wiec teraz zostanie podane wszystko przeciwko nim.

Konkludujac opierajac sie o wiedze na stan dzisiejszy:

Pan Klich uparcie twierdzi ze to absolutna wina pilotow i procedur.

Jakkolwiek wykluczyc tego nie mozna warto by sie zastanowic co spowodowalo ze samolot znalazl sie na wyskosci zdecydowanie za niskiej grubo przed pasem.

Teoria o tym ze piloci rozpaczliwie szukali ziemi jest naciagana ... to nie byly leszcze z budki z piwem. Ryzyko ryzykiem ale postawcie sie w ich miejscu. Lecieli na 100% na przyrzady ktore INFORMOWALY ich ze sa za nisko...mozliwe ze mysleli iz nadlatuja na pas.

 

Wytlumacze to tak: jedziecie w nocy autem..mgla taka ze przod ledwo widac. Powinniscie sie zatrzymal ale tesciowa z tyl sie wydziera by wracac do domu. Nic trzeba to trzeba...obowiazek.

Szukasz jakiegos punktu zaczepienia:

No wiec wychylasz sie przez okno i jedziesz wg namalowanych pasow osi jezdni...

Jesli ktos dla kawalu lub pomylki by te pasy namalowal by prowadzily w drzewo na skraju drogi to...

nim sie skumacie to co za cien napewno przygrzmocicie...

 

Wydaje mi sie ze istnieje jeszcze jeden wazny element tej tragedii i lezy on po stronie rosyjskiej. Daleki jestem od teorii spiskowych ale biore powaznie pod uwage po prostu zaniedbanie badz pomylke ze strony obslugi naziemnej. Jesli dodamy do tego IDIOTYCZNA decyzje o probie ladowania (jesli to bylo ladowanie) to burdel gotowy.

 

Rosjanie chcac uniknac skandalu miedzynarodowego maja cel by zwalic wszystko na biednych pilotow (nadal potwierdzam ze ich wina jest ogromna ale nie cala)

Pewnym potwierdzeniem moze byc :

- rozpoczecie z 15min opoznieniem akcji ratowniczej...(szok i dezorientacja oraz zacieranie sladow)

- brak spojnej wersji co do ladowania (ile podejsc, czy to proba czy wlasciwe)

- brak NALEZYTEGO zabezpieczenia miejsca katastrofy (zacieranie sladow jest tutaj przez osoby trzecie)

- brak spojnej relacji rozmowy pilotow z wieza do dzis (rozbieznosci spore)

- opoznianie oddania zapisow czarnych skrzynek (dawno by byly odczytane...)

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.