Skocz do zawartości
IGNORED

Katastrofa Tu 154M, teorie spiskowe...


foxbat

Rekomendowane odpowiedzi

po pierwszym oodchodzimy właczyli odchodzenie autopilotem, autopilot nie zareagowal bo nie mógł o czym nie wiedzieli bo nie cwiczyli tego,pada drugi raz juz nerwowo odchodzimy wyłaczaja autopilot i daja w rure

złapanie ciągu wznoszacego w tej maszynie to bezwlad pomiedzy 5 s a 12 sekund

widziałem nawet wyliczenie ze zabrakło 4 sekundy tyle co stracili na błędne odejscie autopilotem

wszystko jest w raportach

 

Cir oczywiscie tak to wygladalo do tej pory.

Ale prosze zrozum meritum sprawy : jesli 2gi pilot dyktowal poprawnie wysokosc to byli wyzej niz zakladal raport MAK i Millera.

I wcale nie tancowali na sciezce jak to sie usilnie wmawiano.

 

Wynika z tego ze NIE MOGLI rozbic sie o zbocze lecac lotem poziomym !

Chyba ze podano zle cisnienie wtedy barometryczny wysokosciomierz daje zle odczyty.

każdy ma swój problem

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

broyku dla Ciebie też się coś znajdzie

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Cir oczywiscie tak to wygladalo do tej pory.

Ale prosze zrozum meritum sprawy : jesli 2gi pilot dyktowal poprawnie wysokosc to byli wyzej niz zakladal raport MAK i Millera.

I wcale nie tancowali na sciezce jak to sie usilnie wmawiano.

 

Wynika z tego ze NIE MOGLI rozbic sie o zbocze lecac lotem poziomym !

Chyba ze podano zle cisnienie wtedy barometryczny wysokosciomierz daje zle odczyty.

Robert korzystali z wysokościomierza z ktorego nie powinni korzystac to tez jak pamietam bylo od poczatku ustalone

pytanie dlaczego nie znajdzie odpowiedzi

jak mi tłumaczono mieli sporo sprzetu ale nie tyle i nie takiego aby siadac bezpiecznie na pałe w dodatku tak bezwładną maszyna

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

Robert korzystali z wysokościomierza z ktorego nie powinni

 

Cir wlasnie o to chodzi ze bardzo sie mylisz...

Fakty sa takie:

Nawigator ma 2 wysokosciomierze jeden radio a drugi barometryczny.

Pilosci maja TYLKO BAROMETRYCZNY.

 

Skoro wysokosc 250m i 100m kwituje mjr Grzywna -2gi pilot (wg krakowskiego stenogramu) to czytali

wysokosc z PRAWIDLOWEGO wysokosciomierza.

Takie mamy fakty na dzien dzisiejszy.

 

Wiec to co piszesz jest juz sprzeczne z obecnymi ustaleniami !

Wmawiano nam od poczatku ze banda niewyszkolonych glupcow zrobila podrecznikowy blad ale jak widac nie do konca.

 

Logicznie idac dalej:

- jesli mieli prawidlowo podane cisnienie z lotniska to tez mieli prawidlowy odczyt z wysokosciomierza barometrycznego.

Wtedy ich sciezka podejscia wg odczytow ostatnich byla by znacznie blizej prawidlowej sciezki podejscia mniej wiecej taka jak narysowalem na diagramie.

 

Pelno tu "madrych" ktorzy nawet nic wlasnego nie napisza poza wycieczkami osobistymi albo po prostu kwituja to "nie bo nie"

 

Ale prosze zapoznaj sie z ostatnimi odsluchami stenogramow oraz budowa kokpitu i wyciagnij sam wnioski...

Z tego co pamiętam to był jakis problem z ustawieniem tego barometrycznego. Nie pamiętam co, nie było czasem sytuacji że kontroler ich pytał a piloci coś nie bardzo kumaci byli co do nich gada?

Jestem Europejczykiem.

 

Z tego co pamiętam to był jakis problem z ustawieniem tego barometrycznego. Nie pamiętam co, nie było czasem sytuacji że kontroler ich pytał a piloci coś nie bardzo kumaci byli co do nich gada?

 

No mysle ze podobne to bajki jak z tym ze wg radiowysokosciomierza lecieli...

nazywa sie to DEZINFORMACJA

Ale nie mozna wykluczyc bledu w ustawieniu cisnienia

 

Dlatego tez caly raport MAK i jego tezy koncowe sa do zrewidowania i do porzadnego.

Raporty lotnicze nie musza wskazywac winnych ale musza pomagac by w przyszlosci podobne syt nie mialy miejsca.

Skoro lecieli wg barometrycznego a przywalili w zbocze przed pasem to logiczne sa 3 zalozenia:

 

- celowe wprowadzenie w blad w podaniu cisnienia + i zle podawania odleglosci (rozbieznosci sa dosc dziwne) wiec piloci mysleli ze sa juz nad pasem

- zle wprowadzenie cisnienia przez nawigatora w skutek bledu niezamierzonego (dziwne tylko dlaczego nie ma reakcji zalogi jak schodza na 20m...)

- awaria systemu sterowania badz innego kluczowego systemu do utrzymania statku powietrznego w locie kontrolowanym

Nie wstyd Ci.

 

Główne tezy raportu są podważone, a Donald T., nie widzi konieczności wprowadzenia minimum korekty raportu?

 

Dziś posiedzenie SLD.

 

Jurek Szmajdziński by się ucieszył, gdyby jego śmierć została wyjaśniona.

W jakim sektorze zostało znalezione, to co z niego zostało?

 

Bo pilotów nie znaleziono w tym sektorze gdzie gen Błasika.

 

A to przecież dowód że był w kokpicie, którego nie ma.

 

Znaleziono go w sektorze obok 13 innych ciał, to znaczy ze w kokpicie był niezły tłok, tylko pilotów nie było.

 

Pilotów znaleziono w innym sektorze.

 

Do tego to wszystko, bez twardych dowodów, na wiarę, że Rosjanie przekazują prawdę, a prawda rosyjska i dokładność badania już wyszła na jaw podczas ekshumacji ciała z trumny zalutowanej.

 

Nic nie jest wiadome.

 

Wszyscy dotąd zajmujący się badaniem, powinni znaleźć się w stanie oskarżenia za matactwa i utrudnianie postępowania.

 

Kłamstwa i dezinformacja aby na tragedii wygrać wybory.

 

Platforma Obywatelska partia rządząca dziś Polską, to będzie w historii czas oceniony jako bardzo mroczny, nacechowany śmierciami w nie wyjaśnionych okolicznościach.

wladziu a ty napisz cos rosadnego, bez wycieczek osobistych albo niskiej ironi rodem z rady kloszardow. Cos co bedzie mialo chociazby szczatkowa wartosc merytoryczna i przedtawialo sensowny przebieg wypadku.

Bo jak narazie to tylko plujesz, szczekasz i faflonisz - a jak juz zderzasz sie z faktami to uciekasz w autoparodie i makabreske.

jak na razie WSZYSCY eksperci sa zgodni co do jednego, na podstawie tych samych danych.Wszyscy paraeksperci neguja wszystko.trudno powaznie traktowc tych fachowcow.

wladziu a ty napisz cos rosadnego, bez wycieczek osobistych albo niskiej ironi rodem z rady kloszardow. Cos co bedzie mialo chociazby szczatkowa wartosc merytoryczna i przedtawialo sensowny przebieg wypadku.

Bo jak narazie to tylko plujesz, szczekasz i faflonisz - a jak juz zderzasz sie z faktami to uciekasz w autoparodie i makabreske.

 

 

piękne ,więc bez wycieczek osobistych?

 

ty i fakty to mity ...robercik co z tobą?

 

ty i fakty to mity ...robercik co z tobą?

 

wladziu dam ci szanse sie wykazac:

wytypuj te moje fakty mitologiczne

bo chyba nie chcesz podwazac ekspertys fonoskopijnych upublicznionych ostatnio?

albo swojego ukochanego raportu Tatiany gdzie masz opis miejsca znalezienia ciala Blaskika...

 

wiec?

powiedzmy ,że jestem bardziej skromny i wszelka wyrocznia wystarczy

 

Teraz musze przyznac ze jednakze dowcip ci sie wyostrzyl :)

 

Dobra Panowie bo sie balagan robi trzeba podsumowac ostatnie nowosci:

 

1- Piloci prawidlowo czytali wysokosc ! Czytali to z wysokosciomierza barometrycznego (informacja mjr Grzywny o 250 i 100m). Wiec to na czym opieral swoje zarzuty MAK trzeba by zweryfikowac.

 

2- Czy Blasik byl w kokpicie czy nie tego nie tego nie wiadomo do konca. Intepretacja MAK jakoby znaleziono go w strefie 1szej jest sliska. Piloci byli w innym miejcu, a obok Blasika znaleziono 15 innych cial (w tym nawigatora).

 

3- Napewno nie dykotowal wysokosci wiec patrz pkt 1

 

4- jesli podano prawidlowe cisnienie z wiezy to nakladajac to na diagram powinien byc wyzej niz dno jaru a to oznacza ze nie powinen ciac drzew na takiej wysokosci

To jest ten nowy gotowy raport ?

 

robercik nic się nie zmieniło,tylko bardziej kompromitujemy się w wyjaśnieniu detali nie przyczyn tragedii.

K.rwa mać, wyszłoby, że J.Kaczyński prowadził samolot, jeszcze byś zmiany nie dostrzegł.

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.