Skocz do zawartości
IGNORED

Samochod do 50 000 zl


cezary

Rekomendowane odpowiedzi

Ale i tak nie powinienem narzekać:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>>Walery

 

dziwne. Może po prostu taki egzemplarz się trafił, albo w tym ASO coś kombinują. Pewnie nie tylko Paskiem zrobiłeś 50tkm i chłodnicy wymieniać nie musiałeś. Skoro jeździsz już do ASO, zmień je choćby na próbę na inne.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świetnie się to czyta (bez urazy), co ten biedak (w sensie: poor guy) miał z tym passatem :) Najlepszy ten motyw z zębatką, że się nie da wymienić i trzeba kupić całość za 9k :)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do ASO wpadam na krótkie i tanie robótki, jakieś plastiki albo coś takiego. Ewentualnie jak mnie ktoś przydzwoni albo rozkraczę się na trasie - warunki polisy i uzyskania samochodu zastępczego. Cała reszta planowanych rzeczy poza ASO już dawno. Może bym został przy ASO ze względu na "naprawy dobrej woli" ale zaraz po okresie gwarancji przekonałem się jak to działa. Podczas ostatniego przeglądu zgłosiłem problem ze sprzęgłem (przebieg 90kkm). Panowie z AutoVivy stwierdzili że wszystko jest ok. Po czym na następnym przeglądzie w innym ASO (po gwarancji) usłyszałem diagnozę - sprzęgło+dwumasa = 6kzł. No ok, po małej awanturze w AV dostałem od nich dwumasę i spadło do 3,5kzł. W ASO dużo potrafią - żeby wkręcić hak (zakopałem się w ostatnią zimę) trzeba odkręcić jedną osłonę w zderzaku. Oczywiście jest wkrętak na wyposażeniu. Tylko że chłopaki podczas naprawy wkręcili torxa a powinien być krzyżak.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolega rowniez uciekł od volksvagena

kupował na firme passaty disel do robienia kilometrow, niestety niepojeta awaryjnosc i koszty ktore generowaly mimo iz topił to w kosztach firmy w koncu zmusiła go do opamietania

coraz bardziej uparcie nasze ASO chca sprzedawac wozki z ubezpieczeniem mobilnosci , moze to wszystko to celowa robota ? zapewnic sobie stały przychod ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kazdy diler wali jak moze.W kazdej marce sa auta co maja jakies wady fabryczne np w mondeo padaja wtryski koszt 12tys.Biora rzeczoznawce co daje opine, ze paliwo bylo kiepskiej jakosci.Wiem bo moj tesciu prowadzi dwa salony.

 

 

Jesli ktos nie ma firmy to kupowac auta 2-3letnie za polowe ceny nowego.W tych nowych najwiecej sie psuje to fotel skrzypi, czujka nie dziala itd.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Walery,

 

AutoViva to w ogóle jest jakaś parodia. Żona pojechała do nich bo miała problem z alarmem w Polo - nowy na gwarancji, to niech się męczą. Panowie trzymali samochód całą dobę i usunęli usterkę włączającego się samoczynnie alarmu poprzez... skierowanie czujek na słupkach w podsufitkę :)))

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj! Dziś oglądałem taką maszynę z 2003 roku. Jak się Ci sprawuje w zimie (odpalanie w mrozie, spalanie) i jaka jest awaryjność zawieszenia? Czy przy kupnie specjalnie na coś zwrócić uwagę? Dzięki! Dariusz

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po długim poszukiwaniu w budżecie do 45tys miałem go kupić, wóz nie do zdarcia.

Technicznie udane modele, ekonomiczne w utrzymaniu. Nowsze po 2005 już z problemami silnika lub skrzyni.

Zawieszenia jak w każdym wytłuką się na dziurach.

Koniec końców nie kupiłem V70 a było bardzo blisko, dołożyłem trochę do 4x4 boxera diesla.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

pozdrawiam F.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.