Skocz do zawartości
IGNORED

Pomóżcie, ale nie bijcie :-)

runforestrun

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem totalnym laikiem więc wybaczcie.

Planuje zakup (jeśli można nazwać zakupem wydanie 500 zł na sprzęt) używanych kolumn i zmachora. Sytuacja wygląda tak:

Mam kompa z dobrą kartą dzwiękową 3xanalog, 1xcyfrowe, 1xmic, 1xLine-in, 1xoptyczne (sorki ale nie wiem co ważne) i dobre (jak na komputerowe) głośniki w systemie 6.1 o mocy(prawdziwej): sub 45W, central 30W, 5xsatelitki po 15W i mi to wystarcza... prawie :-), poprostu chcę mieć jakiś zapas mocy. Postanowiłem więc zakupić stare kolumny i (pewnie zabytkowy) zmachor. Znalazłem takie kolumienki:

1. Altus 140 (300zł)

2. Altus 110 (250zł)

3. Altus 75 (220zł)

Mam przywiązanie do Tonsila ;-)

Kolumny są w (miare) dobrym stanie, nie wiem natomiast, które wybrać bo w sumie dysponując 150-200zł na wzmacniacz nie jestem z stanie kupić taki, który wicisnął by wszystko ze 140, prawda?

Ale pomińmy kwestie kolumn, te jakoć dobiore, ważniejsza jest dla mnie kwestia wzmacniacza. Co można za tak śmieszne pieniądze kupić i ile obsłużą? Mieszkam w Poznaniu, czy w moich okolicach jest komis gdzie można coś ciekawego (uczciwie) kupić? Nie zależy mi na tym by one były bardzo głośne, mają jedynie wspomóc (choć pewnie i zagłuszyć :-) ) głośniki 6.1.

Co doradzacie?

Z góry dziękuje za wszelkie sugestie.

Pozdrawiam!

https://www.audiostereo.pl/topic/7471-pom%C3%B3%C5%BCcie-ale-nie-bijcie/

Możesz powiedzieć o nich coś więcej? 2,3,4-drożne, wielkość, moc... CENA. :-( Może jakiś link na parametry, foto?

Dziękuje za szybką odpowiedź!!

PS. Co do podanych cen altusów to są one podane na zasadzie: "Dam X zł". Wżeczywistości chcą ok. 50-80 zł więcej, ale da się dogadać.

Dzięki za zainteresowanie! Pomyśle nad nimi choć pięć stówek będę musiał za nie na bank dać. Co ze wzmacniaczem i podłączeniem. Jeszcze jedna prośba może ktoś zna adres jakiegoś dobrego komisu ze straszym sprzętem w Poznaniu.

Z góry wielkie thx!