Skocz do zawartości
IGNORED

Czy slyszycie róznice miedzy FLACs (24bit/96kHz) a FLAC (24bit/44,1kHz)


adamodoj

Rekomendowane odpowiedzi

>Archanioł

Nie jesteś merytorycznym partnerem do rozmowy , skoro reagujesz w tak nerwowy i dziwny sposób.

Czy jestem bezczelny ? No nie wiem, niech to inni ocenią , nie poczuwam się do nachalności.

Nie krzyczę , za stary jestem na zdzieranie gardła nadaremnie.

Ogólnie nie rozumiem twojego ataku.

Ale może jesteś X nickiem i się zapomniałeś w roli x lub Y ?

Archanioł

Gdzie ja niby napisałem o tym że analog daje wyższą dynamikę od cyfry ???

 

Piszesz patrząc na wszystkich z góry, a nie masz do tego powodów... Nie potrafisz merytorycznie rozmawiać a tylko emocjonalnie.

Karta muzyczna, według Ciebie ze sklepu dla idiotów, jest lepsza od tego twojego zabytku, takie są fakty...

 

Twój wywód taki miał podtekst, że taśma analogowa lepsza... a wystarczy nie przesterowywać cyfry i roznosi w pył analog i cały Twój wywód jest bez sensu.

Nie ma potrzeby przesterowywać cyfry, w analogu tak się robiło, żeby uzyskać max dynamikę, bo kiepska ona była, w cyfrze nie ma takiej potrzeby.

Do tej pory nie udało mi się znaleźć plików 24/96 które brzmiały by tak dobrze jak najlepsze realizacje na CD 16/44.1 ... tak więc jak dla mnie na razie ciekawostka, i w takich kategoriach należy ją rozpatrywać.

 

Możesz proszę opisać konfigurację sprzętu tzn źródła do plików 24/96 i cd 16/44.1. Ciekawi mnie to bardzo:)W jaki sposób dokonałeś porównania?

A może Elberoth Ty słabo szukasz lub nie chcesz znaleźć?

 

pozdr

Mam taką możliwość, że puszczając muzykę z gęstego pliku mogę obcinać ją "w locie" do 16 bitów przy zachowaniu całej reszty parametrów i toru. Odnoszę wrażenie, że przy tej zmianie długości słowa następuje delikatna utrata szczegółowości, barwy i wybrzmień. W żadnym wypadku jednak nie jest to jakościowa przepaść, a dodatkowo nie jestem pewien, czy ze ślepego testu wróciłbym z tarczą czy na niej. Może kiedyś się skuszę...

dokładnie tak jest, tylko pytanie - czy to uszczegółowienie i lepsze wybrzmienia są bliższe naturalności, czy uzupełniają niedoskonałość reszty toru - moim zdaniem - to drugie, gdyż system grając z innego nośnika nie toleruje żadnych upiększeń

 

Nie ma potrzeby przesterowywać cyfry, w analogu tak się robiło, żeby uzyskać max dynamikę, bo kiepska ona była, w cyfrze nie ma takiej potrzeby.

nauczysz ty się kiedyś odróżniać dynamikę od S/N?

czniać to . . . jak mawia prawdziwy noblista - jadem na ryby

Gość discomaniac71

(Konto usunięte)

Czy Ty musisz w każdym poście obrażać innych ?

 

Możesz swoje kompleksy leczyć gdzie indziej ?

 

Ciekawe, że moderacja nie widzi prawdziwego braku kultury, a męską wymianę zdań traktuje jak ATAK :)

Może ja trafiam na jakieś moderujące kobiety ?

 

Tak się już porobiło że zawsze musisz mnie obrażać. Moderacja to doceniła. Nie mam kompleksów w przeciwieństwie do Ciebie. W tamtym poście opisałem zjawisko występujące na forum i nic więcej.

A czy nie jest tak że ta większa ilość bitów służy wyłącznie do obróbki sygnału?

 

Obecnie standardem jest zapis 24 bit. Myślę, że wszyscy już zdążyli wymienić przetworniki A/D/A na 24 bitowe.

Dla obróbki sygnału oczywiście większa ilość bitów ma znaczenie. Dlatego materiał źródłowy powinien mieć jak największą rozdzielczość bitową.

Międzyzgrania robione są w 32 bit float a wszelkie DSP pracują z wewnętrzna rozdzielczością 48 bit.

Sprzęt studyjny i oprogramowanie studyjne. Edytory, sekwencery, stacje robocze (DAW), authoring, stoły, maszyny i linie replikacyjne.

dokładnie tak jest, tylko pytanie - czy to uszczegółowienie i lepsze wybrzmienia są bliższe naturalności, czy uzupełniają niedoskonałość reszty toru - moim zdaniem - to drugie, gdyż system grając z innego nośnika nie toleruje żadnych upiększeń

Co to znaczy, że "uszczegółowienie i lepsze wybrzmienia uzupełniają niedoskonałości toru"? To stwierdzenie jest dla mnie niezrozumiałe. Poza tym napisałem wyraźnie, że porównywanie następuje przy zachowaniu całej reszty parametrów i toru, więc nie ma mowy o żadnej zmianie nośnika.

Gość discomaniac71

(Konto usunięte)

Obecnie standardem jest zapis 24 bit. Myślę, że wszyscy już zdążyli wymienić przetworniki A/D/A na 24 bitowe.

Dla obróbki sygnału oczywiście większa ilość bitów ma znaczenie. Dlatego materiał źródłowy powinien mieć jak największą rozdzielczość bitową.

Międzyzgrania robione są w 32 bit float a wszelkie DSP pracują z wewnętrzna rozdzielczością 48 bit.

 

Dzięki za rzetelną odpowiedź.

Co to znaczy, że "uszczegółowienie i lepsze wybrzmienia uzupełniają niedoskonałości toru"? To stwierdzenie jest dla mnie niezrozumiałe. Poza tym napisałem wyraźnie, że porównywanie następuje przy zachowaniu całej reszty parametrów i toru, więc nie ma mowy o żadnej zmianie nośnika.

przeczytaj jeszcze raz; jeśli piszę, że dokładnie tak jest, piszę o moim doświadczeniu i chyba jasne, że na moim systemie

czniać to . . . jak mawia prawdziwy noblista - jadem na ryby

>Yayacek

 

Nie ma potrzeby nerwowo dyskutować , nadal uważam że analogowa tasma ma swoje plusy.

 

Moim skromnym zdaniem z DASH'em nie miałeś nic osobiście do czynienia.

 

Aby Ciebie pocieszyć to Studer nadal robi panele 24 bit i reaktywuje DASH'e !!! Niestety jest to bardzo droga zabawa , też jestem za krótki na to. Zbyt mały rynek na zwrot inwestycji.

 

Co do podwyższenia Bit to na razie dziękuję. Poczekam aż to dotrą w postaci twardo dyskowej.

 

----------------------

Bardziej docierają do mnie formy nagrań z lat 70, 80 niż znaczna większość obecnych.

----------------------

Ja naprawdę wolę cyfrę od analoga ale bez przesady.

 

 

Tak to prawda archanioł nagminnie myli dynamikę z S/N.

 

Podobno według yayacka cyfry nie można przesterować , bo dla niego 0dBfs to ołtarzyk.

 

Bardzo ciekawe, bardzo.

Możesz proszę opisać konfigurację sprzętu tzn źródła do plików 24/96 i cd 16/44.1. Ciekawi mnie to bardzo:)W jaki sposób dokonałeś porównania?

A może Elberoth Ty słabo szukasz lub nie chcesz znaleźć?

 

pozdr

 

Nie przeczytałeś dokładnie tego co napisałem. A napisałem, że nie mam tak dobrze zrealizowanych plików 24/96, które jakością dźwięku przebiły by najlepsze realizacje CD jakimi dysponuję.

 

Oczywiście można by gdybać, co by było gdyby te najlepsze realizacje CD istniały w wersji 24/96 ... ale ponieważ ich nie ma, to takie gdybanie na zasadzie 'co by było gdyby ciocia miała wąsy'.

"Don't trust opinion on forums.... every time I bought something based on online opinion and without listening in advance, it ended up being a big disappointment."

 

Aby Ciebie pocieszyć to Studer nadal robi panele 24 bit i reaktywuje DASH'e !!! Niestety jest to bardzo droga zabawa , też jestem za krótki na to. Zbyt mały rynek na zwrot inwestycji.

 

Nic nie robi i nic nie reaktywuje. Ostatni D827 wyszedł z fabryki w 2008 roku.

Produkcja jest całkowicie zamknięta. Zresztą po cholerę to produkować.

 

Cena dziesięcioletniego używanego D827 w dobrym stanie waha się w okolicach 10 do 12 tyś dolarów. To nie jest zbyt duża kwota jak na studio - problem w tym, że sprzęt ten jest dziś całkowicie bezużyteczny.

 

Podobno według yayacka cyfry nie można przesterować , bo dla niego 0dBfs to ołtarzyk.

 

No to spróbuj coś nagrać z poziomem +1dbFS

Sprzęt studyjny i oprogramowanie studyjne. Edytory, sekwencery, stacje robocze (DAW), authoring, stoły, maszyny i linie replikacyjne.

Tak się już porobiło że zawsze musisz mnie obrażać. Moderacja to doceniła. Nie mam kompleksów w przeciwieństwie do Ciebie. W tamtym poście opisałem zjawisko występujące na forum i nic więcej.

 

Twoje posty są pełne pogardy i poczucia wyższości, ja tylko przekłuwam ten nadęty balon, a że jesteś pieszczoszkiem moderacji... to chronią Cię jak mogą, jak sam biedaczku nie potrafisz... Ja bym szybko oduczył Cię tego tonu NICZYM nie uzasadnionego poczucia...

 

nauczysz ty się kiedyś odróżniać dynamikę od S/N?

 

naucz mnie...

Oczywiście można by gdybać, co by było gdyby te najlepsze realizacje CD istniały w wersji 24/96 ... ale ponieważ ich nie ma, to takie gdybanie na zasadzie 'co by było gdyby ciocia miała wąsy'.

Ależ, są i jest ich coraz wiecej. Dunedin Consort mozesz kupić w kazdym formacie, łącznie z Cd - a to zdecydowanie jest rewelacyjny materiał. Nawet Diana Krall - co by nie mówić o jej "sztuce" - wydawana jest ze starannością i wielu gestościach. Podaje tylko dwa, skrajne jako przykład. Bez problemu znajdziesz ich więcej.

 

Nie ma oczywiście Alphy i wielu innych małych i dobrych wytwórni, ale i na nich przyjdzie czas.

>Yayacek

 

No coś nowego proponujesz ? Próbek by koledze zabrakło.

 

2008 rok , być może nie wiem , tym się nie interesowałem.

 

Ale twoją arogancję nie usprawiedliwia okres zakończenia produkcji { zresztą pisałeś że złom i badziewie a zakończyli produkcję dopiero 2008 roku , to chyba i tak długo są stosowane , CO ? }.

 

Panele 24 bit jak i całe wsady są dostępne na zamówienie , niezależnie czy tego chcesz czy nie.

 

Pasujesz mi na typa który pokochał śmuzery i bajery w cyfrze i się tym podniecasz , bez opamiętania.

 

---------------------

>Archanioł

 

Z nauką nigdy nie jest za późno , pytanie polega tylko na tym czy wykładowcy nie szkoda czasu na dane indywiduum.

 

No coś nowego proponujesz ? Próbek by koledze zabrakło.

 

Znów nie czytasz ze zrozumieniem. Tracisz kontekst.

 

2008 rok , być może nie wiem , tym się nie interesowałem.

 

Ale twoją arogancję nie usprawiedliwia okres zakończenia produkcji { zresztą pisałeś że złom i badziewie a zakończyli produkcję dopiero 2008 roku , to chyba i tak długo są stosowane , CO ? }.

 

Panele 24 bit jak i całe wsady są dostępne na zamówienie , niezależnie czy tego chcesz czy nie.

 

 

Na zamówienie to można sobie zażyczyć nawet i Titanica w stoczni (o ile ma się fundusze).

Tak, są stosowane ale do odczytu taśm matek oraz taśm z zapisami sesji. Wiele remasterów się pojawia na rynku i trzeba jakoś materiał źródłowy odczytać. Taśmy z DASHa odczyta tylko DASH. Studia masteringowe nabywały takie klocki jedynie po to by móc dokonać odczytu zapisanych taśm. Na DASHu się już nie rejestruje - nie ma sensu. To jest z niczym niekompatybilne! Nie można łatwo przenieść sesji z jednego studia do drugiego (bo w żadnym studiu DASH już nie stoi), nie można przesłać materiału siecią, jest się przywiązanym do ciężkich rolek z taśmą. Poza tym skąd brać taśmę, gdzie znaleźć magika od konserwacji tych wszystkich rolek i naciągów.

 

Zresztą wiedziałbyś to wszystko gdybyś posiadał takiego DASHa. Ponoć masz takiego 24 bitowego Studera (mimo, że taki model nie istniał).

Sprzęt studyjny i oprogramowanie studyjne. Edytory, sekwencery, stacje robocze (DAW), authoring, stoły, maszyny i linie replikacyjne.

Yayacek

 

Jak to w świecie dziwnie jest że rybka co nie widziała rekina myśli że jest największym płetwalem w morzu ?

 

Śmieszny jesteś , jak od kompa siłą oderwany.

 

Niech ci będzie że nie istniał , niech ci będzie że dash to złom , niech ci będzie jesteś BOSKI !

 

Studer D827 MCH Mk II

 

 

24/48 Track DASH Tape Recorder 16/24bit

 

It is the world's only modular DASH recorder, built to the application requirements. Just the raw backbone of the Studer D827 Mk II for an all digital studioworld. The most sophisticated and quickest tape transport in the DASH-world. Adding the EDR option gives the choice of 16 bit / 48 track or 24 bit / 24 track operation. There are two different remote controls with the same functionality but with different ergonomics available.

 

If required: a choice of two different built-in converters (18 or 20 bit, not for EDR) or the external 24 bit converters of the Studer GateWay (for all operation modes). The Studer GateWay can be expanded to a digital interfacing or routing system.

 

Krótki Yayacek jesteś. Masz jeszcze coś do powiedzenia ?

Yayacek

 

Jak to w świecie dziwnie jest że rybka co nie widziała rekina myśli że jest największym płetwalem w morzu ?

 

Śmieszny jesteś , jak od kompa siłą oderwany.

 

Niech ci będzie że nie istniał , niech ci będzie że dash to złom , niech ci będzie jesteś BOSKI !

 

Studer D827 MCH Mk II

 

 

24/48 Track DASH Tape Recorder 16/24bit

 

It is the world's only modular DASH recorder, built to the application requirements. Just the raw backbone of the Studer D827 Mk II for an all digital studioworld. The most sophisticated and quickest tape transport in the DASH-world. Adding the EDR option gives the choice of 16 bit / 48 track or 24 bit / 24 track operation. There are two different remote controls with the same functionality but with different ergonomics available.

 

If required: a choice of two different built-in converters (18 or 20 bit, not for EDR) or the external 24 bit converters of the Studer GateWay (for all operation modes). The Studer GateWay can be expanded to a digital interfacing or routing system.

 

Krótki Yayacek jesteś. Masz jeszcze coś do powiedzenia ?

 

Po pierwsze stwierdziłeś, że posiadasz DASH Studera 24 bitowy. Potem okazało się, że nic na ich temat nie wiesz.

Teraz cytujesz mi stronę Studera. W dodatku nie potrafisz czytać moich wpisów ze zrozumieniem.

 

Pisałem na samym początku, że Studer 24 bit nie istniał. I potwierdzam - nie istnieje.

Zacytowałeś opis maszyny przysposobionej do 24 bit za pomocą dodatkowego modułu EDR (Extended Digital Resolution) jaki nie był na standardowym wyposażeniu!!

Pisałem o tym o godz 17:21 - przewiń trochę do góry to zobaczysz.

Sprzęt studyjny i oprogramowanie studyjne. Edytory, sekwencery, stacje robocze (DAW), authoring, stoły, maszyny i linie replikacyjne.

Nadal DASH są używane m.inn w Nashville. No ale to tez bzdura.

 

Nie kochany ,dasz o dupie Maryni jak wariat.

 

Wiesz że dałeś ciała i teraz będziesz udowadniał tezę że DASH jest 16 bit i ku..wa koniec !

 

Najpierw myśl a później pisz.

No to spróbuj coś nagrać z poziomem +1dbFS

Metalika usilnie się stara. Na razie się nie udało, ale próby wciąż trwają. :-D

 

-> spitfire28

Po prostu sfotografuj swojego Studera i wrzuć zdjęcie. Proste.

Dobiję twoje ego , wiesz że istnieją przystawki dedykowane DASH'om 32 bit !

 

Ano pewnie nie , bo DASH jest 16 bit i dupa ! Yayacek powyżej 16 bit nie wejdzie.

Nie dam się podpuścić towarzystwu wzajemnej adoracji. Mam dobrze rozpoznawalną metę , nie potrzebne mi tabuny nawiedzonych dreptaczy z reklamówkami na prospekty.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Popatrz sobie Yayacku. Pomacaj zrzut na ekranie, ciesz się , półrealem.

 

>Bum

Czym jest stosunek sygnału do szumu a,

 

czym jest dynamika ?

==============================================

 

Stosunek sygnału do szumu (SNR, ang. signal-to-noise ratio) – stosunek sygnału (użytecznego) do szumu we wszelkich urządzeniach elektronicznych oraz w telekomunikacji analogowej i cyfrowej. Określa wartość (wyrażoną najczęściej w dB) mocy sygnału użytecznego w zadanym paśmie częstotliwościowym do mocy szumów w tym samym paśmie częstotliwościowym.

 

Dynamika sygnału – różnica (w decybelach) między najmniejszym a największym poziomem sygnału. W odniesieniu do muzyki: jeżeli muzyka jest raz bardzo cicha, a raz bardzo głośna, wtedy dynamika jest duża.

 

Dynamika zapisu bardzo dobrej płyty gramofonowej lub taśmy magnetofonowej wynosi ok. 60 dB. Aby dźwięki najcichsze były dobrze rozróżniane od tła akustycznego, trzeba zapewnić 10 dB zapasu dynamiki. Tak więc np. w pokoju mieszkalnym, gdzie poziom tła akustycznego nie powinien przekraczać 40 dB, minimalne poziom natężenia dźwięku sygnału użytecznego powinien wynieść ok. 50 dB. W takim wypadku poziom dźwięków najgłośniejszych będzie wynosić ok. 110 dB.[1]

Typowe nieporozumienie:

Czasami mówi się, że muzyka jest dynamiczna, przez co rozumie się, że zespół gra cały czas bardzo głośno. W sensie dynamiki taki zespół gra z bardzo małą dynamiką, ponieważ różnica pomiędzy najcichszym a najgłośniejszym miejscem jest mała lub nie ma jej wcale.

 

Nawet nie ma co się samemu męczyć.

 

Dobranoc , idę na dobry film.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jak będzie dyskusja za godzinę jeszcze co to jest S/N i dynamika to ja się zesikam ze śmiechu....

♫ ♪ ♪ ♫ ♪ ♪ ♫ fiu fiu.... Bocznica: Rozmowy na luzie: strona 20: Mlb łże...

>Bum zlituj się , please.

Przeczytaj uważnie , pomyśl i napisz.

 

Pierwszy raz w życiu widzę aby ktoś udowadniał że S/N potrafi być wyższy od dynamiki.

 

Wychodzę , pa pa.

Jakieś Twoje propozycje?

 

A w końcu, to są te słyszalne różnice między 96 a 44.1?

 

To do Bravo.

 

A do Spitfire28:

 

Tak jest w istocie!

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Popatrz sobie Yayacku. Pomacaj zrzut na ekranie, ciesz się , półrealem.

 

Tak, to standardowy model 16 bitowy.

Dla zainteresowanych - ciekawym jest to, że opcja EDR pozwalała na rejestrację 24 bit w bardzo interesujący sposób. Aby nie zmieniać formatu DASH zastosowano rozwiązanie typu

- scieżka A = 16 bit

- ścieżka B = 8 bit

 

Przy czym ścieżka A to były traki od 1 do 24

a ścieżna B to traki od 25 do 48

Razem dawało to 24 bity. Tak więc przystawka EDR pozwalała kosztem dwóch fizycznych ścieżek zarejestrować 24 bity. Chyba nie muszę mówić, że rozwiązanie takie jest czystą szarlatanerią :) Rozwiązanie te pozwalało na rejestrację ciągłą. Podrzutki (Punch in / out) były możliwe w opcji 24 bit ale należało wykonać ekwilibrystykę polegającą na zadbaniu by ścieżki A+B były przeliczane łącznie.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Sprzęt studyjny i oprogramowanie studyjne. Edytory, sekwencery, stacje robocze (DAW), authoring, stoły, maszyny i linie replikacyjne.

>Bum zlituj się , please.

Przeczytaj uważnie , pomyśl i napisz.

Pierwszy raz w życiu widzę aby ktoś udowadniał że S/N potrafi być wyższy od dynamiki.

Wychodzę , pa pa.

 

nie potrafisz czytać ze zrozumieniem. Wydaje Ci się, że nie wiedziałem jaka jest różnica ? ;) Z mojego postu można doskonale zrozumieć o co chodzi, chyba, że ktoś dla odwrócenia uwagi od własnych błędów czepia się słówek...

Gość discomaniac71

(Konto usunięte)

Ja bym szybko oduczył Cię tego tonu NICZYM nie uzasadnionego poczucia....

 

 

Obawiam się że byś się porobił w gacie tak jak już nieraz zrobiłeś płaczku żydowski.

 

 

 

 

Panowie liczyłem że się czegoś nowego dowiem a tutaj...

 

 

Studer co go podobno nie ma: http://www.studer.ch/products/product.aspx?pid=22

Gdyby był tak kiepski nie byłby obecny w studiu im. Agnieszki Osieckiej: http://www.trojkofan.trojka.info/studio_osieckiej.html

 

Co ciekawe jest tam też Tascam 122 mkIII czyli... magnetofon kasetowy. Tak wiem świadczy to o tym że studio jest przestarzałe;-)

Grzegorz7: pomiędzy 44.1 i 96? Nie wiem czy dobrze myślę ale dla zakresu 22kHz i tak mamy "nadprogramową" próbkę przy 44.1kHz i 16 bitach. Ale zadanie jest prostsze bo mamy 24bity dla 44.1kHz i tyle samo bitów dla 96kHz... Czyli mamy ponad 3 nadprogramowe próbki w przypadku 96kHz... (o ile zakres częstotliwości jest podobny do 44.1kHz). Wydaje mi się że jeśli nie spreparujemy odpowiedniego "sampla" to ciężko będzie (o ile w ogóle będzie to możliwe) rozróżnić co jest zakodowane w 44.1 a co w 96... Bo wydaje mi się że przy odpowiednim sygnale ("samplu") o wiele łatwiej rozróżnić 16 bit od 24 bit....

 

Czy możecie odróżnić (już może nie 20kHz ;-) ale np. 10000Hz od 10001Hz? Tu wydaje mi się jest odpowiedź na pytanie....

 

Przy okazji jaki dokładnie zakres częstotliwości jest kodowany w 96kHz czy też 48kHz? do 24kHz?

♫ ♪ ♪ ♫ ♪ ♪ ♫ fiu fiu.... Bocznica: Rozmowy na luzie: strona 20: Mlb łże...

 

Panowie liczyłem że się czegoś nowego dowiem a tutaj...

 

 

Studer co go podobno nie ma:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Gdyby był tak kiepski nie byłby obecny w studiu im. Agnieszki Osieckiej:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Co ciekawe jest tam też Tascam 122 mkIII czyli... magnetofon kasetowy. Tak wiem świadczy to o tym że studio jest przestarzałe;-)

 

Po raz enty napiszę, że Studer 24 bit był modyfikowany za pomocą przystawki EDR, która realizowała zapis 24 bit w sposób opisany przeze mnie powyżej. Bez EDR był to zwykły 16 bitowy rejestrator. I taki zwykły 16 bitowiec stoi w studiu im. Agnieszki Osieckiej

Studio nie jest przestarzałe - jest takie na jakie mogą sobie pozwolić księgowi. Jak już ktoś wypluł kupę kasy na rejestrator to będzie go trzymał choćby dla wystroju wnętrza. Rejestrowanie na takim czymś nie ma najmniejszego sensu w dobie sekwencerów rejestrujących zapis na twardym dysku.

Warto wiedzieć, że jest na stronie błąd - system masteringowy nie nazywa się SADI a SADiE. Wersja SADiE 3 (którą chwali się studio) pochodzi z czasów kiedy systemem operacyjnym był Windows 95 a komputerem zalecanym dla oprogramowania był PC z procesorem Pentium 166MMX

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Sprzęt studyjny i oprogramowanie studyjne. Edytory, sekwencery, stacje robocze (DAW), authoring, stoły, maszyny i linie replikacyjne.

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.