Skocz do zawartości
IGNORED

Więcej kabla- tylko jakiego

Snozzy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Na samym początku podkreślam że w sprawach kabli jestem kompletnym laikiem. Sprawa wygląda tak: nabyłem głośniki Creative Inspire T6060 i aby porządnie je rozmieścić po pokoju potrzebuje przedłużyć przewody od głośników. Problem polega na tym, że nie mam pojęcia jakie to mają być przewody. Proszę o pomoc :) Tutaj co nieco o tych pierdziawkach:

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Pozdrawiam i szczęśliwego Nowego Roku :]

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
https://www.audiostereo.pl/topic/76190-wi%C4%99cej-kabla-tylko-jakiego/

Wybacz arczi ale procab do tych glosnikow to przerost formy nad trescia. Glosniki kosztuja jakies dwie stowki a okablowanie z procaba wyjdzie ok stowy. Bez sensu.

Jakikolwiek kabel byle by byl wykonany z miedzi bedzie sie nadawal (i pewnie bedzie lepszy od tego co chinczycy dali w orginale). Nie musi to byc tez 2.5mm^2 bo glosniczki maja podobno maksymalnie 22W (yhy, jasne, ale zalozmy ze tyle maja). 1mm^2 wystarczy a latwiej go bedzie schowac.

server unreachable;--

No tak, tylko jeśli pyta o kable, to zakładam że pomijamy OFC ze szpuli.

No bo przy Twoim postawieniu sprawy to obojętnie co kupi wyjdzie na to samo. No i wtedy wątek jest bez sensu. Bo jakiekolwiek posunięcie będzie weryfikowane pozytywnie co wiąże się z niemożliwością popełnienia błędu. Czyli dane założenie zawsze jest prawdziwe. Więc reasumując skoro nie ma możliwości popełnienia błędu to po co pytać o rozwiązanie :).

Czyli kup byle co będzie ok :).

Pozdrawiam Arczi

Tanio i dobrze Procab ls-25. Tylko kup na całą długość a nie łącz ze starymi kablami. Powinno być ok

Kiedy kupowałem ten kabel za niecałe 5zł/mb (nowy) to nie było zbyt tanio ... to po pierwsze. Po drugie 2,5mm to nawet nie wciśnie w te tandetne zaciski za dobrze.