Skocz do zawartości
IGNORED

dynamiczny CD

nojsmejker

Rekomendowane odpowiedzi

Szukam dobrego rozwiązania na żródło w zestawie z magnepanami 1.7. Jeśli chodzi o wzmacniacz - w tej chwili gram na Musical Fidelity A3 i za kilka dni przesiadka na A5, bo 3ka nie wyrabiała. Ostrzyłem sobie zęby na Electrocompaniet'a np. ECI4 albo ECI5, a najlepiej koncówkę AW120 - ale ( np. to ostatnie) przegapiłem w świetnej cenie w Norwegii, a to co jest - to na razie poza zasięgiem cenowym. Może Audiomatus - końcówka z zapasem mocy i "kliniczna" podratowałby sytuację?

Aktualne źródło wydaje mi się najsłabszym elementem tego systemu i wnoszącym najwięcej "złego" - używam Marantz CD17 mk1 i jest bardzo kulturalnie, ale za płasko, brakuje rytmu, pazurków. Zastanawiam się nad Arcam 9, albo jakimś soniaczem. Rozważam też zakup tańszego a dobrego sony (np. 930 QS) + zewn przetwornik D/A. Ale tu nie mam ani doświadczenia, ani możliwości odsłuchów - bo mieszkam na kompletnym zadupiu.

Na szczęście dzięki temu mogę słuchać jak chcę 24h/7/365...

Proszę o radę.

https://www.audiostereo.pl/topic/76434-dynamiczny-cd/

Dynamiczny CD (i przystępny cenowo)to Krell 280 (lub 250). Electrocompaniet'a odradzam - bardzo dobry sprzęt ale na pewno nie dynamiczny. Nie zapomnij jednak że za dynamikę głównie odpowiada wzmacniacz!

https://www.audiostereo.pl/topic/76434-dynamiczny-cd/#findComment-2093830

Niestety, drive i pazur nie z tych kolumn. Zainwestujesz, a i tak zadowolenia nie będzie.

Lepiej zmienić kolumny już teraz, niż po kosztownych próbach.

Specyficzny dźwięk - jeśli się w nim nie zakochałeś (post wskazuje, że nie), to wyciągnij z tego naukę jak najszybciej.

CD Krell - pogłębi problem, bo on wszystko lokuje w dalszych planach, a potrzebujesz czegoś odwrotnego - dociążyć i wypełnić środek.

Kto pyta, ten błądzi. Lepiej słuchaj, a nawet posłuchaj - nieskromnie - mnie :-)

https://www.audiostereo.pl/topic/76434-dynamiczny-cd/#findComment-2094411

Zarchiwizowany