Skocz do zawartości
IGNORED

głośniki pod PC do ok 500zł

loko

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

wiem, ze w internecie jest masa podobnych tematow, ale mam nadzieje ze na tym forum dowiem sie czegoś konkretnego;p Jestem posiadaczem głośników logitech x-230 i mam do dyspozycji ok 500zł na nowy sprzet. moja karta dzwiękowa to sound blaster x-fi xtreme audio i nie zamierzam jej zmieniać. Slucham rocka (ale nie wykluczam "imprezowego" wykorzystania potencjalnych głośnikow;p). dysponuje pokojem 2,2 x 3,5 (m). od razu zaznaczam ze NIE POTRZEBUJE AUDIOFILSKICH KOLUMN I WZMACNIACZA ani zestawow z subwooferem. oprocz x-230 mam doswiadczenie z logitechami z-4 i z-2300, moge smialo stwierdzic ze nie potrzebuje podobnych zestawow. nowe glosniki maja grac czysto i przyjemnie. jakiekolwiek szumy nie wchodza w gre. jestem muzykiem i oczekuje wrazenia obcowania z 'żywa muzyka' podczas odtwarzania piosenek i co najwazniejsze doznania szoku z przesiadki z wyslużonych x-230. jezeli nie jest to mozliwe w podanym limicie cenowym od razu prosze pisać i oszczędzić mi fatygi.

Szukam zestawu 2.0 i po wstepnym obcowaniu z internetem rozważam microlaby solo(4,5,6,15)c oraz edifiery r1600t plus studio. wszystkie inne propozycje mile widziane. prosze o pomoc bardziej doswiadczonych uzytkownikow ktorzy maja doswiadczenie ze sprzetem a nie idiotow ktorzy sprawdza na allegro (watpliwe) dane i swierdza bezmyslnie "kup sobie logitechy z 5500".

microlaby poza solo 15 bym sb odpuścił. Edifiery R1600T są do nich dość podobne, z czym nie tak głębokie co daje większe możliwości manewru i są nie powiem fajne. Z monitorów (czy raczej monitorków) masz Studiophile AV40 (podobno najbardziej multimedialne monitorki) i Reloop ADM 5. Z tego grona bym wybierał :)

Kup sobie to:

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Już wolałbym w tej cenie Behringer MS40 (większa moc i większy woofer)

Ukryta Zawartość