Skocz do zawartości
IGNORED

przenośny odtwarzacz FLAC

poeta81

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

jestem zainteresowany zakupem przenośnego odtwarzacza FLAC (z radiem) ze słuchawkami nausznymi (choćby dokupić osobno słuchawki, pod warunkiem, że odtwarzacz+słuchawki nie przekroczą planowanej sumy) w granicach 500-600zł za całość. Proszę o podpowiedzi, co polecacie??? Nie znam się na tego rodzaju sprzętu, do tej pory słucham muzyki na telefonie Sony Ericsson Walkman W910i.

https://www.audiostereo.pl/topic/79715-przeno%C5%9Bny-odtwarzacz-flac/

jeśli chcesz odtwarzać lossless na przenośnym playerze to na pewno musi mieć duża pojemność a co idzie za tym będzie to droga zabawka. Najtańszy player jaki znam który odtwarza flac to sansa clip, aczkolwiek jakością dźwięku nie powala i raczej nie da rady napędzić porządnych słuchawek (sam posiadam clipa i akg k530, grały na półgwizdka podłączone do clipa).

Moim zdaniem bez sensu jest inwestować 600zł w takie coś, bo za całą kwotę nie kupisz nawet porządnego playera.

Najlepszym rozwiązaniem (i w sumie chyba jedynym w którym widział bym sens odtwarzania flac) był by Cowon J3, który oferuje chyba najlepszą jakość dźwięku w śród playerów, porządne słuchawki i jakiś wzmacniacz do nich typu FIIO. Bez tego nie ma co się bawić we flac na przenośnym odtwarzaczu, nie usłyszysz praktycznie różnicy między flac a mp3 320.

A jak ten Kolega będzie nosił przy sobie oprócz playera także wzmacniacz ? Jak pisze przenośny to pewnie go chce targać ze sobą...

"Oni rzekli: Panie, tu są dwa miecze. Odpowiedział im: Wystarczy." (Łk 22, 38)

"Lecz teraz - mówił dalej - kto ma trzos, niech go weźmie; tak samo torbę; a kto nie ma, niech sprzeda swój płaszcz i kupi miecz!" (Łk 22, 36)