Skocz do zawartości
IGNORED

Philips CD 830 - tuning

profes

Rekomendowane odpowiedzi

Przenioslem swoje pytanie z DIY bo od tygodnia pozostaje bez odpowiedzi

Wlasnie do mnie jedzie Philips CD 830.

Kupilem go na podstawie dobrych opini na tym forum i informacjach o mozliwosciach rozbudowy. Jestem elektronicznym laikiem i wszelka ingerencja we wnetrze napawa mnie wielkimi obawami. Jednak wiem, ze mozna wiele "wycisnac" z tego odtwarzacza, dlatego zwracam sie z prosba do szanownych forumowiczow o pomoc. Potrzebuje szczegolowy opis (schemat) przebudowy tego CD (byl taki watek poruszany kiedys, ale tam padly tylko ogolnikowe stwierdzenia). No i moze namiary na jakiegos dobrego elektronika, ktory by pomysl przekul w czyn i nie zdarl ze mnie kasy jak za zboze. Pomozecie ???

https://www.audiostereo.pl/topic/8200-philips-cd-830-tuning/

profes>

niestety tego cd nie znam, jedyne co przypuszczam to CDM4/19 i TDA1541A. Ktos moze potwierdzic i podac wiecej szczegolow? jest tam SAA7310+SAA7220?

Powinno byc dobrze. Chetnie bym na niego zerknal i ewntualnie dokonal przerobek jesli chcesz, jedyny klopot to odleglosc, mieszkam w slaskim.

Moja rada to nie daj sie wpuscic w takie "upgrady" jak Pana A.S. czy inne "gruntowne". Mozna z niego zrobic cd ktory przejedzie walcem po klockach za 3-6kzl wydajac grosze (doslownie) na przerobke!

Pozdrawiam

Rzeczywiście te odtwarzacze na kościach Philipsa (TDA1541A szczególnie) i napędach CDM1/2/4 są bardzo dobre.

Sam mam ze cztery różne i bawię się z nimi od dłuższego czasu.Tak jak wspomniał ktoś wcześniej bez problemu można doprowadzić taki odtwarzacz do stanu kiedy mało który CD-ek sklepowy za 5-6tys będzie lepszy.Może nie za grosze bo już trzeba trochę pieniędzy w to zainwestować,ale można.