Skocz do zawartości
IGNORED

Głośniki 2.0 + Xonar do komputera

motul

Rekomendowane odpowiedzi

Na początek chciałbym się przywitać :)

A teraz do rzeczy, mam zamiar kupić nowe głośniki do komputera. Po przeczytaniu wielu opinii i artykułów doszedłem do wniosku, że najlepszym wyborem będzie dla mnie zestaw 2.0 ponieważ słucham dużo muzyki ( głównie rock i metal, okazyjnie jakiś rap czy techno ). Myślałem nad jakimiś Microlab'ami soloXc lub Genius'ami 1800A, co o tym myślicie? Do tego Asus Xonar D1/XD.

Zdaje się na waszą opinię ponieważ jestem zielony w tym temacie.

Budżet na głośniki wynosi 300zł, kartę kupię oddzielnie, ale tak do 200zł.

Jeszcze jedno, obecnie posiadam Creative Inspire P5800 5.1 . Czy po ewentualnej zmianie różnica w dźwięku będzie duża?

Do metalu Microlaby sie nie nadaja. Srednie tony, ktorych wiele w tym gatunku muzycznym, zlewaja sie w papke. Odradzam. Mimo to, roznica jaka bys uzyskal, jest taka jak miedzy kajakiem a promem kosmicznym.

Sam takze przesiadalem sie z Creative P380 na Microlab SOLO 3C (+ EMU 0202).

Genius 1800A - do muzyki? Pozostawie to bez komentarza.

Wydaje sie, ze budzet masz za maly. Przy takich pieniadzach bedzie cieniutko. Doloz wiecej i przewertuj tematy sasiadujace.

Przejrzałem i znalazłem tą stronę >

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) < kolega napisał również, że kupił głośniki Reloop i jest zadowolony. Może uda mi się skombinować na nie kasę, ale chciałbym się dowiedzieć czy na tej stronie jest coś tańszego i równie dobrego.

I jeszcze jedno pytanie, czy xonar ma jakąś konkurencję w swojej klasie cenowej?

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Stronka rzetelna, kiedyś brałem od nich Mixer. Generalnie w tym budżecie ciężko będzie, może te:

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość