Skocz do zawartości
IGNORED

Naprawa Lampucery McGyvera

vorpane

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

jakiś czas temu McGyver zrobił dla mnie Lampucerę. Zrobił to "po swojemu", tzn. sygnał z DACa jest wyciągnięty bezpośrednio na PCB widoczną na zdjęciu. Jest to bufor lampowy SRPP na podwójnej triodzie 6N1P.

Jedna lampa była uszkodzona i moja próba jej wymiany skończyła się nadpaleniem płytki. Dlatego muszę znaleźć nową taką płytkę, a najlepiej dwie. Ktoś wie, jak je zdobyć?

McGyver mi nie odpowiada, z resztą nie pisał na forum od 6 miesięcy. Widzę napisy "tube buffer" i "pinkstone", ale google milczą na ten temat... Jeśli płytki nie znajdę, będę musiał zmontować na uniwersalnej, albo na pająka.

Aha, z góry uprzedzam, że jestem mocno początkujący w tematyce DIY i praktycznej elektroniki :)

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

https://www.audiostereo.pl/topic/92964-naprawa-lampucery-mcgyvera/

mysle ze telefon do autora projektu nie jest ciezki do znalezienia, na forum moze byc pod innym nickiem np.

odezwij sie do wykonawcy, jak nie jestes w temacie to robienie tego na wlasna reke mija sie z celem.

Jedna lampa była uszkodzona i moja próba jej wymiany skończyła się nadpaleniem płytki.

Żartujesz ???

Chyba nie wycinałeś jej palnikiem :)

Wymiana lampy na taką samą nie może powodować palenia się scieżek.

Witajcie,

Jedna lampa była uszkodzona i moja próba jej wymiany skończyła się nadpaleniem płytki. Dlatego muszę znaleźć nową taką płytkę, a najlepiej dwie. Ktoś wie, jak je zdobyć?

McGyver mi nie odpowiada,

Wklej zdjęcie nadpalonej płytki ,może jest do uratowania?.Jak pamiętam Mc pisał kilka razy jakich pcb używa ,chyba w wątku lampucery ,spróbuj poszukać.

W jego profilu jest adres jego strony może tam jest jakiś kontakt,na forum są osoby które go znają,pewnie ktoś ma adres lub telefon

DIY to przyjemność grzebania w sprzętach.