Skocz do zawartości
IGNORED

Gwrancja Sony.


Gość Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Gosc

(Konto usunięte)

Mysle ze koledzy musza sprobowac wszystkiego, zawsze od towaru wymienionego mozna sie odwolac.

Ale gdzie?

Do Sony? Co to da?

 

Przez 4 lata zajeżdżę go i powinienem potem dostać nowy.

No to Pan nie przeczytał warunków gwarancji.

Zgodnie z nimi nie muszą ci dać nowego, tylko ten Twój w razie awarii mogą naprawić nie nowymi częściami zamiennymi. Mogą też wymienić Ci go na inny model wedle ich widzimisię o niekoniecznie takiej samej wartości, mało tego ten wymieniony wcale nie musi być nowy. Możesz dostać jakąś odnowioną używkę.

Tak jak mowilem, rekojmia. To ich jedyna szansa. Poza tym, nie panikowal bym z tymi modelami odnawialnymi, kazda marka tak robi. Rachunek zyskow I strat musi s zgadzac.

'Muzyka używana jest do kształtowania ludzkiego umysłu; może być mocna jak narkotyk, lecz o wiele niebezpieczniejsza, gdyż nikt nie traktuje poważnie manipulowania poprzez muzykę."

Gość Gosc

(Konto usunięte)

Pytałem Cię już żebyś podał nazwy marek, które w gwarancji mają takie zapisy jak Sony.

Piszesz, że każda marka tak robi ale w dalszym ciągu nie podałeś ani jednego przykładu takiej sprytnej firmy.

Nie bądź gołosłowny i podaj zapisy z karty gwarancyjnej jakiejś innej firmy, pozwalające na to samo co robi Sony.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) )

 

Zajelo to 30 sekund na google.

 

I tu jeszcze o Sony:

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Teraz znajdz roznice miedzy gwarancja np. Samsunga a Sony. ;)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

'Muzyka używana jest do kształtowania ludzkiego umysłu; może być mocna jak narkotyk, lecz o wiele niebezpieczniejsza, gdyż nikt nie traktuje poważnie manipulowania poprzez muzykę."

Gość Gosc

(Konto usunięte)

W żadnym linku który podałeś żadna z wymienionych firm, nie narzuca klientom naprawy swoich bubli nie nowymi częściami zamiennymi lub też nie daje w zamian innych używanych modeli!

Czekam na takie właśnie propozycje z Twojej strony, gdy firmy z branży RTV zastrzegają sobie w warunkach gwarancji taką możliwość i skwapliwie z tego później korzystają.

Czekam.

Za celowe wprowadzania w błąd czytelników tego tematu pożegnasz się z dyskusją w tym temacie.

Warunki gwarancji Sony podałeś te sprzed 8-lat! Obecnie są całkowicie inne.

 

 

" Sony i Autoryzowane Stacje Serwisowe zastrzegają sobie prawo do wymiany uszkodzonych części produktu, całego produktu lub jego części na nowy lub odnowiony."

Twoj link nie dziala, jest odnosnik do MM.

 

"Sony or an ASN member in the Guarantee Area will, without charge for labour or parts, repair or (at Sony's discretion) replace the product or its defective parts subject to the terms and limitations below. Sony and ASN members may replace defective products or parts with new or refurbished products or parts. All products and parts replaced become the property of Sony."

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Tylko ze:

 

"Replacement Unit or Parts may be new or remanufactured service exchanges that are equivalent to new in performance and reliability."

 

LG robi to samo, jak i inne firmy.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

'Muzyka używana jest do kształtowania ludzkiego umysłu; może być mocna jak narkotyk, lecz o wiele niebezpieczniejsza, gdyż nikt nie traktuje poważnie manipulowania poprzez muzykę."

Gość Gosc

(Konto usunięte)

Znowu piszesz nie na temat.

Jesteśmy w Polsce i interesuje nas krajowa karta gwarancyjna.

 

Po raz ostatni proszę Cię o podanie przykładów innych firm które mają taki zapis w karcie gwarancyjnej.

,,Sony i ACS zastrzegają sobie prawo do wymiany uszkodzonych części produktu, całego produktu lub jego części na nowy lub odnowiony. Wszystkie wymienione części i produkty stają się własnością Sony.''

A tu masz link do Sony gdzie możesz sobie ten zapis znaleźć samemu.

http://services.sony.pl/support/pl/warranty/general

 

Dla ułatwienie Ci podam że jest na końcu akapitu pod tytułem ,,Twoja gwarancja''.

ps. Nie dawałem żadnego linku. To chyba forma automatycznej reklamy tego forum.

Przeciez to gwarancja europejska. Wiec warunki sa niemal identyczne w calej europie.

 

Podalem Ci przyklad ze np. LG robi tak samo, uzywajac czesci odnawialnych. To ze nie podaja wszelkich informacji na polskiej stronie, to tylko z szkoda dla klienta ktory nawet o tym nie wie ze tak sie dzieje.

'Muzyka używana jest do kształtowania ludzkiego umysłu; może być mocna jak narkotyk, lecz o wiele niebezpieczniejsza, gdyż nikt nie traktuje poważnie manipulowania poprzez muzykę."

Gość Gosc

(Konto usunięte)

Przeciez to gwarancja europejska. Wiec warunki sa niemal identyczne w calej europie.

 

Masz link i zapis w naszej krajowej gwarancji!

Ile razy Ci trzeba to podsunąć pod nos?

Z warunkami gwarancji brytyjskimi idź na ich fora tematyczne.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Strona jest ta sama (tylko trzeba zmienic z gb na pl), zas tej informacji tam nie ma. Pytanie czy jest to zrobione celowo. Gdyz ksiegowosc i amortyzacja takich czesci przez firme dziala podobnie w wszystkich krajach europejskich, watpie by Polska byla wyjatkiem na tej liscie i firma robila sobie ekstra koszty. ;)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

'Muzyka używana jest do kształtowania ludzkiego umysłu; może być mocna jak narkotyk, lecz o wiele niebezpieczniejsza, gdyż nikt nie traktuje poważnie manipulowania poprzez muzykę."

Gość Gosc

(Konto usunięte)

Gwarancja jest dobrowolną deklaracją producenta wiążącą go z klientem. Wiążą ich tylko te zapisy które w tej karcie są.

Nie te które są w Nikaragui czy Gwatemali np.

Czekam więc po raz kolejny na przykłady firm które u nas w kraju takie zapisy mają. Pisałeś że każda marka tak robi!

Tak pisalem, z swojegu punktu widzenia. Wiec tu masz racje. Tylko ze skonczylem finanse, i doskonale wiem ze ksiegowosc i polityka firmy jest zbiezna. Wiec nie wierze w to ze firma w jednym kraju wykorzystuje tylko nowe czesci, a w innych uzywa tez tych odnawialnych. Szczegolnie przy drogich modelach, gdzie jest ich odpowiednio mniej niz modeli tanszych, oraz Sony powoluje sie na zapisy w swojej europejskiej gwarancji. Nie jestem prawnikiem, ale wydaje mi sie ze kazda inna firma moze zrobic to samo, jesli kraj nalezy do UE i ma odpowiednio ustalone przepisy.

'Muzyka używana jest do kształtowania ludzkiego umysłu; może być mocna jak narkotyk, lecz o wiele niebezpieczniejsza, gdyż nikt nie traktuje poważnie manipulowania poprzez muzykę."

Gość Gosc

(Konto usunięte)

Czym innym jest łamanie warunków gwarancji i tu możemy firmę ścigać a czym innym zapis w gwarancji z którym nie możemy dyskutować.

Jak widzę mimo iż pisałeś, że wszystkie firmy tak robią, nie potrafisz podać ANI JEDNEGO PRZYKŁADU firmy z naszego podwórka która to robi.

Nie będę tolerował wprowadzania w błąd forumowiczów w swoich tematach.

Uważaj na to co piszesz. Celowa dezinformacja nie będzie tutaj tolerowana. Przed podawaniem informacji staraj się je weryfikować.

Wypada przeprosic. Na przyszlosc bede tez weryfikowal na polskich stronach.

 

Choc uzytkownik ktory otrzymal produkt naprawiony, tak na prawde nie ma mozliwosci sprawdzenia tego czy czesc jest uzywana czy nie, gdyz w wiekoszsci wypadkow przed ponownym otworzeniem (czyli de facto zlamaniem uslug gwarancyjnych) chroni plomba nalozona przez serwisanta. Wiec nie robil bym z tej sytuacji jakiego wielkiej sprawy. Szczegolnie ze ilosc oblatanych godzin panelu mozna sprawdzic software'owo. ;)

'Muzyka używana jest do kształtowania ludzkiego umysłu; może być mocna jak narkotyk, lecz o wiele niebezpieczniejsza, gdyż nikt nie traktuje poważnie manipulowania poprzez muzykę."

@HQ150

Czy już wylałeś swoją frustrację i jest Ci teraz lepiej? Skąd u Ciebie taka zawziętość by forsować Twoją rację?

Strasznie emocjonalnie do tego podchodzisz. Rozumiem że możesz czuć sie zawiedziony, choć to i tak nie Twoj sprzet, ale szkoda zdrowia na coś na co nie mamy wpływu. No chyba że będziesz pisał petycję i oflagujesz się przed siedzibą SONY :)

Gość Gosc

(Konto usunięte)

Szczegolnie ze ilosc oblatanych godzin panelu mozna sprawdzic software'owo. ;)

No też nie bardzo.

Jesteś pewien, że wejście w tryb serwisowy nie pozostawia śladu? Nie jest to gdzieś zapisane?

A serwis i firma Sony odmawia podania tych danych.

Podawałem tu przykład forumowicza który kupił nowy TV i miał przypuszczenia że nowy nie jest. I sklep i serwis odmówił sprawdzenia ile ma godzin nalatane. Dopiero pozostawiona kamerka podczas wizyty serwisu kiedy go WYPROSILI z jego pokoju ( ! ) podczas sprawdzania pozwoliła mu dowiedzieć się, że ma ponad 2000h pracy za sobą.

Nawet jesli pozostawia to przy okazjonalnym wejsciu nic nie moga Ci zrobic. Jesli tylko nie pozmieniasz tam zadnych wartosci.

 

To byl nowy TV w kartonie, zalakowany? Trudno mi w takie rewelacje wierzyc. Nawet jesli byla by to prawda, to raczej to przypadek z tzw. jeden na milion. Tu obstawial bym wine po stronie sklepu (byc moze trafil tam jakis z wystawy sklepowej..choc nie powinien).

'Muzyka używana jest do kształtowania ludzkiego umysłu; może być mocna jak narkotyk, lecz o wiele niebezpieczniejsza, gdyż nikt nie traktuje poważnie manipulowania poprzez muzykę."

Gość Gosc

(Konto usunięte)

Cofnij się parę stron do tyłu i sam poczytaj:-)

To nie jest kwestia wiary to oficjalne stanowisko Sony, żaden incydentalny przypadek!

Możesz sobie do nich przedzwonić. Gdyby to była wina sklepu, to Sony nie odmówiło by sprawdzenia ilości roboczogodzin.

http://www.audiostereo.pl/gwrancja-sony_95911.html/page__view__findpost__p__3533129

 

A wejście w tryb serwisowy może być podstawą odrzucenia reklamacji. jak się będziesz bronił, jak stwierdzą, że coś tam namieszałeś.

Tryb serwisowy jest dla serwisu nie dla użytkownika. W instrukcji obsługi nie ma informacji jak się tam wchodzi i z tego korzysta. To ,,przekroczenia uprawnień" :-)

Nie wiem, nigdy nie zdarzylo mi sie by ktos stracil gwarancje jesli wszedl raz czy dwa w tryb serwisowy by zobaczyc jaka tv ma matryce czy zobaczyc ilosc "przelatanych" godzin. Co innego zmiana zawartych tam ustawien - to jest wlasnie "przekoczenie uprawnien". Choc czasem tryb serwisowy ma tu blokade i po takiej zmianie blokuje obraz w tv (zapalaja sie kontrolki, i nastepuje czern heh). Wtedy tylko i wylacznie wyslanie tv do serwisu i odplata "naprawa". Mozna tez teoretycznie zalozyc ze dziecko przy probie zabawy z pilotem, powciskalo taka, a nie inna kombinacje i weszlo w tryb serwisowy. ;)

 

Poza tym nawet na oficjalnym forum Sony sa porady jak wejsc w tryb serwisowy by sprawdzic to i owo, nikt sie z tym nie kryje.

'Muzyka używana jest do kształtowania ludzkiego umysłu; może być mocna jak narkotyk, lecz o wiele niebezpieczniejsza, gdyż nikt nie traktuje poważnie manipulowania poprzez muzykę."

Gość Gosc

(Konto usunięte)

Nie wiem, nigdy nie zdarzylo mi sie by ktos stracil gwarancje jesli wszedl raz czy dwa w tryb serwisowy by zobaczyc jaka tv ma matryce czy zobaczyc ilosc "przelatanych" godzin.

No i po raz kolejny wprowadzasz czytających ten temat w błąd!

Tu masz np. oficjalne stanowisko Samsunga w tej sprawie:

" W imieniu firmy Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. serdecznie

dziękujemy za kontakt.

W odpowiedzi na zgłoszenie pragniemy poinformować:

 

 

Uprzejmie informuję, iż menu serwisowe przeznaczonego jest wyłącznie do

użytku przez serwis autoryzowany. Wejście w to menu jest traktowane jako

ingerencja w sprzęt i stanowipodstawę do utraty gwarancji."

 

http://www.hdtv.com.pl/forum/441905-post2.html

Podobnie jest w Sony. Forumowicz który kupił używany TV jako nowy i w którego przypadku Sony odmówiło mu informacji ile ten ,, nowy'' TV ma roboczogodzin za sobą ten temat z trybem serwisowym też przerobił.

 

http://www.hdtv.com.pl/forum/1175806-post35.html

 

Żeby sprawdzić tą ilość i nie stracić gwarancji musiał zastosować pewien trick:

http://www.hdtv.com.pl/forum/1175531-post22.html

Czekam więc po raz kolejny na przykłady firm które u nas w kraju takie zapisy mają. Pisałeś że każda marka tak robi!

Nie wiem na 100% ale jeszcze niedawno Segate uszkodzone dyski na gwarancji wymieniało na refurbished - miałem tak chyba z 5 razy (serwisuje kompy)

Przeczytałem dokładnie zapisy dotyczące 4-letniej gwarancji w ramach Serwisu Extra i nie ma tam słowem informacji o możliwości użycia odnowionych części. Czyżyby zakresy napraw gwarancyjnych różniły się w zależności od produktu?

Gość Gosc

(Konto usunięte)

A tu masz link do Sony gdzie możesz sobie ten zapis znaleźć samemu.

http://services.sony.pl/support/pl/warranty/general

 

Dla ułatwienie Ci podam że jest na końcu akapitu pod tytułem ,,Twoja gwarancja''.

Przeczytałem dokładnie zapisy dotyczące 4-letniej gwarancji w ramach Serwisu Extra i nie ma tam słowem informacji o możliwości użycia odnowionych części. Czyżyby zakresy napraw gwarancyjnych różniły się w zależności od produktu?

HQ150 jestes przewrazliwiony. Nie wprowadzam nikogo w blad. Tryb serwisowy nie upowaznia do odmowienia gwarancji, jesli nic tam nie zmieniasz. Jesli ktos za to zaplacil to ciamajda I tyle co mam do powiedzenia.

'Muzyka używana jest do kształtowania ludzkiego umysłu; może być mocna jak narkotyk, lecz o wiele niebezpieczniejsza, gdyż nikt nie traktuje poważnie manipulowania poprzez muzykę."

Gość Gosc

(Konto usunięte)

Zacytowałem Ci oficjalne stanowisko Samsunga w tej sprawie i dałem link do tematu gdzie forumowicz rozmawiał z Sony i też dowiedział się że nie wolno.

Ty jednak wiesz lepiej ale popierasz swoje racje tylko swoim widzimisię.

To wprowadzanie w błąd. Napisz następnym razem, wydaje mi się i nie będzie problemu.

Zadzwoń do Sony, napisz do nich oficjalne pismo i przedstaw nam relację.

Gość Gosc

(Konto usunięte)

HQ150 jestes przewrazliwiony.

A to akurat prawda.

Sony w moim przypadku złamało warunki gwarancji i nie usłyszałem ani razu od nich słowa przepraszam za to co zrobili.

Za pisanie o łamaniu przez nich warunków gwarancji np. forum HDTVPolska nałożyło na mnie cenzurę! Moje wpisy ukazywały się u nich lub nie dopiero jak ktoś z moderacji/administracji był uprzejmy je przeczytać i zatwierdzić ,, do druku'' . 100% głębokiPRL

Za pisanie o gwarancji Sony kolega lolek126 np. straszył mnie już sądem, nabijał się, że u niego w pracy wszyscy się dziwią ze mi się chce jeszcze o tym pisać:-)

Kiedyś zadzwoniłem do Sony Center w Katowicach z zapytaniem i lolek126 po 10 minutach znał streść mojej rozmowy z tym pracownikiem Salonu Sony.

Masz rację w takiej sytuacji jestem przewrażliwiony na tym punkcie, ale mam nadzieję, ze trochę Ci naświetliłem powody mojej w tej materii wrażliwości.

Rozumiem Cie. Tylko w gwarancji nie ma nigdzie wyraznie napisane ze nie mozna wejsc w tryb serwisowy. Co innego jesli ktos tam wejdzie, pogrzebie mowiac kolokwialnie i zablokuje sobie TV.

'Muzyka używana jest do kształtowania ludzkiego umysłu; może być mocna jak narkotyk, lecz o wiele niebezpieczniejsza, gdyż nikt nie traktuje poważnie manipulowania poprzez muzykę."

Oficjalne stanowisko ma sie nijak do respektowania umowy. Wybacz mi ta uszczypiliwosc, ale sam wczesniej napisales:

 

 

Gwarancja jest dobrowolną deklaracją producenta wiążącą go z klientem. Wiążą ich tylko te zapisy które w tej karcie są.

'Muzyka używana jest do kształtowania ludzkiego umysłu; może być mocna jak narkotyk, lecz o wiele niebezpieczniejsza, gdyż nikt nie traktuje poważnie manipulowania poprzez muzykę."

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.