Skocz do zawartości
IGNORED

Gwrancja Sony.


Gość Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Moim zdaniem zapytać klienta, czy jakiś TV z naszej oferty, mimo że nie ma zgodnej specyfikacji technicznej, by go na wymianę usatysfakcjonował.

To chyba dobre rozwiązanie. Zaproponowałeś im to ?

A jak nie, to chyba tylko zwrot gotówki za zakup.

Tak ale w takich sytuacjach uwzględnia się spadek wartości. W końcu do tego czasu TV był użytkowany. To niestety zawsze są sprawy trudne do załatwienia w sposób satysfakcjonujący. Gdyby to była Ameryka (USA) to pewnie by się zachowali inaczej. Wielki rynek może więcej a w Polsce jest jak jest. Znam temat z innego hobby. Znam sprawy rdzewienia samochodów na gwarancji i to poważnego i wielokrotnego. O wymianie w takim przypadku nie ma mowy. Malują wielokrotnie, mimo że przy każdym malowaniu samochód traci na wartości bo przy odsprzedaży to najczęściej od razu wychodzi.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jakość wniosków w porównaniach audio jest zawsze zgodna z jakością procedury porównawczej.

Pasja bez precyzji to chaos. DOBRZE ŻE JEST MUZYKA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No widzisz. No to serwisant się z tego n......a a nam klientom to się wciska.

To znaczy, że Sony świadomie ładowało klientów?

 

 

No chyba nie bardzo. Bo moje prawdziwe wpisy nazywasz dezinformacją, a sam zapodajesz rzeczy co do których teraz się przyznajesz, że nie sprawdziłeś i nie pamiętasz. Ale nie przeszkadza Ci to w niczym, żeby komuś innemu zarzucić pisanie nieprawdy.

Spokojny ton kończy się w momencie jak mi ktoś publicznie wytyka okłamywanie innych, BEZPODSTAWNIE!

A wiec tak jak obiecalem sprawdzilem i po pierwsze mam dobry wzrok :-) , po drugie mam dobra pamiec pomimo ze czytalem gwarancje w maju ubieglego roku:-) pisze co nastepuje w gwrancji na tv 5 letniej przynajmniej od maja ubieglego roku jest zapis: nie bede cytowal calosci bo bez sensu ale to co nas interesuje: ..." .... Produkt moze zostac wymieniony na taki sam model lub na model o zblizonych parametrach technicznych. Pierwotny produkt przejdzie wowczas na wlasnosc Sony Poland "

Wiec jak widzisz nie ma nic o rownorzednej, porownywalnej itp wartosci tv. Rozumiem ze teraz zachowasz sie honorowo i Ty przeprosisz mnie ze niby wprowadzam w blad ludzi czy oklamuje itp.. jak widzisz czarno na bialym mam w regulaminie gwarancji dokladnie to co pisalem wczesniej i to co zacytowalem.

Bylem nie pewny bo zawsze czlowiek moze sie omylic ale mam dobra pamiec i jesli byloby o wartosci tv, na pewno bym to pamietal..nie da sie o czyms takim zapomniec..

Wiec informacja dla wszystkich kupujacych tv i gwarancje 5 letnia, ze od maja ubieglego roku w takiej gwarancji jest to co napisalem i nie inaczej... pisze od maja bo nie wiem jak bylo np pol roku wczesniej ale od momentu kiedy ja kupilem na pewno jest tak jak napisalem. Dzwonilem jeszcze do kolegi on kupowal w grudniu ubieglego roku i rowniez ma taki sam zapis przy swoim tv sonego. To tyle jesli chodzi o zapis w gwarancji..

Reasumujac to tak jak pisalem Tobie juz kilka razy ze pomimo ze zle zostales obsluzony i to nie podlega zadnej dyskusji i zeby nie wiem co, jest to karygodne co zrobili w Twoim wypadku, ale tak jak pisalem Tobie ze w WARSZAWIE jest niemozliwoscia przywiezienie samemu tv o duzych wymiarach do serwisu,,, oni to robia,,, ale tak jak pisalem ze jakby mi oddali cala kase np po dwoch czy trzech latach to skakalbym po suficie z radosci. Bo jedno jest dla mnie pewne ze moj topowy tv nie rowna sie obecnemu topowemu tv, chocby ze wzgledu na technologie... Dlatego mowie jestem za kazdym razem zdzwiony kiedy sony oddaje 100% kasy za tv.. bo ja tego nie potrafie zrozumiec , aczkolwiek sie ciesze bo czlowiek ma sam szanse cos takiego uzyskac..:-)

Kolejna sprawa w gwarancji jest zapis ze sony zobowiazuje sie naprawic tv, chyba ze: " Sony nie bedzie w stanie uzyskac czesci zamiennych niezbednych do naprawy" lub wiadomo jesli koszt naprawy przekracza cene nowego tv tego samego modelu..

Zadzwonilem do kolegi o ktorym pisalem Tobie na innym forum, a pracuje w serwisie innej firmy i spytalem sie o ten zapis... powiedzial ze tv np sonego i to co jest w nim sonego to jest bardzo mala namiastka ( zreszta podobnie jest w innych firmach, pracowal juz w trzech serwisach tv ), cala reszta jak to sie mowi " komponenty" sa od roznych firm, i dany producent TV nie jest w stanie np kupic jakas tam pierdolke, ktora to np popsuje sie po trzech latach, a te firmy ktore dostarczaja te rozne komponenty po jakims czasie zaczynaja robic komponenty do nowych modeli- do starych sie im to nie oplaca... bo ludzie w wiekszosci wypadkow po tym jak sie rozwali tv ( cos bardziej kosztownego ) kupuja kolejny.. Jak on to mowi - wg niego oczywiscie - jest to wina mechanizmu jaki panuje na rynku tv, a nie samych producentow tv.... Dlatego ludzie ktorzy maja topowe tv traca najbardziej, a ze to nie jest samochod ze sie pojdzie to Pana Edzia do sklepu i sie kupi zamiennik do swojego ukochanego autka, to jest tak jak jest, dostaje sie w tylek... ale z drugiej strony trzeba byc tego swiadomy dokonujac takiego wyboru, bo na pewno takie osoby beda bardziej w plecy od ludzi ktorzy kupia tv za polowe topowego tv.

 

To chyba dobre rozwiązanie. Zaproponowałeś im to ?

 

Tak ale w takich sytuacjach uwzględnia się spadek wartości. W końcu do tego czasu TV był użytkowany. To niestety zawsze są sprawy trudne do załatwienia w sposób satysfakcjonujący. Gdyby to była Ameryka (USA) to pewnie by się zachowali inaczej. Wielki rynek może więcej a w Polsce jest jak jest. Znam temat z innego hobby. Znam sprawy rdzewienia samochodów na gwarancji i to poważnego i wielokrotnego. O wymianie w takim przypadku nie ma mowy. Malują wielokrotnie, mimo że przy każdym malowaniu samochód traci na wartości bo przy odsprzedaży to najczęściej od razu wychodzi.

Dokladnie w samochodach tam dopiero jest jazda moj znajmomy pisalem to juz Koledze HQ ze zaplacil za autko dobre 130 tys i ani samochodu jak i kasy, bodajze 1,5 roku ciagnie sie sprawa... takze to sa problemy co nie zmienia faktu ze wszyscy powinny wywiazywac sie z gwarancji ale jak widac w Polsce wszyscy jeszcze musza sie duzo duzo uczyc w stosunku do swoich kolegow z Europy zach. czy USA...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Przyszłość należy do tych, którzy wierzą w piękno swoich marzeń."  Eeleanor Roosvelt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

(Konto usunięte)

Rozumiem ze teraz zachowasz sie honorowo i Ty przeprosisz mnie ze niby wprowadzam w blad ludzi czy oklamuje itp.

A niby za co?

Czy ja pisałem chociaż słowo o tym co Ty masz napisane w gwarancji?

Ja napisałem tylko to co ja i kolega o którego przypadku piszę ma napisane w gwarancji która nas obowiązywała.

To były jeszcze gwarancje Sony Poland. Jak chcesz to mogę Ci wysłać skan tego zapisu.

Ty natomiast na podstawie tego co masz u Siebie, wmawiasz innym kłamstwo nie mając po temu żadnych podstaw.

Gwarancja jest dobrowolną deklaracją producenta i pewnie została w takim razie zmieniona.

Ten kolega ma gwarancję wystawioną 10-01-2009 a Ty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A niby za co?

Czy ja pisałem chociaż słowo o tym co Ty masz napisane w gwarancji?

Ja napisałem tylko to co ja i kolega o którego przypadku piszę ma napisane w gwarancji która nas obowiązywała.

To były jeszcze gwarancje Sony Poland. Jak chcesz to mogę Ci wysłać skan tego zapisu.

Ty natomiast na podstawie tego co masz u Siebie, wmawiasz innym kłamstwo nie mając po temu żadnych podstaw.

Gwarancja jest dobrowolną deklaracją producenta i pewnie została w takim razie zmieniona.

Ten kolega ma gwarancję wystawioną 10-01-2009 a Ty?

 

Postaram Ci sie wytlumaczyc ( co prawda kilka osob juz na hdtv pisalo Tobie ze nie czytasz ze zrozumieniem ) ale zacytuje kawalek tego co napisalem w poscie 84 .... " Natomiast wprowadzasz w blad ludzi piszac ze w umowie gwarancyjnej jest napisane produkt o podobnej wartosci, tam nic takiego nie ma w przynajmniej w mojej, jest tylko napisane ze tv taki sam ( o ile jeszcze jest na rynku ) lub o porownywalnych parametrach.."

Wiec jesli nie rozumiesz tekstu to wytlumacze: wyraznie napisalem to w kontekscie mojej gwarancji obowiazujacej - bo jak napisalem wyzej byla wystawiona w maju ubieglego roku, kolega moj kupowal w grudniu 2013 r. i rowniez ma taki sam wpis o czym rowniez napisalem wczesniej, wobec czego ja Tobie zwrocilem honor bo wierze w to ze tak bylo zapisane w Twojej gwarancji i i nnych ludzi ktorzy kupowali w tamtym czasie. Ty natomiast w 85 poscie napisales cytuje: "Więc to Twój post jest dezinformacją żeby nie nazwać go kłamstwem, jak byłeś uprzejmy skwitować moją, jak widzisz prawdziwą, wypowiedź".

Reasumujac jesli nie zrozumiales to rowniez wprowadziles w blad ludzi swoja wypowiedzia, a moj post nazwales dezinformacja, a nawet klamstwem, gdyz jak widzisz obowiazujaca gwarancja nic o tym nie mowi, a nie sprawdziles jej, a czytajac to co napisales mozna wnioskowac ze tak jest dalej i inni kupujacy mogliby ta wypowiedzia sie sugerowac , a ktora juz nie jest prawdziwa bo na chwile obecna juz nie obowiazuje taki zapis. Wiec to co napisalem jest prawda obowiazujaca i za to naleza sie przeprosiny gdyz to co napisalem jest prawda., gdyz wszystko napisalem w kontekscie swojej gwarancji, tak jak Ty pisales o gwarancji wystawionej kilka lat temu.

A za to ze ja napisalem ze wprowadzasz w blad, zwrocilem honor gdyz tak jak napsialem wierze w to, ze w tamtym czasie tak bylo. Ale nie zmienia to faktu ze obecna gwarancja takiego zapisu juz nie ma i tego nie sprawdziles i nie napisales. Wiec raz jeszcze napisze ze to co napisalem jest najprawdziwsza obowiazujaca PRAWDA. Jasniej sie juz nie da wytlumaczyc.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Przyszłość należy do tych, którzy wierzą w piękno swoich marzeń."  Eeleanor Roosvelt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

(Konto usunięte)

lolek

Wybacz ale piszesz bzdury.

Czy ja pisałem o Twojej gwarancji?!

Gdzie? Twoja gwarancja mnie nie interesuje. Nie o niej tu mowa. Nie zaciemniaj tematu.

Piszemy o konkretnym przypadku i podajemy konkretne paragrafy.

Ja piszę teraz o gwarancji którą ma kolega który w 2009 roku kupił model 46X4500. Czy to jest jasne?

Potrafisz to przyjąć do wiadomości?

Jak Ci padnie Twój TV, to wtedy napiszesz co tam masz i zastanowimy się czy Sony dotrzymuje Twoich zapisów gwarancyjnych.

Jakie ma znaczenie co Ty masz w gwarancji w kontekście tego że koledze nie dotrzymują jego zapisów gwarancyjnych?

Możesz mi to wytłumaczyć?

To co piszesz o swojej gwarancji jest prawdą, ale NIE MA NAJMNIEJSZEGO ZWIĄZKU Z TEMATEM.

Czy teraz jest to jasne?

Ja też mam jeszcze parę różnych gwarancji w domu, ale co to ma do rzeczy?

Ważne jest tylko co w gwarancji ma kolega któremu padł TV Sony i jak chce z nim Sony temat załatwić.

A on ma:

,,TV o równorzędnej wartości i podobnych parametrach technicznych''.

Jak chcesz coś w temacie napisać to pisz o tym, a nie o tym co Ty masz, bo to jest bez związku.

A te Twoje wpisy nie na temat okazały się jednak przydatne. Bo na ich przykładzie widać jak na wartości straciła, dla nas klientów wartość gwarancji pięcioletniej Sony. Jeszcze w 2009r mieliśmy zagwarantowany TV o równorzędnej wartości i podobnych parametrach technicznych, a obecnie niby taka sama gwarancja, ale już Sony nie gwarantuje nam równorzędnej wartości wymienianego towaru.

A jak już powołujesz się na inne forum ,to zapytam. Wszyscy koledzy u Ciebie w pracy w dalszym ciągu dziwią się , że mi się jeszcze chce o podejściu Sony do klienta pisać? Bo nawet administracja tego forum pisała do mnie na temat Twojego wpisu i mieli niezłą polewkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lolek

Wybacz ale piszesz bzdury.

Czy ja pisałem o Twojej gwarancji?!

Gdzie? Twoja gwarancja mnie nie interesuje. Nie o niej tu mowa. Nie zaciemniaj tematu.

Piszemy o konkretnym przypadku i podajemy konkretne paragrafy.

Ja piszę teraz o gwarancji którą ma kolega który w 2009 roku kupił model 46X4500. Czy to jest jasne?

Potrafisz to przyjąć do wiadomości?

Jak Ci padnie Twój TV, to wtedy napiszesz co tam masz i zastanowimy się czy Sony dotrzymuje Twoich zapisów gwarancyjnych.

Jakie ma znaczenie co Ty masz w gwarancji w kontekście tego że koledze nie dotrzymują jego zapisów gwarancyjnych?

Możesz mi to wytłumaczyć?

To co piszesz o swojej gwarancji jest prawdą, ale NIE MA NAJMNIEJSZEGO ZWIĄZKU Z TEMATEM.

Czy teraz jest to jasne?

Ja też mam jeszcze parę różnych gwarancji w domu, ale co to ma do rzeczy?

Ważne jest tylko co w gwarancji ma kolega któremu padł TV Sony i jak chce z nim Sony temat załatwić.

A on ma:

,,TV o równorzędnej wartości i podobnych parametrach technicznych''.

Jak chcesz coś w temacie napisać to pisz o tym, a nie o tym co Ty masz, bo to jest bez związku.

Ok spoko mi chodzilo o to zebys przyznal ze to co napisalem jest prawda i tyle , ale uwazam ze ma to zwiazek z tematem gdyz ludzie musza byc swiadomi tego ze teraz jest wlasnie tak jak napisalem. NIe zaciemniam tematu gdyz juz napsialem wczesniej ze jesli mial Kolega taki zapis to uwazam ze tv powinien dostac za minimum te 7-8 tys... a tak na dobra sprawe nawet za 11 tys ale, ze w chwili obecnej chyba nie ma takiego tv w tej cenie chyba ze z serii 8 w 65 calach cos kolo tego kosztuje to mysle ze jakby dostal tv W 900 to byloby ok. Ale na pewno nie moze to byc tv za 5 tys jak mu zaoferowano bo to kpina i jest to niezgodne z tym co zostalo zapisane w gwarancji w tamtym czasie. Dlatego mysle ze zmienili ja od czasu kiedy juz nie ma Sony Poland, gdyz powiedzmy taki tv za 11 tys co byl kilka lat temu warty- parametrami moze odpowiadac obecnemu tv za 7-8 tys , mysle ze prawnicy z jednej jak i z drugiej strony jakby doszlo do sprawy mieliby rozne poglady jesli chodzi o slowo "porownywalny parametrami".

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Przyszłość należy do tych, którzy wierzą w piękno swoich marzeń."  Eeleanor Roosvelt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A Ty znowu swoje.

Weź pod uwagę że tam są dwa określenia, które muszą być jednocześnie spełnione bo jest ,, i ''.

O równorzędnej wartości cały czas zapominasz.

To dlatego napisalem ze na dobra sprawe w tamtym wypadku powinien byc to tv za 11 tys, a na chwile obecna jest tylko w tej cenie W 800 w 65 calach... W 900 pomimo wyzszej serii jest tanszy a nie ma go w 65 calach.. i jesli daja tv za 5 tys to jest to zenada... w chwili obecnej moga juz kombinowac bo tak jak napisalem " porownywalne parametry" to pole do popisu dla prawnikow jak i fachowcow w tej materii.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Przyszłość należy do tych, którzy wierzą w piękno swoich marzeń."  Eeleanor Roosvelt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

,,Zapominasz'' cały czas, że obecnie też jest w sprzedaży seria X. I problem wartości jest rozwiązany.

I mamy dobry dźwięk z subem jak było w X4500.

Dobrze pamietam, tylko tak jak kiedys pisalem, tak i teraz uwazam ze nie nalezy sie ten tv nawet za moj topowy tv ktory byl kupowany w tamtym roku, a nie mowiac juz o przypadku kolegi ktory kupowal 4 lata temu, malo tego obecna seria x nawet w 55 calach to jest znacznie wiekszy koszt niz 11 tys. Nie wspomne juz o technologii ze sa to tv 4k. Parametrami jest to inny tv i mysle ze nawet jakby sad byl w Polsce i poszedlbym do sadu to przegralbym te sprawe. Wiec nawet jak mi by sie zepsul tv i wiadomo nie ma go juz w produkcji to nie mialbym pretensji jakby zaoferowali mi tv W 900, pomimo ze jest gorszy wg mojej opinii ale na pewno nie nalezy mi sie tv serii x ... tylko nalezy sie najlepszy z ledow Full hd, a obecny jest to seria W 900.

Dlatego mowie ze dla mnie najlepiej i dla wszystkich osob ktore kupily hx 955 byloby jakby oddali kase ta ktora sie zaplacilo, pomimo ze nie ma tego w gwarancji ale mysle ze dla wielu uzytkownikow hx 955 taka opcja najbardziej by sie oplacala..NIe mialbym nic przeciwko temu zeby dostac tv serii X ale Sony to nie jest firma charytatywna, wiec staram sie stapac po ziemi i mysle ze jak cos to mi zaproponuja wlasnie W 900. Jest jeszcze taka mozliwosc dla posiadaczy topowych modeli, a ktore juz nie sa w produkcji, ze jak cos.... to np doplaca sie roznice miedzy tym co sie zaplacilo, a ile kosztuje seria X obecna i daja tv serii x. Ale nie wiem czy cos takiego jest mozliwe.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Przyszłość należy do tych, którzy wierzą w piękno swoich marzeń."  Eeleanor Roosvelt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

(Konto usunięte)

Na początek Sony za TV o wartości zaproponowało mu model 46W8, czyli TV za ok. 3,5tzł chyba. Potem chcieli dać wyższy model W9 za 5tzł.

A on kupował TV za 11200zł. Obecnie X9005 kosztuje jak widzę 13tzł. To zastanów się która propozycja ma większą dysproporcję ceny.

A klienta to nie interesuje. Ich TV okazał się bublem i to oni mają mieć TV na wymianę o równorzędnej wartości.

Mało tego ten kolega, mimo że nie ma tego w gwarancji wykazał się dobrym gestem i zaproponował, że pójdzie im na rękę i dopłaci różnicę w cenie do modelu X9005.

A Sony nie. Dostaniesz od nas W9 i koniec kropka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na początek Sony za TV o wartości zaproponowało mu model 46W8, czyli TV za ok. 3,5tzł chyba. Potem chcieli dać wyższy model W9 za 5tzł.

A on kupował TV za 11200zł. Obecnie X9005 kosztuje jak widzę 13tzł. To zastanów się która propozycja ma większą dysproporcję ceny.

A klienta to nie interesuje. Ich TV okazał się bublem i to oni mają mieć TV na wymianę o równorzędnej wartości.

Mało tego ten kolega, mimo że nie ma tego w gwarancji wykazał się dobrym gestem i zaproponował, że pójdzie im na rękę i dopłaci różnicę w cenie do modelu X9005.

A Sony nie. Dostaniesz od nas W9 i koniec kropka.

Wg mnie tak jak napisalem powinna byc mozliwosc doplaty do serii obecnej X . Mam nadzieje ze kiedys dozyje takich czasow ze serwisy w Polsce ( wszystkie serwisy - nie tylko mowie o tv ) beda tak traktowac Polakow jak ludzi z Europy zach. czy w USA... Na razie chyba jest to niemozliwe patrzac na to co robia z nami, a juz w szczegolnosci widac to w motoryzacji - tam to juz jest tragedia na maxa.. Pamietam jak kupowalem drogi samochod to bralem mechanika ze soba zeby nowy samochod w salonie mi sprawdzil- przeciez to jest paranoja... ale patrzac na przypadki jakie ogladalem i oglada sie w tvn turbo, plus przyklad kumpla to naprawde moze czlowiek miec pietra, a zeby bylo smieszniej wydajesz swoje ciezko zarobione pieniadze ( i w wielu wypadkach to sa kwoty naprawde duze ), a pomimo tego czlowiek ma obawy odbierajac nowy samochod prosto z salonu.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Przyszłość należy do tych, którzy wierzą w piękno swoich marzeń."  Eeleanor Roosvelt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

(Konto usunięte)

lolek126

Po raz kolejny staram Ci się uzmysłowić, ze tutaj rozmawiamy o warunkach gwarancji firmy SONY.

Nie rozmydlaj tematu. Pisz na temat a nie o tym co Ci przyjdzie do głowy.

Jeśli masz bardzo przydatne informacje o innych firmach, branżach to załóż temat i tam niech dyskusja trwa.

Nie tutaj.

Poprzednio napisałeś, że Sony nie da mu modelu X9, droższego o niecałe 2tzł od kwoty jaką płacił, bo nie jest świętym Mikołajem.

To czym w takim razie jest Sony skoro na początek chciało dać TV o ponad 7tzł tańszy?

Jakiego byś użył sformuowania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lolek126

Po raz kolejny staram Ci się uzmysłowić, ze tutaj rozmawiamy o warunkach gwarancji firmy SONY.

Nie rozmydlaj tematu. Pisz na temat a nie o tym co Ci przyjdzie do głowy.

Jeśli masz bardzo przydatne informacje o innych firmach, branżach to załóż temat i tam niech dyskusja trwa.

Nie tutaj.

Poprzednio napisałeś, że Sony nie da mu modelu X9, droższego o niecałe 2tzł od kwoty jaką płacił, bo nie jest świętym Mikołajem.

To czym w takim razie jest Sony skoro na początek chciało dać TV o ponad 7tzł tańszy?

Jakiego byś użył sformuowania?

Nie dalbym i kolejny raz to napisze, rowniez raz jeszcze napisze ze mi osobiscie gdzie tv topowy kupilem pol roku temu, a nie 4 lata temu rowniez w moim wypadku nie nalezy mi sie seria X bo to jest inna technologia zarowno w przypadku tamtym jak i moim. A u mnie jeszcze jest gorzej bo nie mam zapisu nic o wartosci tv... natomiast czym jest firma Sony... nie wiem i nie mam zamiaru mowic kim oni sa ( poza tym co juz napisalem, ze na pewno nie jest to instytucja charytatywna) , jedno jest pewne wg mojej opinii w tamtym wypadku nie wywiazali sie z gwarancji na 100%.. Bo seria W 900 jest najwyzsza ale po mojemu powinni isc na reke klientowi moc doplacic roznice do serii obecnej X.. I nie dlatego ze on zaplacil 11 tys, tylko dlatego ze wg mnie tak by bylo uczciwie. Obecnie jak ktos oled kupi musi zaplacic 40 tys , kupi 5 lat gwarancji, a za 4 lata mu sie sypnie wtedy powiedzmy oled bedzie kosztowal 20 tys ale to nie oznacza ze po 4 latach trzeba dac komus tv za 40 tys., bo to by bylo co najmniej dziwne, ale ma to byc tv odpowidajacy tamtemu pod wzgledem technicznym , a wiadomo ze za 4 lata tv beda tansze jesli chodzi o oledy i technicznie lepsze od tych co teraz sa za 40 tys.

Pierwsze plazmy panasa jak pamietam widzialem 40 -50 tys niedlugo potem juz byly po 15 tys, a pozniej juz byly po 7-8 tys. Twoja plazma kosztowala powiedzmy 8 tys., a technicznie jest 10 czy nawet 20 razy lepsza od tej za 40 tys...

Nie ma cudu zeby po czterech latach zwrocili kase jaka sie zaplacilo juz nie wspominajac ze nie ma nic o tym w gwarancji i chyba juz w zadnej gwarancji w jakimkolwiek sklepie juz takiego zapisu nie ma bo z regoly jest nieszczesna amortyzacja, a Sony sie wycofala z tego zapisu.

I nie wiem czy jest w tym logika ale pomyslalem ze moze oni daja kase za tv jesli w krotkim czasie od sprzedazy sie rozwali ( tak jak bylo to w Twoim wypadku ),a jego juz nie ma na rynku, natomiast jesli to juz jest 4 lata czy awaria jest w piatym roku to juz chyba bedzie mozna zapomniec o kasie jaka sie wlozylo w swoj tv.. Ale tak jak napsialem zawsze najwiecej traca Ci, ktorzy kupuja drogi sprzet rtv czy tez np drogie samochody - tak to juz jest i tego sie nie zmieni , wiec decydujac sie na cos drogiego kazdy musi sobie zdawac z tego sprawe.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Przyszłość należy do tych, którzy wierzą w piękno swoich marzeń."  Eeleanor Roosvelt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

(Konto usunięte)

lolek126

Nie da się z Tobą racjonalnie, na argumenty rozmawiać.

Nie jest ważne co Tobie się wydaje, ani co mnie sie wydaje.

Ważne jest jest co klient miał zapisane w gwarancji. A miał wymianę na TV o równorzednej wartości i podobnych parametrach techniccznych.

I całe Twoje wywody są całkowicie bezzasadne w świetle tego paragrafu.

Bo tu nie chodzi o żadne cuda, jak piszesz, tylko o zwyczajne dotrzymanie warunków gwarancji.

Ci co obecnie kupują Sony , jak nam napisałeś, już nie mają tej równorzednej wartości, więc firma Sony nie będzie musiała już tego dotrzymywać. Teraz jednak realizując starą gwarancję jak widzisz musi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lolek126

Nie da się z Tobą racjonalnie, na argumenty rozmawiać.

Nie jest ważne co Tobie się wydaje, ani co mnie sie wydaje.

Ważne jest jest co klient miał zapisane w gwarancji. A miał wymianę na TV o równorzednej wartości i podobnych parametrach techniccznych.

I całe Twoje wywody są całkowicie bezzasadne w świetle tego paragrafu.

Bo tu nie chodzi o żadne cuda, jak piszesz, tylko o zwyczajne dotrzymanie warunków gwarancji.

Ci co obecnie kupują Sony , jak nam napisałeś, już nie mają tej równorzednej wartości, więc firma Sony nie będzie musiała już tego dotrzymywać. Teraz jednak realizując starą gwarancję jak widzisz musi.

Zgadza sie Kolego ale nie bierzesz pod uwage jednego czynnika jakim jest postep w technice i mowie Tobie ze nawet jakby sad byl w Polsce to na 90% przegrywa sie sprawe, bo ich specjalisci by udowodnili ze obecny model X jest znacznie lepszym tv i drozszym od starej serii X i to co kiedys kosztowalo powiedzmy 11 tys to teraz podobny tv technicznie jest np za 7-8 tys. Ale gdyby chcieli byc naprawde w porzadku to powinni Koledze umozliwic doplate do modelu X i wtedy uwazalbym ze sa ok.. Natomiast tak zeby za stary tv serii X dac obecny tv serii X czy np za topowy z tamtego roku tv jakim jest hx 955 wg . mnie nie nalezy sie. Ale to jest moje zdanie byc moze dlatego tak patrze ze powiedzmy ja nie musialem na ten tv zbierac rok czy dwa i inaczej na to patrze. Ale tez chcialbym jak najlepiej dla siebie , a pomimo tego gdzies tam mam jakis ogranicznik i zdaje sobie sprawe z tego ze nie moge miec wiecej za swoj tv niz jest to wg mnie mozliwe..Dlatego tak to oceniam. I wypowiadam sie tylko w swojej osobie, a nie innych i na pewno nie w imieniu Sony. A kazdy z nas moze miec inny poglad na ta czy inna kwestie. Dlatego kazdy z nas pisze to co uwaza, a nie to co Sony uwaza czy co powinno zrobic w takim czy w innym wypadku, bo to powinni zrobic specjalisci z Sonego , ktorzy na pewno tutaj nic nie napisza...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Przyszłość należy do tych, którzy wierzą w piękno swoich marzeń."  Eeleanor Roosvelt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

(Konto usunięte)

Jako klienci mamy prawo do wyrażenia swojej opinii co do tego, co firma powinna zrobić w przypadku realizacji zapisów gwarancyjnych. Tym bardziej, ze one są jasne i klarowne w tym przypadku.

Mają dać TV o równorzędnej wartości i porównywalnych parametrach technicznych.

Nie ma w gwarancji żadnych paragrafów o postępie technicznym.

Więc to co piszesz to są tylko Twoje teoretyczne wywody nie poparte żadnymi argumentami.

Jak chcesz rozmawiać merytorycznie to napisz tak jak ja. Zgodnie z paragrafem tym a tym Sony ma zrobić to i to.

Bo na razie to niestety lejesz tutaj wodę i nie masz na poparcie swoich słów żadnych argumentów prawnych.

Bo jeszcze raz Ci napiszę. Nie o Twoje poglądy tutaj chodzi tylko o realizację paragrafów zawartych w umowie gwarancyjnej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako klienci mamy prawo do wyrażenia swojej opinii co do tego, co firma powinna zrobić w przypadku realizacji zapisów gwarancyjnych. Tym bardziej, ze one są jasne i klarowne w tym przypadku.

Mają dać TV o równorzędnej wartości i porównywalnych parametrach technicznych.

Nie ma w gwarancji żadnych paragrafów o postępie technicznym.

Więc to co piszesz to są tylko Twoje teoretyczne wywody nie poparte żadnymi argumentami.

Jak chcesz rozmawiać merytorycznie to napisz tak jak ja. Zgodnie z paragrafem tym a tym Sony ma zrobić to i to.

Bo na razie to niestety lejesz tutaj wodę i nie masz na poparcie swoich słów żadnych argumentów prawnych.

Bo jeszcze raz Ci napiszę. Nie o Twoje poglądy tutaj chodzi tylko o realizację paragrafów zawartych w umowie gwarancyjnej.

Ty swoje bo nie czytasz i nie chcesz zrozumiec ale to juz nic na to sie nie poradzi, ze masz klapki na oczach i nie chcesz widziec pewnych rzeczy, tylko widzisz to co Tobei jest wygodne... Kiedy pisze Ci konkretny przyklad z oledem to nie trafia to do Ciebie, a to jest pokazane czarno na bialym jak dostanie ktos po tylku jak dzisiaj kupi oled i za 4 lata mu sie rozwali... ile bedzie w plecy, ale jak ktos kupuje dzisiaj taki oled to raz ze go chyba stac na to i mysle ze nie zastanawia sie nad tym co bedzie za 4 lata , a z drugiej strony powinien sobie zdawac z tego sprawe ze za kilka lat oled bedzie kosztowal 20 tys i bedzie 200-300 % lepszy od tego co teraz 40 tys kosztuje. To jest przyklad czarno na bialym pokazany. Kiedys jak bylem mlodszy to pewnemu Panu w pewnej firmie chcialem cos udowdnic i Pan mi powiedzial takie zdanie:...' zaloz sobie Pan firme i wtedy sie madrzyj, a jesli nie odpowiada to nie kupuj u mnie ..... zrobilem to drugie czyli nic nie kupuje juz w tej firmie, ale teraz juz jak deko jestem starszy i wiecej zycia poznalem troche go juz bardziej rozumie...choc dalej uwazam ze nie mial do konca racji.. Ty zrobiles to samo co ja czyli kupiles tv innej marki i na chwile obecna tyle mozemy zrobic, chyba ze ktos pojdzie z dobrymi argumentami do sadu w Anglii( ... bo same paragrafy w umowie,w gwarancji itp. nie decyduja o wygranej sprawie, a w gwarancji nie musza byc paragrafy o postepie technicznym, wystarczy ze jest taki zapis jak jest w gwarancji sonego "... o porownywalnych parametrach..." i to wystarczy dla specjalistów ze obecny tv serii X jest zupelnie innym tv od serii X sprzed 4 laty i drozszym)... a jesli komus to nie pasuje nie powinien nic kupic od firmy Sony. Ja na razie tak jak pisalem mam kilka sprzetow sonego i jestem zadowolony, jesli ze mna zrobia cos co wg mnie bedzie dla mnie nie sprawiedliwe to przestane kupowac produkty tej firmy , a jak wiesz znacznie wiecej mam rzeczy od sonego niz Ty i wiecej na pewno na mnie straca ...Ale zeby bylo smieszniej myslisz ze jak przestane kupowac ich produkty to prezes Sonego sepuku popelni z tego powodu ??? Ja Ty , i generalnie takie Panstwo jak Polska jest za male zeby cokolwiek sie zmienilo... jakby bylo inaczej to w wogole tutaj nie byloby takiego tematu...I moge przy swiadkach sie z Toba zalozyc, ze za 5 lat dalej beda zadowoleni i mniej zadowoleni z serwisow i tacy ktorzy beda sie sadzic z serwisiem nie zaleznie od rodzaju kupionego asortymentu. I bedzie to znacznie wiecej naszych rodakow jak w przypadku ludzi mieszkajacych w Europie zach. czy w USA... Chyba ze sprawdza sie slowa naszego premiera i sie okaze, ze za 8 lat bedziemy w pierwszej 10 czy 20 panstwem najlepiej zyjacym sie ludziom w Europie :-)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Przyszłość należy do tych, którzy wierzą w piękno swoich marzeń."  Eeleanor Roosvelt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lolek126

To jest ostatnie ostrzeżenie. Pisz na temat gwarancji Sony i jej konkretnych zapisów.

Dalsze śmiecenie w temacie nie będzie tolerowane.

Pisze na temat tylko w inny sposob jak Ty oczekujesz, nawet w ostatnim poscie napisalem wycinek z punktu mowiacy o bardzo waznej sprawie jakim sa parametry techniczne ... i przyklad podany wlasnie w tym kontekscie..

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Przyszłość należy do tych, którzy wierzą w piękno swoich marzeń."  Eeleanor Roosvelt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrz post 97.

Ja juz powiedzialem w tym temacie co mysle i zdania nie zmienie,,,,, wiec wiecej juz i tak nie mam nic do dodania, przynajmniej na chwile obecna..

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Przyszłość należy do tych, którzy wierzą w piękno swoich marzeń."  Eeleanor Roosvelt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledze z forum hdtv SWIATEK 94 zepsul sie HX 855 na gwarancji ( subpixel) zacytuje jego ostatni post po tym co zaproponowala firma Sony:

" w905a w końcu dotarł, świetny Telewizor, naprawdę super czerń, chyba nawet lepsza niż w HX855, ale za krótko jeszcze z nim obcowałem, clouding o wiele wiele mniejszy niż ten w HX855, co też cieszy, triluminos nie zrobił na mnie wrażenia, albo jeszcze nie obejrzałem nic konkretnego w 1080p. Cieszą 2 piloty i 4 pary okularów, to się ceni.

 

Trochę szkoda ładnej podstawki i gorilla glass w HX, bo prezentowało się to naprawdę świetnie, ale telewizor i tak będzie wisiał, więc w905a nie jest taki najgorszy.

 

Tyle z mojej strony, trochę czekałem, ale warto było, nowa gwarancja 2 letnia na zasadach Sony i to jest najważniejsze.

 

Dzięki za rady, a w szczególności tdx, który zaproponował taki manewr, który się opłacił.

 

Można zamknąć temat...." Oczywiscie o zamkniecie chodzilo tamtego tematu zalozonego przez Kolege Swiatek 94.

 

Takze to co pisalem potwierdza sie, ze zawsze beda niezadowleni i zadowoleni.. Wazne zeby tych pierwszych bylo jak najwiecej nie zaleznie od firmy i zeby tak samo pisali na forach jak wtedy kiedy nie zostana dobrze obsluzeni.. W tym wypadku Sony zrobilo to co nalezy jesli chodzi o gwarancje.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Przyszłość należy do tych, którzy wierzą w piękno swoich marzeń."  Eeleanor Roosvelt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

(Konto usunięte)

A wiesz jaką gwarancję miał kolega Swiatek 94?

Jakie paragrafy miał zapisane w gwarancji? Czy też miał zapis o równorzędnej wartości?

Czy HX855 to był topowy model? Ile za niego Swiatek płacił?

Bo widzę, że jemu dali na wymianę ten sam model który proponują koledze za topowego X4500.

Bez odpowiedzi na te pytania ciężko oceniać tą sytuację.

Mnie się wydaje, że ten HX855 to nie jest topowy model. To edge led a nie Full Led jak X4500. Kosztował w momencie zakupu mniej więcej tyle ile teraz ten W9 którego dostał.

Więc w jego przypadku Sony zachowało się chyba jak najbardziej fair. Dlaczego nie chcą tego zrobić w przypadku który ja opisałem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiesz jaką gwarancję miał kolega Swiatek 94?

Jakie paragrafy miał zapisane w gwarancji? Czy też miał zapis o równorzędnej wartości?

Czy HX855 to był topowy model? Ile za niego Swiatek płacił?

Bo widzę, że jemu dali na wymianę ten sam model który proponują koledze za topowego X4500.

Bez odpowiedzi na te pytania ciężko oceniać tą sytuację.

Mnie się wydaje, że ten HX855 to nie jest topowy model. To edge led a nie Full Led jak X4500. Kosztował w momencie zakupu mniej więcej tyle ile teraz ten W9 którego dostał.

Więc w jego przypadku Sony zachowało się chyba jak najbardziej fair. Dlaczego nie chcą tego zrobić w przypadku który ja opisałem?

Ja pisze konkretnie o tym przypadku i zachowali sie wg mojej opinii bardzo dobrze bo jesli kupil tv 55 cali to mysle ze zaplacil okolo 6 - 7 tys. i domniemywam ze mial to co i ja w gwarancji, mysle ze oni to zmienili od momentu kiedy nie ma juz Sony Polska. Tak czy siak wiecej nie zaplacil niz za obecny W 900.

Tak jak pisalem ja osobiscie uwazam ze ja za swoj topowy model z ubieglego roku dostalbym model W 900, wiec za hx 855 mysle ze ososbiscie bardziej oscyluje to na model obecny W 800. Zreszta nie istotne wazne ze dostal i ze jest zadowolony Kolega- to sie liczy najbardziej. A dlaczego w tamtym wypadku nie zachowali sie - diabli wiedza.

A moze Kolego jest to co ja przypuszczam, co juz pisalem, ze inaczej podchodza jak tv np po 1,5 roku, 2 latach sie popsuje, a co innego jesli popsuje sie po 4 latach czy tez w piatym roku, bo patrzac na wpisy wszystkie, ktore do tej pory przeczytalem to odnosze wlasnie takie wrazenie, ze ludzie w wiekszosci wypadkow sa dobrze zalatwiani ktorym tv sie rozsypal tak powiedzmy do 2 na maxa do 3 lat.. i to nie zaleznie jaki to byl model. Moi dwaj znajomi mieli srednie modele ale obaj mieli awarie do 2 lat i zalatwieni byli naprawde expresowo. Jeden z nich w niecale 2 tygodnie od zgloszenia awarii mial nowy tv w domu. Wiec moze tutaj jest caly pic w tym co robia... ale nie wiem tego - to sa tylko przypuszczenia. Tak czy siak powinni robic we wszystkich przypadkach zeby ludzie byli zadowoleni i mam taka nadzieje ze kiedys tego dozyje, a jesli nie to tak jak napisalem jest jeszcze kilka innych firm ktore lubie np panasonic :-).

Choc panasonic jak dzwonilem do nich jak bylem zainteresowany chcialem im sam zaplacic za dodatkowa gwarancje , dokladnie tyle ile bym zaplacil w markecie ale zeby miec ich gwarancje i nie chcieli sie zgodzic na cos takiego...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Przyszłość należy do tych, którzy wierzą w piękno swoich marzeń."  Eeleanor Roosvelt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

(Konto usunięte)

lolek126

Twoje przemyślenia i wywody naprawdę nie mają znaczenia.

Ile razy mam Ci powtarzać, że gwarancja to nie jest papier toaletowy. To jest najważniejsza rzecz przy rozpatrywaniu czy dana firma dochowała warunków tam zapisanych czy nie. Jak chcesz dojść do tego, czy zostały złamane czy nie, to musisz się do nich odnieść a nie do swoich przemyśleń. One w tym wypadku są bez znaczenia.

To jest temat Gwarancja Sony, a nie przemyślenia Lolka126.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lolek126

Twoje przemyślenia i wywody naprawdę nie mają znaczenia.

Ile razy mam Ci powtarzać, że gwarancja to nie jest papier toaletowy. To jest najważniejsza rzecz przy rozpatrywaniu czy dana firma dochowała warunków tam zapisanych czy nie. Jak chcesz dojść do tego, czy zostały złamane czy nie, to musisz się do nich odnieść a nie do swoich przemyśleń. One w tym wypadku są bez znaczenia.

To jest temat Gwarancja Sony, a nie przemyślenia Lolka126.

Jak pytasz sie dlaczego w jednym przypadku robia ok , a dlaczego w innym zle to pisze Ci to co mysle czyli moje jakies tam przemyslenia, nie jestem dyrektorem od reklamacji w Sony... Zreszta wez zobacz jakby nie nasze przekomarzania to wogole byloby 10 wpisow na krzyz w tego typu tematach... zainteresowanie nie jest zbyt duze ...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Przyszłość należy do tych, którzy wierzą w piękno swoich marzeń."  Eeleanor Roosvelt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

(Konto usunięte)

Popatrz na liczbę wyświetleń tematu. Zmienisz zdanie.

Poza tym nie ejst istotne ile osób tu dyskutuje. Temat ma sens nawet w przypadku tej jednej osoby która będzie się zastanawiała nad zakupem Sony i temat będzie dla niej pomocny przy podjęciu decyzji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popatrz na liczbę wyświetleń tematu. Zmienisz zdanie.

Poza tym nie ejst istotne ile osób tu dyskutuje. Temat ma sens nawet w przypadku tej jednej osoby która będzie się zastanawiała nad zakupem Sony i temat będzie dla niej pomocny przy podjęciu decyzji.

Zgadzam sie, jesli nawet 1 osoba dzieki roznym wpisom bedzie miala pelne rozeznanie np w tym wypadku odnosnie gwarancji to zawsze ta jedna osoba bedzie uswiadomiona podejmujac kupno lub rezygnujac z kupna danej marki.. Ale powiem osobiscie ze czytajac gwarancje naprawde wszystko jest opisane na tyle ze kazdy nawet w miare wyksztalcony czlowiek jest w stanie zrozumiec. Nie liczac przypadkow podejmowania roznych czynnosci przy reklamacjach. Ten aspekt na chwile obecna musze rozszyfrowac, choc mysle ze jest cos w tym o czym juz pisalem.. ale przekonam sie jesli ktos z posiadaczy Sonego bedzie mial awarie po 4 latach lub w piatym roku i jak wtedy sie zachowaja w stosunku do takiej osoby.. Wczesniej czy pozniej na pewno taki ktos sie pojawi, kwestia czasu...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Przyszłość należy do tych, którzy wierzą w piękno swoich marzeń."  Eeleanor Roosvelt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

(Konto usunięte)

I jak będziesz szukał to od razu poszukaj w gwarancjach paragrafów, które by dawały firmie Sony możliwość innego potraktowania klienta w tych poszczególnych latach.

Bo w gwarancji którą miałem ja i kolega któremu padł X4500 raczej nic takiego nie było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.