Skocz do zawartości
IGNORED

Gwrancja Sony.


Gość Gość

Rekomendowane odpowiedzi

I jak będziesz szukał to od razu poszukaj w gwarancjach paragrafów, które by dawały firmie Sony możliwość innego potraktowania klienta w tych poszczególnych latach.

Bo w gwarancji którą miałem ja i kolega któremu padł X4500 raczej nic takiego nie było.

Ma sie rozumiec, ale mysle ze wszystkie przypadki awarii tv po 4 czy w trakcie piatego roku to beda zapis mialy taki jak Wy mieliscie, bo wg mnie oni zmienili to tak jak pisalem z chwila kiedy przestalo istniec Sony Polska. Kwestia tylko taka zeby ludzie pisali o takich rzeczach zarowno jak dobrze zostana potraktowani jak i nie sprawiedliwie oczywiscie wg osoby, ktora zglosila taka reklamacje.. Ale na pewno chocby juz z samej ciekawosci sprawdze jaki byl zapis w gwarancji. Na razie tak jakby jest to co pisalem, ale to musi jeszcze kilka przypadkow potwierdzic ze w tym co mysle jest jakis sens tego jak oni podchodza do reklamacji.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Przyszłość należy do tych, którzy wierzą w piękno swoich marzeń."  Eeleanor Roosvelt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

(Konto usunięte)

Ja nie staram sie dochodzić, czy w opinii Sony, czy w Twojej opinii, jest jakiś sens w swobodnym podchodzeniu do zapisów gwarancyjnych. Ja tylko próbuję wskazać konkretne przypadki w łamamiu lub też nie, przez tą firmę gwarancji, którą sami dali klientowi. Ze wskazaniem konkretnych paragrafów które zostały złamane.

A Twoje doszukiwanie się w tym sensu, jak również straszenie sądem, jest mi obojętne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie staram sie dochodzić, czy w opinii Sony, czy w Twojej opinii, jest jakiś sens w swobodnym podchodzeniu do zapisów gwarancyjnych. Ja tylko próbuję wskazać konkretne przypadki w łamamiu lub też nie, przez tą firmę gwarancji, którą sami dali klientowi. Ze wskazaniem konkretnych paragrafów które zostały złamane.

A Twoje doszukiwanie się w tym sensu, jak również straszenie sądem, jest mi obojętne.

Ja staram sie dojsc jakiejs logiki w tym bo tyle moge ,wiecej nic nie moge zrobic bo do sadu na pewno nie pojde , szkoda kasy , czasu i zdrowia. Choc zdaje sobie sprawe ze w takich przypadkach zadna logika nie powinna obowiazywac tylko co z tego, a jest jak jest...

A nie sadze zeby cos sie polepszylo przez kilka lat w zwiazku z tym, ze Polska tak jest w swiecie spostrzegana jak jest... Ale pozyjemy zobaczymy czy mialem racje... i chodzi mi tu o wszelakie serwisy, a nie tylko serwis sony czy innych firm rtv.

Mam nadzieje ze ludzie beda robic wpisy zarowno zadowoleni jak i nie zadowoleni i sie sprawdzi ich gwarancje w stosunku do tego jak zostala sprawa zalatwiona.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Przyszłość należy do tych, którzy wierzą w piękno swoich marzeń."  Eeleanor Roosvelt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 3 tygodnie później...

Ja mysle ze to kwestia cen jest ale kazdy ma prawo sadzic co innego, jedno jest pewne bardzo dobrze ze sony wycofuje sie z kompow , bo sa za drogie w stosunku do konkurencji. Zreszta tablety rowniez powinny byc tansze... tak samo wg mojej skromnej opinii powinni pozbyc sie wytworni filmowej i muzycznej bo z tego powodu tez maja duze starty.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Przyszłość należy do tych, którzy wierzą w piękno swoich marzeń."  Eeleanor Roosvelt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

(Konto usunięte)

Tak...

Bardzo dobrze, że wycofują się z kompów,

Bardzo dobrze że wycofują sie z telewizorów,

z czego jeszcze bardzo dobrze?

A i sprzedali np. swoją siedzibę na Manhattanie , też bardzo dobrze.

No jednym słowem firma kwitnie i się rozwija.

No bardzo dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak...

Bardzo dobrze, że wycofują się z kompów,

Bardzo dobrze że wycofują sie z telewizorów,

z czego jeszcze bardzo dobrze?

A i sprzedali np. swoją siedzibę na Manhattanie , też bardzo dobrze.

No jednym słowem firma kwitnie i się rozwija.

No bardzo dobrze.

Dokladnie bardzo dobrze...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Przyszłość należy do tych, którzy wierzą w piękno swoich marzeń."  Eeleanor Roosvelt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli:

Nic się nie stało.

Sony! Nic sie nie stało.....

Wiesz ja mysle ze dalej beda laptopy i tv sonego bo oni sprzedadza to komus z kim wspolpracuja z Japonii, jakby nie patrzec maja kilka patentow i swoje technologie tego sie nie pozbeda, ale pozyjemy zobaczymy- czas pokaze. Boje sie tylko zeby gdzies to nie poszlo do Chin bo wtedy to juz masakra i obawiam sie ze moze podobnie spotkac panasonica ktorego rowniez lubie, tylko oni sa o tyle madrzejsi ze nie sa w sobie tak zadufani jak Ci na gorze od Sonego. Ale zeby nie bylo tak ze nastepny tv Twoj czy moj to bedzie samsung albo Lg i na pewno jesli by padaly sony i panasonic to nie beda to tanie tv, bo wtedy Koreanczycy pokaza ... oby tak sie nie stalo..

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Przyszłość należy do tych, którzy wierzą w piękno swoich marzeń."  Eeleanor Roosvelt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do Panasa to na szczęści na razie spływają bardzo optymistyczne informacje:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Nie sądzę,żebym kupił LG lub Szajsunga.

Prędzej projektor.

I oby tak bylo dalej Kolego bo Panasa tez lubie i jakby Sonego zabraklo to nastepny moj tv bedzie wlasnie Panasa..Tylko wiesz martwie ze tak czy siak to tez nie jest tam rozowo, a wierze w to ze samsung i Lg jest w stanie jeszcze bardziej obnizyc tv i zmniejszyc sobie zyski zeby kolejnego potencjalnego konkuretna wyeliminowac.. a jak cos to po kryjomu Panstwo im dolozy bo o czyms takim tez czytalem w sieci.. nie wiem na ile to prawda ale jestem w stanie to uwierzyc...Do tego maja cos takiego jak smartfony, tablety i ktore sie sprzedaja swietnie, a w tym panasonic kuleje wiec moga sobie na wiecej pozwolic. Ale wierze ze teraz jak zobaczyli jakie ma problemy Sony to zaczna dzialac zeby nie dac sie Koreanczykom..

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Przyszłość należy do tych, którzy wierzą w piękno swoich marzeń."  Eeleanor Roosvelt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i chyba mamy efekty takiego a nie innego podejścia do klienta:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Mogę zrozumieć Twoją niechęć do firmy Sony. Sam na przykład nie cierpię Warty ;-)

 

Ale nie generalizujmy. Bo traci to sens. I raczej kibicujmy by Sony przetrwało bo niedługo to tylko Samsung, Lg, Kia i Hyundai pozostaną.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kibicujmy by Sony przetrwało bo niedługo to tylko Samsung, Lg, Kia i Hyundai pozostaną.

 

Nie tylko. Zostanie Panasonic (niestety wyłącznie z LCD), Sharp, Toshiba. Zostaną u nas nieznane, ale na świecie sprzedawane telewizory Mitsubishi, JVC i Hitachi. No i lada chwila należy się spodziewać oferty marek chińskich.

 

Sony samo sobie winne, że dali się wyprzedzić.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogę zrozumieć Twoją niechęć do firmy Sony. Sam na przykład nie cierpię Warty ;-)

 

Ale nie generalizujmy. Bo traci to sens. I raczej kibicujmy by Sony przetrwało bo niedługo to tylko Samsung, Lg, Kia i Hyundai pozostaną.

Tez mam takie zdanie.. Pamietam jak Hyundaje suvy sie dobrze sprzedawaly ze 2-3 lata temu to bylo, ze w Warszawie trzeba bylo czekac okolo 4-5 miesiecy na ten samochod, a zeby bylo smieszniej kolga mojego brata mial hyundaja i zeby do swrwisu lakierniczego sie dostac bo mial kolejna wade samochod trzeba bylo rowniez czekac 6 miesiecy - taka mu zaproponowano date przyjecia sdamochodu :-) Ale wybor czlowieka mozna miec suva za 80 tys - , a mozna kupic suva za 130 tys i na pewno kazdy ma prawo sie popsuc ale nie ma prawa byc tak, ze lakier sie sypie tak czesto w samochodzie ze czeka sie pol roku na przyjecie do serwisu lakierniczego...

 

Nie tylko. Zostanie Panasonic (niestety wyłącznie z LCD), Sharp, Toshiba. Zostaną u nas nieznane, ale na świecie sprzedawane telewizory Mitsubishi, JVC i Hitachi. No i lada chwila należy się spodziewać oferty marek chińskich.

 

Sony samo sobie winne, że dali się wyprzedzić.

100% racji ze sa sobie winni , ale tez zobacz ile kosztuje pracownik w fabryce Sony, a ile kosztuje pracownik w firmie samsung czy Lg.... to nie samsung czy lg starcil fabryke czy tez magazyny po powodzi tylko sony... osobiscie dziekuje za tv firm Hitachi, Mitsubishi i tv firm Chinskich.. Dlatego kibicuje zeby jeszcze cos z Sonego zostalo jesli chodzi o tv bo wtedy zawsze jest o 1 wiecej producent.... a ilosc jest wazna... nawet jesli mialbym juz nic nie kupic z sonego to dobrze by bylo dla wszystkich zeby dali rade... Bo tak jak pisalem nastepna w kolejce firma moze byc panasonic,a wtedy to juz masakra...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Przyszłość należy do tych, którzy wierzą w piękno swoich marzeń."  Eeleanor Roosvelt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

(Konto usunięte)

Mogę zrozumieć Twoją niechęć do firmy Sony. Sam na przykład nie cierpię Warty ;-)

 

Ale nie generalizujmy. Bo traci to sens. I raczej kibicujmy by Sony przetrwało bo niedługo to tylko Samsung, Lg, Kia i Hyundai pozostaną.

Jak widzisz w tym przypadku moja chęć czy niechęć, nie ma najmniejszego znaczenia. Tu mamy tylko fakty.

Opisałem jak traktują klientów i teraz jaką mają ,,pozycję'' na rynku.

Jako wieloletni ich klient, kupujący ich topowe produkty, którego potraktowali bardziej niż buta, z własnego doświadczenia piszę że to ma związek.

I tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak widzisz w tym przypadku moja chęć czy niechęć, nie ma najmniejszego znaczenia. Tu mamy tylko fakty.

Opisałem jak traktują klientów i teraz jaką mają ,,pozycję'' na rynku.

Jako wieloletni ich klient, kupujący ich topowe produkty, którego potraktowali bardziej niż buta, z własnego doświadczenia piszę że to ma związek.

I tyle.

Hej a kupowales jeszcze jakies wczesniej topowe tv Sonego, jesli tak to jakie, czy jakies np laptopy i miales z nimi problem techniczny czy tez w serwisie tak jak to miales przygode z tv ? ..

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Przyszłość należy do tych, którzy wierzą w piękno swoich marzeń."  Eeleanor Roosvelt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

(Konto usunięte)

Njawyższy model kineskopowy TV Sony też mi już padł. Też kosztował kiedyś ponad 2teu.

Padł mi już po gwarancji. Naprawił go serwisant spoza autoryzowanej sieci. W lapku też Sony Vaio, padła mi kamera. Nie działa, ale mnie to jakoś nie boli bo nie jest mi do niczego potrzebna.

Powtórzę Ci po raz n-ty. Mój problem z zepsutym TV nie tyczył się serwisu, tylko firmy Sony, która niedotrzymała warunków gwarancji. Złamała jej zapisy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Njawyższy model kineskopowy TV Sony też mi już padł. Też kosztował kiedyś ponad 2teu.

Padł mi już po gwarancji. Naprawił go serwisant spoza autoryzowanej sieci. W lapku też Sony Vaio, padła mi kamera. Nie działa, ale mnie to jakoś nie boli bo nie jest mi do niczego potrzebna.

Powtórzę Ci po raz n-ty. Mój problem z zepsutym TV nie tyczył się serwisu, tylko firmy Sony, która niedotrzymała warunków gwarancji. Złamała jej zapisy.

A ja raz jeszcze powtorze ze ja uwazam i nie tylko ja bo juz pisalo kilka osob o tym zeby powiedziec ze zlamali to taki wyrok musi wydac sad i wtedy mozna tak mowic inaczej to jest np Twoje zdanie albo np Pana Andrzeja... jest jeszcze cos takiego o czym pisalem jak zadosc uczynienie( czy cos w tym stylu nie pamietam jak to wachowo brzmi) jak to prawnik mi powiedzial i sad moze to wziac pod uwage , a w Twoim wypadku na 100% mysle ze mozna byloby do tego tak podejsc bo otrzymales Kolego 100% wlaconej kwoty wiele osob w tym i ja bym tak chcial zeby ze mna postapili, ale pewnie jakby co ja tyle szczescia nie bede mial.. bo tak jak pisalem mam znacznie wiecej rzeczy od Sonego i jeszcze ani jedna z tych rzeczy mi nie rozwalila sie... natomiast to z czym sie zgadzam z Toba w 100% to jest zachowanie serwisu , bo to jest niedopuszczalne tak jak z Toba postapili i karygodne. Ale tak jak pisalem jak zadzwonilem do serwisu w Warszawie , nawet nie pozwolono by mi zebym sam przywizol tv, wiec to juz kwestia samego serwisu i jak ktos jest wychowany( patrzac wlasnie na postepowanie ich w stosunku do Twojej osoby) , co nie zmienia faktu ze za calosc opowiada Sony.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Przyszłość należy do tych, którzy wierzą w piękno swoich marzeń."  Eeleanor Roosvelt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

(Konto usunięte)

Tak, ja zawsze mówię że to jest moje zdanie.

I na popracie tych słów zacytowałem konkretne paragrafy z gwarancji, które zostały złamane. Nie lubię być jak widzisz gołosłowny. Rzecznik Praw Konsumenta z Cieszyna również uważał, że zapisy gwarancji zostały złamane.

A gwarancja wiązała mnie i firmę Sony. Żaden serwis do zapisów tej umowy nic nie ma.

I nie interesuje mnie co Ty byś chciał. Ja tylko piszę jak było w moim przypadku.

 

A ja raz jeszcze powtorze ze ja uwazam i nie tylko ja bo juz pisalo kilka osob o tym zeby powiedziec ze zlamali to taki wyrok musi wydac sad

Nie, to tylko Ty pisałeś. I nawet mnie na innym forum byłeś uprzejmy straszyć sądem za moje wypowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, ja zawsze mówię że to jest moje zdanie.

I na popracie tych słów zacytowałem konkretne paragrafy z gwarancji, które zostały złamane. Nie lubię być jak widzisz gołosłowny. Rzecznik Praw Konsumenta z Cieszyna również uważał, że zapisy gwarancji zostały złamane.

A gwarancja wiązała mnie i firmę Sony. Żaden serwis do zapisów tej umowy nic nie ma.

 

 

Nie, to tylko Ty pisałeś. I nawet mnie na innym forum byłeś uprzejmy straszyć sądem za moje wypowiedzi.

 

Zgadzam sie o sama gwarancje to serwis nic nie ma do tego - malo tego on kontaktuje sie wlasnie powiedzmy z kims na "gorze " co ma zrobic wiec odpowiada w 100% sony. Tylko to trzeba w sadzie udowdnic. O serwis mi chodzi tylko w kwestii jak Ciebie potraktowano.. A rzeczni praw konsumenta jak taki jest dobry to niech poczyni kroki prawne zeby te sparwe zalatwic jak taki przekonany jest o swojej racji. Mi tez pewien rzecznik z Warszawy powiedzial ze firma podszywajaca sie pod dobre programy dziala nielegalnie i ze racja jest po stronie mojej, pomimo ze firma setki osob naciagala na kase. A jak zapytalem sie czy cos zrobi w tej kwestii to powiedzial ze nie jest od tego on, tylko inne instytucje.. Latwo jest mowic tylko gorzej jest cos z takim czy z innym problem poczynic kroki prawne. Chyba ze znajdzie sie prawnik naciagacz, ktory poradzi zalozyc sprawe wiedzac dobrze ze zaden sad nie bedzie chcial tego popchnac dalej - tak jak to jeden z kolegow juz zrobil po doradzeniu przez " prawnika" zeby zalozyl sprawe firmie Sony.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Przyszłość należy do tych, którzy wierzą w piękno swoich marzeń."  Eeleanor Roosvelt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

(Konto usunięte)

A rzeczni praw konsumenta jak taki jest dobry to niech poczyni kroki prawne zeby te sparwe zalatwic jak taki przekonany jest o swojej racji.

Chciał. Ja nie chciałem. Bo uważałem, że nie będę użerał się z firmą przez pół roku, żeby wywalczyć ich telewizor.

A dzieci mi będą wiercić dziurę w brzuchu czemu nie mogą sobie TV włączyć. Nie było warto, skoro konkurencja czekała z dużo lepszym produktem w tej cenie. I jak się już okazało dużo trwalszym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciał. Ja nie chciałem. Bo uważałem, że nie będę użerał się z firmą przez pół roku, żeby wywalczyć ich telewizor.

A dzieci mi będą wiercić dziurę w brzuchu czemu nie mogą sobie TV włączyć. Nie było warto, skoro konkurencja czekała z dużo lepszym produktem w tej cenie. I jak się już okazało dużo trwalszym.

A spytales sie na jakiej zasadzie ta pomoc by wygladala ( i calkiem powaznie sie pytam ) bo jestem bardzo ciekawy co by zrobili w takiej sprawie gdzie sad jest w Anglii, bo powiem szczerze ze jakos watpie zeby chcieli zatrudniac prawnika i to dobrego i zeby on zalozyl sprawe w sadzie za granica.. bo rozumiem ze swiadomy byl tego rzecznik gdzie jest sad dla Sonego... i jakie sa to koszta chocby kilku spraw ktore mialby sie odbyc za granica ( hotel, przelot samolotem itp )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Przyszłość należy do tych, którzy wierzą w piękno swoich marzeń."  Eeleanor Roosvelt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

(Konto usunięte)

Podzielam Twój punkt widzenia. Też uważam, że Sony łamie warunki gwarancji, mając świadomość, że klienci mają nikłe szanse na wyegzekwowanie swoich praw. Pani rzecznik uważała, że potrafi ich przywołać do porządku.

Tu masz numer i sie dowiedz jak:

(33) 4777311

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podzielam Twój punkt widzenia. Też uważam, że Sony łamie warunki gwarancji, mając świadomość, że klienci mają nikłe szanse na wyegzekwowanie swoich praw. Pani rzecznik uważała, że potrafi ich przywołać do porządku.

Tu masz numer i sie dowiedz jak:

(33) 4777311

Dzieki, zadzwonie i w wolnej chwili podejde w Warszawie zobaczymy co powie mi w stolicy rzecznik, ale tutaj to nie bardzo maja chec pomagac jelsi widza ze sad jest poza granicami Panstwa..

 

Hej HQ dzwonilem- Pani bardzo mila powiedziala ze to bardziej trzeba zglaszac do UOKiK lub Europejskiego Centrum Konsumentow. Powiem Ci tak, ze to trzeba miec duzo kasy i czasu i wtedy mozna byloby sie pobawic, a tak to jak dla mnie kupa kasy poleci i czasu, a wynik moze byc rozny. Do tego tak zrozumialem ze takich przypadkow musialoby byc bardzo duzo to wtedy jest wieksza szansa, a jak UOkiK nie chcialo sie zajac sprawa podrabianych "dobrych programow" gdzie ludzi bylo setki poszkodowanych, to tutaj jeszcze gorzej jest.. a ja na razie tylko o Twoim przypadku slyszalem gdzie dano kase zamiast tv.. bo kwestia obecnego zapisu : "porownywalny parametrami tv" to mysle ze musialbym miec bardzo dobrego prawnika i do tego ze dwoch super rzeczoznawcow zebym z nimi wygral.. jakby wg mnei zaproponowano mi gorszy tv niz obecny mam.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Przyszłość należy do tych, którzy wierzą w piękno swoich marzeń."  Eeleanor Roosvelt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 3 tygodnie później...
Gość Gosc

(Konto usunięte)

Koledze z innego forum, którego perypetie też tutaj opisywałem, firma Sony w zamian za zepsuty i nie do naprawienia TV, z ceną zakupu 12900zł, dała TV kosztujący obecnie ponad 7tzł. Zgodził się, bo jak pisał, nie miał ochoty na walkę. A w gwarancji miał zapis, że ma dostać na wymianęTV o równorzędnej wartości. On taki zapis jeszcze miał bo kupował TV prawie pięć lat temu. Obecnie ten zapis w gwarancji Sony już nie figuruje. Czyli, jeśli dali klientowi, któremu równorzedną wartość gwarantowali, TV prawie o połowę tańszy, to co dostanie na wymianę klient już bez takich gwarancji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledze z innego forum, którego perypetie też tutaj opisywałem, firma Sony w zamian za zepsuty i nie do naprawienia TV, z ceną zakupu 12900zł, dała TV kosztujący obecnie ponad 7tzł. Zgodził się, bo jak pisał, nie miał ochoty na walkę. A w gwarancji miał zapis, że ma dostać na wymianęTV o równorzędnej wartości. On taki zapis jeszcze miał bo kupował TV prawie pięć lat temu. Obecnie ten zapis w gwarancji Sony już nie figuruje. Czyli, jeśli dali klientowi, któremu równorzedną wartość gwarantowali, TV prawie o połowę tańszy, to co dostanie na wymianę klient już bez takich gwarancji?

Tv o porownywalnych parametrach tak jak jest to napisane w gwarancji, do tego trzeba powiedziec ze to byl jeden taki przypadek opisany na forum gdzie zaproponowano to co opisales...i bylo kilka wpisow gdzie ludzie byli zadowoleni z tego co im zaproponowano.

I tak jak w innym watku pisalem dzwonilem do jednego z serwisow Sonego i Panasonica i pytalem sie czy jakby mieli podejmowac decyzje w spawie ze np ktos kupuje tv topowy led i on sie psuje po jakims czasie, a topowym tv jest juz 4k to czy wg nich nalezy sie taki tv 4k , to w Sony jak i w Panasonicu stwierdzili Panowie ze wg nich to nie jest tv o porownywalnych parametrach. Wniosek wiec z tego taki ze jesli ktos obawia sie ze popsuje mu sie tv i jest szansa na to ze moze dostac tv jednak nie taki jakby sobie wyobrazal to nie nalezy kupowac topowego tv bo niestety zawsze traci sie najwiecej na najdrozszych rzeczach i to nie zaleznie czy kupujemy tv, amplituner czy juz nie wspomne o samochodzie.. Sam mam tv topowy i rowniez uwazam ze jakby co to nie nalezy mi sie tv 4k za niego , tylko uwazam ze powinienem miec mozliwosc doplaty do niego, a jak bedzie i czy w wogole cos mi sie stanie to czas pokaze.. Na zakonczenie wspomne ze Sony jako jedyna firma daje 5 letnia gwarancje na tv, jakos nie widze chetnych zeby chcieli w jakiejkolwiek formie dac taka gwarancje na swoje tv.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Przyszłość należy do tych, którzy wierzą w piękno swoich marzeń."  Eeleanor Roosvelt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

(Konto usunięte)

Nie był to jeden przypadek opisany na forach o tematyce HDTV. To kłamstwo.

Nie śledzę wszytskich for jak Ty, ale czytałem więcej takich wypowiedzi. Był też np. kolega który nawet chciał z nimi iść do sądu, bo też dostał dużo gorszy TV. I to on nam uświadomił, ze do sądu w Polsce z Sony iść się nie da.

Natomiast nigdzie nie muszę dzwonić, żeby wiedzieć, że zaproponowanie TV za ponad 4tzł w zamian za TV za 12900zł, to złamanie warunków gwarancji. To nie są TV o równorzędnej wartości. Tak samo zaproponowanie modelu W805 w zamian za X4500( FullLed, topowa seria X, bardzo dobre głośniki z subem) to nie są porównywalne parametry techniczne.

A do dochowania tych właśnie rzeczy Sony się zobowiązało w przypadku gwarancji kolegów, których TV okazały się bublami.

 

Co z tego, że Sony daje pięcioletnią gwarancję, skoro nie mamy żadnej pewności, co nam zaproponują w zamian za nasz padnięty TV. A my nie mamy żadnej możliwości prawnej, żeby dochodzić swoich praw w razie niedotrzymania warunków gwarancji. A jak widać to częsty przypadek.

Niech napiszą w gwarancji wyraźnie:

-jak Ci padnie TV, to wymienimy go na inny, wedle naszego uznania, nie będziesz mógł się od tego odwołać nigdzie, ale obiecujemy, że będziesz zadowolony.

Jak będzie taki zapis w gwarancji to nie będzie można mieć do nich żadnych uwag.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie był to jeden przypadek opisany na forach o tematyce HDTV. To kłamstwo.

Nie śledzę wszytskich for jak Ty, ale czytałem więcej takich wypowiedzi. Był też np. kolega który nawet chciał z nimi iść do sądu, bo też dostał dużo gorszy TV. I to on nam uświadomił, ze do sądu w Polsce z Sony iść się nie da.

Natomiast nigdzie nie muszę dzwonić, żeby wiedzieć, że zaproponowanie TV za ponad 4tzł w zamian za TV za 12900zł, to złamanie warunków gwarancji. To nie są TV o równorzędnej wartości. Tak samo zaproponowanie modelu W805 w zamian za X4500( FullLed, topowa seria X, bardzo dobre głośniki z subem) to nie są porównywalne parametry techniczne.

A do dochowania tych właśnie rzeczy Sony się zobowiązało w przypadku gwarancji kolegów, których TV okazały się bublami.

 

Co z tego, że Sony daje pięcioletnią gwarancję, skoro nie mamy żadnej pewności, co nam zaproponują w zamian za nasz padnięty TV. A my nie mamy żadnej możliwości prawnej, żeby dochodzić swoich praw w razie niedotrzymania warunków gwarancji. A jak widać to częsty przypadek.

Niech napiszą w gwarancji wyraźnie:

-jak Ci padnie TV, to wymienimy go na inny, wedle naszego uznania, nie będziesz mógł się od tego odwołać nigdzie, ale obiecujemy, że będziesz zadowolony.

Jak będzie taki zapis w gwarancji to nie będzie można mieć do nich żadnych uwag.

 

To dwa przypadki ( myslalem ze ten drugi nie zgodzil sie w kwestii naprawy, a nie wymiany ) jesli chodzilo o wymiane to jest dwa przypadki jesli masz jakies inne to daj link.. jesli nie masz takich linkow to znaczy ze Ty klamiesz ....bo wystarczy wejsc na hdtv i pewne wybrac tematy odnosnie Sonego i tam jest kilka przykladow na to ze ludzie rozniez byli zadowoleni po tym jak zostali zalatwieni przez Sony i bylo tych przykladowe wiecej i jak dobrze pamietasz jeden Kolega az dwukrotnie zostal dobrze zalatwiony..

I co do tego Kolegi to nie on powinien oznajmic ludziom o tym ze sad jest w Anglii, tylko sami ludzie powinni wyczytac to przed zakupem tv.. to ze ludzie nie czytaja w wiekszosci wypadkow w wogole gwarancji to juz wina samych ludzi. Co nie oznacza ze to popieram takie praktyki , bo nie popieram ale mnie nauczyli czytac ze zrozumieniem..Do tego jak sie idzie do prawnika to trzeba isc do prawdziwego prawnika ktory jest po pierwsze dobry, a po drugie uczciwy, a ten by powiedzial ze nie ma sensu isc z tym do sadu w Polsce.. bo jest luka w prawie, zreszta nie tylko w tej kwestii... jak zanioslem ja do prawnika te gwarancje - juz wlasnie po tym jak przeczytalem o tym przypadku to prawnik nawet jej nie czytal calej tylko wyczytal to ze sadem dla Sonego jest Anglia i powiedzial ze jakby co mozna skladac sprawe do sadu ale w 99% sad dalej tym nie bedzie sie zajmowal.. tylko to mowia prawdziwi i ucziwi prawnicy ale tacy niestety kosztuja..

Dam Ci przyklad ze instrukcje i gwarancje trzeba umiec czytac i to ze zrozumieniem.. Kolega wgrywal nowe oprogramowanie do tv pewnej marki ( nadmieniam to nie Sony ) ale nie istotne chodzi o fakt na stronie byl opis co po kolei trzeba robic, Kolega jednej rzeczy nie doczyatl lub nie zauwazyl, nie zrozumial - nie istotne, wlozyl pena i tv sie posypal.. zadzwonil do serwisu oczywiscie chcial byc madrzejszy niz ustawa przewiduje i sklamal , Panowie wzieli tv na serwis, po sprawdzeniu powiedzieli co zle zrobil, naprawa pomimo ze na gwarancji kosztowala jak dobrze pamietam cos okolo 800 zl .. I pytanie czy ta firma przed zakupem tv musiala informowac wszystkich jak sie wgrywa soft do ich tv? Nie, trzeba czytac instrukcje i gwarancje - to jest jedyny sposob zeby sie uchronic przed niespodzianka..

Co do zapisu gwarancji to ja powiem tylko tyle Ci co nie maja 5 letniej gwarancji np Ty , Tobie sie rozsypie tv po trzech latach i wywalisz do kosza, ja czy inni ktorzy maja taka gwarancje i nawet jesli tv dostane o 50% tanszy to jakby nie patrzec dostane cos, sprzedam dam rodzicom nie istotne cos mam, a gwarancja mnie kosztowala 1 zl !!! I zebys byl swiadom za 1 zl dawali takie gwarancje nie tylko do topowych modeli, ale rowniez i do tanszych tv jak np byly akcje organizowane przez Sony, a jesli nie to srednio taka gwarancja kosztowala w granicach po 500-800 zl..A dwaj moi Koledzy ktorzy w ostatnich dwoch tygodniach kupili W 905 w 55 calach rowniez dostali taka gwarancje za 1 zl.. Wiec lepiej miec cos, nic niz tak jak jest to np w Twoim wypadku. Ty nic nie dostaniesz...Nawet tv za 3 tys. Wiec obiektywnie patrzac ja i mi podobne osoby jestesmy w lepszej sytuacji i mysle ze tez bys chcial dostac tv chocby za 3 czy 5 tys jakby cos...a jesli nie to jestes bardzo obludnym człowiekiem i do tego myslisz ze inni w to uwierza. A jakby nie patrzec jakos np. lubiany przez moja osobe Panasonic nie chcial nawet 2 tys jak im zaproponowalem za 5 letnia gwarancje tylko zeby byla ich... widac wiec ze nawet tv za 3 tys nie mieliby ochoty dawac na wymiane.. i taka jest prawda jak jest ta gwarancja to jest, ale jest najtansza na rynku i cos za to sie ma w stosunku do innych firm..

 

A druga sprawa czemu ktos ma od razu zakladac z zalozenia ze dostanie duzo slabyszy tv, lub ze mu sie rozwali i nie da sie zreperowac? Na podstawie tych dwoch wpisow? Kto z normalnych ludzi tak zyje ze zaklada kupujac ze od razu bedzie zle.. bez wzgledu co kupuje..To cos nie halo wtedy z taka osoba jest.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Przyszłość należy do tych, którzy wierzą w piękno swoich marzeń."  Eeleanor Roosvelt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

(Konto usunięte)

Tak prawdę mówiąc, to nie ma znaczenia ile tych przypadków było. To nie nasz jako potencjalnych klientów problem.

Dla nas ważne jest co z tym faktem Sony zrobiło?

Ano nic. Sprawa została nagłośniona i nikt z kierownictwa tej firmy nie przyznał się do błedu. Uważają w dalszym ciągu, że wszystko jest O.K. I to jest w tym najgorsze.

Bo skoro tak, to jako potencjalny klient musze założyć, że jak mi padnie TV to i mnie tak samo potraktują. Przecież kierownictwo tej firmy nie widzi niczego niestosownego w takim potraktowaniu klienta. łamanie zapisów gwarancji to dla nich rzecz jak najbardziej dopuszczalna.

I tylko o tym piszę i dlatego np. ja nie kupię już ich produktów.

 

Co do czytania instrukcji i gwarancji to byłem pierwszą osobą która o tym pisała. Nawet Ty na początku podchodziłeś do tej informacji sceptycznie. Widziałeś jaką wiedzę w tym temacie miał jarek&ania. A to jest wieloletni ich klient!

Nawet w salonach SC pracownicy tego nie wiedzą, nie mówiąc już o tym że tego nie mówią klientom.

I to sprawdzona informacja bo pytałem np. w Karolince w Opolu i nie wiedzieli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.