Skocz do zawartości
IGNORED

Gwrancja Sony.


Gość Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Gosc

(Konto usunięte)

No REWELACJA. To się do Uwagi nadaje.

Wiecie że właściwym organem sądowym do rozstrzygania sporów z Sony , na terenie Polski jest:

The Heighsts, Brooklands, Weybridge, Surrey, KT13 0XW, Wielka Brytania (podaję jakby jeszcze ktoś chciał się sądzićicon_wink.gif).

Zostało to sprawdzone przez kolege, który na pozew, na prawników Sony stracił prwaie 2tzł i sąd nawet nie przyjął jego pozwu. Bo Sony nie ma siedziby w Polsce. Mimo że w gwarancji miał zapisane, że własciwym organem sądowym jest Sąd w Warszawie. Ale Sony Poland przestało istnieć, i obecnie tylko tam możemy dochodzić swoich praw!

To tak jakbyśmy kupowali od Chińczyka na bazarze. Tylko od jego widzimisię zależy czy nam wymieni wadliwy towar i na co. jak nam sie nie podoba to do sądu na Wyspy.

Mało tego zwróćcie uwagę na nowe gwarancje Sony. Tam już jest napisane że właściwym organem jest sąd właściwy dla siedziby Sony, a to ten który podałem. Zresztą przezież w każdej chwili mogą przenieść siedzibę do Somalii np.

DLA MNIE BOMBA.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/95911-gwrancja-sony/
Udostępnij na innych stronach

Adres na stronie podają polski:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Z audio jest jak z chlebem, jeden lubi słodki a drugi kwaśny.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/95911-gwrancja-sony/#findComment-2538024
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

(Konto usunięte)

No nawet w gwarancji gość miał wpisany sąd w Warszawie. Ale jak przychodzi do pozwów to się okazuje że Sony Poland nie istnieje. Jest tylko Sony Europe z siedzibą w Anglii. I sąd jak podałem. To pewna informacja.

 

I widzę, że nawet Ty jako branża, jesteś tego nieświadomy. Ciekawe dlaczego?

Czyżby Sony nie powinno uczciwie to klientom w gwarancji napisać?

Ty jako sprzedawca nie powinieneś klientów przed tym przestrzec?

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/95911-gwrancja-sony/#findComment-2538162
Udostępnij na innych stronach

Ja nie mam styczności z Sony, no może poza moją PS3.

 

Ciekawi mnie ten adres polski, jednak ktoś musi tam pracować. Siedzibe podają na stronie, jeżeli jest jak piszesz to mega wałek i wprowadzanie klienta w błąd. Poza tym zapis:

"jest napisane że właściwym organem jest sąd właściwy dla siedziby Sony" może być niezgodny z prawem, napisz po poradę do UOKIK, kiedyś była taka akcja z regulaminami sklepów internetowych i mieliśmy taki zapis który musieliśmy usunąć bo był niezgodny z czymś tam.

Z audio jest jak z chlebem, jeden lubi słodki a drugi kwaśny.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/95911-gwrancja-sony/#findComment-2538277
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

(Konto usunięte)

Tu masz cytat z pisma z sądu dlaczego powództwo zostało odrzucone w całości:

 

Pozwany jako oddział przedsiębiorcy zagranicznego nie posiada zdolności sądowej - art. 199 par. 1 pkt 3 ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (dz. U. z dnia 1 grudnia 1964 r.).

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/95911-gwrancja-sony/#findComment-2538697
Udostępnij na innych stronach

Czyli o ile dobrze zrozumiałem:

Kupuję sprzęt Sony, psuje się. Serwis jak 99% serwisów w Polsce kombinuje iż: "buty rozleciały się, bo zostały założone na nogi - całkowita wina po stronie kupującego. Gwarancja nie przysługuje" Norma w tym kraju !

 

Chcę iść do sądu, a Ci spuszczają mnie do muszli WC, bo Sony nie ma siedziby w Polsce.

 

Dziękuję właśnie myślałem o TV Sony, ale podziękuję - NIE. Jak ktoś napisał taka sama pewność w razie kłopotów jak zakup od żula w bramie.

Z tym że od żula kupię 300% taniej, a to mi daje 3 szanse na działanie sprzętu w miejsce jednej.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/95911-gwrancja-sony/#findComment-2540781
Udostępnij na innych stronach

Panasonic Marketing Europe GmbH (Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością)

Oddział w Polsce

02-583 Warszawa, ul. Wołoska 9a

Infolinia Panasonic Polska poniedziałek - piątek 9:00 - 17:00 0801 801 887 Panasonic Polska (telefon) poniedziałek - piątek 8:30 - 17:30 (22) 338 11 00

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/95911-gwrancja-sony/#findComment-2540810
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

(Konto usunięte)

Czyli o ile dobrze zrozumiałem:

Kupuję sprzęt Sony, psuje się. Serwis jak 99% serwisów w Polsce kombinuje iż: "buty rozleciały się, bo zostały założone na nogi - całkowita wina po stronie kupującego. Gwarancja nie przysługuje" Norma w tym kraju !

 

Chcę iść do sądu, a Ci spuszczają mnie do muszli WC, bo Sony nie ma siedziby w Polsce.

 

Dziękuję właśnie myślałem o TV Sony, ale podziękuję - NIE. Jak ktoś napisał taka sama pewność w razie kłopotów jak zakup od żula w bramie.

Z tym że od żula kupię 300% taniej, a to mi daje 3 szanse na działanie sprzętu w miejsce jednej.

Jest tak jak piszesz. Niestety. Przy standardowej gwarancji dwu letniej nie musisz się nią aż tak przejmować, bo zawsze masz sprzedawcę i od niego bez problemu wysądzisz swoje na podstawie ustawy z dnia 27 lipca 2002r. o szczegółowych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego ( Dz.U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).

Ale jak kupujesz sprzęt Sony z ich pięcioletnią gwarancją to niestety jesteś zdany na ich widzimisię.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/95911-gwrancja-sony/#findComment-2540852
Udostępnij na innych stronach

hq150 swoja rozpacz gwarancyjna przelewa na kazdym forum AV jakie jest tylko mozliwe.nie dlugo pojawi sie Japoni i tam bedzie zawracac gitare swoim gwarancyjnym beblaniem.napisz list do glownej siedziby sony japan i nie męcz.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/95911-gwrancja-sony/#findComment-2541034
Udostępnij na innych stronach

Spageti tu nie chodzi o "rozpacz gwarancyjną". Sony robi nas w bambuko i traktuje gorzej niż III świat. Nie ma zgody na to, abyśmy byli postrzegani jako wyłącznie rynek do dojenia kasy. A jak zechesz dochodzić swojego: sąd w Londynie. Ile osób stać na to? Ile osób umie się tak dobrze poruszać w świecie prawa, że temu proceduralnie podoła? Sony o tym doskonale wie i dlatego stosuje tu strategię sprzedaży "płać i won".

 

Temat naprawdę nadaje się dla UOKiK.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/95911-gwrancja-sony/#findComment-2541037
Udostępnij na innych stronach
Gość

(Konto usunięte)

Panasonic Marketing Europe GmbH (Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością)

Oddział w Polsce

02-583 Warszawa, ul. Wołoska 9a

Infolinia Panasonic Polska poniedziałek - piątek 9:00 - 17:00 0801 801 887 Panasonic Polska (telefon) poniedziałek - piątek 8:30 - 17:30 (22) 338 11 00

 

Dzięki ,uspokoiłeś mnie :-)

 

Moim zdaniem, to żadne uspokojenie, bo Sony również ma wciąż siedzibę w Polsce.

Chodzi o to, na jakich konkretnie prawach jest to przedstawicielstwo i o konkretne zapisy w gwarancji dot. na przykład tego, który sąd jest właściwy do rozstrzygania ewentualnych sporów.

 

 

Jest tak jak piszesz. Niestety. Przy standardowej gwarancji dwu letniej nie musisz się nią aż tak przejmować, bo zawsze masz sprzedawcę i od niego bez problemu wysądzisz swoje na podstawie ustawy z dnia 27 lipca 2002r. o szczegółowych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego ( Dz.U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).

Ale jak kupujesz sprzęt Sony z ich pięcioletnią gwarancją to niestety jesteś zdany na ich widzimisię.

 

I w przypadku dwuletniej, i pięcioletniej gwarancji to klient decyduje, czy korzysta z niej, czy też z tzw. niezgodności towaru z umową.

W tym drugim przypadku, o czym nie wspominasz, jest problem tego typu, że jeśli usterka wystąpi po 6 miesięcznym okresie użytkownia, to sprzedawca może odrzucić roszczenie i to na kliencie spoczywa obowiązek udowodnienia, że jest to wada/usterka fabryczna (kiedy coś się stanie do 6 miesięcy istnieje domniemanie, że wada była już w momencie zakupu).

 

Spageti tu nie chodzi o "rozpacz gwarancyjną". Sony robi nas w bambuko i traktuje gorzej niż III świat. Nie ma zgody na to, abyśmy byli postrzegani jako wyłącznie rynek do dojenia kasy. A jak zechesz dochodzić swojego: sąd w Londynie. Ile osób stać na to? Ile osób umie się tak dobrze poruszać w świecie prawa, że temu proceduralnie podoła? Sony o tym doskonale wie i dlatego stosuje tu strategię sprzedaży "płać i won".

 

Temat naprawdę nadaje się dla UOKiK.

 

To że z tą gwarancją Sony "robia nas w bambuko", zgoda...

Jednakże Sony (czy też np. Panasonic, Samsung, Nokia), jako jedna z nielicznych firm, ma w ogóle przedstawicielstwo w Polsce.

"W bambuko" równie dobrze robią Cię praktyczne wszystkie firmy, choćby ze sfery audio, bo nie mają nawet swoich przedstawicielstw.

Gwarancje, które otrzymujesz, są wewnętrznymi gwarancjami sprzedawców/dystrybutorów (np. Audio Klan, Horn) i do sądu możesz pozywać wyłącznie dystrybutora, a nie np. Yamahę.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/95911-gwrancja-sony/#findComment-2541076
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

(Konto usunięte)

Spageti tu nie chodzi o "rozpacz gwarancyjną". Sony robi nas w bambuko i traktuje gorzej niż III świat. Nie ma zgody na to, abyśmy byli postrzegani jako wyłącznie rynek do dojenia kasy. A jak zechesz dochodzić swojego: sąd w Londynie. Ile osób stać na to? Ile osób umie się tak dobrze poruszać w świecie prawa, że temu proceduralnie podoła? Sony o tym doskonale wie i dlatego stosuje tu strategię sprzedaży "płać i won".

 

Temat naprawdę nadaje się dla UOKiK.

Bobcat jak widzisz jest sporo grupa ,,klientów'' którzy lubią być dymani.

 

Moim zdaniem, to żadne uspokojenie, bo Sony również ma wciąż siedzibę w Polsce.

Nie. Ten adres panasonica to właśnie Panasonic Polska. Czyli ich oddział u nas. A Sony zlikwidowało oddział Sony Polska. Jest tylko Sony Europe.

 

"W bambuko" równie dobrze robią Cię praktyczne wszystkie firmy, choćby ze sfery audio, bo nie mają nawet swoich przedstawicielstw.

Może. Ale do tej pory byłem pewien że Sony to firma która ma siedzibę swojego oddziału w Polsce, i do sądu mogę z nimi iść. A okazuje się że nie. Że jest tak samo egzotyczna, z punktu widzenia prawa, jak handlarz na straganie.

Jak masz podobne kwiatki innych firm to się tu z nami nimi podziel. To są ciekawe informacje.

Jak widać w tym wątku nie tylko ja byłem zaskoczony takim potraktowaniem sprawy przez nasz sąd.

 

Chodzi o to, na jakich konkretnie prawach jest to przedstawicielstwo i o konkretne zapisy w gwarancji dot. na przykład tego, który sąd jest właściwy do rozstrzygania ewentualnych sporów.

Nie. Sony miało w swojej gwarancji że sąd w Warszawie, a potem rozwiązali Sony Poland i mimo tego zapisu wyszedł sąd na wyspach.

 

W tym drugim przypadku, o czym nie wspominasz, jest problem tego typu, że jeśli usterka wystąpi po 6 miesięcznym okresie użytkownia, to sprzedawca może odrzucić roszczenie i to na kliencie spoczywa obowiązek udowodnienia, że jest to wada/usterka fabryczna (kiedy coś się stanie do 6 miesięcy istnieje domniemanie, że wada była już w momencie zakupu).

No bo nie o tym pisałem. Ale właśnie dlatego gwarancja jest ważna. I dobrze kiedy jej zapisy są do wyegzekwowania. A w przypadku Sony nie są.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/95911-gwrancja-sony/#findComment-2541168
Udostępnij na innych stronach
Gość

(Konto usunięte)

Nie. Ten adres panasonica to właśnie Panasonic Polska. Czyli ich oddział u nas. A Sony zlikwidowało oddział Sony Polska. Jest tylko Sony Europe.

 

Zarówno Panasonic, jak i Sony widnieją jako "... Polska" - posiadają swoją siedzibę w Polsce wraz z Biurem Obsługi Klienta.

I albo, tak jak napisałem wcześniej, sprawę właściwości sądu regulują zapisy gwarancyjne, albo... sąd popełnił błąd odrzucając pozew. I od tego jest tryb odwoławczy.

 

Może. Ale do tej pory byłem pewien że Sony to firma która ma siedzibę swojego oddziału w Polsce, i do sądu mogę z nimi iść. A okazuje się że nie. Że jest tak samo egzotyczna, z punktu widzenia prawa, jak handlarz na straganie.

Jak masz podobne kwiatki innych firm to się tu z nami nimi podziel. To są ciekawe informacje.

Jak widać w tym wątku nie tylko ja byłem zaskoczony takim potraktowaniem sprawy przez nasz sąd.

 

A czym się tutaj dzielić? ;)

Czy masz np. NAD Polska? Creek Polska? Accuphase Polska? Itd.

Jeśli do czegoś dojdzie, to sądzisz się z dystrybutorem (on jest Gwarantem), a nie np. firma NAD.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/95911-gwrancja-sony/#findComment-2541177
Udostępnij na innych stronach

Bobcat jak widzisz jest sporo grupa ,,klientów'' którzy lubią być dymani.

 

Nazwa Sony na niektórych nadal działa jak magnes i jest nieodmiennie symbolem doskonałości wszelakiej. Ale takich jest coraz mniej. Rosnąca grupa klientów zdaje sobie sprawę, że firma ta jedzie wyłącznie na marce którą sobie w dawnych czasach wyrobiła a dziś żyje wspomnieniami niegdysiejszej świetności.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/95911-gwrancja-sony/#findComment-2541206
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

(Konto usunięte)

Jeśli do czegoś dojdzie, to sądzisz się z dystrybutorem (on jest Gwarantem), a nie np. firma NAD.

Sądzisz się z tym kto Ci dał gwarancję. I raczej jest to producent sprzętu. Nie masz racji. Ze sprzedawcą sądzisz się na podstawie: ustawy z dnia 27 lipca 2002r. o szczegółowych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego ( Dz.U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).

I nie masz racji co do tej siedziby. Już Ci pisałem, sam sprawdź te informacje było Sony Poland ale już nie istnieje, a np. Panasonic Polska jest. A Sony tylko Europe. I to Sony Europe sprzedaje u nas produkty Sony.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/95911-gwrancja-sony/#findComment-2541459
Udostępnij na innych stronach
Gość

(Konto usunięte)

Sądzisz się z tym kto Ci dał gwarancję. I raczej jest to producent sprzętu. Nie masz racji. Ze sprzedawcą sądzisz się na podstawie: ustawy z dnia 27 lipca 2002r. o szczegółowych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego ( Dz.U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).

I nie masz racji co do tej siedziby. Już Ci pisałem, sam sprawdź te informacje było Sony Poland ale już nie istnieje, a np. Panasonic Polska jest. A Sony tylko Europe. I to Sony Europe sprzedaje u nas produkty Sony.

 

1. Sugeruję się tym - Sony Polska z Biurem Obsługi Klienta: http://www.sony.pl/section/home

2. Twierdzę, że jednak mam rację:

- ze sprzedawcą, owszem, sądzisz się na podstawie "niezgodności towaru z umową" i tego dotyczy przywołana przez Ciebie Ustawa, jeśli skorzystasz z "rękojmi" a nie gwarancji

- jeśli skorzystasz z gwarancji, np. w przypadku sprzętu NAD'a, to sądzić się będziesz nie z firmą NAD, tylko Trimexem - dystrybutorem na terenie Polski, bo to oni wystawiają własną gwarancję (tak jak robi to większość dystrubutorów - większość firm audio nie ma typowych oddziałów w Polsce) i we własnym zakresie organizują serwis.

Poniżej jedna z moich kart gwarancyjnych od NAD'a:

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/95911-gwrancja-sony/#findComment-2541701
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

(Konto usunięte)

O.K. ale masz gwarancję wystawioną przez Trimex. A Sony wystawia gwarancję z podmiotem Sony Europe. Stąd ten problem. Nie ma polskiego dystrybutota czy oddziału.

Zresztą co do Sony to jak podałem powyżej sąd już problem rozstrzygnął.

Pozwany jako oddział przedsiębiorcy zagranicznego nie posiada zdolności sądowej - art. 199 par. 1 pkt 3 ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (dz. U. z dnia 1 grudnia 1964 r.).

Więc link Sony który podajesz tyczy się oddziału przedsiębiorcy zagranicznego bez zdolności sądowej na terenie naszego kraju. To tak jakbyś kupił tego NAD-a bez gwarancji od Trimexu tylko z gwarancją producenta.

Sony Polska nie istnieje stąd nie ma własnej gwarancji jak Trimex.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/95911-gwrancja-sony/#findComment-2541714
Udostępnij na innych stronach

Nie jest tak dobrze -tu klient przegrał sprawę z Sony właśnie z powodu :

 

Sprawa skończona - poległem.

A najlepsze jest to, że sprawy nie przegrałem - sprawy jako takiej po prostu nie było.

Po analizie zapisów gwarancyjnych i parametrów obu telewizorów (mój zepsuty i proponowany na wymianę przez Sony) byłem przekonany o swojej wygranej przed sądem. Dlatego też przez cały czas się dziwiłem, że Sony nie chce się w żaden sposób dogadać. Jak dostałem z sądu informację o terminie rozprawy, to oczami wyobraźni wybierałem już nowy telewizor i ...

Teraz przekazuję Wam za darmo wiedzę, która mnie kosztowała:

- 250 zł - wpis sądowy,

- 1200zł - koszty postępowania (koszty kancelarii prawnej wynajętej przez Sony)

- ponad rok zmarnowanego czasu (w tym większość bez normalnego telewizora)

Moje powództwo zostało odrzucone w całości, ponieważ:

Pozwany jako oddział przedsiębiorcy zagranicznego nie posiada zdolności sądowej - art. 199 par. 1 pkt 3 ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (dz. U. z dnia 1 grudnia 1964 r.).

Teraz już wiem, że jak chce się z nimi walczyć o swoje to sprawę trzeba by zakładać w Wielkiej Brytanii. Ciekawe, że prawnik z ramienia Federacji Konsumentów, który pisał mi ten pozew też tego nie wiedział.

 

Poczytaj całość :

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/95911-gwrancja-sony/#findComment-2542295
Udostępnij na innych stronach

Chyba jest tak:

oto f-ma z siedzibą w Londynie z oddziałem w Polsce zawiera umowy cywilne wskazując błędnie właściwość sądu w Warszawie.

Bo tak z rozpędu napisał pan mecenas tworząc draft dokumentu na zlecenie przedsiębiorcy zagranicznego.

 

Wydaje się, że pozew zbiorowy w Londynie to chyba jedyne wyjście.

Zapewne znajdą się w Londynie kancelarie pracujące na zasadzie "success fee".

 

Wynagrodzenie wypłacane za osiągnięcie danego celu
Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/95911-gwrancja-sony/#findComment-2543052
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

(Konto usunięte)

No tak, ale to już proste nie jest. A kupując sprzęt tak zacnej firmy jak Sony, powinieneś być poinformowany, że jak bedziesz musiał egzekwować warunki gwarancji, to bedziesz musiał się do Londynu udać w tej sprawie udać.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/95911-gwrancja-sony/#findComment-2543072
Udostępnij na innych stronach

Zawsze zadaję sobie pytanie:

czego boi się przeciwnik ...

 

W tym przypadku boi się skali roszczeń, t.j. łącznej wysokości kar.

Zarzutem będzie wada prawna umowy gwarancyjnej.

Zbiorowy pozew od posiadaczy takiej umowy.

Są ich tysiące.

A może karę nałoży UOKiK ?

Tu będzie łątwiej.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/95911-gwrancja-sony/#findComment-2543169
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

(Konto usunięte)

Masz rację. W normalnym swiecie już do klientów Sony stukały by kancelarie prawnę, aby się wylansowac na głośnej sprawie i przy okazji zarobić. Ale u nas, nawet w gronie niby zorientowanych użytkowników jak widzisz są głosy że wszystko jest O.K. No to jak przekonać przeciętnego klienta że jest rolowany?

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/95911-gwrancja-sony/#findComment-2543247
Udostępnij na innych stronach
... w gronie niby zorientowanych użytkowników jak widzisz są głosy że wszystko jest O.K.

 

Sony prowadzi w Polsce tgz. czarny PR oraz szeptany marketing.

Mają to wpisane w zakres obowiązków.

 

Śledziłem Twój wątek na forum [HDTV Centrum]. To jest taki topowy przykład zmanipulowanego forum.

Za chwilę zamkną tam wątek i posypią się bany.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/95911-gwrancja-sony/#findComment-2543315
Udostępnij na innych stronach

No to może ja napiszę pare słów o SONY. Otóż 6 lat temu stałem sie posiadaczem 50 calowego tylnoprojekcyjnego TV sony kdf. Kupiłem go nowego w sklepie oczywiście. W zasadzie w tamtym czasie gdy standartem było posiadanie 37 calowej plazmy 50 cali i do tego 720p było fajną sprawą. Ale po około 3 latach zaczął pojawiać się różowy pasek u góry ekranu, zaniepokojony zacząłem wertować internet i okazało się że jest to wada fabryczna bloku optycznego. Z czasem problem zaczął się pogłębiać. Najzabawniejsze jest to że w USA klienci i właściciele tych TV wytoczyli Sony sprawę w sądzie którą wygrali. Wszystkie bloki optyczne zostały wymieniona nawet po okresie gwarancji.

A u nas , czy nawet w Europie nikt nie pisnął o problemie. Dlatego powiedziałem sobie nigdy więcej SONY. Czekam z niecierpliwością jak ich zje na śniadanie taki Samsung lub LG. Sony myślało że będzie tłoczyć TV w Chinach z japońskimi cenami. W pewnym momencie wydawało się że Sony robi łaskę swoim klientom sprzedając swoje super hiper fajne TV na których nie można odtworzyć nawet pliku mkv.

 

Ale wyobraźcie sobie że ten mój uszkodzony TV sprzedałem facetowi i miałem prawie na połowę kupna najtańszego leda hehe.

Jednak siła marki SONY jest wielka :).

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/95911-gwrancja-sony/#findComment-2543537
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

(Konto usunięte)

Śledziłem Twój wątek na forum [HDTV Centrum]. To jest taki topowy przykład zmanipulowanego forum.

Za chwilę zamkną tam wątek i posypią się bany.

janunio

Już mistrzowskim wyczynem tego forum było wydarzenie sprzed około roku. Sony wezwało oficjalnie do serwisu osoby z zakupionymi konkretnymi modelami TV, bo się zapalały. I na HDTV ten watek został opatrzony dopiskiem BRAWO SONY.

W dzisiejszych czasach firma wypuszcza buble jak kiedyś Rubin, do którego trzeba dokupić gaśnicę, a oni piszą Brawo.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/95911-gwrancja-sony/#findComment-2543871
Udostępnij na innych stronach
  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.