Skocz do zawartości
IGNORED

Jakie kolumny do Pioneer SA-7800

pablo-123

Rekomendowane odpowiedzi

Na wstepie witam wszystkich forumowiczów to mój 1 post wiec proszę o wyrozumiałość i nie zjeżdżanie jak coś zle napisałem :) .. do rzeczy,,, Panowie i Panie od jakiegos czasu jestem posiadaczem wzmacniacza Pioneer SA-7800 i tu prosze o pomoc w doborze kolumn ... kabli ... do kwoty max 4k ..... z góry zaznaczam ze nie jestem znawca muzyki czy tez sprzętu a normalnym chłopakiem co chce posłychac muzyki z troche lepszego sprzetu niz "jamnik" :)..jakiej muzyki ...? a rożnej ..pop rok... rege .... ogólnie współczesna...nic dodac nic ujac ... przegladajac sotony i aukcje ... wyłowołem kilka typów...( typy z allrgro i tu moje pytanie co sadzice o bezpieczeństwie kupna na allegro?) co onich sądzicie moze macie jakis inny pomysł?

1 MONITOR AUDIO BX6

2 Klipsch RF-62 II

3 Monitor Audio RX8 RX 8

zazmaczam ze nie słuchałem głosników.... kierowałem sie wyglądem ... jesli chodzi o odtwarzac CD to posiadam odziedzicony DENON DCD-1015

https://www.audiostereo.pl/topic/96159-jakie-kolumny-do-pioneer-sa-7800/

Witaj,

podaj jeszcze proszę wielkość pomieszczenia odsłuchowego oraz Twoje preferencje brzmieniowe - lubisz dźwięk dynamiczny, mocny, łagodny, dużo basu, jasny, .....

Dopiero wtedy będę w stanie zaproponować Ci konkretne rozwiązania

Pomagamy, doradzamy, wypożyczamy, zapraszamy na indywidualne odsłuchy.

Najlepsze ceny dla forumowiczów magazynu Audiostereo - zapytaj o ofertę! Pełna oferta na stronie www.Q21.pl.

Witaj,

podaj jeszcze proszę wielkość pomieszczenia odsłuchowego oraz Twoje preferencje brzmieniowe - lubisz dźwięk dynamiczny, mocny, łagodny, dużo basu, jasny, .....

Dopiero wtedy będę w stanie zaproponować Ci konkretne rozwiązania