Skocz do zawartości
IGNORED

Problem z Naim Nap 150

drapichrust

Rekomendowane odpowiedzi

Czesć forumowicze!

Potrzebna pomoc. Coś pierdyknęło w moim systemie naima (cd 5/ nac 112/ nap 150) i nie wiem co mam z tym zrobić, bo kompletnie nie znam się na naprawach. System służył mi wiernie przez długie lata, aż tu nagle...

Podłączyłem sprzęt w nowej chatce (ostatnio się przeprowadziłem), tak jak zwykle, nie bezpośrednio do gniazdka, tylko przez listwę, której używam od dość dawna:

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )