Jump to content
IGNORED

Głosniki i karta dźwiękowa do ~1200 zł

Sassafrass

Recommended Posts

Posiadam "wieżę" Philips MCD712 podłączoną do komputera z zintegrowaną kartą dźwiękową. Jakiś czas temu zacząłem używać formatu FLAC, różnicy nie słyszałem, ale potraktowałem to jako inwestycję w przyszłość. Chcę kupić coś, co sprawi, że różnicę usłyszę.

Najbardziej zainteresowałem się głośnikami Microlab SOLO7C. Czy mieszcząc się w cenie dostanę coś lepszego? Do tego kwestia karty dźwiękowej, na których to nie znam się zupełnie...

Słucham wszelakiej muzyki, ale skupiam się głównie na cięższych odmianach - death metal, goregrind etc. Dodam, że planuję kupić dysk, więc byłbym gotów pójść na kompromis, aby odłożyć trochę kasy.

Proszę o pomoc.

Jak to ma być do mniejszej odległości odsłuchu (np. metr od kolumn), to Solo 7 bym sobie darował (za duże). Kolejna sprawa wybierał bym z kolumn z przednim bassreflex. Jakoś wczoraj przeglądając alledrogo odkryłem Modecom MC-SHF 120U - mają przedni bassreflex, bi-amp (technologicznie jest to daleko lepsze rozwiązanie niż seria solo, które mają pasywną zwrotnicę).

Strona producenta:

Hidden Content

Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jaki polecalibyście DAC do tych Microlabów?

Hidden Content

Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) - co o nim myślicie? I jakie kable?

A może lepiej dobra dżwiękówka, bo chyba nie stać mnie na dobry DAC?

Asus Xonar D2 czy Audiotrak Prodigy Cube USB?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

wykrzyknik.png