Skocz do zawartości
IGNORED

DiY na AS 2013.


palton

Rekomendowane odpowiedzi

  • Użytkownicy+

[quote name='Stasiop' timestamp='1384210181' post='2990045']
Bi-Art to nie jest dobry wzmak co innego Tektos - sorki za szczerosc
[/quote]
Nie wiesz, co mówisz. Serio.

[quote name='palton' timestamp='1384212005' post='2990070']
Nie wiesz, co mówisz. Serio.
[/quote]
Podoba Ci sie wzmak ktory nie potrafi zagrac normalnie wokalu, tylko gra nieczysto? ;) Mnie nie! Ale kazdy ma swoj gust i swoje wybory. Co innego kontrola na basie bo takowa posiada, srodek to niestety porazka - w mojej subiektywnej ocenie

  • Użytkownicy+

Wprawdzie sotkaliśmy się w Sobieskim dla dobrej zabawy, to jednak również w celu zdobywania porównywania ze sobą urządzeń i zdobywania doświadczeń. Trudno się pisze o urządzeniach kolegów z pokoju. Trudno nie tylko dla tego, że te osoby są mi bliskie, ale również ze względu na ocenę w tak krótkim czasie, dokonaną w kiepskiej akustyce hotelowych pokoi, których nawet doskonałe ustroje akustyczne cocacola nie potrafiły w pełni uzdatnić dla celów audio. Tak więc ocena może być tylko tego, co usłyszałem w tych warunkach. Słowa te nie są z mojej strony próbą zabezpieczenia się, tylko stwierdzeniem faktów, co zapewne przyznają wszyscy znający realia pokojowe.
A więc trzeba powiedzieć, że na zdecydowane z mojej strony wyróżnienie, zasługuje wzmacniacz zaprojektowany przez Vittorio, którego posiadaczem jest PeterK - czyli Tektos. Czemu tak mówię? To było jedyne urządzenie przywiezione w tym roku, które zagrało świetnie we wszystkich konfiguracjach. Grało zarówno z jednymi, jak i z drugimi kolumnami, źródłami, czy kablami. Czystość, detaliczność i co najważniejsze - rewelacyjne kontrolowanie basu, to cechy które zadecydowały o mojej ocenie. Tak więc stawiam go znacznie wyżej, niż pozostałe wzmacniacze. Dla mnie, to zupełnie inna klasa, o dwie długości wyprzedzająca innych, [b]8,5-10 [/b]w mojej skali. Lepszy jeszcze jest Bi-Art, ale ponieważ grał rok temu, w tym nie ma go w klasyfikacji. Szczerze mówiąc, lepszego wzmacniacza nie znam.

Drugie miejsce w kategorii wzmacniaczy za ładnie pokazaną średnicę i wysokie tony, zajmuje w mojej kategorii wzmacniacz DeToma. Ze względu na dół pasma który jest dla mnie niezwykle istotny, nie mogę dać lepszej oceny[b] 6,5-10[/b]. Jednak tak jak napisałem wcześniej, w mniej wymagających kontrolowania kolumnach i akustyce, prawdopodobnie byłoby znacznie lepiej. Są jeszcze lampki, które również mogą znacznie kształtować dźwięk. Wzmacniacz gra trochę jak lampa inie ma się co dziwić, to przecież hybryda. A więc podobnie jak lampa, gra najlepiej z małymi składami. Gdybym tylko taki rodzaj muzyki uwzględnił, ocena byłaby znacznie lepsza.

Trzecie miejsce należy do klona Jaskiniowca. Jest on dla mnie tylko minimalnie słabszy od wzmacniacza DeToma, a więc [b]6,4-10[/b]. Zdziwiło mnie, że taka "maszyna" z potężnym trafem, nie potrafiła kontrolować głośników basowych. Za to góra pasma, była naprawdę dobra, rozdzielczość nawet lepsza od wzmacniacza DeToma. Nie oferowała nam tej lampowej bajkowości w średnicy, ale dawała ładną przestrzeń.
PS. Szkoda, że kolega tak mało się odzywał w trakcie pokazu. Doceniam ilość wykonanej pracy, oraz przebyty dystans, jednak trochę szkoda, że pisze o nas na innym forum, a nie tu.

Na czwartym miejscu, postawiłbym Ugodę Twonka, jednak jako wzmacniacz zapasowy, nie grała na wystawie. Oceniam ją na 6-10, ze względu na dobrą kontrolę basu. Reszta szorstka i mało wyrafinowana, ale nie słuchałem jej z lampowym pre, które Twonk posiada. Trochę przypominała mi charakterem Rotela.

Wzmacniacze bodo_z i kolegi, były słabsze i jeszcze gorzej kontrolowały dół pasma. Do tego wyrafinowanie nie było wybitne. Pomimo to, graliśmy na nich bo wydawało mi się, że dobrze współpracują z gramofonem zwykłego druta. W klasyce i innych kameralnych nagraniach, nie było źle. Jednak z perspektywy czasu, uważam, że był to błąd. Ocena końcowa 5-10. Wprawdzie słyszałem, że po moim odjeździe była jeszcze próba z dac-em De Toma i to znacznie poprawiło dźwięk, to jednak nie mogę się o tym wypowiadać.

O reszcie sprzętu napiszę jutro, bo późno już.
[attachment=266692:AS 2013 023.JPG][attachment=266693:AS 2013 030.JPG][attachment=266690:AS 2013 012.JPG][attachment=266694:AS 2013 076.JPG][attachment=266691:AS 2013 019.JPG]

[quote name='Stasiop' timestamp='1384213327' post='2990075']
Podoba Ci sie wzmak ktory nie potrafi zagrac normalnie wokalu, tylko gra nieczysto? ;) Mnie nie! Ale kazdy ma swoj gust i swoje wybory. Co innego kontrola na basie bo takowa posiada, srodek to niestety porazka - w mojej subiektywnej ocenie
[/quote]

Zaczynam wiele rozumieć. To zaokrąglenie i wypchnięcie środka, oraz wycofanie skrajów pasma gdy pokazywałeś mi swój system słuchawkowy... Dla mnie wzmacniacz ma być jak M.Tyson w latach świetności, szybkość spala :) Poza tym, Bi-Art ma absolutnie WYBITNĄ średnicę pasma, zresztą jak cała reszta. Jest o wiele gładszy od Tektosa i ma lepszy od niego bas. Nie są to duże różnice, ale przy tej klasie, to duży postęp. Prawdopodobnie zbyt mało go słyszałeś, może na złej płycie, czy w złej konfiguracji. Ja nie mam wątpliwości.

Te monitory grały bardzo dobrze - skojarzyły mi się z Model 1 Totema, a to chyba spory komplement.

Podłogówki grały za ostro w środku i z jazgotliwą manierą na górze.

Odsłuch niedzielny przed godz. 16-tą. Gratulacje, nie daliście się Pylonowi za 1,5 kilozeta :-)

[quote name='palton' timestamp='1384214504' post='2990078']
Zaczynam wiele rozumieć. To zaokrąglenie i wypchnięcie środka, oraz wycofanie skrajów pasma gdy pokazywałeś mi swój system słuchawkowy...
[/quote]
Bardzo mozliwe ze mamy inny gust, ale sluchales Audio Tekne? Tam wlasnie jest to samo tzn rownomiernosc pasma a to co uwazasz za szybkosc jest poprostu znieksztalceniami, takie szybkie prezyste granie to nie jest prawda to sa ZNIEKSZTALCENIA, wokal ma byc maksymalnie gladki i dzwieczny, gora nie ze wycofana ale ma miec blask i pojawiac tylko wtedy kiedy trzeba. Bi- art ma fatalny srodek i nigdy nie chcialbym na nim sluchac tak nie gra muzyka nigdy na zywo, ale wiem takie granie moze sie podobac, kazdy ma prawo lubiec to co lubi. Prawdziwosc grania pokazal w pokoju klon Acuuphasa i taki granie uwazam za prawdziwe i High-Endowe

Mialem tez tzw sprezyste granie z mocna zdecydowana gora, wystarczylo tylko podmienic wszystkie czesci na mozliwie najlepsze na rynku aby uzyskac to co slyszales na sluchawkach wiec....pomysl.

  • Użytkownicy+

Staszek, system słuchawkowy wszędzie zagra tak samo. Bi-Art-a słuchałeś tylko na AS (rok temu i chwilę w tym roku). Ja słuchałem go u siebie w domu w moim systemie, więc powtarzam - wiem co mówię. Ne wiem, czy byłaby jeszcze kiedyś szansa na posłuchanie go u mnie, czy w KAiM-ie. Jeśli tak, to dobrze gdybyś przyjechał i sam się przekonał. Być może Marton potrafiłby podobnie zagrać, nic innego z tego co słyszałem, nie przychodzi mi do głowy.

[quote name='palton' timestamp='1384248639' post='2990260']
Bi-Art-a słuchałeś tylko na AS (rok temu i chwilę w tym roku). Ja słuchałem go u siebie w domu w moim systemie, więc powtarzam - wiem co mówię.
[/quote]
Mamy troche inne podejscie ale ja pomimo wszystko zostane przy swoim. W kazdym badz razie Tektos to juz zupelnie inne granie, bylo to wyraznie slychac przy wymianie bezposredniej wzmacniaczy. W tamtym roku co do Bi-arta mialem takie same watpliwosci, w tym roku tylko sie w tym umocnilem, Bi-art to szare chociaz dynamiczne brzmienie, zupelny brak barw - to nie ma nic wspolnego z High-Endem o jakim ja mysle, na klonie Accuphasa pojawilo sie od razu to co byc powinno, to prawda bas zaczal bardziej rezonowac z pokojem ale to nie byla wina wzmaka ale calosci glownie pokoju, bo ten wzmak zaczal trzymac bardzo niski dol, co bylo wyraznie slychac...zaden wzmacniacz nie zapedzal sie w te obszary ani Tektos ani zaden inny. Acuuphase zaczal grac rowna muzyka co wiem na pierwszy rzut ucha moze sie nie podobac ale ostateczna prawda jest po stronie Accupahasa

Mistrzowie, po pierwsze to było miłe spotkanie. Dla mnie to najważniejsze.

Udało nam się poskładać fajnie grające dwa pokoje, a czy ten, czy tamten wzmacniacz to często kwestia gustu lub przyzwyczajeń. Było sporo ograniczeń czasowych i lokalowych, pamiętajcie, że te elementy grały ze sobą pierwszy raz..
Być może zestawy byłyby inne w innych pokojach, być może gdybyśmy mieli więcej czasu to może coś innego by grało.
Ja sobie cenię, że Stasiop - znawca toru cyfrowego - docenił analog.

Jak ktoś ma dobry pomysł jak to zorganizować za rok - śmiało, wątek można założyć już.

[quote name='Benpe' timestamp='1384259603' post='2990416']
Jak ktoś ma dobry pomysł jak to zorganizować za rok - śmiało, wątek można założyć już.
[/quote]
Powinna byc rada pokoju. Bo jednak audio to wyciaganie sredniej z wielu podejsc do zagadnien dzwiekowych. Nie ze mam cos do Paltona bo narobil sie chlop aby wszystko bylo OK i musial przyjac kompromisy, ja to rozumiem. Ale rada pokoju daje wlasnie ta srednia, nie mozna i nienalezy patrzec tylko z jednej subiektywnej zawsze strony, jestem za demokracja i patrzeniem z kilku stron i wyciaganiu sredniej spostrzezen.

Zaintrygowany niektórymi sprzętami w pokojach DIY zacząłem grzebać na forach w poszukiwaniu większej ilości informacji
ale to trochę strzelanie w ciemno dlatego
- prośba do kolegów którzy siedzą dłużej i głębiej w temacie
- w szczególności autorów obu par kolumn (monitorki na stxie były dyskutowane na DIYaudio ale czy to jest ten projekt?)
- i autora wzmacniacza Tektos

jak już dojdziecie do pełni formy ;-) po wystawie o opisanie w miarę możliwości swoich projektów, może jakieś linki, schematy, źródła, inspiracje

Akurat nie miałem szczęścia złapać nikogo z ww autorów na wystawie,
Myślę ze nie tylko mi ale i wielu innym początkującym będzie łatwiej zrozumieć pewne "zjawiska" jeżeli pozna się kontekst

  • Użytkownicy+

[quote name='Stasiop' timestamp='1384260969' post='2990426']
Powinna byc rada pokoju. Bo jednak audio to wyciaganie sredniej z wielu podejsc do zagadnien dzwiekowych. Nie ze mam cos do Paltona bo narobil sie chlop aby wszystko bylo OK i musial przyjac kompromisy, ja to rozumiem. Ale rada pokoju daje wlasnie ta srednia, nie mozna i nienalezy patrzec tylko z jednej subiektywnej zawsze strony, jestem za demokracja i patrzeniem z kilku stron i wyciaganiu sredniej spostrzezen.
[/quote]

Zgadzam się tym razem w pełni. Rada pokoju powinna za rok być powołana. W tym roku podejmowałem decyzję wraz z Rickiem, co jednak mogło być nie do końca dobre. Oczywiście dyskutowałem ze wszystkimi o różnych konfiguracjach, jednak ostateczną decyzję podejmowaliśmy we dwójkę. Rada powinna się składać z minimum trzech osób, o różnych gustach. Ja i Rick jesteśmy dość zgodni, więc przydałoby się jakieś zdanie odrębne. Szkoda, że mysioperz nie mogła być z nami. Inna sprawa, że ocena końcowa urządzeń, powinna uwzględniać to, czy urządzenie jest klonem, czy autorskim pomysłem, oraz, czy schemat jest udostępniony na forum. To są dwie ważne rzeczy, których nie uwzględniłem powyżej.

Jednak wracając do wzmacniaczy, to od dawna nie jest problemem zrobienie grającego ładną średnicą i wysokimi małe składy akustyczne. Problem, to orkiestra tutti, organy, czy muzyka rockowa i elektroniczna. Do nagrań akustycznych, wystarczy zrobić prostą lampkę np. triodę na pająka, lub kilkanaście wat z A-klasy i mamy Hi-End. Jednak pytanie, czy to naprawdę można tak nazwać? Można też rozpatrywać sprawę odwrotnie. Czy wzmacniacz kontrolujący na dole pasma, może być barwny. Dla mnie wzmacniacze Witka są takie, jeśli jednak komuś mało, to w czym problem? Pre lampowe czy dac i sprawa załatwiona.

Staszek, pomyśl jeszcze o jednym. Dla Witka i Piotra, Bi-Art jest zdecydowanie lepszą konstrukcją niż Tektos. Są to przecież osoby najlepiej zorientowane w tym temacie.

[quote name='palton' timestamp='1384266129' post='2990511']
Jednak wracając do wzmacniaczy, to od dawna nie jest problemem zrobienie grającego ładną średnicą i wysokimi małe składy akustyczne. Problem, to orkiestra tutti, organy, czy muzyka rockowa i elektroniczna. Do nagrań akustycznych, wystarczy zrobić prostą lampkę np. triodę na pająka, lub kilkanaście wat z A-klasy i mamy Hi-End. Jednak pytanie, czy to naprawdę można tak nazwać? Można też rozpatrywać sprawę odwrotnie. Czy wzmacniacz kontrolujący na dole pasma, może być barwny.
[/quote]
Problem to zrobic wzmacniacz co ma to i to. Wzmacniacz moze kontrolowac i byc barwny ba...powinien byc taki. Srodek pasma jest najbardziej istotny z uwagi na duza czulosc sluchu, zreszta dobry srodek przeklada sie ze i reszta pasma jest dobra rowna nie jest wcale sprezysta ani silowa, ma barwe na instrumentach. Bi-art tego niestety nie ma - uwazam ze mylisz sie i to powaznie co do tego wzmaka posluchaj duzej symfoniki, ten wzmacniacz sie wysypuje...co innego jazz czy rock. A ze konstruktor uwaza inaczej...kazdy ma swoje podejscie ktore szanuje. Przykro mi Bi-amp nie przypadl mi do gustu bo ja lubie muzyke a nie dzwieki

Palton, Stasiop, ciekawa jest ta dyskusja. O Bi-art nie chcę się przez chwilę wypowiadać bo nie słyszałem. Klona Accu postrzegam jako bardzo dobry wzmacniacz. Miał bdb rozbarwioną średnicę, miał dużo delikatnego naturalnego blasku, na dole schodził nisko i klarownie. Ale po raz któryś wzbudził moją wątpliwość czy aby na pewno są wzmaki uniwersalne to znaczy takie co zagrają i operę i ostre łojenie, a taki chciałbym mieć:). Póki co wszystko co słyszałem (może za mało) w tym sensie grało zawsze jakimś kompromisem, tam gdzie była kapitalnie rozbarwiona i delikatna średnica przeciwne bieguny bywały uspokojone i na odwrót.
Tak czy inaczej spotkanie uważam za bardzo udane odstawiając na bok miarki ścisłe i absolutne napiszę, że w pokoju pierwszym grało relaksacyjnie a w drugim bardziej wyczynowo. Z całą penością można było znaleźć gorzej grające rzeczy niż te z obu pokoi. Szczególnie dziękuję Wszystkim konstruktorom elektroniki, która grała choć chwilę z moim gramiakiem, bo on sam by nie zagrał.

Teraz na koniec trzy wyróżnienia ode mnie:

- dla duetu Twonk&Misiomor za zrobienie "Czegoś!" w gruncie rzeczy jak się domyślam całkiem rozsądnym kosztem, bez tego nic w drugim pokoju by nie zagrało,

- dla Benpe - to będzie wyróżnienie osobiste bo mojemu gramiakowi dobrze grało się z Jego pre,

- dla Wszystkich pozostałych, oprócz siebie - każdemu za to czego sobie życzy:).

Siebie nie wyróżniam bo mi nie wypada:(

Pozdrawiam

P.S. odnośnie pomysłu na radę pokuju. Ja w rady nie wierzę, chyba, że wcześniej ktoś metodą ścisłą i obiektywną muzycznie wybierze radę z każdego gatunku muzyki, zawsze mam obawy, że jak się oprzeć na gustach rady to może wyjść jak w tym dowcipie o statystyce, że pies i człowiek mają statystycznie po 3 nogi.

Witam Kolegów - ,to były jakieś zawody na A.S.który zestaw czy wzmacniacz jest z zaprezentowanych najlepszy? Udało nam się stworzyć zestawienia które się na ogól podobały,bo Goście odwiedzający pokoje DIY najczęściej słuchali po parę utworów dawali płyty by się przekonać jak ich muzyka zagra i z zadowoleniem na ustach wychodzili . Osobiście zaóważyłem że i konkurencja nas odwiedzała by sprawdzić pogłoski krążące po pokojach. i co nie którzy nawet myślę ze szczerze gratulowali udanego pokazu .Ja wiem co nie grało w zestawie z ABOXami i niebyły to kolumny. które śmiem powiedzieć ze grały bardzo dobrze - Misiomora i Twonka -, a że głośniki same nie grają to i rezultat. Miałem też okazję grać wzmacniaczem Jaskiniowca po południu pierwszego dnia na monitorach i uważam że było bardzo dobrze, bo podobało się odwiedzającym.
Co prawda takiej elektrowni bym nie popełnił dla siebie ale szacunek, bo grało . Niestety nie miałem okazji wsłuchać się jak grał TEKTOS, obsługiwałem sprzęty w pokoju obok i trafiło mi się to dwa dni z rzędu. Wzmak DeToma też się fajnie zaprezentował drugiego dnia z dużymi głośnikami. myślę że każdy z konstruktorów wyniósł pewne spostrzeżenia które pomogą jeszcze udoskonalić konstrukcje.
Pozdrawiam Bodo_z

[quote name='Stasiop' timestamp='1384260969' post='2990426']
Powinna byc rada pokoju. Bo jednak audio to wyciaganie sredniej z wielu podejsc do zagadnien dzwiekowych. Nie ze mam cos do Paltona bo narobil sie chlop aby wszystko bylo OK i musial przyjac kompromisy, ja to rozumiem. Ale rada pokoju daje wlasnie ta srednia, nie mozna i nienalezy patrzec tylko z jednej subiektywnej zawsze strony, jestem za demokracja i patrzeniem z kilku stron i wyciaganiu sredniej spostrzezen.
[/quote][quote name='palton' timestamp='1384266129' post='2990511']
Zgadzam się tym razem w pełni. Rada pokoju powinna za rok być powołana.
[/quote]
macie ochotę na powtórkę z zadymy z AS 2012? - zawdzięczmy ją właśnie tzw. Radzie, kompletnie bezradnej i w większości bez kompetencji :(
z Waszymi powyższymi, subiektywnym "rankingami" tez daliście ciała a wydawało się, ze towarzyski klimat zostanie utrzymany do końca wspomnień powystawowych :(

Stasiu, ustaliliśmy na wizji, że to co dla Ciebie jest nieczysto, dla mnie np. jest za jasno, nie bawmy się może w takie "pacuły"
nic nie stoi na przeszkodzie byś na kolejnej AS zaprezentował jako branża własne brzmienie, wtedy wszyscy dowiemy się o co Ci chodzi :)

dodam jeszcze, że wyciąganie "średnich spostrzeżeń" skutkuje średnim dźwiękiem, co było dokonaniem AS 2012

[quote name='Zwykły Drut' timestamp='1384272139' post='2990637']
Ale po raz któryś wzbudził moją wątpliwość czy aby na pewno są wzmaki uniwersalne to znaczy takie co zagrają i operę i ostre łojenie, a taki chciałbym mieć:). [/quote]
wzmacniacze tak, kolumny już nie, imho

czniać to . . . jak mawia prawdziwy noblista - jadem na ryby

Witam , trochę się wypowiem co o tym sądzę :) .

Osobiście mam największy żal do przygotowania płytowego , nie powinno się odtwarzać na takiej wystawie nagrywanych cd , nigdy nie będą dorównywać jakością dobrze nagranym oryginałom .
Jakie źródło nagrania taka reszta .
Było parę osób które przyniosły dobrze nagrane płyty i wtedy ten system zaczynał dopiero żyć .
Grało to bez jakiej ko-lwiej korekcji barwy itp po prostu naturalnie .

Troszkę posłuchałem tego Tektosa niż pojechałem - ten wzmacniaczyk ma zapewne wbudowana barwę dźwięku , w pree
Grał z podbiciem po prostu nienaturalnie .
Takie granie podoba się większości osób , niestety zniekształcenia muszą być wprowadzane - taka konfiguracja jest lepsza dla ucha .

Do mojego klonika miał być wpięty pre lampowy , tylko nikt nie zabrał .
Chociaż mogłem pożyczyć od kolegi i zabrać na wystawę , i efekt dźwiękowy byłby nieporównywalny do tego jak tam grało .

  • Użytkownicy+

bodo_z, nie było na całe szczęście jakiegoś ścigania się, po prostu próbuje podsumować całość. Nie chcę zostawiać wrażenia, że coś grało, ale właściwie nie wiadomo co z czym, kiedy i jak. Po zeszłym roku pozostało niewiele w pamięci, bo nie podsumowaliśmy poszczególnych klocków. Do dzisiaj wiele osób mylnie myśli, że słuchali lampę na diabłach od zjjwwa, a tak naprawdę grała ugoda lub właśnie Bi-Art. W tym roku jest podobnie, wiele osób nie wiedziało co w danej chwili gra, pomimo, że napisaliśmy o tym na kartce. Na przyszłość nie ma wyboru, na stoliku musi pozostać tylko to, co w danej chwili gra, a reszta na ekspozycję statyczną na innym stoliku.

Zgadzam się z jaskiniowcem, że mieliśmy zbyt mało płyt. Nie przyszło mi do głowy, że nikt nie weźmie swoich ulubionych i dobrze nagranych. Jednak nie ma się co dziwić tym, co byli w poprzednich latach, bowiem zginęło nam kilka sztuk.

Pre lampowe (klon Jadis), miał Twonk w bagażniku. Nie było w pokoju postulatu o coś takiego, więc tam sobie spokojnie pozostał...

[quote name='palton' timestamp='1384203632' post='2989892']
jutro skrobnie o nim co nieco
[/quote]
Obiecałem, to piszę.

Przede wszystkim chciałbym podziękować za możliwość zaprezentowania moich monitorków i bycia częścią "pokoju DIY".
Oczywiście za [u]wszystkie[/u] wypowiedzi na temat monitorków wielkie dzięki.

Projekt został zaczerpnięty z innego forum (nie wiem czy mogę pisać jego nazwę) i nosi nazwę [b]3SM - Seas STX Studio Monitor[/b] .

Sam nie mam tyle wiedzy potrzebnej do poprawnego zaprojektowania zwrotnicy, więc postanowiłem poszukać gotowca.
Z założenia miał być to monitor. Czytając opinie, przeglądając dostępność, ceny przetworników padło na SR71 Zaph-a. Po jakimś czasie zauważyłem na stronie Seasa projekt Mimir i całkiem podobny 3SM. Pomyślałem, że jak AWX nie da rady to zmienię go na Seas-a. Został do dziś :)

Jak widać BR został zastąpiony szczeliną, a zwrotnica (zgodna z projektem) złożona z "dobrych" elementów. Wyszła droższa od przetworników, co jest oczywiście wg. wielu opinii niepoprawne.
I to chyba tyle na temat budowy tych monitorów.

  • Użytkownicy+

Darek, podaj nazwy głośników, litraż skrzynki i podzespoły jakie zastosowałeś do zwrotnicy. Miło by było, gdybyś zrobił zdjęcie środka i dał schemat zwrotki. Wiele osób o to prosiło na wystawie, proszę więc w ich imieniu.

Myślę, że nie ma potrzeby jakichś osobnych podsumowań czy rankingów. Było bardzo sympatycznie, grało chwilami lepiej, a chwilami trochę gorzej, ale cały czas przyzwoicie. Spotkaliśmy się, pogadaliśmy, pośmialiśmy i posłuchaliśmy muzyki. Czy nie o to w końcu w tej zabawie chodzi? A przy okazji przez oba pokoje przewinęło się pewnie kilkaset osób - w najgorszym wypadku mając ubaw z "bandy pasjonatów"... ;-)

Może i ja napiszę kilka słów.
Na początek chciałbym podziękować wszystkim za atmosferę na AS w naszych pokojach. To się bez wątpienia pamięta najdłużej. Wypite drinki, piwo w Harendzie, dyskusje. Za to Wam wszystkim wielkie dzięki !!!
Dziękuje też jjp za super obiad w sobotę, mam nadzieję następnym razem się odwdzięczyć :-) Dziękuje za pomoc w transporcie z dworca Piotrkowi_1 i Paltonowi a na dworzec Misiomorowi i Twonkowi. Dzięki Wam podróż okazała się dużo mniej uciążliwa.

Co do dźwięku to uważam, że odnieśliśmy sukces, wspólnymi siłami. Robienie rankingów kojarzy mi się z kłótnią setki myśliwych przy mamucie, która włócznia go zabiła. Oczywiście ja rozumie chęć konkurowania, to atawistyczna potrzeba samców ;-) Każdemu się co innego podoba, każdy czego innego szuka. Ja uważam, że zaprezentowaliśmy naprawdę wysoki poziom i to się liczy. Chciałbym potwierdzić, że Abox z moim dacem naprawdę dobrze zagrał szkoda, że niewielu go słyszało. Jeszcze raz słowa uznania dla Misiomora i Twonka za kolumny moim zdaniem naprawdę świetna konstrukcja. Podziwiam Panowie waszą pasję i wytrwałość w konstruowaniu kolumn. Chyle czoła nad resztą konstrukcji prezentowanych w pokoju DIY. Wszystkie mają duży potencjał i odpowiednio zaaplikowane w systemach na pewno grają super. Nie wszystkie wszakże dane mi było trochę dłużej posłuchać.

Jaskiniowec następnym razem włącz się w organizację. Możesz przywieźć muzykę, prowadzić prezentację, robić wiele rzeczy a nie spać w kącie. Gdybyś wyartykułował swoje niezadowolenie pewnie coś by się z tym zrobiło. Nie ma się co napinać wszyscy docenili pracę jaką w ten wzmacniacz włożyłeś i dobre granie jego samego.

Palton i chłopaki dzięki za organizację. Dzięki, że miałem okazję podzielić się z Wami moim graniem. Być może do zobaczenia za rok.

[quote name='palton' timestamp='1384276167' post='2990699']

Pre lampowe (klon Jadis), miał Twonk w bagażniku. Nie było w pokoju postulatu o coś takiego, więc tam sobie spokojnie pozostał...
[/quote]

Nie rozumiem takiego podejścia.
Deklarujecie się zabrać sprzęt, a potem trzymacie go w bagażniku.???

[quote name='kogutaudio' timestamp='1384280148' post='2990781']
Nie rozumiem takiego podejścia.
Deklarujecie się zabrać sprzęt, a potem trzymacie go w bagażniku.???
[/quote]
Wzmacniaczy przecież nie brakowało. Miałem w bagażniku rezerwową Ugodę i preamp lampowy na wypadek, gdyby czegoś zabrakło. W piątek po południu jeszcze nie wszyscy się zjechali, więc wygrzewaliśmy sprzęt na Ugodzie, którą potem zabrałem, żeby nie zajmować miejsca innym konstrukcjom. Gdyby Jaskiniowiec powiedział choć słowo, że chciałby mieć do swojej końcówki pre lampowe, zszedłbym na dół i przyniósł...

[quote name='palton' timestamp='1384279658' post='2990765']
podaj nazwy głośników[/quote]
Zapomniałem napisać o zmianie wysokotonowego na H1189-06 27TDFC. Bałem się aluminiowego 27TBFC/G :)
Midwoofer STX GDN-18-140-8-AWX

Wymiary, zwrotka, pomiary są w wątku twórcy 3SM.
Przyszli budowniczowie powinni to przejrzeć.

[quote name='twonk' timestamp='1384280627' post='2990791']
Wzmacniaczy przecież nie brakowało. Miałem w bagażniku rezerwową Ugodę i preamp lampowy na wypadek, gdyby czegoś zabrakło. W piątek po południu jeszcze nie wszyscy się zjechali, więc wygrzewaliśmy sprzęt na Ugodzie, którą potem zabrałem, żeby nie zajmować miejsca innym konstrukcjom. Gdyby Jaskiniowiec powiedział choć słowo, że chciałby mieć do swojej końcówki pre lampowe, zszedłbym na dół i przyniósł...
[/quote]

Wielka szkoda.
Liczyłem właśnie na takie połączenie lampowego pre + Accuklona.

  • Użytkownicy+

[quote name='kogutaudio' timestamp='1384280148' post='2990781']
Nie rozumiem takiego podejścia.
Deklarujecie się zabrać sprzęt, a potem trzymacie go w bagażniku.???
[/quote]
Pre nie było zgłoszone przed wystawą. Twonk wrzucił je przy okazji do bagażnika, jak zabierał kolumny. Było tyle konfiguracji, że i tak wszystkich nie byliśmy w stanie wszystkiego przerzucić. Poco było dokładać kolejny element, jeśli nie był zgłoszony, a i tak był nadmiar?

[quote name='kogutaudio' timestamp='1384280937' post='2990798']
Wielka szkoda.
Liczyłem właśnie na takie połączenie lampowego pre + Accuklona.
[/quote]

Myślę, że warto było spróbować, ale i bez tego było przecież co najmniej dobrze. Nie rozumiem tylko jednego, co z tym cholernym basem? Cała reszta była bardzo fajna, według mnie, lampa nie była tam potrzebna. Ba, nawet odwrotnie, szukałbym większej kontroli na dole, a lampa raczej tego nie daje. Pytanie, czy można było to poprawić kablami? Mogłem pożyczyć Sevenrodsa od producenta, to żylasty kabel, twardy na basie. Teraz, to już tylko gdybać można...

Szkoda, że tak późno zaczęliśmy słuchać. Klucze mieliśmy od ~14.30 , a testy zaczęły się ok. 19.00 Następnym razem, osoby które nie będą mogły dojechać na wyznaczoną godzinę, dobrze gdyby wysłały sprzęt do tych co stawią się na czas. Wiem, że to nie łatwe, ale to jest jakieś wyjście. Tak, to czekaliśmy kilka godzin i nie mogliśmy testować. Później tego zmarnowanego czasu zabrakło...

Chyba zapomnieliśmy napisać o biżuterii którą pospinaliśmy klocki w całość wiem że nie wszystko było DIY , ale między innymi grały sznurówki Bodo-zes1 trochę się chwalę ,ale napiszcie jakie jeszcze kabelki grały. Bo oprócz głoskowca jedne rozpoznałem A.C. Bedrok ,były jakieś inne DIY ?

[quote name='_mucha_' timestamp='1384279076' post='2990750']
... Projekt został zaczerpnięty z innego forum (nie wiem czy mogę pisać jego nazwę) i nosi nazwę [b]3SM - Seas STX Studio Monitor[/b] ."

[/quote]

_mucha_

Wykorzystując i upubliczniając cudzą własnośc intelektualną zobowiązany jesteś podac jej autora i źródło.

Autorem projektu kolumn jest kolega Krs47.
Nie mogę podac linku do tematu bo wyswietla się komunikat:
"Wystąpił błąd Wpisałeś odnośnik do strony, której adresu administrator zabrania używać na forum."


...

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.