Skocz do zawartości

Przegląd

  1. Co nowego w tym klubie
  2. Chciałem dokonać sprostowania: owe "wiarygodne źródło" wczoraj się myliło. Dzisiaj rozmawiałem z panem, który mi wszystko wytłumaczył, bo sam bierze udział w produkcji konfekcjonowanych kabli Melodika (czyli chyba już o lepsze źródło nie trzeba). Kabel jest 4 żyłowy od samej wtyczki speakon, bo sama wtyczka również posiada 4 niezależne piny. Na etapie całego kabla nie dochodzi do żadnego zwierania mas głośnikowych. Tego co dzieje się w samych REL'u to już nie wnikam, być może tam masy są połączone, ale na pewno nie dzieje się to po stronie amplitunera Yamaha R-N2000A. Odradzono mi także kombinowania ze zwieraniem "plusowych" żył sygnałowych do jednego kanału głośnikowego. Mam potwierdzony przypadek innego klienta z buczącym REL'em podłączonym do R-N2000A, że jedynym panaceum na jego problem stał się dedykowany kabelek Melodiki (informacje i zdjęcie przekazał mi właściciel jednego z salonów audio na Pomorzu). Mam świadomość, że "januszowym" najtańszym rozwiązaniem byłoby teraz rozkręcenie wtyczki SpeakOn, przykręcenie do pustego pina czwartej pojedynczej żyły i doprowadzenie jej na masę lewego wyjścia głośnikowego w amplitunerze. Zamówiłem jednak kabel Melodiki (podobno jutro będzie już u mnie). Całe moje okablowanie w zestawie audio jest Cardasa, więc teraz Melodika dołączy do rodziny moich kabli 😉 Na oficjalną odpowiedź REL'a w mojej sprawie, będę musiał raczej jeszcze długo poczekać, ponieważ firma REL Acoustic (UK) rozpoczęła już świąteczne wakacje 🙂
  3.  

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.