Skocz do zawartości
IGNORED

Kolumny 2.0 do Denon'a X-2000 do 24m2 jako start, budżet ~1,8-2,0k zł

Azazel

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

Zwracam się z prośbą o pomoc i sugestię odnośnie kolumn które najlepiej będą odpowiadały moim oczekiwaniom. Wiem oczywiście że sprzętu trzeba posłuchać przed zakupem, ale chciałbym usłyszeć Waszej rady, co jest warte szukania żeby posłuchać.

W temacie dźwięku jestem raczej początkujący, będzie to mój pierwszy zestaw. Nie umiem też precyzyjnie wyrazić w słowach jakiego dźwięku oczekuję. Na pewno nie chcę dyskoteki, ani dźwięku a'la trzęsący się od dudnienia i trzeszczenia osiedlowy zdezelowany VW Golf :)

Raczej lubię dźwięk czysty, z jednej strony subtelny pozwalający wyłapać niuanse, z drugiej "mięsisty", dostojny, nie wiem jak to wyrazić - taki trochę otulający, gęsty, ale zarazem dynamiczny, raczej aksamitny niż metaliczny. Tyle subiektywy opis :)

Puszczane będą głównie filmy+TV, czasem jakaś gra (∑ ~80%), jakieś 20% muzyka (przynajmniej na razie) - muzyka bardzo różna, czasem trochę rock'a, czasem lekki jazz, czasem jakiś chilout, czasem industrialna, czasem filmowa, czasem imprezowa, a czasem po prostu radio:)

Grać to ma w otwartym nieregularnym (w sensie nie klasycznie prostokątnym) salonie o pow. ~24m2. Prosty szkic z painta znajdziecie

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) - kolumny chciałbym postawić w miejscach czerwonych "X", strefa zielona to miejsce gdzie jest fotel, sofa.

36167baa70_m.jpg

Jeżeli chodzi o ampli, jestem praktycznie zdecydowany na Denon'a X-2000 (ew. brałem jeszcze pod uwagę

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) , choć jego nie słyszałem ale

Ukryta Zawartość