Skocz do zawartości
IGNORED

Dobranie stereo do 4000 zł max


dzabus

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich bardzo serdecznie,

jak większość w tym dziale jestem początkującym w dziedzinach audio, stereo itd. Prawdopodobnie ktoś zaraz napiszę dlaczego nie przejrzałem forum dokładnie i nie znalazłem odpowiedzi na nużące mnie pytania. Ależ przejrzałem tylko, że tematyka dźwięku, audio i doboru pod określone preferencje potencjalnego słuchacza jest bardzo indywidualna. Czytając porady innych nie wszystko odnosiło się do moich wymagań, a wierzcie mi, że nie jestem jakimś wielkim melomanem czy kino-maniakiem. Oczekuję więc jakiejś pomocy, trochę zrozumienia i odrobinę wyrozumiałości.

 

Tak więc na początek powiem, że pokój w którym miałby stać sprzęt ma około 25m2 (5,5x4,5). Ze względu na ograniczone fundusze interesuje mnie system stereo, z tym, że chciałbym kupić amplituner wielokanałowy (w perspektywie dokupienie wzmacniacza i kina domowego - daleka przyszłość). Wiem, że amplituner nie jest tak dobry jak wzmacniacz pod stereo bądź co bądź bardziej skłaniam się w tych kierunkach. Chce również podłączyć tv, xboxa, dvd. Chodzi mi generalnie, że co jakiś czas chce dokupić jakiś sprzęt i poszerzać asortyment audio.

 

Zestaw ten miałby służyć do oglądania filmów i słuchania muzyki (głównie rock, metal, ale również alternatywnie trip-hop, coś melancholijnego, alternatywna muzyka wszelakiego rodzaju). Fajnie żeby było słychać basy ale bez przesady (żadna techniawka co nie znaczy, że nie pójdzie Prodigy na tapetę :) Rozważam tylko i wyłącznie zakup nowych urządzeń.

 

Interesuję się określonymi modelami amplitunerów do 2000zł:

 

Harman/Kardon AVR 171 - podoba mi się najbardziej ze wszystkich, ale martwi mnie czy jest dość mocny żeby wytrzymał te kilka lat, czy marka ta jest godna polecenia i jak oceniacie ją pod względem tego co napisałem powyżej,

 

Harman/Kardon AVR 161 - praktycznie niczym się nie różni od 171 poza tym, że ma mniej kanałów, tak myślę,