Skocz do zawartości
IGNORED

zestaw od 2000 do 2500

Szymon_56917

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie

Szukam sprzętu do swojego salonu i jestem laikiem w tej materii a ilość dostępnego sprzętu jest dla mnie nie do ogarnięcia Dlatego proszę was o pomoc.

Planowane do zakupu w kolejności Głośniki -> amplituner -> subwoofer -> odtwarzacz

pomieszczenie 30m2 (wraz z aneksem kuchennym za plecami oglądających)

cześć gościnna 20m2

obok schody pod które chcę wsunąć subwoofer

Planuje wykonać zakup w 2-3 transzach:

ETAP I

Głośniki:

front: duże stojące na niskich szafkach drewniane kolor czarny/ wenge

tył: wiszące mniejsze do 8kg

Wzmacniacz/amplituner:

do obsługi Kina 60% ( filmy akcji, sensacji, komedie)

do obsługi muzyki 40% (muzyka elektroniczna HOUSE, EPIC HOUSE, DANCE, TRANCE)

RADIO FM

Sprzęt chcę podłączyć do PC/ Laptopa, ponad to korzystam z Tableta Wi-Fi, Windows Phone Wi-Fi

chciał bym mieć wejście USB do podłączenia dysku (filmy w tym też K2)

do dyspozycji jest projektor HD 3D wejście HDMI

sieć WiFi SkyDriv

dekoder UPC

ETAP II

subwoofer:

informacje jw

liczę na to by udało się z etapem I

ETAP III

Odtwarzacz. pasujący do amplitunera do obsługi CD DVD BR

Teraz wchodzą coraz to nowsze opcje K2 i nie wiadomo czego się spodziewać z 2-3 lata

Proszę o propozycje sugestie informacje o firmach i swoich doświadczeniach,

pozdrawiam Szymon

https://www.audiostereo.pl/topic/116301-zestaw-od-2000-do-2500/

Jeśli wybierasz sprzęt z nowych niestety nie masz dużego pola do popisu.

Polecam Ci wybór amplitunera Yamaha 375/377 lub jeśli znajdziesz 475/477/4067

Jako kolumny sprawdź coś z gamy Yamaha nsp 50 / Wharfedale Vardus 300.

Jeśli poszerzysz swój budżet lub zdecydujesz się na wzięcie na raty to polecam Ci zestaw oparty na kolumnach Wharfedale Obsidian 600.

Jeśli wybierasz sprzęt z nowych niestety nie masz dużego pola do popisu.

Polecam Ci wybór amplitunera Yamaha 375/377 lub jeśli znajdziesz 475/477/4067