Skocz do zawartości
IGNORED

Które zestawienie? Czemu ?

flamingo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszytkich,

Poszukuje nowego zestawu grającego na którego nie wydam majątku. Ma grać dobrze, głównie muzyke elektroniczną i rock, czasami jazz i dać rade na okazjonalnej domówce. Jestem amatorem w temacie i proszę o komentarz moich pomysłów.

Od kilku lat posiadam wzmacniacz od dziadka :) , „Thomson DPL560HT” – jest to wzmacniacz 5.1.

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Wiem, że to szajs, ale jeden z pomysłów uwzględnia zostawienie go. Akompaniują go dwie kolumny, których firmy nie przytocze (wstyd), a pozatym, jedna pierdzi, druga – szkoda gadać.

Mam następujące pomysły:

Zakupić monitorki Magnat Quantum 673 i zostawić aktualny wzmacniacz. Czy to ma sens ? Czy to w ogóle będzie grało sensownie ?

Inna opcja jest zakupić te same monitorki i dokupić wzmacniacz do 1000zl. Mieszkam we Wrocławiu, gdzie jest sklep zajmujący się sprzadażą używanych sprzętów hifi i myślałem, żeby ewentulanie tam coś znaleźć jeżeli chodzi o wzmacniacz ( tu link do tego co jest w ofercie, może mi coś doradzicie

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) ).

Ostatnia opcja, ta do której się prawie wczoraj w skelpie skłoniłem, to opcja kupna monitorów tzw. „studyjnych”, gdzie nie potrzebuje wzmacniacza tylko dobry „interfejs audio” (karte dzwiekowa).

Ja wiem, że one mają płaski dźwięk, są stworzone do robienia muzyki a niekoniecznie słuchania i tam bleblebleble, lecz będąc w sklepie, sprzedawca jak usłyszał do czego mają być, zaproponował mi bez zastanowienia monitorki „Resident Audio M8” (1500zl -

Ukryta Zawartość