Skocz do zawartości
IGNORED

Audi-Firma śmieciowa! Jak działa Audi Polska i jak traktuje się klientów!


sly30

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Gosc

(Konto usunięte)

Ekolodzy jak nie dostaną kasy to się za nich nie wezmą,

Ekolodzy po to się za nich wezmą, żeby dostać kasę.

Podobnie klienci, kancelarie prawne itd.

 

Pozwy nie wpłynęły?!

Jak nie wpłynęły. Afera dwa tygodnie temu ujrzała światło dzienne a tych pozwów zbiorowych jest już złożonych kilkadziesiąt.

A zacznie się lawinowo jak jeden choćby przegra VW.

I w pozwach nie będzie chodziło o żadne normy euro. Piszę Ci to po raz n-ty. Tutaj klienci powołają się na niezgodność towaru z umową i zamontowanie oszukańczego softu mającego perfidnie ten fakt przed nimi ukryć. Zwykłe, prymitywne oszustwo.

Gość NEWNEW

(Konto usunięte)

Trudno przewidzieć na dziś finalne rozstrzygnięcie. W USA na pewno klienci mają bardzo duże szanse na wygranie tych sporów, na terenie Eurolandu istotnie mniejsze. Sądzę, że raczej VW będzie przymuszony przez krajowe organy ochrony konkurencji do dużej i kosztownej akcji serwisowej. Czy w jej wyniku auta utrzymają wyśrubowane parametry dotyczącej nie czystości spalin a osiągów to już inna kwestia. Jeśli nie, to na tym polu klienci mogą dochodzić ewentualnej niezgodności przedmiotu z umową. Ale czy sądy orzekną nieważność umów? Znając europejskie orzecznictwo, śmiem wątpić. Jak już to klientom rzuci się jakiś ochłap, przykładowo w postaci różnicy ceny pomiędzy wersją 170 a 140KM, czyli niewielką. Pożyjemy, zobaczymy.

Ekolodzy po to się za nich wezmą, żeby dostać kasę.

Podobnie klienci, kancelarie prawne itd.

najpierw ktoś musi mieć interes w tym zieloni się ruszyli, jeśli nikt nie będzie miał w tym interesu to palcem nie ruszą.

 

Pozwy nie wpłynęły?!

Jak nie wpłynęły. Afera dwa tygodnie temu ujrzała światło dzienne a tych pozwów zbiorowych jest już złożonych kilkadziesiąt.

po pierwsze to było pytanie, po drugie ile konkretnie i gdzie ?

 

I w pozwach nie będzie chodziło o żadne normy euro. Piszę Ci to po raz n-ty. Tutaj klienci powołają się na niezgodność towaru z umową i zamontowanie oszukańczego softu mającego perfidnie ten fakt przed nimi ukryć. Zwykłe, prymitywne oszustwo.

nie jestem prawnikiem ale znam dokumentacje aut i procedury testowe więc wygrać ten proces to nie takie chop, a nawet jeśli to prócz VW polegną wszystkie ekologiczne banialuki, systemy pomiarowe.. jak napisali w felietonie runie cały domek z kart. A to jest zbyt duża kasa... by ktokolwiek na to pozwolił, prędzej poświęcą coś innego.

 

W USA na pewno klienci mają bardzo duże szanse na wygranie tych sporów, na terenie Eurolandu istotnie mniejsze.

według mnie USA / Kanada to jedyne państwo w który konsumenci mają o co walczyć. Europa to zawsze był syf i jest nim nadal, a do tego her kloc na stołku.
Gość Gosc

(Konto usunięte)

najpierw ktoś musi mieć interes w tym zieloni się ruszyli, jeśli nikt nie będzie miał w tym interesu to palcem nie ruszą.

 

Non stop piszesz to samo. Zielonych nie trzeba zapraszać. Jak wyczują gdzieś kasę to nie odpuszczą.

 

po pierwsze to było pytanie, po drugie ile konkretnie i gdzie ?

Na początku tygodnia w samej Kalifornii 25.

Non stop piszesz to samo. Zielonych nie trzeba zapraszać. Jak wyczują gdzieś kasę to nie odpuszczą.

właśnie widać ile wiesz o powstaniu i funkcjonowaniu takich ugrupowań.

 

Wyświetl postUżytkownik fetek dnia 01.10.2015 - 14:30 napisał

po pierwsze to było pytanie, po drugie ile konkretnie i gdzie ?

Na początku tygodnia w samej Kalifornii 25.

wow, przez 2 tygodnie 25 pozwów na 11 milionów aut... ostro!

 

Ja bym jeszcze czekał ze wszystkimi spekulacjami, kluczowe będzie stanowisko VW.

Gość Gosc

(Konto usunięte)

Zapomniałeś wspomnieć że zbiorowych:-)

Po tygodniu od ogłoszeniu afery. W tym pozew właścicieli salonów z VW.

We Włoszech np. podpisy pod takim pozwem zbiera organizacja konsumencka Codacons.

Read more: http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,18906967,volkswagen-truje-tez-w-polsce.html#ixzz3nJuGve4C

Biorąc pod uwagę że w USA prawa konsumenckie są na przyzwoitym poziomie a kancelarie tylko czekają by Ciebie za darmo reprezentować przed gigantem ubezpieczeniowym, czy inną korporacją to nie uważasz że to mało ? media roznoszą wszystko co się da więc zakładam że wielki odwet jeszcze przed nami... chyba że ktoś szybciej padnie na raka :P

 

Po tygodniu od ogłoszeniu afery. W tym pozew właścicieli salonów z VW.

zniesławienie :P

 

We Włoszech np. podpisy pod takim pozwem zbiera organizacja konsumencka Codacons.

zbiera podpisy... to chętnych brak czy co ?

 

Read more:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

fajny nagłówek, no ale tak to jest że KAŻDE auto spełniające normy euro TRUJE..

 

Swoją drogą zmień źródło informacji na coś mniej czerwonego.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Gość Gosc

(Konto usunięte)

Biorąc pod uwagę że w USA prawa konsumenckie są na przyzwoitym poziomie a kancelarie tylko czekają by Ciebie za darmo reprezentować przed gigantem ubezpieczeniowym, czy inną korporacją to nie uważasz że to mało ?

Nie. Weź pod uwagę czas. To było po tygodniu od ogłoszenia afery. Oni też potrzebują trochę czasu. Zupełnie inna będzie sytuacja po miesiącu, dwóch. Jak klienci będą mieli 100% pewność, że w ich aucie jest oszukańcze oprogramowanie.

Na razie jej nie mają.

 

zniesławienie :P

Nie. Straty z tytułu braku możliwości sprzedawania aut.

 

zbiera podpisy... to chętnych brak czy co ?

 

Chcesz rozmawiać czy na siłę próbujesz z rozmowy zrobić głupią pyskówkę.

Każdy pozew zbiorowy od tego się zaczyna. Nie jeżdżą po domach tylko czekają na zgłoszenia pokrzywdzonych.

 

no ale tak to jest że KAŻDE auto spełniające normy euro TRUJE.

Oczywiście. Ale tylko w autach koncernu VW udało się udowodnić zamontowanie oszukańczego oprogramowania.

Tylko władze VW przyznały się do masowego oszustwa w tym zakresie.

Nie. Weź pod uwagę czas. To było po tygodniu od ogłoszenia afery. Oni też potrzebują trochę czasu. Zupełnie inna będzie sytuacja po miesiącu, dwóch. Jak klienci będą mieli 100% pewność, że w ich aucie jest oszukańcze oprogramowanie.

Na razie jej nie mają.

pierwszy wyciągnie najwięcej i oni to wiedzą. zobaczymy, chciałbym mieć nowego 2.0 tdi :)

 

Nie. Straty z tytułu braku możliwości sprzedawania aut.

bardziej nie osiągniętych zysków blebelbel. Swoją drogą myślisz że o tym nie wiedzieli ?

Oczywiście. Ale tylko w autach koncernu VW udało się udowodnić zamontowanie oszukańczego oprogramowania.

Tylko władze VW przyznały się do masowego oszustwa w tym zakresie.

czytałem pierwszy raport EPA i nie było tam informacji by VW udowodniono jakiekolwiek oszustwo, była mowa o uszkodzonym urządzeniu.. VW sam się przyznał a to zasadnicza różnica (idioci!).

 

Pierwsze doniesienia mówiły o sondzie więc albo sami nie wiedzieli o co chodzi albo dziennikarze coś przekręcili.

Gość Gosc

(Konto usunięte)

Michnik Ci płaci za reklamę czy co ?

 

Pisałeś że sam fakt oszustwa dla Ciebie wystarczy, czyli popierając i głosząc prawdy naczelnej partii oszustów jesteś zwykłym hipokrytom ?

 

sory za małego ofa.

Gość Gosc

(Konto usunięte)

Ja rozumiem, że w przypadku kompletnego braku argumentów po raz kolejny chwytasz się zaczepek personalnych.

Nie licz na to, że się schylę do tego poziomu.

jesteś zwykłym hipokrytom ?

A to też było ironicznie, czy jesteś aż tak zdenerwowany, że zapominasz zasad ortografii?

Ja rozumiem, że w przypadku kompletnego braku argumentów po raz kolejny chwytasz się zaczepek personalnych.

Nie licz na to, że się schylę do tego poziomu.

To nie atak personalny tylko zwyczajne stwierdzanie faktów,

 

A to też było ironicznie, czy jesteś aż tak zdenerwowany, że zapominasz zasad ortografii?

atak personalny czy wytykanie błędów ortograficznych to jeden i ten sam poziom (nie jednokrotnie na forum Ci to wypomniano), a ponoć nie chciałeś się do niego zniżać. Ale tak mam dysortografię i dysgrafię, czasem piszę na szybko bez soczewek więc stożek rogówki 4 stopnia bardzo utrudnia mi przeczytanie tego co napisałem.

 

W radiu mówili że Czesi nie będą czekać na VW a do serwisów zaproszą nie salony a urzędnicy. Poruszono również problem silników diesla które są produkowane np dla Mazdy, miały trafić na rynek USA.

 

Od przyszłego roku testy drogowe nie laboratoryjne... będzie ciekawie.

Gość Gosc

(Konto usunięte)

W radiu mówili że Czesi nie będą czekać na VW a do serwisów zaproszą nie salony a urzędnicy.

A mówili co będą klientom w ich samochodach naprawiać, wymieniać?

Zdziwił bym się jakby wiedzieli, skoro na razie inżynierowie z VW też nie wiedzą. Może więc zapraszają tylko na kawę?

Nic na ten temat nie mówili, to było bardziej w kontekście "nie czekamy na akcje serwisową VW, ogłaszamy swoją".

Gość Gosc

(Konto usunięte)

Akcję mogą ogłosić, ale co z tego jak na razie nikt nie wie co trzeba zrobić, jak to można naprawić.

Na razie jak pisałem, mogą klientów na kawę zaprosić, auto umyć i tyle.

Gość Gosc

(Konto usunięte)

Kolejny proces czeka VW

Tym razem miasto Houston chce od nich 100 mln USD. Bo około 6 tyś z tych 11 mln oszukanych aut jeździ u nich po mieście i w jego okolicy. No nieźle. Niby niewiele w świetle tej afery. Tylko 100mln zielonych. Ale...

Ciekawe prokuratorzy z których miast USA będą następni?

Gdyby tą ilość 11 mln aut podzielić na takie miasta jak Houston z 6 tysiącami aut i gdyby faktycznie udało im się wysądzić po te 100 mln zielonych, to przy pozwie za wszystkie 11 mln aut tylko z tytułu tych pozwów kosztowało by to koncern 183 miliardy USD :-)

Oczywiście to czysto teoretyczne wyliczenia które nie będą miały przełożenia na rzeczywistość. Ale ukazują skalę problemu przed jakim stoi VW. A to dopiero początek.

Pozwów będzie coraz więcej.

 

http://biznes.onet.pl/wiadomosci/motoryzacja/houston-ma-problem-z-zanieczyszczeniem-powietrza-wiec-pozywa-volkswagena/n9gtmj

Gość Gosc

(Konto usunięte)

skok na kasę, każdy będzie skarżył ..

Dokładnie tak.

I będzie to VW grubo kosztowało. To dopiero początek lawiny pozwów.

skok na kasę, każdy będzie skarżył .. niech lepiej napiszą ile mają starszych benzyn.

Jasne że to skok. Ktoś temu przeczy?:)

A te sto baniek - to tylko dla kancelarii.

 

Aha - te benzyny "dymają" niejako - oficjalnie.

Przeczytalem jednym tchem ten watek - fascynujaca lektura. Zaczynam poatpiewac w zdolnosc czytania ze zrozumieniem u czesci spoleczenstwa, a z drugiej strony mam wrazenie ze niektorzy maja w domu oltarze z napisem VAG. Prawda jest taka ze producenci/importerzy/przedstawiciele marek traktuja polskich klientow "z buta" bo to maly nie znaczacy rynek, bo nic im za to nie grozi (pozdrawiam wymiar sprawiedliwosci), bo Polak Polakowi ...iem (wilkiem). Co VAG, oszustw przy badaniach - kazdy kto ma samochod wie jak sie ma realne spalanie do testowego - I tak wlasnie ma sie rzeczywista emisja do testowej/katalogowej. Amerykanie ucieraja nosa konkurencji, tak jak to zrobili z Toyota. Nie wierzycie chyba ze tak przypadkiem wyszlo to teraz? Tak jak nie przypadkiem wyrok w sprawie felernych stacyjek ukazal sie juz po wtopie Fiata w Chryslera (a nie przed)? VAG nie padnie - to juz powiedzieli politycy niemieccy - niedokladny cytat "zrobimy wszystko aby 600 tys ludzi nie stracilo pracy". Kazdy to odczyta jak zechce - nie zdziwie sie kiedy sie okaze ze w drodze troski Euro 6 zostanie zawieszona... ;) Czekam na reakcjie Chin - przeciez wiadomo dlaczego tak szybko podano ze na tamtym rynku wszystko jest cacy. Gdyby koledzy z Pekinu wydali zakaz sprzedazy to wtedy bylaby jatka dla VAGa. VAG zaplaci kare, potem (albo jeszcze przedtem) wystapi do EU o dofinansowanie na rozwoj pro-ekologicznych technologii (z zastrzezeniem ze nie uzyje tegoz do rozwoju kolejnego oprogramowania). EU pod wodza DE chetnie przyzna granta I juz. Zamknac to mozna stocznie w PL, udupic mozna LOT - ale w 2008 nie padl zaden duzy europejski bank - to VAG nie padnie. Wszyscy za jednego. ;) Pozostaje pytanie - jaki samochod kupic (VAN/SUV)? Wszystko to samorozpadajace sie niedorobki, juz nawet w Lexusa RX nie wierze.

Ostatnio oglądałem tego nowego RX. Nic szczególnego. Po prostu niezła Toyota.

kazdy kto ma samochod wie jak sie ma realne spalanie do testowego

ja nie narzekam, katalogowe spalanie osiągam każdym autem. W benzynie jakąś mi to nie wychodzi ale nie jednym dieslem udało mi się zejść poniżej wartości deklarowanych a takich użytkowników jest więcej.

 

nie zdziwie sie kiedy sie okaze ze w drodze troski Euro 6 zostanie zawieszona... ;)

"eksperci" nie z pierwszych stron gazet liczą na korektę norm, chociaż nowe TDI z E6 nie mają problemów, teoretycznie ^^

>Sly - no wlasnie mnely mnie dni otwarte. Lex sie ceni - biorac pod uwage ze to jednak Toyota i nawet wyposazenie seryjne ma ubogie mz ceni sie za wysoko. 300 tysi za podstawowego Melexa RX to ciut za duzo. Z drugiej strony - ja na prawde nie lubie jezdzic do ASO (poza przegladami). > fetek: Mnie sie udawalo osiagac testowe spalanie w benzynie - w starym 2.5T, w nowym eko-sreko-booscie o podobnej mocy ni cholery. Zapewne dlatego ze katalogowe spalanie ma o 30% nizsze niz poprzedni... Od lat jako srednie przyjmuje to co katalog podaje dla miasta - nawet sie zgadza. Niestety przy moich przebiegach - 15-18 tys km na rok (z czego 11-13 w miescie na krotkich odcinkach), w gre nie wchodzi diesel. Mimo ze niedlugo bedzie mozna okazyjnie kupic jakies Touaregi, Q7 czy Cayenne w dieslu z upustami... ;)-

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.