Skocz do zawartości
IGNORED

Kino domowe - nowe czy używane?

Brooklyn

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Postanowiłem kupić kino domowe. Niestety jestem laikiem w tej kwestii totalnym :)

Kino ma służyć zarówno do filmów jak i muzyki. Jak znam życie pewnie więcej będę oglądał filmów, bo na muzykę nie mam czasu :) Pokój ma ok 20 mkw (4x5m). W każdym razie chodzą mi po głowie dwa pomysły, ale nie wiem który jest lepszy. Poradźcie proszę.

Jako, że nie chcę wydawać dużo kasy, bo nie wiem, czy w ogóle mi się to spodoba, nie wiem czy będę miał na tyle czasu, aby wykorzystać kino, żona jęczy, że niepotrzebne ;) to nie chcę kupować za więcej niż za 3000 zł. Chodziłem do kilku sklepów ze sprzętem audio i wszyscy tam tak mi dobierali, że zawsze wychodziła cena ok 6000-7000 zł. Zawsze ta sama śpiewka ..."eee za mniej to nic Pan dobrego nie kupi". Może i nie, ale kupię coś, a w tej chwili nie mam nic.

No i pierwsze pytanie. Czy kupić coś używanego z OLX czy tam Allegro, czy nowego? Czy ten używany sprzęt sprzed paru lat, pomimo, że kiedyś kosztował np. 6-8 tys. zł, dziś nie będzie gorszy od tego co obecnie kosztuje 3 tys. zł? Zupełnie się na tym nie znam.

Przeglądałem ogłoszenia i przykładowo rzuciły mi się w oczy dwa zestawy:

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

Marne, czy ciekawe?

Jeśli mowa o nowym sprzęcie to zestawiłem sobie go sam, choć zupełnie się na tym nie znam :D Głównie na podstawie opinii z internetu i cen. A więc:

amplituner - Denon AVR-X500 - 900 zł

kolumny - TAGA HARMONY TAV-606 v3 - 1100 zł

odtwarzacz BlueRay - ??? nie ma pojęcia, coś co odtwarza dużo formatów. Patrzyłem na ceny chyba coś w kwocie do 400 zł by się udało kupić.

subwoofer - ?? nie wiem czy będzie potrzebny? Nie wiem też jaki za bardzo.

Z góry dzięki za porady

A w ogóle może ktoś sprzedaje coś ciekawego to problem byłby z głowy :)

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość