Skocz do zawartości
IGNORED

Technics amplituner SA-EX100 + gramofon SL-BD22D

bolo77-77

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Proszę o pomoc przedzakupową.

Jestem laikiem więc postanowiłem poprosić o poradę. Posiadam amplituner Technics SA-EX100 i planuję nabyć na rynku wtórnym gramofon. Wpadł mi w oko - Technics amplituner model Techniss'a SL-BD22D , który jednak nie posiada przedwzmacniacza.

Czy powyższy gramofon po podłączeniu do mojego amplitunera będzie grał normalnie - głośno ?

z góry dzięki :)

Sądząc np. z tej karteluchy:

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

ma wejście PHONO o standardowej czułości i powinien normalnie głośno grać.

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Nie ma nic gorszego, niż człowiek wykształcony ponad własną inteligencję.   Jerzy Dobrowolski

amplitunera nie polecam, słaby dźwięk o suchym zabarwieniu, plastikowy. Z tyłu wentylator, który będzie hałasował. Miałem ten model przez miesiąc, po czym szybko go sprzedałem.

Jak wentylator będzie w dobrym stanie to może wystarczyć.

Poza tym 70 % to kolumny, choć mam złe doświadczenia właśnie

ze wzmacniaczami Technicsa i to wyższych serii ;-(

Nie ma nic gorszego, niż człowiek wykształcony ponad własną inteligencję.   Jerzy Dobrowolski

amplitunera nie polecam, słaby dźwięk o suchym zabarwieniu, plastikowy. Z tyłu wentylator, który będzie hałasował. Miałem ten model przez miesiąc, po czym szybko go sprzedałem.

Technics to tylko 1 może 2 modele z najwyższej półki, reszta blado.

Kolega pisał, że ma już tego Technicsa, więc pozamiatane. Jak nie chce się go pozbywać, może jedynie dobrać do niego kolumny od biedy ratujące sytuację- najlepiej 6-8 ohm, o dość wysokiej skuteczności.

Gramofon, który chce nabyć, to też cienizna, ale wystarczy, bo zakup do tego amplitunera lepszego to strata kasy.

<br />Posiadam amplituner Technics SA-EX100<br />