Skocz do zawartości
IGNORED

Swój własny streaming - czy to możliwe ?

Łukasz80

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Czy jest szansa na stworzenie własnego streamingu ? Tak abym miał dostęp do muzyki wszędzie, czyli w telefonie z androidem, na innym laptopie po wifi, 3g.

Tyczy się to samo filmów oczywiście nie HD. Czy zwykły NAS będzie dobrą opcją ?

Jestem totalnie zielony w tym temacie

pozdrawiam,

lokalnie jak najbardziej. Chyba kazdy NAS to potrafi (ja osobiscie mam Synology)

Oczywiscie, sa ograniczenia - bo DLNA czesto traktowane jest w urzadzeniach odbirczych "po macoszemu". Sa takze odbiorniki ktore dzialaja korzystajac z NAS jako dysku sieciowego - duzo lepsza opcja.

Dostep: jesli chodzi o komputery to ZERO problemu - masz wszystko zmapowane jako dysk sieciowy i pozamiatane, do urzadzen typu Bluray itp masz DLNA (roznie to dziala) a do androida masz aplikacje od synology. Jak masz bardziej szczegolowe wymagania to napisz, przetestuje u siebie.

poczytaj tez to:

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

SONY HW55, DENON PMA-2020AE + Cambridge Audio 751R, Monitor Audio: GX200, GX50, GXC150, Silver W12, Oppo BDP-95 (ISO), Mede8er 600X3D, DAC Nostromo 5 & wzm. Nostromo, Denon AH-D7200, BT: qudelix5k & 10kg kabli wszelakiej maści 🙂

Lokalnie to wiem, że zadziała ale bardziej chodzi mi o to że mam dostęp do WiFi w pracy itp i chciałbym słuchać tam muzyki z telefonu nie przechowując jej na karcie pamięci. Czy odpalić jakiś serial nie w HD.

Ja mam NAS WD i jest apka wd2go

Za pomocą tej apki jest dostęp do zasobów NAS na telefonie czy tablecie. Oczywiście działającego poza siecią lokalną.

Wszystko działa jak trzeba.

Fanless PC + Roon ROCK -> WiFi -> Arcam SA30 (Gigawatt LC-2 mk2) DIRAC! -> QED Silver Anniversary XT -> Fyne Audio F500SP

WD my book live duo i my cloud, Mam oba.