Jump to content
IGNORED

czy hyperiony są lepsze od zwykłego proszku ...


yezu
 Share

Recommended Posts

jeszcze jeden wpis o hyperionach a nabędę do tych kolumn szczerej niecheci, czy ktos tu nie prowadzi przypadkiem nieudolnej kampani reklamowej ? jesli prowadzi to niech to robi w sposob elegancki a nie stosuje reklamy porownawczej typu -- aaaaa te dali i paradigmy to gówno a hyperiony są cudowne, tanie i w ogole to "bądź sobą -kupuj hyperiony", proponuje przy reklamowaniu hyperionow stosowac przy porownaniach do konkurencji okreslenie "zwykłe kolumny" tak jak mamy w tv "zwykły proszek"

Link to comment
Share on other sites

Hyperiony to taka "Dosia"-nie widać, a raczej nie słychać różnicy-więc po co przepłacać??-żartuję oczywicie. faktem jednak jest, iż sš to najbardziej polecane kolumny na tym forum od dobrych kilku tygodni. Sam chętnie bym je posłuchał, niestety na lšsku na razie nigdzie ich nie spotkałem.

Link to comment
Share on other sites

Bardzo przepraszam, ale nie mówiłem ze Dali i Paradigmy to gówno, trzeba czytać posty uważnie.Ja uważam że Hyperiony zagrają lepiej od Paradigmów i od Dali w klasie nawet do 4000zł.To jest moje zdanie i proszę żeby sie z tym liczono.Jestesmy przecież na forum.Ja nie będę miał do kogoś pretensji o to, że poleca B&W, co najwyżej wpadne z nim w polemike.Chyba na tym to polega, nie prawdaż?

Link to comment
Share on other sites

Guest zyzio do Tomka

(Konto usunięte)

Nie chodzi o to czy kto trawi czy nie Hyperiony, ale ta agresywna ich reklama na tym forum faktycznie robi się podejrzana, tym bardziej że najgoręcej je rekomendujšce osoby pochodzš z Łodzi...

Link to comment
Share on other sites

ano wlasnie, sa tu rozne polemiki co lepsze a co gorsze, ale to co na forum dzieje sie w temacie "hyperiony a sprawa polska", smierdzi na kilometr, ludzie kochani --nie robcie k... z tego forum internetowego wydania "hi-fi i stryjecki", przeciez to forum jest niejako przeciwwaga dla takich pisemek, jak ktos chce reklame to niech se kupi stroniczke w pisemku albo da w lape redaktorkom z pisemek (wsio rawno) a niech nie wywala tu postu w stylu "kupilem hyperiony i dostalem orgazmu", kolumny moga sobie byc i dobre chociaz cena jest za wysoka 2,2 kz za 2 razy 2 popularne vify i 2 brzydkie szafy to za duzo jak na polski produkt, nie dziwia mnie oferty z cena o 6 stowek nizsza, producent wali marze na tych szafkach spokojnie 100 % bo nie sadze zeby koszt produkcji przekraczal 1 kz, ale coz --jesli graja interesujaco i stanowia konkurencje do 2,2 kz -to czemu nie kupic , tylko moze nie przesadzajmy tu z "okazyjna cena" i rewelacji dzwiekowej, a niektore posty sa tu po prostu "przesadnie zachwytne" jak by jakis sprzedawczyk zachwalal swoj towar, nie czepiam sie ostatniego wpisu tomka ale w ogole "hyperionizacji" tego ciekawego i dosc burzliwego forum przez jakies , boze uchowaj, vify montowane w lodzi

ps---przejrzyjcie dawne posty z hyperionami to zakumacie o co chodzi

Link to comment
Share on other sites

Czegoś tutaj nie rozumiem.Proszę mi wytłumaczyć, o co chodzi z tą reklamą.Ja tylko polecam bardzo często Hyperiony i wydaje mi sie ze nic złego nie robie.To wy zrobiliscie z tego afere, uparcie twierdząc, że to kryptoreklama.A gdybym z tą samą częstotliwością polecał np. Avance, to mówilibyscie to samo?

Ja mówię Hyperiony.Wy podajcie przykład czegoś innego.Chyba na tym polega normalna dyskusja?

Link to comment
Share on other sites

Guest zyzio do Tomka

(Konto usunięte)

Chodzi o sposób w jaki zachwalasz Hyperiony-piszšc, że nie ma nic lepszego za 4000 zł-nadzwyczajniej w wiecie piszesz nieprawdę, co czyni Twš wypowied podejrzanš i niewiarygodnš.

Link to comment
Share on other sites

  • Redaktorzy

Musze powiedziec, ze kiedy na forum byla czasto mowa o Avance, odzew byl podobny. Klopot w tym, ze jest nas chyba jednak troche malo tutaj, i niewielu jest wlascicieli troche mniej popularnych marek. Np: QBA robi chwalone od lat podlogowe kolumny z klasy cenowej zblizonej do AA, albo troche nizszej. I co? I nic. Nastepnie A&H - duze standowce ktore mozna dostac za 2400, o Vivace juz byla mowa, ale np. Minima Audio bardzo slabo jest tu reprezentowana, a moze to dobre kolumny sa? Shan, drozsze Kody, tansze Heybrooki, zdecydowanie Wharfedale, KEF nowa seria Coda, i sporo pewnie jszecze by sie znalazlo z Niemiec, Francji np. A u nas ciagle mowa o AA, B&W i Paradigmach. Troche slabo, nie? Mysle ze warto sie lepiej rozgladac.

Link to comment
Share on other sites

Z tego co słychać, AA przede wszystkim nie daje sobie rady z samym sobą. Zewsząd słychać głosy, że ktoś chciałby kupić ich produkty, ale żaden sklep w okolicy nie sprzedaje. Tylko że inwestycja w marketing i sieć dystrybucji musiała by się odbić w cenie i wtedy by się okazało, że nie są już wcale tak dużo tańsze od konkurencji.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

                  wykrzyknik.png

AdBlock blocking software detected!


Our website lives up to the displayed advertisements.
The ads are thematically related to the site and are not bothersome.

Please disable the AdBlock extension or blocking software while using the site.

 

Registered users can disable this message.