Skocz do zawartości

Klub otwarty  ·  164 członków

Fezz Audio Klub
IGNORED

Klub Fezz Audio


Rekomendowane odpowiedzi

No dobrze. Komplet Psvane Mark II mam od kilku godzin na pokładzie.

 

Może to będzie zbyt emocjonalne ale kopara opadła mi mniej więcej tak jak po zakupie Luny.

Koniec poszukiwań.

Nie wiem jak grają NOSy RFT ale to co pokazał żółty brat Chińczyk jest NIESAMOWITE!

 

Cała układanka wreszcie się ułożyła. Same sterujące Psvane grały zbyt dokładnie technicznie. Pisałem wcześniej, że brakowało troszkę basu przy cichym słuchaniu. Wokalistka The Cranberries przestawała czarować...

To już przeszłość!

Teraz z dołożonymi srebrnymi mocy z tej samej firmy dokładność co do mikrometra dźwięku została. Ba, wybrzmiewanie instrumentów i głosu przerosło chyba najśmielsze wyobrażenie konstruktorów moich Monitor Audio BX5.

Doszedł do tego czar i delikatna słodycz, które to były słyszane przeze mnie w innych lampach zawsze kosztem czegoś tam.

Teraz nie ma kompromisu. Wszystko jest harmonijnie ze sobą powiązane.

Doszła też super przestrzeń, poukładane plany dźwiękowe, powietrza tyle, że aż się chce oddychać.

Wreszcie przy niektórych ciemniej nagranych utworach jazzowych mogę wskazać gdzie jest kontrabas. Wcześniej czasem latał po scenie.

 

Teraz tylko te 150-300 godzin wygrzewania... Jak dla mnie to może już się nic nie zmieniać. Jest dobrze tak jak teraz. :)

 

Warto było kupić. Oby nie padły szybko jak to gdzieniegdzie piszą. Dziś wieczorem otwieram małe whisky.

Trzeba opić by nie padły szybko :)

 

Jakie koszty za wszystkie lampy jesli można zapytać oraz gdzie je kupiłeś.

Szaman zorganizuj jakiś porządny stolik audio pod sprzęty albo platformy antywibracyjne. To nie tylko ładnie wygląda, ale daje konkretne soniczne korzyści. Możesz także pobawić się damperami na same lampy - także ciekawe efetky.

Lunka z nowymi lampami zagrała dziś pięknie. Lepiej niż wczoraj.

Posłuchałem dziś chyba najnowszej płyty Yello.

https://tidal.com/album/65217831

Bas wyprawiał cuda. Pierwszy raz basu jest dużo i jednocześnie nie rozlewa się wszędzie. Kontrola wzorowa.

Zawsze myślałem, ze im więcej basu tym gorsza kontrola. A tu niespodzianka. Luna i Psvane dają go dużo i jednocześnie trzymają na wodzy.

Druga płyta to Phila Collinsa The Singles. Jeden z forumowiczów podał i postanowiłem przypomnieć sobie.

https://tidal.com/album/65556716

Człowiek się rozpływa. Momentami aż za słodko.

Czyli dziś wieczór trochę popowy, trochę elektroniczny. :)

Pomiędzy tymi płytkami różne stacje radiowe z Jazzem w 320kbps.

 

 

By nie było tak różowo to trochę się martwię jedną z lampek. Świeci mi lekko góra na niebiesko. Inne tez tak mają ale jest to mniej widoczne. Bias sprawdzam i ustawiam co jakiś czas wiec to raczej nie w tym problem.

Edytowane przez szaman777

Lunka z nowymi lampami zagrała dziś pięknie. Lepiej niż wczoraj.

Posłuchałem dziś chyba najnowszej płyty Yello.

https://tidal.com/album/65217831

Bas wyprawiał cuda. Pierwszy raz basu jest dużo i jednocześnie nie rozlewa się wszędzie. Kontrola wzorowa.

Zawsze myślałem, ze im więcej basu tym gorsza kontrola. A tu niespodzianka. Luna i Psvane daje go dużo i jednocześnie trzymają na wodzy.

Druga płyta to Phila Collinsa The Singles. Jeden z forumowiczów podał i postanowiłem przypomnieć sobie.

https://tidal.com/album/65556716

Człowiek się rozpływa. Momentami aż za słodko.

Czyli dziś wieczór trochę popowy, trochę elektroniczny. :)

Pomiędzy tymi płytkami różne stacje radiowe z Jazzem w 320kbps.

 

 

By nie było tak różowo to trochę się martwię jedną z lampek. Świeci mi lekko góra na niebiesko. Inne tez tak mają ale jest to mniej widoczne. Bias sprawdzam i ustawiam co jakiś czas wiec to raczej nie w tym problem.

Tym bym się nie przejmował, jeśli bias będą trzymać powiedzmy na poziomie +- 20mv lub nawet trochę więcej w ciągu doby to wszystko jest wporządku,po wygrzaniu czyli minimum 100h powinny trzymać bias

Trzymają bias w tych granicach. Lewy kanał prawie bez zmian. Prawy troszkę musiałem poprawić, ale to i tak w ramach 20mV.

 

Naprawdę brzmienie jest tak wyśmienite, że nawet nie mam ochoty wymieniać sterujących Psvane by usłyszeć co się zmieni.

Wiem, że te lampy (mocy) to nie najtańsza sprawa ale cholernie było warto ich spróbować.

Trzymają bias w tych granicach. Lewy kanał prawie bez zmian. Prawy troszkę musiałem poprawić, ale to i tak w ramach 20mV.

 

Naprawdę brzmienie jest tak wyśmienite, że nawet nie mam ochoty wymieniać sterujących Psvane by usłyszeć co się zmieni.

Wiem, że te lampy (mocy) to nie najtańsza sprawa ale cholernie było warto ich spróbować.

Fajnie,że ich spróbowałeś,i oby służyły,bardzo ciekawe doświadczenie dla Ciebie jak i dla większości "Lunowiczów"

:)

 

 

No proszę zacny kolega,jaka wersja tego daca z 2016?

 

Amber II z tego roku.

 

Tutaj lunka walczy z Zingali.

post-58150-0-20233300-1485609061_thumb.jpg

Shindo palmer 300b, Blumenhofer Genuin fs3, Lampizator golden gate, transrotor murano.

...ładnie to wygląda....przy okazji fotkę sobie strzeliłeś ;-)

..co to za kable?

 

Bazodruty od A do Z.

 

Mam mieszane uczucia co do tego modelu Zingali, niby szczegolowa gora niby fajnie ,a jednak SF maja cos czego nie ma Zingali. Fakt ,ze to niski model Zingali, w srode przyjdzie cos juz z wyzszej polki wiec ciekaw jestem czy nadejdzie czas zmiany sonusow ;-)

Edytowane przez tommypear

Shindo palmer 300b, Blumenhofer Genuin fs3, Lampizator golden gate, transrotor murano.

Bazodruty od A do Z.

 

Mam mieszane uczucia co do tego modelu Zingali, niby szczegolowa gora niby fajnie ,a jednak SF maja cos czego nie ma Zingali. Fakt ,ze to niski model Zingali, w srode przyjdzie cos juz z wyzszej polki wiec ciekaw jestem czy nadejdzie czas zmiany sonusow ;-)

 

....no pochwal się co przyjdzie w środę ;-)

jakbyś miał w kilku słowach opisać charakter brzmienia tych kabli...najbliżej im do..?

Psvane grają znakomicie jednak mam pewien dziwny problem.

Nieco nierówne barwy w kanałach.

Nie chodzi o to, że jeden gra głośniej a drugi ciszej. Różnica jest raczej w barwie. Jeden jest nieco ciemniejszy od drugiego.

Początkowo zwalalem to na akustykę ale żonglując trochę lampami odkryłem, ze ta nierówność (bardzo niewielka, trzeba się naprawdę wsłuchać) przemieszczała się pomiędzy kanałami.

Co bardzo ciekawe, nawet zamieniając lampy miejscami w ramach jednego kanału ten zaczyna grać ciemniej/jaśniej.

Bias oczywiście reguluję. Jednak jest trochę tak, że gdy nierówno ustawię bias np. Lewy 350mV a prawy 360-370mV to balans brzmieniowy się wyrównuje.

Zmieniłem jeszcze raz pozycję lamp na taką której jeszcze nie testowałem. Jak wrócę do domu to sprawdzę efekt. Jak będzie problem to spróbuje na elektroharmonixach czy wyglada to podobnie.

Dziwna sprawa.

 

Zamiana miejscami lamp sterujących nie powoduje żadnych zmian.

Edytowane przez szaman777

Psvane grają znakomicie jednak mam pewien dziwny problem.

Nieco nierówne barwy w kanałach.

Nie chodzi o to, że jeden gra głośniej a drugi ciszej. Różnica jest raczej w barwie. Jeden jest nieco ciemniejszy od drugiego.

Początkowo zwalalem to na akustykę ale żonglując trochę lampami odkryłem, ze ta nierówność (bardzo niewielka, trzeba się naprawdę wsłuchać) przemieszczała się pomiędzy kanałami.

Co bardzo ciekawe, nawet zamieniając lampy miejscami w ramach jednego kanału ten zaczyna grać ciemniej/jaśniej.

Bias oczywiście reguluję. Jednak jest trochę tak, że gdy nierówno ustawię bias np. Lewy 350mV a prawy 360-370mV to balans brzmieniowy się wyrównuje.

Zmieniłem jeszcze raz pozycję lamp na taką której jeszcze nie testowałem. Jak wrócę do domu to sprawdzę efekt. Jak będzie problem to spróbuje na elektroharmonixach czy wyglada to podobnie.

Dziwna sprawa.

 

Zamiana miejscami lamp sterujących nie powoduje żadnych zmian.

faktycznie dziwne ,jedyny racjonalny powód,który przychodzi mi do głowy to jedna para lamp mocy grała dłużej od drugiej i w czasie wygrzewania ta para ma o ileś godzin mniej grane,przez to te różnice.Po wygrzaniu powinno się wszystko ustabilizować

 

Lampy były nowe. Sprawdzane przed wysyłka przez sklep. Mam nadzieję, że się ustabilizują bo mnie to denerwuje. A całość brzmienia jest przepyszna. :)

 

W sumie to lampy są jakby osobnymi bytami i nie wygrzewają się równo jak w marszu.

Zrobię tak jak pisałem. Jeżeli EH wykażą podobną tendencję to pójdzie wina na wzmacniacz.

A jeżeli nie to będziemy reklamować chińskie cuda. Pomimo tego niechcianego efektu nadal uważam, że brzmienie tych lamp jest cudowne.

Edytowane przez szaman777

Z takich dziwnych powiedzmy przypadłości, to jakiś czas temu jak słuchałem na nie dobranej kwadrze rft to miałem scenę przesuniętą delikatnie w prawą stronę,myślałem że to sterujące ale po zamianie stron bez efektu,gdy zamieniłem pary lamp mocy okazało się że scena powędrowała w lewo.Poźniej po zmierzeniu lamp okazało się że grały nie równo bo pary miały dość duże różnice w emisji.

Edytowane przez Domin01

....no pochwal się co przyjdzie w środę ;-)

jakbyś miał w kilku słowach opisać charakter brzmienia tych kabli...najbliżej im do..?

 

Ciezko mi jest sie do czegos odniesc, nie mam zaduzego doswiadczenia, Wczesniej mialem oyaide oraz wireworld. Oba o ktorych wspomnialem koloryzowaly dzwiek, bazodruty go uspokoily, jest bardziej naturalny. Napewno zyskal bass ktory jest lepiej kontrolowany,schodzi nizej, jest bardziej sprezysty. Na ta chwile chyba tyle moge napisac.

 

A jak wychodzą cenowo te bazodruty?

Słyszałem kilka ciekawych opinii o nich,ponoć przystępna cena

 

Ceny na alledrogo oraz na stronie, ja kupuje tylko exdemo to zawsze 50% ceny. Najlepsze jest to ,ze mozna wypozyczyc kazdy kabel. Bo tak naprawde co z tego jak ktos go opisze, ale opisze na podstawie swojego systemu. Najlepiej przetestowac go w zaciszu swojego systemu ;-)

Shindo palmer 300b, Blumenhofer Genuin fs3, Lampizator golden gate, transrotor murano.

Dzisiaj nadaję od 15:00. I ta nierówność barwy sama sobie przeszła z prawego kanału do lewego. Bias ustawiony równo. Zmniejszyła się też ilość basu. Jak te lampy będą mi tak szaleć przez 300 godzin to ogłupieję.

Ale dla takiego brzmienia warto czekać. Nie pamiętam czy gdzieś to wyczytałem, czy mi w sklepie mówili, że w trakcie wygrzewania nieraz ma się ochotę wypieprzyc lampki do śmieci. I była to mowa o Psvane raczej. Coś w tym jest. :)

Swoją drogą czy ustawienie biasu nadal powinno być 350mV czy dla tych lamp lepsze jest inne?

Piszą na karcie charakterystyki, że mają 40mA.

 

Zdecydowanie samo przeszło a raczej się wyrównało. Słuchałem Hancocka. Trąbka po prawej przysłaniała wszystko co było z lewej. Teraz na tym samym utworze trąbka już gra spójnie a z lewej wyraźnie słyszę gitarę.

Edytowane przez szaman777
  • 2 tygodnie później...

Pierwszy raz po dwóch tygodniach na sterujących i mocy Psvane zmieniłem sterujące na Westinghouse 6ax7. I lekki szok. Lampka WH nadal gra dość ciemno, ale góra jej się otworzyła. Jest w tym naprawdę fajny klimacik.

Tak jak Psvane mocy troszkę uladnily mi Psvane 12ax7 i przestały być takie techniczne tak teraz zrobiły odwrotnie z westinghouse'ami z przed ponad pół wieku. Otworzyły je, wycisnęły co z nich najlepsze. Psvane 6ca7 sprawiły, że te WH to Idealne lampki do relaksu gdzie dokładność przekazu nie jest priorytetem. Pięknie zasłaniają ich malutkie oszustwa.

Odnośnie samych Psvane 6ca7 to jest z nimi coraz lepiej. Potrafią grać głośniej niż EH bez przesterow. Nierówności tonalne nadal nie wiem jak powstają. Ustawiłem lampy tak, że grają równo. Po wielu eksperymentach mogę przypuszczać, że to być może jakiś problem u mnie z prądem. Przymierzam się do kupna porządnej sieciówki jednak. No zobaczymy czy coś poprawi, choć w to nie wierzę. :)

Zapraszam serdecznie na jutrzejsze spotkanie z cyklu "Audio tour de Pologne 2017" z Wojciechem Pacułą (Premium Sound Gdańsk godz.12.00 ) .

W czasie spotkania porozmawiamy o najlepszych sposobach ustawienia kolumn w pokoju, które to jest najczęściej zaniedbanym element w systemie. Podrzucimy słuchaczom kilka przydatnych porad i tricków, dzięki którym kolumny maja szansę zagrać dokładnie tak, jak sobie wymarzyli. Omówione zostaną także zasady rządzące systemami audio, zalety i wady różnego typu wzmacniaczy, jak również sposoby okablowania systemu.

Kolumny Pylon Audio EMERALD touched by High Fidelty zagrają w towarzystwie wzmacniacza Fezz Audio TITANIA.

 

Poniżej lista płyt, z których utwory będzie można usłyszeć

 

CZĘŚĆ I (ok. 45 min.)

• Audiofeels, „UnCovered”, Penguin Records 5865033, CD (2009) [1]

• Frank Sinatra, „Sinatra Sings Gershwin”, Columbia/Legacy/Sony Music Entertainment 507878 2, CD (2003) [2]

• Frank Sinatra, „Nice’n’Easy”, Capitol Records/Mobile Fidelity UDCD 790, „24kt Gold Collectors Edition”, Gold-CD (1960/2002)

• Peter, Paul and Mary, „In The Wind”, Warner Bros. Records/Audio Fidelity AFZ 181, „Limited Edition No. 0115”, SACD/CD (1963/2014) [1]

• Depeche Mode, „Personal Jesus”, Mute Records Ltd/Sire/Reprise 21328-2, maxi SP CD (1989) [5]

• Enya, „Enya”, BBC Entertainment BBC CD 605, CD (1987) [8]

• Portishead, „Dummy”, Go! Disc Limited/Universal Music Company [Japan] UICY-20164, SHM-CD (1994/2011) [8] lub [11]

• Michael Jackson, „Thriller. 25th Anniversary Edition”, Epic/Sony Music Japan EICP-963-4, CD+DVD (1982/2008) [5] lub [6]

• „MJ Audio Technical Disc vol.6”, Seibundo Shinkosha Publishing, MJCD-1005, CD (2013) [13]

• Porcupine Tree, „Deadwing”, Lava 93437, CD (2005) [5]

 

CZĘŚĆ II (ok. 45 min.)

• Nat ‘King’ Cole, „Penthouse Serenade”, Capitoll Jazz/EMI 94504, “Super Bit Mapping” CD (1952/1998) [19]

• Diana Krall, „Wallflower”, Verve/Universal Music LLC UCCV-9577, “Deluxe Edition”, SHM-CD + DVD (2015) [1]

• Rosemary Clooney, „Rosemary Clooney sings Ballads”, Concord/Stereo Sound SSCDR-007, „Flat Transfer Series”, CD-R (1985/2016) [2]

• Andrzej Kurylewicz Quintet, „Go Right”, Polskie Nagrania „Muza”/Warner Music Poland 4648809, „Polish Jazz vol. 0”, Master CD-R (1963/2016) [1]

• Depeche Mode, „Ultra”, Mute/Sony Music Labels SICP-30543, Blu-spec CD2, (2007/2014) [2/6]

• Nirvana, „In Utero”, Geffen GED 24536, CD (1993) [4]

• Mark Hollis, „Mark Hollis”, Polydor 537 688-2, CD (1988) [4]

• Pet Shop Boys, „Super”, Sony Music Labels (Japan) SICX-41, CD (2016) [2]

• Leonard Cohen, „Popular Problems”, Sony Music Labels SICP-4329, CD (2014) [7]

• The Handsom Family, „Singing Bones”, Carrot TopSAKI036, CD (2003) [5/6]

• Anita Lipnicka, „Vena Amoris”, Mystic Production MYSTCD 244, CD (2013) [12]

 

Dodatkową atrakcją będzie losowanie, w którym do wygrania będą kolumny Pylon Audio OPAL MONITOR oraz okablowanie Fezz Audio z serii FAC.

 

Jeszcze raz serdecznie zapraszam.

 

Pozdrawiam

Maciej

Witam !

przeczytałem cały wątek i muszę stwierdzić , że jest bardzo ciekawy, szczególnie porównanie lampek, dlatego najprawdopodobniej w najbliższym czasie spróbuję posłuchać LUNĘ i porównam do mojego tranzystorka Creek Destiny.

pozdrawiam Grzegorz

Gość

(Konto usunięte)

Zapraszam serdecznie na jutrzejsze spotkanie z cyklu "Audio tour de Pologne 2017" z Wojciechem Pacułą (Premium Sound Gdańsk godz.12.00 ) .

W czasie spotkania porozmawiamy o najlepszych sposobach ustawienia kolumn w pokoju, które to jest najczęściej zaniedbanym element w systemie. Podrzucimy słuchaczom kilka przydatnych porad i tricków, dzięki którym kolumny maja szansę zagrać dokładnie tak, jak sobie wymarzyli. Omówione zostaną także zasady rządzące systemami audio, zalety i wady różnego typu wzmacniaczy, jak również sposoby okablowania systemu.

Kolumny Pylon Audio EMERALD touched by High Fidelty zagrają w towarzystwie wzmacniacza Fezz Audio TITANIA.

 

Poniżej lista płyt, z których utwory będzie można usłyszeć

 

CZĘŚĆ I (ok. 45 min.)

• Audiofeels, „UnCovered”, Penguin Records 5865033, CD (2009) [1]

• Frank Sinatra, „Sinatra Sings Gershwin”, Columbia/Legacy/Sony Music Entertainment 507878 2, CD (2003) [2]

• Frank Sinatra, „Nice’n’Easy”, Capitol Records/Mobile Fidelity UDCD 790, „24kt Gold Collectors Edition”, Gold-CD (1960/2002)

• Peter, Paul and Mary, „In The Wind”, Warner Bros. Records/Audio Fidelity AFZ 181, „Limited Edition No. 0115”, SACD/CD (1963/2014) [1]

• Depeche Mode, „Personal Jesus”, Mute Records Ltd/Sire/Reprise 21328-2, maxi SP CD (1989) [5]

• Enya, „Enya”, BBC Entertainment BBC CD 605, CD (1987) [8]

• Portishead, „Dummy”, Go! Disc Limited/Universal Music Company [Japan] UICY-20164, SHM-CD (1994/2011) [8] lub [11]

• Michael Jackson, „Thriller. 25th Anniversary Edition”, Epic/Sony Music Japan EICP-963-4, CD+DVD (1982/2008) [5] lub [6]

• „MJ Audio Technical Disc vol.6”, Seibundo Shinkosha Publishing, MJCD-1005, CD (2013) [13]

• Porcupine Tree, „Deadwing”, Lava 93437, CD (2005) [5]

 

CZĘŚĆ II (ok. 45 min.)

• Nat ‘King’ Cole, „Penthouse Serenade”, Capitoll Jazz/EMI 94504, “Super Bit Mapping” CD (1952/1998) [19]

• Diana Krall, „Wallflower”, Verve/Universal Music LLC UCCV-9577, “Deluxe Edition”, SHM-CD + DVD (2015) [1]

• Rosemary Clooney, „Rosemary Clooney sings Ballads”, Concord/Stereo Sound SSCDR-007, „Flat Transfer Series”, CD-R (1985/2016) [2]

• Andrzej Kurylewicz Quintet, „Go Right”, Polskie Nagrania „Muza”/Warner Music Poland 4648809, „Polish Jazz vol. 0”, Master CD-R (1963/2016) [1]

• Depeche Mode, „Ultra”, Mute/Sony Music Labels SICP-30543, Blu-spec CD2, (2007/2014) [2/6]

• Nirvana, „In Utero”, Geffen GED 24536, CD (1993) [4]

• Mark Hollis, „Mark Hollis”, Polydor 537 688-2, CD (1988) [4]

• Pet Shop Boys, „Super”, Sony Music Labels (Japan) SICX-41, CD (2016) [2]

• Leonard Cohen, „Popular Problems”, Sony Music Labels SICP-4329, CD (2014) [7]

• The Handsom Family, „Singing Bones”, Carrot TopSAKI036, CD (2003) [5/6]

• Anita Lipnicka, „Vena Amoris”, Mystic Production MYSTCD 244, CD (2013) [12]

 

Dodatkową atrakcją będzie losowanie, w którym do wygrania będą kolumny Pylon Audio OPAL MONITOR oraz okablowanie Fezz Audio z serii FAC.

 

Jeszcze raz serdecznie zapraszam.

 

Pozdrawiam

Maciej

 

Jakieś zdjęcia będą?

Panowie ,chciałbym się podzielić moimi doświadczeniami,odnośnie wymiany lamp sterujących w Silver Lunie. Pisałem już kiedyś na ten temat ale wtedy porównywałem ze sobą standardowe Eh, Tung-Sole , Full Music i najlepsze z tego towarzystwa mazdy srebrne anody. Jak to bywa w naszej naturze :) ciągle poszukujemy nowych wrażeń i szukamy nowych dźwięków... Ja postanowiłem sięgnąć jeszcze o półkę wyżej i przetestować na mojej Lunie lampy, o których możemy śmiało powiedzieć, że są jednymi z najlepszych dostępnych na rynku. Mianowicie wpadły w moje ręce ecc83 Telefunkeny gładkie oraz żebrowane anody, simensy z lat 60-tych,amperexy logo Philips . Zanim osluchalem się z tymi czterema parami minęło trochę czasu, najgorsze było to że wszystkie kupiłem w jednym czasie, okazyjnie więc nie mogłem sobie odmówić i trochę nadszarpnąłem domowy budżet...

 

Najpierw testowałem simensy z lat-60tych, tu granie podobne do znajomego mi brzmienia z mazd, dźwięk szczegółowy, dynamiczny, otwarty bez problemu odrywając się od kolumn, góra bez ostrości, ogólnie przekaz spójny z troszkę mniej obszerniejszym bassem w porównaniu do srebrnych mazd.

 

Po Mazdach przyszedł czas na amperexy, tu zdecydowanie bass obszerniejszy, bardziej poluzowany zdecydowanie mocniejszy i bardziej mięsisty niż we wszystkich lampach które testowałem, średnica gęsta, ocieplona, wciągająca oraz zdecydowanie najłagodniejsza góra pasma jaką słyszałem. Lampy te idealne do długich odsłuchów, nie męczące nawet przy głośniejszym słuchaniu. Zdecydowanie jedne z lepszych jakie miałem możliwość posłuchania na mojej Lunie.

 

Na koniec zostawiłem sobie Telefunkeny... Opiszę ogólnie jak brzmiały gładkie i żebrowane anody, ponieważ między nimi nie usłyszałem większych różnic poza jednym drobnym szczegółem o którym wspomnę później. Po zmianie owych lamp różnice, które usłyszałem były znaczące, i to właśnie Telefunkeny najbardziej przypadły mi do gustu i według mnie najlepiej zagrały się z Luną. Dźwięk delikatnie zwolnił, stracił na dynamice w porównaniu do szybkich mazd i siemensów ale... Za to pojawiła się szeroka selektywna scena z bardzo dobrze odseparowanymi dzwiękami, o najbardziej szczegółowym dźwięku jaki dotychczas słyszałem, żadne lampy nie zagrały wcześniej z takim „powietrzem” i rozmachem, dźwięk gładki, naturalny. Bass to już zupełnie inna szkoła od wyżej opisywanych amperexów,jest zwarty bardzo dobrze kontrolowany o niespotykanej mocy, nie wybija się poza resztę pasma a idealnie współgra z nim będąc przy tym solidną podstawą. Kiedy trzeba uderzy z naprawdę wielką siłą, według mnie bajka, takiego brzmienia poszukiwałem. Między gładkimi a żebrowanymi anodami dosłuchałem się różnicy jedynie takiej że w gładkich anodach scena jak by była jeszcze bardziej wypchnięta do przodu i grała jeszcze większym powietrzem.

Ogólnie uważam, że Telefunkeny biją na głowę wszystkie opisane przeze mnie lampy ecc83 i są moim numerem jeden wśród sterujących jakie miałem już okazję posłuchać.

Pozdrawiam i Polecam zabawy z lampkami :)

P.s zapomniałem dodać że wszystkie testy przeprowadzałem na kwadrze El 34 Rft

 

Zastanawiam co się dzieje że na olx są 3 luny na sprzedaż?

Chyba kupione pochopnie, może nie spasowały się z głośnikami, bo w swojej cenie to b. dobra jakość

Gość

(Konto usunięte)

Zastanawiam co się dzieje że na olx są 3 luny na sprzedaż?

Chyba kupione pochopnie, może nie spasowały się z głośnikami, bo w swojej cenie to b. dobra jakość

 

Antek...niepotrzebne to pytanie... :-\

Edytowane przez Gość
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.