Skocz do zawartości

Klub otwarty  ·  190 członków

BMN Klub Kolumn
IGNORED

Klub kolumn BMN


Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, dedal75 napisał:

Oooo, Widzę że ten Tomasz co odczarowuje wzmacniaczy po modyfikacji, mieszka praktycznie koło mnie. Muszę się do niego zgłosić, może bym wymienil niebieskie Oczko w PM 16

34 minuty temu, dedal75 napisał:

To nie jest takie oczywiste

juz tak nie gadaj jak moja zona ???

transport streaming -Auralic Aries S1 ; transport cd - Pioneer PD 30AE mod; dac - Denafrips Pontus 2; wzmacniacz - Shanling A3.2 mk2; kolumny - YB Nord S25; listwa - Lector Edison 230; interkonekty cyfrowe - Chord Clearway i2s, QED Reference Digital Audio 40, QED Reference Optical Quartz, Srebrny diy usb; interkonekt analogowy - PAD Neptune XLR; kable zasilajace - Oyaide tunami, Oyaide black mamba, Furutech alpha 3, Yarbo 1100, Neotech Nep 3002, Belden; zasilacze - Auralic PSU S1, Nostromo, PD Creative, Ifi ipowerX.

5 godzin temu, kiza napisał:

 

U mnie zmiana najbardziej słyszalna była taka, że średnica z górą przestała byś niekiedy agresywna, złagodniała, i z racji tego całość jest bardziej melodyjna, żaden zakres nie wychodzi przed szereg. @Marko Polo jeżeli u Ciebie jest O.K nie psuj sobie kabelków, u mnie banany były bez koszulek termo, także nie było problemu żeby się ich pozbyć. Masz fajny kabelek, i na pewno producent dobrał banany skrupulatnie żeby nie psuły walorów kabla. Pozdrawiam.

Dzięki za mini opis, który i tak daje do myślenia... U mnie ogrom zmiany w dźwięku powstał po zmianie terminali we wzmacniaczu, a że przy okazji pojawił się zupełnie nowy Eclipse 8, to wszystko musiało się do siebie przypasować... I jak po 10 dniach chciałem oddać kabelek głośnikowy, tak - za poradą Bogdana, żeby poczekać jeszcze - po ponad miesiącu zmieniłem zdanie i Wireworld przeszedł w tym czasie cztery zmiany brzmieniowe... Gdybym sam tego nie doświadczył, to bym nie uwierzył... Ale żem słyszał i Żona też słyszała!!!

W weekend mimo wszystko popatrzę dokładniej, jestem ogromnie ciekawy - a koszulki termokurczliwe to pikuś...

8 godzin temu, Marko Polo napisał:
8 godzin temu, Marko Polo napisał:

 

U mnie ogrom zmiany w dźwięku powstał po zmianie terminali we wzmacniaczu

Ciekawe to. Zamawiajac preamp poprosilem o zmiane 4 gniazd rca oraz zasilajacego IEC na takie lepsze furutecha. Moze tez u mnie bedzie poprawa? 

8 godzin temu, Marko Polo napisał:

przy okazji pojawił się zupełnie nowy Eclipse 8

No grubo z ta cena. Ale jesli cala reszte juz masz na gotowo to ok.

Mnie jakos boli taka cena za glosnikowce ?

Zreszta ktos u nas wzial kabel PAD Museaus i to jest chtba nawet sporo wiecej. 

transport streaming -Auralic Aries S1 ; transport cd - Pioneer PD 30AE mod; dac - Denafrips Pontus 2; wzmacniacz - Shanling A3.2 mk2; kolumny - YB Nord S25; listwa - Lector Edison 230; interkonekty cyfrowe - Chord Clearway i2s, QED Reference Digital Audio 40, QED Reference Optical Quartz, Srebrny diy usb; interkonekt analogowy - PAD Neptune XLR; kable zasilajace - Oyaide tunami, Oyaide black mamba, Furutech alpha 3, Yarbo 1100, Neotech Nep 3002, Belden; zasilacze - Auralic PSU S1, Nostromo, PD Creative, Ifi ipowerX.

10 godzin temu, Marko Polo napisał:

Dzięki za mini opis, który i tak daje do myślenia... U mnie ogrom zmiany w dźwięku powstał po zmianie terminali we wzmacniaczu, a że przy okazji pojawił się zupełnie nowy Eclipse 8, to wszystko musiało się do siebie przypasować... I jak po 10 dniach chciałem oddać kabelek głośnikowy, tak - za poradą Bogdana, żeby poczekać jeszcze - po ponad miesiącu zmieniłem zdanie i Wireworld przeszedł w tym czasie cztery zmiany brzmieniowe... Gdybym sam tego nie doświadczył, to bym nie uwierzył... Ale żem słyszał i Żona też słyszała!!!

W weekend mimo wszystko popatrzę dokładniej, jestem ogromnie ciekawy - a koszulki termokurczliwe to pikuś...

Kazdy ma swoj plan, ale taka cena za kable, przy wzmacniaczu za ulamek ceny kabli (jesli dobrze pamietam yamaha za kilkaset zl), czy to nie powinno byc odwrotnie, albo chociaz na tym samym poziomie cenowym?

22 minuty temu, dedal75 napisał:

Dlatego ja nie mam nic przeciw kablom ale takie sumy to według mnie zaznaczam, przesada. Pzdr

Ja zmieniając swego czasu firmowe makarony RCA dostarczane razem ze wzmacniaczem Denona na Tara Labs Apollo 1 odczułem większy skok jakościowy niż zmieniając cd Marantz CD6006 na SA8005

A ile ten apollo około 1tys pewnie. Pzdr

Nie potępiam, wydawania kasy. 

Można felgi z gumami za 5tys założyć do golfa za 2tys. Kto zabroni biednemu bogato żyć. To nie o to chodzi, trzeba określić gdzie jest granica i zdrowy rozsądek a innym nic do tego ?. Pzdr 

Edytowane przez dedal75

Pomoc dla Alana 1%KRS 0000037904(32459 MAŁECKI ALAN)

Zapłaciłem coś koło 1 tys., już dokładnie nie pamiętam. Jeśli ktoś mnie teraz po 2-3 latach zapyta czy nie żałuję wydanej kasy to zdecydowanie odpowiem że nie. Te pieniądze wydają się bardzo rozsądne w kontekście tego co ten kabelek wnosi do całego systemu.

I tu jestem za Krzysiu ?. Wniosły poprawę która zrekompensowała Ci wydane pieniądze to rozumiem o czasami ludzie kupują bo trzeba, bo inny ma i chwali ładnie wygląda albo drogie jest ?. Pzdr

Pomoc dla Alana 1%KRS 0000037904(32459 MAŁECKI ALAN)

10 minut temu, dedal75 napisał:

I tu jestem za Krzysiu ?. Wniosły poprawę która zrekompensowała Ci wydane pieniądze to rozumiem o czasami ludzie kupują bo trzeba, bo inny ma i chwali ładnie wygląda albo drogie jest ?. Pzdr

Tare polecił mi forumowy kolega Muda 44 który zawsze obstawał przy kablach VnH w tym przy słynnym Orchidzie którego uważał za najlepszy kabel w kategorii jakość/cena. Ja zanim kupiłem ten kabelek to przerobiłem jeszcze z 10 innych w cenie do ok 1,5tyś. Apollo wydał mi się najlepszy i naprawdę wniósł zauważalną poprawę jeśli chodzi o uspokojenie góry ale bez jej nadmiernego przytłumienia oraz zejście i kontrolę niskich. Obecnie grając na YB Audio nawet nie myślę o zmianie RCA.

4 minuty temu, Kasz76 napisał:

Tare polecił mi forumowy kolega Muda 44 który zawsze obstawał przy kablach VnH w tym słynnym Orchidzie. Ja zanim kupiłem ten kabelek to przerobiłem jeszcze z 10 innych w cenie do ok 1,5tyś. Apollo wydał mi się najlepszy i naprawdę wniósł zauważalną poprawę jeśli chodzi o uspokojenie góry ale bez jej nadmiernego przytłumienia oraz zejście i kontrolę niskich. Obecnie grając na YB Audio nawet nie myślę o zmianie RCA.

Fajnie też spisywała się z Bergesami

Edytowane przez Kasz76

Ja też mam w moim systemie trochę dobrych kabli, ale podchodzę do tego rozsądnie. Nie wyobrażam sobie kabli droższych niż sprzęt.  W moim przypadku wszystkie kable plus listwa zasilająca moją wartość około 15- 20% całego systemu co i tak już jest sporo. 

Starałem się te droższe kable kupować z drugiej ręki, oczywiście wymagało to trochę cierpliwości ale upilnowałem to co było do upolowania. Kilka odsprzedałem bo nie były trafione ale w przypadku używek przynajmniej nie straciłem pieniędzy przy odsprzedaży. 

Edytowane przez sebgla

ART LOUDSPEAKERS DECO10 + LECTOR AUDIO (CDP707+ZOE+2xVM200M+EDISON230) + ROSE RS250 + SAP RELAXA + TIGLON +  PURIST AUDIO DESIGN +  OYAIDE

1 minutę temu, sebgla napisał:

Ja też mam w moim systemie trochę dobrych kabli, ale podchodzę do tego rozsądnie. Nie wyobrażam sobie kabli droższych niż sprzęt.  W moim przypadku wszystkie kable plus listwa zasilająca moją wartość około 15- 20% całego systemu co i tak już jest sporo. 

Ja też. Grunt to rozsądne wydawanie kasy na wszelkie dodatki

24 minuty temu, sebgla napisał:

W moim przypadku wszystkie kable plus listwa zasilająca moją wartość około 15- 20% całego systemu co i tak już jest sporo

Kurde to ja chyba mam przegiecie ? bo na razie wychodzi mi 35%. Jak skoncze kompletowanie (brakujacy dac) wyjdzie prawie 28%

 

transport streaming -Auralic Aries S1 ; transport cd - Pioneer PD 30AE mod; dac - Denafrips Pontus 2; wzmacniacz - Shanling A3.2 mk2; kolumny - YB Nord S25; listwa - Lector Edison 230; interkonekty cyfrowe - Chord Clearway i2s, QED Reference Digital Audio 40, QED Reference Optical Quartz, Srebrny diy usb; interkonekt analogowy - PAD Neptune XLR; kable zasilajace - Oyaide tunami, Oyaide black mamba, Furutech alpha 3, Yarbo 1100, Neotech Nep 3002, Belden; zasilacze - Auralic PSU S1, Nostromo, PD Creative, Ifi ipowerX.

Hehe. Dokupisz trochę sprzętu to się wyrówna. 

Ja muszę dać sobie z rok, dwa przerwy od ładowania kasy w sprzęt i dodatki. Tylko płyty będę kupował (i lampy jako element zużywający się) ? Mam jeszcze na oku rzeczy, które chciałbym w systemie zmienić ale mówię sobie stop.  Najważniejsze czyli kolumny, wzmak i CD są już na lata i ich nie tykam.

Edytowane przez sebgla

ART LOUDSPEAKERS DECO10 + LECTOR AUDIO (CDP707+ZOE+2xVM200M+EDISON230) + ROSE RS250 + SAP RELAXA + TIGLON +  PURIST AUDIO DESIGN +  OYAIDE

7 minut temu, sebgla napisał:

Hehe. Dokupisz trochę sprzętu to się wyrówna. 

Ja muszę dać sobie z rok, dwa przerwy od ładowania kasy w sprzęt i dodatki. Tylko płyty będę kupował (i lampy jako element zużywający się) ? Mam jeszcze na oku rzeczy, które chciałbym w systemie zmienić ale mówię sobie stop.  Najważniejsze czyli kolumny, wzmak i CD są już na lata i ich nie tykam.

Ostatecznie kolumny masz po modyfikacji?

Ja od jakiegoś czasu nie czuję już potrzeby zmiany kolumn i cieszy mnie to. Nie wiem jakbym miał powiedzieć żonie " Kochanie, ,wiesz chciałbym kupić znowu nowe kolumny "  Jest ogólnie bardzo wyrozumiała jeśli chodzi o moje hobby ale gdzieś jest granica. 

ART LOUDSPEAKERS DECO10 + LECTOR AUDIO (CDP707+ZOE+2xVM200M+EDISON230) + ROSE RS250 + SAP RELAXA + TIGLON +  PURIST AUDIO DESIGN +  OYAIDE

Rafał, z Ciebie to chyba jeden z największych testerów w środowisku.

Edytowane przez sebgla

ART LOUDSPEAKERS DECO10 + LECTOR AUDIO (CDP707+ZOE+2xVM200M+EDISON230) + ROSE RS250 + SAP RELAXA + TIGLON +  PURIST AUDIO DESIGN +  OYAIDE

45 minut temu, rafal735r napisał:

Wy słuchajcie kabli, a ja se posłucham czegoś na co warto wydawać pieniądze 

a wydasz? czy tylko posluchasz? 

transport streaming -Auralic Aries S1 ; transport cd - Pioneer PD 30AE mod; dac - Denafrips Pontus 2; wzmacniacz - Shanling A3.2 mk2; kolumny - YB Nord S25; listwa - Lector Edison 230; interkonekty cyfrowe - Chord Clearway i2s, QED Reference Digital Audio 40, QED Reference Optical Quartz, Srebrny diy usb; interkonekt analogowy - PAD Neptune XLR; kable zasilajace - Oyaide tunami, Oyaide black mamba, Furutech alpha 3, Yarbo 1100, Neotech Nep 3002, Belden; zasilacze - Auralic PSU S1, Nostromo, PD Creative, Ifi ipowerX.

11 godzin temu, Mikelas76 napisał:

Ciekawe to. Zamawiajac preamp poprosilem o zmiane 4 gniazd rca oraz zasilajacego IEC na takie lepsze furutecha. Moze tez u mnie bedzie poprawa? 

No grubo z ta cena. Ale jesli cala reszte juz masz na gotowo to ok.

Mnie jakos boli taka cena za glosnikowce ?

Zreszta ktos u nas wzial kabel PAD Museaus i to jest chtba nawet sporo wiecej. 

Bogdan dał 30% rabatu i kabelek jakieś ok. 1900PLN.  Museasus mnie przeogromnie zachwycił - wart tej ceny po rabacie od Bogdana!!!!

10 godzin temu, LOBO_M napisał:

Kazdy ma swoj plan, ale taka cena za kable, przy wzmacniaczu za ulamek ceny kabli (jesli dobrze pamietam yamaha za kilkaset zl), czy to nie powinno byc odwrotnie, albo chociaz na tym samym poziomie cenowym?

Wiem, dziwnie to niby wygląda - porównując ceny - ale jednak ma sens...  Mam takiego znajomego jubilera, prawnika i zegarmistrza w jednym, z bogatego domu z tradycjami i audiofila w dodatku pełną gębą... (sic!) Człowiek w domu ma osobny licznik i osobną linię zasilającą do sprzętu za grube pieniądze - nie miałem okazji być u Niego - ale widziałem zdjęcia. Odpowiednio zrobiony pokój, tylko do słuchania... I po wielu godzinach rozmów, ów znajomy oznajmił mi, że dobre przewody przy niższej klasie sprzętu dają lepszy efekt, niż odwrotnie...

I tu właśnie bardzo pozytywnie zostałem zaskoczony zmianami u mnie. Bogdan może dać jakiś rabat - choć ponoć nie zawsze!

8 godzin temu, Kasz76 napisał:

Zapłaciłem coś koło 1 tys., już dokładnie nie pamiętam. Jeśli ktoś mnie teraz po 2-3 latach zapyta czy nie żałuję wydanej kasy to zdecydowanie odpowiem że nie. Te pieniądze wydają się bardzo rozsądne w kontekście tego co ten kabelek wnosi do całego systemu.

Właśnie!!! To słychać, a banan na twarzy najcenniejszy - przy jakimśtam budrzecie  ?

@sebgla bo jak się ma sprzęt za już spore pieniądze, to "dodatki" wcale nie muszą być takie drogie... Moja Yamaha kiedyś kosztowała dwie wypłaty, CDek też i tuner pewnie ponad wypłatę - myślę o cenach z okresu 1995-1999 - więc teraz za podobnej klasy sprzęt, oczywiście już nowocześniejszy o przeróżne technologie bym musiał dać ponad 4k do może 5k PLN. I tutaj nagle te Wireworldy są już połową ceny przynajmniej jednego klocka...

6 godzin temu, rafal735r napisał:

Wy słuchajcie kabli, a ja se posłucham czegoś na co warto wydawać pieniądze 

Rafał, te kabelki tylko urozmaicają nam przyjemność słuchania - podobnie, jak Tobie zmiany klocków... Trza szukać tego dreszczyku emocji, czy to w słuchaniu muzyki, czy w prowadzeniu nawet Fiata po naszych drogach (wiem, co piszę o Fiacie... heheh)...

Co do sprzętu, to jeszcze długa droga przede mną...

56 minut temu, Marko Polo napisał:

Bogdan dał 30% rabatu i kabelek jakieś ok. 1900PLN.  Museasus mnie przeogromnie zachwycił - wart tej ceny po rabacie od Bogdana!!!!

A to przepraszam, bo ja te przewody myslalem ze 5-6 tys kosztowaly.

tak jak piszesz, jesli to docelowe, a z czasem zmienisz pozostale elementy to zakup faktycznie moze miec sens.

Tylko mi się wydawało że przewody są ostatnim elementem układanki, czy się mylę ?. Pzdr 

Edytowane przez dedal75

Pomoc dla Alana 1%KRS 0000037904(32459 MAŁECKI ALAN)

13 minut temu, dedal75 napisał:

Tylko mi się wydawało że przewody są ostatnim elementem układanki, czy się mylę ?. Pzdr 

nie mylisz sie. ja z glosnikowymi czekam juz pol roku ?

transport streaming -Auralic Aries S1 ; transport cd - Pioneer PD 30AE mod; dac - Denafrips Pontus 2; wzmacniacz - Shanling A3.2 mk2; kolumny - YB Nord S25; listwa - Lector Edison 230; interkonekty cyfrowe - Chord Clearway i2s, QED Reference Digital Audio 40, QED Reference Optical Quartz, Srebrny diy usb; interkonekt analogowy - PAD Neptune XLR; kable zasilajace - Oyaide tunami, Oyaide black mamba, Furutech alpha 3, Yarbo 1100, Neotech Nep 3002, Belden; zasilacze - Auralic PSU S1, Nostromo, PD Creative, Ifi ipowerX.

     No to z czystym sumieniem teścik BMNów z Wireworldami...

     Wireworldy przyjechały na wypróbowanie na 14 dni już z oryginalną konfekcją posrebrzaną. Wtyki bananowe okazały się ciasne, a jakiś czas temu testowane Bydgoskie Albedo Blue w wersji ze szpadlami lub widełkami (jak kto woli) przy głośnikach moim zdaniem były wygodniejsze w użytkowaniu, zwłaszcza jeśli ktoś co jakiś czas przepina przewody. Opakowanie – bez szału, ale dobrze zabezpieczające kabelki jest wygodne i praktyczne. Wtyków posrebrzanych nie dotykałem, by nie zostawiać swojego potu i różnistych, bo srebro tego nie lubi…

     Odpiąłem więc moje Tara Labs Prism Omni ST Bi-Wire i podłączyłem Wireworld Mini Eclipse 8. Na twarzy pojawiło się zniesmaczenie, BMNy po prostu przestały grać… od razu telefon do Bogdana i usłyszałem „muszą trochę pograć”, a ja z terminem 14 dni, bo kasa już spora – jak dla mnie – a tu taki dziwny dźwięk. Więc grały sobie po kilka godzin dziennie, a nawet po kilkanaście czasami.

0-35 godzin słuchania - Pierwsze tony były jak z mini wieżyczki za tysiaka… A ja cierpliwie słuchałem i kręciłem nosem. Po około 9-10 godzinach plastikowego dźwięku pojawił się bas, ale jaki!?!?! Bergesy 3 jeszcze tak nie schodziły z taką kontrolą… Bas zaczął być bardziej różnorodny, niż w Tara Labs, schodził troszkę niżej i zdecydowanie było go więcej w górnych jego rejestrach. Reszta pasma nadal plastikowa, tzn. średnica jakaś przygaszona i w okolicy pomiędzy głośnikami, a soprany, jak z zza koca (jak z kabelków YTDY 3x0,5mm). Tony w niższych rejestrach zaczęły coraz więcej sobie poczynać i to było ciekawe doświadczenie, bo Prism Omni był szczuplejszy w prezentację górnego basu. Blusik i jazz grały ciekawiej, rock naprawdę dobrze, gitary i perkusję ponownie odkrywałem, ale najwięcej zmian w basie było w instrumentach naturalnych. To zaczęło być ciekawe brzmienie od średnicy w dół.

35-70 godzin słuchania - Bas przygasł i pojawiło się dużo zmian w sopranach, normalnie nie mogłem uwierzyć i musiałem sprawdzić, czy Żona nie pokręciła czegoś w potencjometrach – bo słuchamy też poza Direct. Blachy zaczęły nareszcie być słyszalne i scena się powiększyła oraz głębia. Ta przestrzeń nawet zaczęła mi się podobać, ale gdzie podział się bas??? Znowu telefon do Bogdana i zapewnienie, że „muszą trochę pograć”. Kurde, termin 14 dni już się zbliża, a tu takie sobie efekty… Po kolejnej rozmowie uzgodniliśmy kolejne 14 dni czasu na pogranie kabelków. W między czasie przepinałem Tara Labs i tam było całe pasmo, ale jednak już różnica w sopranach była na korzyść Wireworlda. Przeróżne przeszkadzajki, trójkąty i inne wysokie rejestry grały ostrzej i zdecydowaniej, średnica nadal była taka sobie, ale ciekawsza niż w poprzednich kabelkach.

70-160 godzin słuchania - No i zaczęło się wreszcie robić ciekawiej. Najpierw pojawiła się dolna średnica i górny bas. Po jakimś czasie bas powrócił, a soprany pozostały, ale wszystkie te tony dostały takiej swobody, lekkości i subtelności. Żona do tej pory nie chciała słyszeć o tych kablach, no chyba, że za stówkę… (sic!). W miarę dalszego słuchania byłem coraz milej zaskakiwany dźwiękami z BMNów podłączonymi Mini Eclipse 8. Nie sądziłem, że czas może mieć aż takie znaczenie w prezentacji dźwięków płynących z kolumn poprzez kabelki – a jednak. Wszystkie dotychczasowe doznania przestały mieć znaczenie, bo teraz te kabelki zaczęły grać coraz ciekawiej. Każde tony, które Bergesy prezentowały zaczęły zaskakiwać, miałem wrażenie, że zmieniłem coś w torze poza kabelkami, np. wzmacniacz lub CDka, czy Interkonekty, a to „tylko” kabelki sobie pograły kilka tygodni i już banan zaczął pojawiać się na twarzy!!! Scena, przestrzeń, muzykalność była taka swobodna, że słuchało się muzyki z przyjemnością. Każdy ton był bogatszy, barwniejszy, różnorodniejszy i odpowiednio wyważony. Całe pasmo prezentowane z BMNów pokazywało, na co stać te kolumny przy już teraz budżetowym sprzęcie. Co prawda dwadzieścia lat temu by trzeba było położyć około 6k PLN za te klocki, ale wówczas BMNy były na początku swojej dobrej drogi do zadowalania dźwiękami przy tak dobrej cenie!!!!!!!

160 godzin słuchania do teraz - Ostatnio usłyszałem od Żony, że choć te kabelki – jak dla Nas nie są tanie – to bardzo spodobało się ich granie i jeszcze częściej razem słuchamy muzyki płynącej z Bergesów 3. Bas pojawia się w takiej ilości, że nie sposób powiedzieć czegokolwiek, bo kiedy trzeba, to potrafi tak zamruczeć, jak Mustang po tuningu. Średnica i jej prezentacja jest lekka, swobodna z dużą informacją w przestrzeni i scenie dźwięków, wokale są rewelacyjne, instrumentów ogrom pojawia się wszędzie, a soprany jeszcze bardziej się wyostrzyły. Każde tony są bardzo słyszalne i w odpowiedniej ilości się prezentują. Bergesy nie dudnią, nie krzyczą i nie piaszczą. Wszystko jest mega kontrolowane, bardzo bogate, acz subtelne i niby delikatne. Nie często zdarzało się Żonie włączać sobie sprzęt w dużym, by posłuchać tylko muzyki, tak siedząc po środku i tylko słuchać – przeważnie zawsze coś robiła innego i słuchała obok… To świadczy o tym, że Bergesy zaczęły grać dźwiękami bardzo poważnie brzmiącymi, na bardzo wysokim poziomie i bardzo zadowalającymi pomimo skromnej elektroniki towarzyszącej. Te kolumny mają ogromny potencjał. Konstruktor udowodnił i potwierdził zarazem, że Jego kolumny są dla każdego miłośnika muzyki, a także dla melomana i audiofila!!! Ja przekonałem się, że dobre kabelki ubogacają możliwości paczek od BMN i polecam poeksperymentować – bo warto!!! PAD Museasus grały jeszcze piękniej – jakby co!!!

Mini-Eclipse-8.jpg

wtyki-Wireworld---małe.jpg

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.