Skocz do zawartości
IGNORED

Yamaha rn402 + pylon audio pearl 25 (do 3500pln)

michael253

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry wszystkim.

Na samym początku chciałbym zaznaczyć iż w tematach audio jestem zielony. Poszukuję odpowiedniego zestawu stereo do pokoju około 18m2. Na zestawie tym chciałbym odtwarzać najczęściej muzykę rockową, ale od czasu do czasu lubię posłuchać też czegoś innego, pop rap itp. Oprócz słuchania muzyki chciałbym sprzęt podłączyć do TV, obejrzeć jakiś film czy koncert.

Przeglądałem trochę forum, i zauważyłem, że ludzie polecają kolumny polskiej firmy pylon audio pearl 25, więc postanowiłem, że je wezmę, lecz zastanawiam się jaki amplituner będzie z tymi kolumnami fajnie grał. Zależy mi na amplitunerze 2 kanałowym ponieważ chciałbym odtwarzać muzykę z pendrive, telefonu czy przez internet. W internecie natrafiłem na amplituner yamaha rn 402. Ma on wszystkie funkcję których potrzebuję, lecz nie mam pojęcia jak taki amplituner będzie współpracował z ww. kolumnami. Bardzo proszę o pomoc, opinie o moim pomyśle na zakup, lub zaproponowanie innego sprzętu. Cena którą mogę przeznaczyć to max 3500zł (kolumny+ amplituner). Po recenzjach na temat pylon audio pearl 25 jestem bardzo do nich przekonany, więc raczej kolumn nie będę chciał zmieniać, chyba że naprawdę będzie coś dużo lepszego w podobnej cenie. Z góry dziękuje i pozdrawiam.

Dzień dobry.

Zacznę od kolumn - biorąc pod uwagę Twoje preferencje, zdecydowanie pozostałbym przy zestawie Pylon Audio Pearl 25 (http://q21.pl/pylon-audio-pearl-25.html). To dobre, mocne i uniwersalne kolumny, które w Twoim systemie sprawdzą się idealnie.