Skocz do zawartości
IGNORED

Zestaw hi-fi o dobrym brzmieniu do r'n'b/hip-hop POMOCY

Marcin Asiewicz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie, gorąca prośba do osób które siedzą w temacie.

Chciałbym zakupić sprzęt do kwoty MAX -2500zł do salonu ( z otwartą kuchnią 25m kwadratowych )

Sprzet ma służyć głównie do niegłośnego odsłuchu muzyki w gatunku hip-hop/r'n'b z iPhone przez bluetooth oraz do podłącznia pod TV do Netlfixa.

Zależy mi na głębokiem soczystym brzmieniu -bardziej na jakości niż na głośności bo mieszkam w bloku,dookoła u sąsiadów małe dzieci więc nawet nie mogę poszaleć :)

Kolega polecił mi DENON CEOL N9 w wersji białej ( co jest dodatkowym plusem bo idealnie mi się komponuje z aranżacją salonu a opinie ma świetne )

Nie mam doświadczenia w odsłuchu audio , sąsiad ma YAMAHA PianoCraft MCR-N470D i gra to dobrze na moje. Myślałem też o soundbarze np JBL Cinema - też ma bluetooth ale moc ogromna nie wykorzystam tego nawet w 1/3 tylko czy to lepiej zagra jakościowo niż taki DENON ?

A może lepiej zakupić osobno amplitunmer z bluetooth + 2 małe kolumny tylko jaki wtedy zestaw skomponować ? Poruszam się wyłącznie po produktach dostępnych na stronie Euro RTV AGD bo chce to wziąc na raty 0% Z góry dziękuję za podpowiedzi.

Lepiej wyjdzie wziąć kredyt na te 10 % niż wybierać z asorytmentu Euro, wtedy można coś kombinować.

Poza tym w innych sklepach też można dostać raty 0% czy inne ciekawe oferty.

Oj nie, jeśli zależy Ci na dobrej jakości dźwięku, odpuść sobie soundbary i zestawy mini, masz pomieszczenie 25m2 do nagłośnienia, żeby to fajnie zagrało, zastosujemy kolumny podłogowe.

Spójrz proszę na amplituner z bluetooth Yamaha R-S202D oraz zestaw kolumn STX Electrino 150 (https://www.q21.pl/stx-electrino-150.html), ewentualnie Pylon Audio Pearl 25 (https://www.q21.pl/pylon-audio-pearl-25.html).