Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Patryk pamiętam jak się przed lampą broniłeś i co teraz sprzedasz

Masz siatkę ochronną więc dzieciaki nic nie zrobią a uwież mi ,że prędzej wcisną Ci głośnik

 

Mądrze prawisz ;)

"Lampa nie umiera nigdy"

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/265/#findComment-3322721
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze wrazenia bedą dopiero dzisiaj. Wczoraj już było późno na prawdziwe słuchanie:)

 

Suba uzywałem i to z dobrym rezultatem. Było to w innym lokum i bardzo pomógł moim uwczesnym minas III. Teraz jest inne pomieszczenie, staram się je zagracić jak mogę. I to słychać. Suba ustawiłem ale jest wyłączony. W sumie nie gra z pół roku już. Z obecnymi kolumnami (leema) jest wystarczająco basu. Z tego co słyszałem wczoraj- do aries również nie potrzeba suba.

 

Będę musiał go spakować i wrzucić na sprzedaż.

[center]Studio 16hz * Karan Acoustics * Audio Research * Lumin * Transparent Reference XL & Ultra[/center]

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/265/#findComment-3322969
Udostępnij na innych stronach

Kilka fotek za dnia.

Testów ciąg dalszy:) Tak na szybko - podoba mi się morel elite choć jest jeszcze ''nie wygrzany''. Czuć inną lepszą jakość w porównaiu do innych kopółek które słuchałem do tej pory w ''firmowych'' kolumnach.

post-11813-0-90827700-1419086771_thumb.jpg

post-11813-0-02281500-1419086781_thumb.jpg

post-11813-0-87281900-1419086792_thumb.jpg

post-11813-0-00931000-1419086799_thumb.jpg

post-11813-0-96120400-1419086805_thumb.jpg

[center]Studio 16hz * Karan Acoustics * Audio Research * Lumin * Transparent Reference XL & Ultra[/center]

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/265/#findComment-3323326
Udostępnij na innych stronach

Piękny fornir,świetne komponenty,szkoda że rura br na froncie.

Co ty to świetny pomysł,G.Rogala wie co robi.

Każdy człowiek może zbłądzić , uparcie w błędzie tkwi tylko głupi.... Cyceron

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/265/#findComment-3323489
Udostępnij na innych stronach

Piękny fornir,świetne komponenty,szkoda że rura br na froncie.

Eeeee no co Ty Panie Kolego. Czemu szkoda ? Otwór z przodu to przynajmniej teoretycznie większe szanse aby bas nie łaził po ścianach. Praktyka to weryfikuje, ale otwór z przodu wydaje się mądrzejszym rozwiązaniem.

Chyba , że Koledze chodzi o względy estetyczne to z tym nie idzie dyskutować, bo to jak blondynkami i brunetkami ;)

Edytowane przez robin102

marzę o wielu płytach których nie mam, a które mi się marzą i o czasie na ich słuchanie

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/265/#findComment-3323745
Udostępnij na innych stronach

Nie miałem okazji weryfikować tego praktycznie czyli mięć ta samą kolumnę z otworami w różnych miejscach ale podobnie zestrojoną i ustawianą w tych samych miejscach dla empirycznego porównania. Co wyżej napisałem to zaczerpnięte z pisałek konstruktorów, ale i marketingowcy może w tym palce maczali :) Że bezkierunkowy ;) wiadomo , ale .....może jednak trafiło by się na warunki akustyczne , że kolumna otwarta do przodu lepiej by zagrała niż otwarta do tyłu :)

Edytowane przez robin102

marzę o wielu płytach których nie mam, a które mi się marzą i o czasie na ich słuchanie

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/265/#findComment-3323755
Udostępnij na innych stronach

Audiofile "myślą", że otwór z przodu to mniejsza szansa na dudnienie więc producenci się dostosowują i tyle. Nie ma w tym żadnej filozofii.

Dobre kolumny muszą stać w sporej odległości od ścian, jeżeli ktoś nie ma miejsca i przysuwa kolumny do ścian to i dziura z przodu nie pomoże.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/265/#findComment-3323762
Udostępnij na innych stronach

Miał ktoś z Kolegów użytkujących Minasy napędzić je chociażby okazjonalnie wzmacniaczem PRIMARE I21 ? Jest ktoś taki na klubie ?

Edytowane przez robin102

marzę o wielu płytach których nie mam, a które mi się marzą i o czasie na ich słuchanie

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/265/#findComment-3323788
Udostępnij na innych stronach

robin102, odpuść sobie Primare I21. Słuchałem, co prawda nie z Minasami, ale z Vienną Mozart i po zastąpieniu Primare przez Hegla H80 poprawa była bezapelacyjna. Primare-ładny i solidny, ale znacznie większą przyjemność ze słuchania może dostarczyć cała rzesza innych wzmacniaczy.

 

Bas jest bezkierunkowy i wszystko jedno czy dziura będzie z przodu czy z tyłu

No nie, bez przesady z tą bezkierunkowością. Zasady akustyki dotyczą basu tak samo, jak i innych zakresów. Umiejscowienie źródła emisji basu ma znaczenie, nawet jeśli różnica będzie wynosić tylko głębokość kolumny. Poza tym fakt "dziury" przed, za kolumną też jest istotny. Moje doświadczenie jest takie, że zawsze, gdy miałem kolumny z bass refleksem z tyłu, to problem z basem był u mnie większy, niż gdy wylot był z przodu. Przypadkowa zbieżność? Nie sądzę, bo kilka par kolumn miałem u siebie i warunki odsłuchu były zawsze niemal identyczne. Filozofii w tym nie ma, z tym się zgadzam. To fizyka.

 

A co do wyglądu, to mam chyba identyczny fornir i muszę przyznać, że jeden głośnik mniej w Ariesach robi różnice in plus.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/265/#findComment-3323811
Udostępnij na innych stronach

robin102, odpuść sobie Primare I21. Słuchałem, co prawda nie z Minasami, ale z Vienną Mozart i po zastąpieniu Primare przez Hegla H80 poprawa była bezapelacyjna. Primare-ładny i solidny, ale znacznie większą przyjemność ze słuchania może dostarczyć cała rzesza innych wzmacniaczy.

 

 

No nie, bez przesady z tą bezkierunkowością. Zasady akustyki dotyczą basu tak samo, jak i innych zakresów. Umiejscowienie źródła emisji basu ma znaczenie, nawet jeśli różnica będzie wynosić tylko głębokość kolumny. Poza tym fakt "dziury" przed, za kolumną też jest istotny. Moje doświadczenie jest takie, że zawsze, gdy miałem kolumny z bass refleksem z tyłu, to problem z basem był u mnie większy, niż gdy wylot był z przodu. Przypadkowa zbieżność? Nie sądzę, bo kilka par kolumn miałem u siebie i warunki odsłuchu były zawsze niemal identyczne. Filozofii w tym nie ma, z tym się zgadzam. To fizyka.

 

A co do wyglądu, to mam chyba identyczny fornir i muszę przyznać, że jeden głośnik mniej w Ariesach robi różnice in plus.

 

Teoretycznie umiejscowienie rury nie ma znaczenia w praktyce bywa różnie. Tu rządzi akustyka pomieszczenia w jednych przypadkach lepiej sprawdzi się rura z przodu w innych z tyłu. Najlepiej wypada obudowa zamknięta i najlepiej się sprawdza w mniejszych i "trudnych" akustycznie pomieszczeniach. Wada takiego rozwiązaia jednak ogromna bo tracimy w znacznej części najniższe pasmo. To dobre rozwiązanie gdzie stosujemy duże przetworniki niskotonowe

Stecko gratuluję systemu.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/265/#findComment-3323889
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z Nautilusem w praktyce akustyka ma bardzo duży wpływ i często o tym zapominamy

Dla kolumn ustawianych blisko ścian tylnych czy bocznych lepszym rozwiązaniem jest rura br w przód a dla kolumn odsuniętych nie ma znaczenia umiejscowienie br

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/265/#findComment-3323949
Udostępnij na innych stronach

robin102, odpuść sobie Primare I21. Słuchałem, co prawda nie z Minasami, ale z Vienną Mozart i po zastąpieniu Primare przez Hegla H80 poprawa była bezapelacyjna.

No z tymi wzmakami jak z piwem. Nie spróbujesz sie nie dowiesz :D wiele urządzeń samoistnie jakby zupełnie podobne do niczego, ale pożenione z czymś odpowiednim razem tygrysem się stają. Miałem niedawno takie doświadczenie z Eposami. Kilka pożyczanych wzmaków je zasilało aż trafiły na Arcam A 32 i dla mnie zgrało się rewelacyjnie. Synergia jakby lenistwa i wigoru :)

Ten Primare ze zwykłego chciejstwa cały żywot koło mnie chodzi. Myślałem, że może ktoś z Minasami na nim grał bo marka popularna raczej.

Wiem wiem lampa lampa, ale dla mnie lampa to chyba 7 może z 8 tys zł najmniej z 5 tys by kosztowała aby miało to sens, a na dziś i najbliższą przyszłość temat abstrakcyjny finansowo, więc przejściowo za dziarsko grającym tranzystorem się rozglądam w zasięgu portfela.

Edytowane przez robin102

marzę o wielu płytach których nie mam, a które mi się marzą i o czasie na ich słuchanie

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/265/#findComment-3324086
Udostępnij na innych stronach

No z tymi wzmakami jak z piwem. Nie spróbujesz sie nie dowiesz :D wiele urządzeń samoistnie jakby zupełnie podobne do niczego, ale pożenione z czymś odpowiednim razem tygrysem się stają. Miałem niedawno takie doświadczenie z Eposami. Kilka pożyczanych wzmaków je zasilało aż trafiły na Arcam A 32 i dla mnie zgrało się rewelacyjnie. Synergia jakby lenistwa i wigoru :)

Ten Primare ze zwykłego chciejstwa cały żywot koło mnie chodzi. Myślałem, że może ktoś z Minasami na nim grał bo marka popularna raczej.

Wiem wiem lampa lampa, ale dla mnie lampa to chyba 7 może z 8 tys zł najmniej z 5 tys by kosztowała aby miało to sens, a na dziś i najbliższą przyszłość temat abstrakcyjny finansowo, więc przejściowo za dziarsko grającym tranzystorem się rozglądam w zasięgu portfela.

Jak musisz trana to kup coś na przetrzymanie, już niejeden bronił się przed lampą

Kup coś co łatwo odsprzedać żebyś mógł w przyszłości szybko sprzedać bez straty i w żarówki wejśc

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/265/#findComment-3324090
Udostępnij na innych stronach

No z tymi wzmakami jak z piwem. Nie spróbujesz sie nie dowiesz :D wiele urządzeń samoistnie jakby zupełnie podobne do niczego, ale pożenione z czymś odpowiednim razem tygrysem się stają. Miałem niedawno takie doświadczenie z Eposami. Kilka pożyczanych wzmaków je zasilało aż trafiły na Arcam A 32 i dla mnie zgrało się rewelacyjnie. Synergia jakby lenistwa i wigoru :)

Ten Primare ze zwykłego chciejstwa cały żywot koło mnie chodzi. Myślałem, że może ktoś z Minasami na nim grał bo marka popularna raczej.

Wiem wiem lampa lampa, ale dla mnie lampa to chyba 7 może z 8 tys zł najmniej z 5 tys by kosztowała aby miało to sens, a na dziś i najbliższą przyszłość temat abstrakcyjny finansowo, więc przejściowo za dziarsko grającym tranzystorem się rozglądam w zasięgu portfela.

 

Słuchałem w czwartek z Minsami Atolla in100. Bardzo dobrze to zagrało :-) Cena nie powala, a wzmacniacz już bardzo dobry. Dodał sporo świeżości i dynamiki w brzmienie wpięty w tor zaraz po Audiolabie 8200a. Audiolab bardziej równy i grzeczny, Atoll to łobuz ale z zachowaniem pięknej barwy i kontroli.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/265/#findComment-3324156
Udostępnij na innych stronach

Słuchałem w czwartek z Minsami Atolla in100. Bardzo dobrze to zagrało :-) Cena nie powala, a wzmacniacz już bardzo dobry. Dodał sporo świeżości i dynamiki w brzmienie wpięty w tor zaraz po Audiolabie 8200a. Audiolab bardziej równy i grzeczny, Atoll to łobuz ale z zachowaniem pięknej barwy i kontroli.

 

To samo potwierdzę Atoll IN 100 z Minas Anorami to dobre połączenie - oczywiście zakładając iż lampa nie istnieje !

 

To wzmacniacz który gra kulturą ,nie narzuca się ,nie ma ofensywnie podanej góry ,nie ma przesytu wysokich tonów jak to ma miejsce w sporej ilości wzmacniaczy tranzystorowych nowego pokroju. I nie gra tzw."uśmiechem dyskoteki " dla tych którzy nie pamiętają tak ustawialiśmy w latach 80-tych korektory Radmora ,Diory.

 

Wybrałbym go stawiając obok Naima 5, Audiolaba 8000 S, 8200. Podkreślam piszemy o połączeniu z Minas Anorami .Wymienione wzmacniacze w poprzednim zdaniu zagrają zapewne dobrze w innym towarzystwie.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/265/#findComment-3324174
Udostępnij na innych stronach

Kurde...muszę tak ze zwykłej ciekawości moją Jolę podpiąć pod te Wasze piękne Studio...rozmiary takie jak moje "kominkowce"...

Fakt piękne piękne. U mnie fornir czereśnia amerykańska barwiona na coś ala" złoty dąb z delikatną nutą wygaszonego cherry. Wygląda klasycznie, a za razem uwodzi oczy plastycznym i delikatnym usłojeniem. Można nie słuchać. Wystarczy paczeć :) Podepnij Jolkę swoją pod Minasy dla samego wyglądu podpięcia :)

 

Słuchałem w czwartek z Minsami Atolla in100. Bardzo dobrze to zagrało :-) Cena nie powala

W jakich warunkach grało w ten sam czwartek co u mnie, może masz moje kolumny przez pomyłek :) ;) ;)

Duże masz pomieszczenie, jaki charakter akustyki ? duży keszsz ten A 100 kosztuje realnie ? Pamiętam, że kolega Choina odsłuchiwał chyba A200 i był zachwycony. Tylko czy zachwyt był z odsłuchu w domu Choiny, czy w sklepie ? :)

Edytowane przez robin102

marzę o wielu płytach których nie mam, a które mi się marzą i o czasie na ich słuchanie

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/265/#findComment-3324178
Udostępnij na innych stronach

Fakt piękne piękne. U mnie fornir czereśnia amerykańska barwiona na coś ala" złoty dąb z delikatną nutą wygaszonego cherry. Wygląda klasycznie, a za razem uwodzi oczy plastycznym i delikatnym usłojeniem. Można nie słuchać. Wystarczy paczeć :) Podepnij Jolkę swoją pod Minasy dla samego wyglądu podpięcia :)

 

W jakich warunkach grało w ten sam czwartek co u mnie, może masz moje kolumny przez pomyłek :) ;) ;)

Duże masz pomieszczenie, jaki charakter akustyki ? duży keszsz ten A 100 kosztuje realnie ? Pamiętam, że kolega Choina odsłuchiwał chyba A200 i był zachwycony. Tylko czy zachwyt był z odsłuchu w domu Choiny, czy w sklepie ? :)

Słuchałem w sklepie :-) Pokój ok 15 m2 ( za mały dla Minasów ). Myślę że in100 realnie nowy jest za 3,5 do kupienia. Ja niestety nie mam w domu Minasów ale już wiem że to Atoll zastąpi moją Yamahę :-) Oprócz MA słuchaliśmy też Dynaudio DM2/7 i teź bardzo fajnie zagrały.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/265/#findComment-3324212
Udostępnij na innych stronach

Pokój ok 15 m2 ( za mały dla Minasów )

Zdecydowanie masz rację moim zdaniem.

Wstawiłem swoje na chybcika do cyrka 20-21 metrowego pokoju i czuć, że im ciasno. Przeniosłem do większego pokoju i tu o dziwo jak wcześniej różnych kolumn słuchałem gdy gałka regulatora głośności była na godzinie 9:00 to teraz na 8:30 jakby wystarcza, na 8:40 powiedzmy jest w sam raz. Czuć, że kolumny o sporej skuteczności i potrafią zagrać dużym dźwiękiem, oj dużym. Na godz 11:00 gałeczka też przez chwil parę była :)

marzę o wielu płytach których nie mam, a które mi się marzą i o czasie na ich słuchanie

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/265/#findComment-3324247
Udostępnij na innych stronach
Gość zbyniu 360

(Konto usunięte)

studio 16 hertz- minas amor iiis 2,5r- czy są w necie opinie recenzje,obszerne ,na temat tych kolumn.i czy bez 2,5r ,są wyrażnie zmiany, w dzwięku ,chciałbym ,się przyjrzeć tym kolumnom.trochę dogłębniej.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/265/#findComment-3324348
Udostępnij na innych stronach
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM


  • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

    Ostatnio dodane opinie o albumach

  • Najnowsze wpisy na blogu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.