Skocz do zawartości
IGNORED

PĘKNIĘTA MEMBRANA-KOLUMNY ZEUS -TLC 350W

justy??

Rekomendowane odpowiedzi

PRZESUWAJAC KOLUMNE SPADL MI NA MEMBRANE KWIAT.JESTEM ZIELONA.KOLUMNY SA MOJEGO NARZECZONEGO I JESZCZE MU NIC NIE MOWILAM.ZASTANAWIAM SIE CZY TRZEBA KUPIC CALY GLOSNIK CZY TYLKO MEMBRANE.A MOZE JEST INNY SPOSOB NAPRAWY???????NA MEMBRANIE SA DWA WGIECIA (PRZERWANA MEMBRANA) 1 CM-ETROWE.PROSZE NAPISZCIE!!!!!!!(TERAZ NIE MOŻNA NA MAX SLUCHAC BO TO SIE PORWIE?????????.NAPISZCIE!!!

Cztery TLC Zeus w małym pokoju ???

Justyś! To Ty lepiej zostaw tego faceta zanim całkiem ogłuchniesz!

Głośniki w tych kolumnach to prawdopodobnie wersja GDN25/60/29 - w każdym razie z nietypowym wykończeniem. Membran się raczej takich nie dostanie. Ale jeśli już to wymiany z oryginalnych części robi

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) - tam można kupić je najprędzej, albo odesłać głośnik do wymiany.

Jeżeli tam nie będą mieli to trzeba zamówić przez serwis Tonsila cały głośnik do wymiany.

pozdr.

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Zeusy są dwuipółdrożne i mają głośniki 30cm. Tweeter jest tubowy. W małym pomieszczeniu istotnie może to doprowadzić do głuchoty, te kolumny powinny być stosowane jako estradowe.

Justyś, rozejrzyj się, tu na forum z pewnością znajdziesz wielu przystojnych i inteligentnych facetów, którym wystarcza jedna para niewielkich monitorów.

To, że jeden taki monitor kosztuje więcej niż dwie pary Zeusów, to już inna historia :-)

Dzieki wielkie!!Wlasnie przyjechal i mu pokazalam,powiedzial ze nic sie nie stalo:)i tak jak ty mowi ze trzeba wymienic glosnik.trudno:( ufffffff ulzylo mi:).

ps.mamy dwa zeusy i dwa altusy:).jeszcze raz bardzo Ci dziekuje.papatki mam nadzieje ze nie bedzie wiecej takich przygod.........