Skocz do zawartości
IGNORED

wzmacniacz technics na jaki zamienić?

pawel2023

Rekomendowane odpowiedzi

Jako że jestem nowym użytkownikiem na forum,

Witam wszystkich forumowiczów.

A teraz do rzeczy. Swoją przygodę z audio zacząłem nie dawno i jestem raczej laikiem,na razie mam kilka klocków technicsa w tym wzmacniacz SU-V470. Nie miałem okazji posłuchać innych wzmacniaczy ale jakie są opinie na temat technicsa na różnych forach już wiem, i dlatego postanowiłem dokupić coś innego. Budżet to 500 zł. jakich wzmacniaczy szukać za te pieniądze?

Chodzi mi po głowie jeszcze jedna opcja, kupno końcówki mocy a w przyszłości dokupienie przedwzmacniacza. A na razie co by nie zmieniać kabli przy końcówce to od Cd to od tunera to od kompa, pomyślałem żeby jako przedwzmacniacz zastosować SU-V470. Końcówkę podłączył bym pod RECOUT jednego z magnetofonów a źródło wybierał RECSELECTOR-em, i tu nasuwają mi się kolejne pytania. Czy takie połączenie zadziała i w ogóle ma sens no i czy w tym samym budżecie znajdzie się jakaś końcówka godna uwagi.

Co koledzy forumowicze mi poradzicie.

Jajakobyły ;-) użytkownik trzech modeli tej słynnej kiedyś firmy polecam wymianę

na przykład na te modele:

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

albo jeszcze lepszym wyborem będzie:

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

obawiam się, że w każdym wypadku będzie lepsza dynamika i barwa; szczególnie przy

normalnych - nie za wysokich poziomach głośności.

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

Nie ma nic gorszego, niż człowiek wykształcony ponad własną inteligencję.   Jerzy Dobrowolski