Skocz do zawartości
IGNORED

Philips to nie Philips


Gość Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Gosc

(Konto usunięte)

To jest dobre. Na forum czarnym forumowicz opisuje wczorajszą swoją przygodę z reklamacją modelu 8102/12

Serwisanci przyjechali do niego do mieszkania , zapakowali sami TV do kartonu i zabrali.

Po wyjściu z mieszkania żonę forumowicza zaniepokoił głośny huk. Wyjrzała i zobaczyła jak zbierają jej TV z podłogi który im wypadł dołem kartonu:-)

Po całej akcji próbowali wmówić właścicielom, że tylko nieznacznie uszkodził się element dekoracyjny z logo!

Na żądanie właścicieli wrócili i podłączyli go. Oczywiście od razu się okazało, że rozwalona jest co najmniej matryca i elektronika bo TV nie dało się już uruchomić. Inne elementy obudowy też są uszkodzone.

 

Serwis w korespondencji mailowej wysłał właścicielom decyzję, że ich TV będzie naprawiany!

Fajnie co?

To nie wiem czy opłaca się producentowi płacić serwisowi za naprawę tv, po dość silnym upadku gdzie uszkodziła się matryca, obudowa i jakieś komponenty, to koszt (dla producenta który daje gwarancie ) nowego wyprodukowanego tv bez marży najpierw fabryki dla sklepu, potem sklepu i VAT, jest dosyć niski, no chyba że to jest jakiś topowy model albo OLED.

 

( likowanie konkurencyjnego forum )

 

A ten link jest chyba do strefy klubowej, tj zamkniętej dla tych co nie zapłacili Kikiemu za dostęp, ale skoro należysz do klubu, to przy okazji zapytam Kiki w strefie klubowej podawał informacje że seria PUS7303 jest produkowana na dwóch rodzajach matryc ? pytam bo dopiero kilka dni temu ta sprawa wyszła na jaw, a przynajmniej w tej strefie otwartej dla wszystkich.

 

No i jeżeli była podawana ta informacja w strefie klubowej, to czy są tam też podane ustawienia kalibracyjne osobno do wersji na matrycy VA i osobno dla matrycy IPS, czy też nie ma podanych ustawień kalibracyjnych i wszyscy co zakupili serie 7303 dostają te ustawienia (na mejla) pasujące tylko do matrycy VA kiedy w ogóle nie wiedzą z jakimi matrycami dostarczono im telewizory?

Gość Gosc

(Konto usunięte)

Za pisanie o wadach nikt nikogo nie wyrzucał.

Za szkalowanie - tak bo to niezgodne z przepisami . Za obrażanie tak - bo to nie zgodne z regulaminem.

 

Nikogo nie obrażałem, nie miałem za to żadnych upomnień czy kar.

No chyba że OLED-y albo zakurzone Philipsy się obraziły.

Pisałem o wadach sprzedawanych m.in. przez Ciebie produktów i za to mnie wywaliliście.

 

A że piszesz, że nikogo a nie tylko mnie nie wywaliliście za to z forum to proszę bardzo, tu masz więcej opinii takich jak moja:

http://www.wykop.pl/ramka/4353611/uwazajcie-na-forum-hdtv-com-pl-cenzura-i-propaganda-administratora-i-handlarza/

Edytowane przez HQ150

Odkurzę za co Cię admin zbanował.

Ja tego nie zrobiłem.

Nie banuje się za wady !. Banuje się za szkalowanie firm !

To gruba różnica.

Wykop mam w głębokim poważaniu. Nie zaglądałem, nie zaglądam i nie mam zamiaru zaglądać.

Babcia mówiła - "nie ruszaj gówna, nie będzie śmierdziało" - miała rację!

Gość z Niemieckiego forum zadzwonił na infolinię Philipsa żeby mu konkretnie powiedzieli, jakie serie i w jakich rozmiarach mają matryce VA a jakie IPS, i mu odpowiedzieli że w związku z tym że firma nie ujawnia takich informacji, więc mu nie udzielą na ten temat żadnej informacji :

 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Philips to typowe przejęcie i zeszmacenie marki ....Obecnie ich produkty to tylko jako choinkę można postawić (ładne światełka).Albo trafisz zakurzoną matrycę albo fatalna aktualizacja całkiem położy software.Najgorzej trafiają kupujący od oszusta , który kosi frajerów na pakiecikach...Ale głupich ponoć nie sieją...

A która firma podaje VA czy IPS ?

Ustalcie SONY FX 49" 8596 to IPS czy VA i w którym sklepie ?

 

Sony w tym rozmiarze jest na VA, sprawdzałem to kilka miesięcy temu w różnych sklepach, no chyba że pod koniec roku coś się zmieniło.

 

Za pisanie o wadach nikt nikogo nie wyrzucał.

Za szkalowanie - tak bo to niezgodne z przepisami . Za obrażanie tak - bo to nie zgodne z regulaminem.

 

To dlaczego Maciej Koper też bardzo szybko zaliczył bana na twoim forum ? bo o ile dobrze pamiętam, to prostował wszelakie nieprawdy.

Gość Gosc

(Konto usunięte)

To jest dobre. Na forum czarnym forumowicz opisuje wczorajszą swoją przygodę z reklamacją modelu 8102/12

Serwisanci przyjechali do niego do mieszkania , zapakowali sami TV do kartonu i zabrali.

Po wyjściu z mieszkania żonę forumowicza zaniepokoił głośny huk. Wyjrzała i zobaczyła jak zbierają jej TV z podłogi który im wypadł dołem kartonu:-)

Po całej akcji próbowali wmówić właścicielom, że tylko nieznacznie uszkodził się element dekoracyjny z logo!

Na żądanie właścicieli wrócili i podłączyli go. Oczywiście od razu się okazało, że rozwalona jest co najmniej matryca i elektronika bo TV nie dało się już uruchomić. Inne elementy obudowy też są uszkodzone.

 

Serwis w korespondencji mailowej wysłał właścicielom decyzję, że ich TV będzie naprawiany!

Fajnie co?

 

Tak jak pisali, tak też zrobili.

Forumowicz któremu serwisanci zniszczyli, rozwalili TV, bo im wypadł z pudła i się roztrzaskał, dostanie ten TV naprawiony z powrotem.

Kupił nowy, drogi TV który po około trzech miesiącach się zepsuł i teraz będzie miał TV dodatkowo ,, powypadkowy''.

http://www.hdtv.com.pl/forum/1499511-post3151.html

To jest paranoja! Rozbili facetowi telewizor i go naprawiaja szok!

 

Witam szanownych forumowiczów szczególnie kolegę HQ150, jestem kolejną zbanowaną osobą na tamtym forum która była niewygodna i najwyraźniej przeszkadzała w handlu. Do dziś borykam się z bublem jakim jest Philips 65PUS8102 plamy, kurz czy inne usterki są na porządku dziennym. Miał być panel premium okazała się kupa za prawie 7tys zł!

Edytowane przez DzaceQ

 

 

Tak jak pisali, tak też zrobili.

Forumowicz któremu serwisanci zniszczyli, rozwalili TV, bo im wypadł z pudła i się roztrzaskał, dostanie ten TV naprawiony z powrotem.

Kupił nowy, drogi TV który po około trzech miesiącach się zepsuł i teraz będzie miał TV dodatkowo ,, powypadkowy''.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

 

To jest paranoja! Rozbili facetowi telewizor i go naprawiaja szok!

 

 

 

A czy jak wam uszkodza samochod na parkingu to tez macie pretensje ze nie dostajecie nowego auta?

 

Dzisiaj kazdy juz liczy kazda zlotowke. Nie wiem skad sie to wzielo ze wszystko wszystkim trzeba wymieniac na nowe.

 

Rola serwisu i/lub philipsa jest naprawienie szkode i przywrocenie wlasnosci opisanych w instrukcji / specyfikacji. Tak to wyglada z prawnej strony i tak tez zostalo to zrobione

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Gość Gosc

(Konto usunięte)

Wyobraź sobie, że nawet przy usuwaniu szkody komunikacyjnej, oprócz przywrócenia pojazdu do stanu sprzed wypadku klient ma prawo do odszkodowania z powodu utraty wartości pojazdu, jako że jest powypadkowy.

I zauważ też, że to nie osoby trzecie uszkodziły telewizor, jak przy szkodzie komunikacyjnej, tylko zrobili to pracownicy serwisu.

 

Spróbuj wystawić np. na allegro TV do sprzedaży i napisz, że jest powypadkowy ale naprawiony.

Zobaczysz jaka jest jego wartość.

Kupiłbyś np. wzmacniacz jakby miał w opisie informację, że kiedyś wypadł Ci z pudełka na klatce schodowej ale jest naprawiony?

Edytowane przez HQ150

Wyobraź sobie, że nawet przy usuwaniu szkody komunikacyjnej, oprócz przywrócenia pojazdu do stanu sprzed wypadku klient ma prawo do odszkodowania z powodu utraty wartości pojazdu, jako że jest powypadkowy.

I zauważ też, że to nie osoby trzecie uszkodziły telewizor, jak przy szkodzie komunikacyjnej, tylko zrobili to pracownicy serwisu.

 

Spróbuj wystawić np. na allegro TV do sprzedaży i napisz, że jest powypadkowy ale naprawiony.

Zobaczysz jaka jest jego wartość.

Kupiłbyś np. wzmacniacz jakby miał w opisie informację, że kiedyś wypadł Ci z pudełka na klatce schodowej ale jest naprawiony?

 

Ale nigdy takiego odszkodowania "utraty wartosci nie dostane" nawet kulkadziesiat tysiecy polakow wytaczajacych proces smogowy koncernowi VW takiego odszkodowania nie dostanie a ich auta traca na wartosci (sam jestem jednym z nich).

 

Jak wystawie "tv po wypadku" bede mial taki sam odzew jak "samochod po wypadku". I jedna i drugie jest przedmiotem, rzecza.

 

 

 

Facet kupił nowy telewizor i taki właśnie ma być a nie po "przejściach" naprawach nie z jego winy, on go nie rozbił. Tylko panowie odbierajacy sprzęt. Należy mu się nowy sprzęt i jestem pewien, że w przypadku innej firmy takowy by dostał.

Facet kupił nowy telewizor i taki właśnie ma być a nie po "przejściach" naprawach nie z jego winy, on go nie rozbił. Tylko panowie odbierajacy sprzęt. Należy mu się nowy sprzęt i jestem pewien, że w przypadku innej firmy takowy by dostał.

 

Kupilem nowy samochod.

Zepsol mi sie wysowany ekran oraz udezyli mi w auto na parkingu.

 

Tez nalezy mi sie nowy samochod? Gdzie mam sie po niego zglosic?

 

 

 

Nowy telewizor to jest w sklepie. Wezmiesz go do domu to juz nie jest nowy.

Edytowane przez Lolo2

Kompletne bzdury opowiadasz to nie jest przerysowanie samochodu a rozwalenie telewizora przez serwis na klatce schodowej w momencie odebrania sprzętu z mieszkania odpowiedzialność za niego ponosi serwis a nie właściciel telewizora.

Gość Gosc

(Konto usunięte)

Kupilem nowy samochod.

Zepsol mi sie wysowany ekran oraz udezyli mi w auto na parkingu.

 

Tez nalezy mi sie nowy samochod? Gdzie mam sie po niego zglosic?

 

 

 

Nowy telewizor to jest w sklepie. Wezmiesz go do domu to juz nie jest nowy.

 

Jak oddasz auto praktycznie nowe, trzymiesięczne do autoryzowane serwisu i oni spowodują nim wypadek na tyle poważny że uszkodzeniu ulegną najważniejsze i najdroższe w nim elementy ( karoseria do wymiany plus silnik do wymiany ) to bądź pewien, że dostaniesz zwrot kwoty zakupu lub nowe auto.

Tu nie mówimy o realizacji szkody z OC, tylko o partactwie firmy-serwisu który na skutek swojej winy spowodował zniszczenie produktu.

Jest system: protokół przekazania. Musi powstać dokument.

Plus foto serwis z autoryzacją obu stron.

Odbierał urządzenie jakiś KURIER ( musi być ubezpieczony na wypadek tego typu zdarzeń) a nie pracownik serwisu SONY/PHILIPS.

 

Jak pracownik MM/EURO upuści drogi TV i szkoda będzie na poziomie ok. 10K to kto za to ma zapłacić i na jakiej podstawie ?

Edytowane przez janunio
Gość Gosc

(Konto usunięte)

Jak pracownik MM/EURO upuści drogi TV i szkoda będzie na poziomie ok. 10K to kto za to ma zapłacić i na jakiej podstawie ?

MM/EURO przecież to proste. To firma odpowiada za swoich pracowników.

A potem może sobie na podstawie swoich wewnętrznych przepisów pociągać ich do odpowiedzialności także i materialnej jeśli ich regulamin taką możliwość przewiduje.

Kompletne bzdury opowiadasz to nie jest przerysowanie samochodu a rozwalenie telewizora przez serwis na klatce schodowej w momencie odebrania sprzętu z mieszkania odpowiedzialność za niego ponosi serwis a nie właściciel telewizora.

 

Nie opowiadam bzdur. Po prostu ty nie ogarniasz pewnych rzeczy ktore rzadza tym swiatem. Masz klapki na oczach i wylaczone myslenie. Kto ci powiedzial ze twoj TV bedzie wiecznie nowy? Zdradze ci dwie tajemnice ludzkosci.

1. Przedmioty / rzeczy jak je kupisz juz nigdy nie beda nowe.

2. Mikolaj nie istnieje.

 

Przyklad z samochodem jest najprostrzy i uwazam ze jak sie postarasz to zrozumiesz o co chodzi.

 

Tak jak zniszczy ci ktos samochod, to musi ci go naprawic, tak jak zniszczy ci ktos TV to misi ci go naprawic.

Jak spadl ten TV z tej klatki schodowej? Polamal sie w pol? Czy pekla tylko ramka i uszkodzilo logo. Na podstawie peknietej ramki masz prawo zadac nowego telewizora?

 

Koles ile ty masz lat?

 

 

 

 

Jak oddasz auto praktycznie nowe, trzymiesięczne do autoryzowane serwisu i oni spowodują nim wypadek na tyle poważny że uszkodzeniu ulegną najważniejsze i najdroższe w nim elementy ( karoseria do wymiany plus silnik do wymiany ) to bądź pewien, że dostaniesz zwrot kwoty zakupu lub nowe auto.

Tu nie mówimy o realizacji szkody z OC, tylko o partactwie firmy-serwisu który na skutek swojej winy spowodował zniszczenie produktu.

 

HQ150 sumienie by tak nakazalo. Ale realia sa inne. Prowadze od 2 lat sprawe ze sprezarka do powietrza.

 

Sprezarka czolowego zoltego produxenta za 120 000 euro, ma wbudowany GPS informujacy min. ile sprezarka ma godzin. Po uplywie tych godzin serwis automatycznie przyjezdza na serwis sprezarki aby zachowac gwarancje. Podczas serwisu serwisant przejmuje maszyne na "wlasna odpowiedzialnosc". Podczas czynnosci serwisowy, serwisant powoduje zwarcie falownika za kilkadziesiat tysiecy euro. Kogo wina? Kto powinien placic? Nawet naprawic na swoj koszt nie chce.

 

Wina polega na tym ze serwisant przedmuchal sprezonym powietrzem falownik co spowodowalo zwarcie.

 

 

 

 

Jeden z drugim gadacie bez sensu. Jak telewizor serwisantom spadl to maja obowiazek jego NAPRAWY a nie wymiany na nowy.

Edytowane przez Lolo2

W św Mikołaja nie wierzę wiem natomiast jedno jeśli ktoś uszkodził mój sprzęt mam prawo domagać się by był w takim stanie w jakim go zdawałem. Kolejna sprawa to nie tylko ramka i logo bo było napisane wprost, że telewizor już się nie uruchomił w dodatku było coś z matrycą więc zrobili teraz swojemu klientowi skladaka. Na jego miejscu tak bym nagłośnił temat by się nogami nakryli.

" To firma odpowiada za swoich pracowników. "

A pracownik jest na umowie o pracę czy na umowie zlecenia czy tylko przebywa na terenie firmy ?

 

Która firma ?

- kurier (szwagier ma busa i wozi za 45 gr/km .. )

- producent TV,

- sprzedawca ???

 

Temat jest bardzo złożony. Podpiszesz umowę z paragrafem, że masz odpowiedzialność materialną do np. 100 tyś EURO ? A co jak takiego majątku osobistego nie masz ?

 

W św Mikołaja nie wierzę wiem natomiast jedno jeśli ktoś uszkodził mój sprzęt mam prawo domagać się by był w takim stanie w jakim go zdawałem. Kolejna sprawa to nie tylko ramka i logo bo było napisane wprost, że telewizor już się nie uruchomił w dodatku było coś z matrycą więc zrobili teraz swojemu klientowi skladaka. Na jego miejscu tak bym nagłośnił temat by się nogami nakryli.

A masz protokół zdawczo-odbiorczy ? Reszta to na gębę. Bo żona widziała jak dopiero usłyszała. Szkoda prądu.

Firmy kurierskie tez pięknie rzucają mimo że jest nalepka szkło mam znajomego na mojej trasie z UPC to mi mówił że u nich graja w nogę paczkami sam się przekonałem jak mi szklany stolik przywieźli w kawałkach. Ja mam jedna rade sam sie przejechałem na serwisie samsunga i nigdy już nie kupie

A masz protokół zdawczo-odbiorczy ? Reszta to na gębę. Bo żona widziała jak dopiero usłyszała. Szkoda prądu.

 

Nie wiem jak inni ale w takich sytuacjach zawsze daje im do podpisu papier w jakim stanie sprzęt zdaje, zabezpieczenie właśnie na tego typu sytuację.

Gość Gosc

(Konto usunięte)

janunio.

Nie zapoznałeś się chyba z tematem na hdtv.

Tam jest jasno napisane, że po rozwaleniu telewizora na żądanie właścicieli serwisanci spróbowali bezskutecznie zresztą uruchomić TV i podpisali papier, że z ich winy doszło do uszkodzenia telewizora i opisali widoczne uszkodzenia.

HQ150 to był tylko przykład że nie zależy od firmy czy robi TV że ja przejechałem sie na szajsungu a ktoś na Philipsie wychodzi na to samo jaka jest polityka serwisu jak traktuje konsumenta a zwłaszcza w PL jestem ciekaw czy tak samo jest w innym kraju UE a ty się jak zawsze bulwersujesz

Edytowane przez spinacz66

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Dołącz do dyskusji

    Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
    Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

    Gość
    Dodaj odpowiedź do tematu...

    ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.