Skocz do zawartości
IGNORED

Nagłośnienie do salonu: TV, PS4, projektor


nofy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

proszę o pomoc w doborze sprzętu do nagłośnienia małego kącika TV.

Jestem w temacie zupełnie zielony zarówno w konfiguracji jak i połączeniu.

Całe pomieszczenie to około 40m - otwarta przestrzeń z kuchnią.

W zabudowanej szafce umieszczę TV a nad nim wyciągany z sufitu ekran do rzutnika. Rzutnik tak jak na załączonym szkicu lub ultra krótki rzut stojący przed ekranem.

Nie ma opcji żeby postawić głośniki na podłodze - z obydwu stron ona do samej ziemi.

Budżet: max 5000PLN

Sprzęt: Nowy

Do czego: filmy & TV

Myślałem o głośnikach w podwieszanym suficie ale poczytałem o takich rozwiązaniach i wydaje się to być nieefektywne.

Z góry dziękuję za wszelkie sugestie i pomoc.

BTW - Szczęśliwego Nowego Roku!

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, nofy napisał:

 

Budżet: max 5000PLN

Myślałem o głośnikach w podwieszanym suficie ale poczytałem o takich rozwiązaniach i wydaje się to być nieefektywne.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

To nie jest prawda. Ścienne i sufitowe są jak najbardziej wydajne, i w pełni nadają się do budowy kina domowego (np. KEF czy Monitor Audio). Niestety nie ten budżet.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

#IRespect Music  SORRY! NIE TRAWIĘ AGROMUZYKI.