Skocz do zawartości
IGNORED

Problem netflix atmos kino domowe


AlphaIgniQ
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Otóż mam problem z filmami Dolby Atmos na netflixie. Posiadam kino 7.1.2 z ampli Denon AVR-X2600H gdy poszukuje filmu na netflixie Dolby Atmos to zawsze pisze 5.1 nie wiem czym to spowodowane. Próbowałem też odpalać z Xbox one X ale taki sam problem jest. Nie wiem dlaczego tak może być pomoże ktoś?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Witam. Otóż mam problem z filmami Dolby Atmos na netflixie. Posiadam kino 7.1.2 z ampli Denon AVR-X2600H gdy poszukuje filmu na netflixie Dolby Atmos to zawsze pisze 5.1 nie wiem czym to spowodowane. Próbowałem też odpalać z Xbox one X ale taki sam problem jest. Nie wiem dlaczego tak może być pomoże ktoś?
To co napisał Martin, to raz.
Dwa, nie napisałeś co jest odtwarzaczem tego Netflixa?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
14 godzin temu, AlphaIgniQ napisał:

Witam. Otóż mam problem z filmami Dolby Atmos na netflixie. Posiadam kino 7.1.2 z ampli Denon AVR-X2600H gdy poszukuje filmu na netflixie Dolby Atmos to zawsze pisze 5.1 nie wiem czym to spowodowane. Próbowałem też odpalać z Xbox one X ale taki sam problem jest. Nie wiem dlaczego tak może być pomoże ktoś?

A na czym tego netflixa odpalasz? 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Urządzenie takie któe obsługuje Atmosa. Bo jak jest to TV albo jakiś stick który nie obsługuje Atmosa to go nie będzie. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
A to ma jakieś znaczenie? Jeżeli tak to jakich urządzeń trzeba używać aby mieć Atmosa z Netflix-a?
 
Masz takie informacje na stronie Netflix, do sprawdzenia, urządzenia kompatybilne z Dolby Atmos.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie przepraszam za zamieszanie. Co do kanałów tak pomyliło mi się 5.1.2 nie 7... Co do urządzenia na którym to odpalam próbowałem z telewizora ale on nie obsługuje atmosa wiec skreśliłem go. Miałem jeszcze do dyspozycji XOX i na nim też nie działało a powinno i musialem troche się pobawić ustawieniami i wkońcu do tego doszedłem i wszystko działa jak powinno.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.