Skocz do zawartości
IGNORED

Klon Sansui AU-70 - Reduktor Szumu


Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, lis1984 napisał:

Zobacz sam , skoro sugerujesz że są to oryginalne trafa a wiadomo że są nawijane w dwóch wersjach to uważasz że miały by identyczny symbol?Nie trzyma się to kupy ,ale to jest już szczegol .Prawda jest taka , trafa Igora nie działają w klonie RS tak jak by sobie rs tego życzył . Co wy myślicie?? Rs też zależy na tym żeby producentow było więcej .

W tym momencie nie chodzi o to czy tr IGS są dobre czy złe. Proprosiłem tylko kolege lis1984 o to aby jeśli wie ( a taką tezę przedstawił wyżej ), powiedział skąd się biorą te trafa w AU-70? Może ustalmy wreszcie które sa orginalne.

Edytowane przez Rjs49ce

Znalezienie zdjęcia AU-70 z widocznymi wyraźnie oryginalnymi trafami jest chyba trudniejsze niż znalezienie sprawnego egzemplarza. Szukam dalej 😉 

Edytowane przez Inmark
25 minut temu, Inmark napisał:

Znalezienie zdjęcia AU-70 z widocznymi wyraźnie oryginalnymi trafami jest chyba trudniejsze niż znalezienie sprawnego egzemplarza. Szukam dalej 😉 

 

Na tym filmie:

 

9:37 min., widoczna przynajmniej część oznaczeń.

Edytowane przez argus

Przecież jak wynika z samego opisu z RS na YT ten jego wzmacniacz wzbudzał sie również z jedynie słusznymi transformatorami i musiał robic korekty. Równie dobrze można by wyjąć oryginalne ( tylko które to? ) z jakiegoś sansui A-70 zamalować napisy i wysłać mu do oceny a on powie "Eee lipa... nie rekomenduje bo sie wzbudzają?" ... bessęsu 🙄

Godzinę temu, argus napisał:

 

Na tym filmie:

9:37 min., widoczna przynajmniej część oznaczeń.

OK, sytuacja się klaruje - w dwóch niezależnych filmach oryginalne (jak można się domyśleć) trafa wyglądają jak w załączeniu. To co pokazal @maly63 to wygląda na zamienniki od Hashimoto ("HA" zapewne jest tu oznaczeniem). Wyroby Trnascendar obecnie już nie do kupeinia, ale jeszcze występujące w innych modelach na rynku wtórnym mogą wyglądać np. tak jak w galerii z: 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Dla porównania oryginalne (?!?) trafa z innego modelu Sansui - tutaj warto zauważyć ciekawostkę - para transformatorów ma oznaczenia A i B - różnią się czymś ? 

 

Sansui AU-70 genuine trafo 1.jpg

Sansui AU-70 genuine trafo 2.jpg

Sansui AU-70 genuine trafo 3.jpg

Sansui Sansui 1000a genuine trafos.jpg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez Inmark

to ostatnie zdjecie... antena ferrytowa, inna obudowa... to napewno jest AU-70? 😮

edit/ sam  se odpowiem bo tez mi takie wyskoczyło ale to jest aplituner

 

 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez Gregsta
nowe fakty

 

33 minuty temu, Gregsta napisał:

to ostatnie zdjecie... antena ferrytowa, inna obudowa... to napewno jest AU-70? 😮

edit/ sam  se odpowiem bo tez mi takie wyskoczyło ale to jest aplituner

 

 

Chodziło mi o to by zobaczyć jak w tamtych czasach wyglądały transformatory, jak były oznaczane. 

Dziwi mnie traktowanie produktów Hashimoto jako wręcz "nędzne podróbki" wg poniższych info.
Oczywiście już Isaac Newton mawiał, że nie należy wierzyć we wszystko co wyczytamy w internecie czy wręcz zobaczymy na YT... ale... brzmi to całkiem przekonująco. 

"Hashimoto Electric Co., Ltd, started its business in 1958 as an OEM transformer manufacturer.  From its beginning, Sansui Electric was one of Hashimoto’s main customers.
[...]
The company who inherited Sansui’s entire transformer business was Hashimoto Electric.  Ever since, Hashimoto Electric produced transformers for Sansui with Sansui logo on them.  Some transformers used for Sansui’s very high-end models might have come from other manufacturers with limited special contracts; however, the most of Sansui transformers were supplied by Hashimoto Electric."

Reszta tutaj: 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )  i generalnie bardzo interesują strona dla zainteresowanych tmeatami Sansui. 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez Inmark
2 godziny temu, Inmark napisał:

OK, sytuacja się klaruje

Także zauważyłem, że w AU-70 występowały przynajmniej trzy rodzaje oznaczeń:

1.  5200 OPI A lub B, Sansui, HA 045

2. 5200- A lub B, AU-70, Sansui

3. 410-5200A lub B, Sansui

Wszystkie je łączy 5200 i powstaje pytanie czy to ewolucja AU-70, czy czymś się różnią/nie różnią?

Który z nich został skopiowany do projektu RS DreamAmp?

Miło by było gdyby wypowiedzieli się wykonawcy traf...

Godzinę temu, Rjs49ce napisał:

Także zauważyłem, że w AU-70 występowały przynajmniej trzy rodzaje oznaczeń:

1.  5200 OPI A lub B, Sansui, HA 045

2. 5200- A lub B, AU-70, Sansui

3. 410-5200A lub B, Sansui

Wszystkie je łączy 5200 i powstaje pytanie czy to ewolucja AU-70, czy czymś się różnią/nie różnią?

Który z nich został skopiowany do projektu RS DreamAmp?

Miło by było gdyby wypowiedzieli się wykonawcy traf...

Ja zauważyłem, że w jednym egzemplarzu wzmacniacza jedno trafo ma oznaczenie A a drugie B - to jest zastanawiające. Różnią się ? Może w każdym kanale trafo jest lustrzanym odbiciem drugiego - powiedzmy nawinięte "odwrotnie"? O co kaman ?

6 godzin temu, kawulski napisał:

Jeśli ktoś woli orginal: Zapytałem sprzedawce ma ta Trafach symbol 5200 IW

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Koledzy, z czym będę się borykał jeśli lampy 6AN8 będą nowe ale nie będą sparowane. Dodatkowo kwadra 6p14p oraz 12ax7 będą dobrane przez sklep.

z tym dobieraniem przez sklep to rożnie bywa, (mierniki radzieckie nigdy nie kalibrowane, mała ilosc lamp = brak możliwości itd. dotyczy to w szczególności polskich sklepów z lampami tego na L i allegro)

"zawsze w zanadrzu mam kwadre lamp" 😄 Niedobranych

i nie 6p14p tylko 6p14p+ końcówka. Moim zdaniem do lampowca miernik musisz posiadać

Mając mierniki tez trzeba umieć interpretować dane np. nie wywalać dobrych lamp i wkładać el84

tu nasz ekspert w akcji

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

(już nie komentując tej "genialnej" przeróbki z wymianą rezystora)

tu np. ktoś (SERWIS) wybiera najgorsza ofertę na ebay 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

i nagrywa film o tym ze jest zadowolony z zakupu

na ebay mogę polecić ten sklep 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez januszowe
1 godzinę temu, Borewicz88 napisał:

Koledzy, z czym będę się borykał jeśli lampy 6AN8 będą nowe ale nie będą sparowane. Dodatkowo kwadra 6p14p oraz 12ax7 będą dobrane przez sklep.

Moim zdaniem parowanie lamp 6AN8 nie jest niezbędne. Co wniesie brak parowania lamp sterujących między kanałami? Końcówki mocy mają wzmocnienie dyktowane sprzężeniem zwrotnym, a nie parametrami samych lamp sterujących, więc różnicy wzmocnienia pomiędzy kanałami nie zaobserwujesz. 
Najważniejsze jest kupienie lamp o dobrej emisji (również nie za mocnej!) pentod. Napięcie na anodzie pentody jest istotne, bo bezpośrednio dyktuje punkt pracy triody, więc przy użyciu lampy o emisji mocno odstającej od normy można wyprowadzić rozdzielacz fazy z nominalnego, liniowego punktu pracy. Na szczęście układ jest w pewnym stopniu samobalansujący, tj. zmiana prądów anodowych i siatki drugiej o X% spowoduje zmianę napięcia na anodzie w mniejszym stopniu. W razie czego lampy bardzo odstające powinno dać się podrasować modyfikacją rezystora 600k w obwodzie siatki drugiej.
Nachylenie pentody odpowiada za wzmocnienie stopnia pentody, ale wzmocnienie całej końcówki wyznaczone jest przez sprzężenie zwrotne, więc moim zdaniem wystarczy, by nachylenie nie odstawało w dół rażąco poniżej normy, żeby zachowany był zapas wzmocnienia.  
Parametry triod 6AN8 uważam za drugorzędne, bo punkt pracy dyktuje emisja pentody, a nie triody, a sama praca jako rozdzielacz fazy gwarantuje silne lokalne sprzężenie zwrotne (trioda pracuje w połowie jak wtórnik).
Podobnie z lampami 12AX7, preamp pracuje z silnym sprzężeniem zwrotnym, które ukryje rozrzut parametrów lamp. 
Oczywiście najlepiej byłoby, gdyby wszystkie lampy miały identyczne i idealnie zgodne z notą parametry, ale parowanie 6AN8 i 12AX7 nie ma takiego znaczenia jak parowanie lamp mocy, które zdecydowanie należy mieć parowane.

Dobranie dwóch 6AN8 o pentodach z wszystkimi parametrami <5% od siebie uważam za trudne, wymaga to dużej puli lamp. Tu na przykładzie pomiaru 21 lamp 5AN8 kupionych jako NIB, wyniki wyrażone w odniesieniu do wartości nominalnych z noty katalogowej.

Sporo jest lamp, które mają np. zgodną emisję, a zupełnie różne nachylenie (jak 16 i 19). W niektórych miernikach pomiar obejmuje tylko emisję i takie lampy możesz kupić jako parę. Możesz też kupić lampy takie jak 1 oraz 5, które są sparowane całkiem nieźle, ale obie mają za wysoką emisję (zwłaszcza prąd G2). Po co to piszę? Żeby pokazać, że zakupienie lamp opisanych jako para nie zmniejsza ilości potencjalnych problemów  😉 I tak trzeba podczas budowy sprawdzić wszystkie napięcia we wzmacniaczu.

W całej puli nie ma ani jednej idealnej pary,  @madras potwierdził empirycznie, że taka "para" jak 3 i 17 w zupełności wystarczają. Poprosiłem go o wsadzenie do wzmacniacza i przetestowanie lamp, które są antyparowane. Możesz poczekać na jego wyniki i opinię.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

TL;DR Czy kupując nieparowane lampy 6AN8 trafisz lampy choć nieco bliskie bycia parą? Szczerze wątpię. Czy rozrzut parametrów będzie miał wpływ na różnice brzmienia między kanałami? Również wątpię. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

A ja mam prośbę o podpowiedź jaki przełącznik do płytki selektora źródeł wybrać. nigdzie nie znalazłem informacji na ten temat. ponadto doradźcie proszę bo macie własne doświadczenie jakie kable (0,5 czy 0,75 etc),kolory i długości kupić żeby starczyło. Myślę że nie tylko mi się przyda taka informacja.

Wysłane z mojego SM-A105FN przy użyciu Tapatalka

Odnosnie parowania to powyzszy post wszysko wyjasnia. Jedynie przydalo by sie dobrac lampy tego samego producenta

ze zblizinego czasu produkcji zeby konstrukcja mechaniczna lamp byla taka sama (trzeba popatrzec przez szklo).

Producenci korzystali z roznych "subcontactors" w roznych okreach produkcji.

Ponizej zdjecie kilku par 5an8. Pomiary transkonduktancji  NOS podane w umhos (postawic przecinek po pierwszej cyfrze bedzie ma/v) Jak widac rozrzut jest bardzo duzy. P-pentoda T-trioda

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Koledzy,

Niedługo będę odpalał swoją wersję. Z uwagi na wysoki koszt projektu trochę się stresuję. Będę podłączał przez żarówkę. Pierwsze podłączenie należy zrobić bez lamp ale z transformatorami głośnikowymi i podłączonymi głośnikami? Pomierzyć napięcia i potem drugie odpalenie już z lampami ale nadal przez żarówkę? Jeśli żarówka przygaśnie to można śmiało pominąć żarówkę i przystąpić do ustawiania napięcia ok -19V na TP1 i TP2? 

Edytowane przez Borewicz88
16 minut temu, Borewicz88 napisał:

Pierwsze podłączenie należy zrobić bez lamp ale z transformatorami głośnikowymi i podłączonymi głośnikami?

Nigdy w życiu nie rób pierwszego rozruchu z głośnikami. W przypadku wzbudzenia spalisz sobie głośniki wysokotonowe. Musisz zapiąc rezystory mocy minimum 25W o wartości 8om lub 16om zamiast głośników. Zaciski głośnikowe nie mogą pozostać niepodłączone - grozi uszkodzeniem transformatora głośnikowego.

Reszta się zgadza - czyli odpalasz przez żarówkę, bez lamp, a pozniej z lampami. Następnie kiedy będziesz gotowy odpalić bez żarówki, to koniecznie pamiętaj o bezpieczniku - 2A/250V typ zwłoczny będzie ok. Podaj sygnał sinusoidalny i prostokątny z generatora i upewnij się pod oscyloskopem, że Ci się nie wzbudza w pełnym zakresie mocy.

Dopiero wtedy podłącz głośniki.

Pamiętaj, że obciążenie na złączach głośnikowych można zmieniać tylko kiedy wzmacniacz jest wyłączony. W przeciwnym razie możesz uszkodzić transformator głośnikowy.

Pamiętaj też, żeby nie używać generatora z podłączonymi głośnikami, bo spalisz głośniki.

Pamiętaj, żeby uziemić obudowę.

I najważniejsze, jak wzmacniacz masz włączony to jedna ręka w kieszeni podczas pracy nad nim.

Edytowane przez madras

Z tym generatorem i oscyloskopem to nie planowałem bo nie mam. Jednak może pożyczę od kumpla. W związku z tym dopytam: w generatorze output load dać na 50ohm czy High Z? Jakie napięcie i z jaką częstotliwością dać na wejście wzmacniacza?

1 godzinę temu, madras napisał:

Nigdy w życiu nie rób pierwszego rozruchu z głośnikami. W przypadku wzbudzenia spalisz sobie głośniki wysokotonowe. Musisz zapiąc rezystory mocy minimum 25W o wartości 8om lub 16om zamiast głośników. Zaciski głośnikowe nie mogą pozostać niepodłączone - grozi uszkodzeniem transformatora głośnikowego.

Reszta się zgadza - czyli odpalasz przez żarówkę, bez lamp, a pozniej z lampami. Następnie kiedy będziesz gotowy odpalić bez żarówki, to koniecznie pamiętaj o bezpieczniku - 2A/250V typ zwłoczny będzie ok. Podaj sygnał sinusoidalny i prostokątny z generatora i upewnij się pod oscyloskopem, że Ci się nie wzbudza w pełnym zakresie mocy.

Dopiero wtedy podłącz głośniki.

Pamiętaj, że obciążenie na złączach głośnikowych można zmieniać tylko kiedy wzmacniacz jest wyłączony. W przeciwnym razie możesz uszkodzić transformator głośnikowy.

Pamiętaj też, żeby nie używać generatora z podłączonymi głośnikami, bo spalisz głośniki.

Pamiętaj, żeby uziemić obudowę.

I najważniejsze, jak wzmacniacz masz włączony to jedna ręka w kieszeni podczas pracy nad nim.

 

Zadzwoń do mnie 😉

6 minutes ago, MariuszElektronik said:

 

Zadzwoń do mnie 😉

Myślałem nad tym ale wiem, że masz "urwanie kapelucha". W takim razie zadzwonię za ok tydzień 😁

3 minuty temu, Borewicz88 napisał:

Myślałem nad tym ale wiem, że masz "urwanie kapelucha". W takim razie zadzwonię za ok tydzień 😁

Służę pomocą. Madras niech też przedzwoni 😉

W dniu 30.10.2022 o 03:41, maly63 napisał:

Odnosnie parowania to powyzszy post wszysko wyjasnia. Jedynie przydalo by sie dobrac lampy tego samego producenta

ze zblizinego czasu produkcji zeby konstrukcja mechaniczna lamp byla taka sama (trzeba popatrzec przez szklo).

Producenci korzystali z roznych "subcontactors" w roznych okreach produkcji.

Ponizej zdjecie kilku par 5an8. Pomiary transkonduktancji  NOS podane w umhos (postawic przecinek po pierwszej cyfrze bedzie ma/v) Jak widac rozrzut jest bardzo duzy. P-pentoda T-trioda

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Sylvania robi znakomite lampy. Sam użyłem ich u siebie w innym projekcie (pre).

 

20210905_161903.jpg

20220319_080320.jpg

 

20220113_171359.jpg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez jimmi

Lubie elektronike, ktora prezentuje moje dzwieki, tak jak to sobie wymarzylem..

Dobrze, że jesteście. Dla laika takie forum to skarbnica wiedzy. Pomału docierają graty do mojego AU.

Dużo nauki i jeszcze więcej pytań.  

I oto jedno z nich:   Do lamp  6P14P-ER dostałem takie wydruki jak w załączniku. Czy taka kwadra jest OK?

Gdzie znajdę konkretne informacje jak interpretować takie charakterystyki pomiarowe?

Z góry dziękuję za odpowiedź.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
W dniu 2.11.2022 o 14:16, Borewicz88 napisał:

Z tym generatorem i oscyloskopem to nie planowałem bo nie mam. Jednak może pożyczę od kumpla. W związku z tym dopytam: w generatorze output load dać na 50ohm czy High Z? Jakie napięcie i z jaką częstotliwością dać na wejście wzmacniacza?

High Z. Tryb 50 omowy jest potrzebny tylko w pomiarach sprzętu wysokiej częstotliwości i nie musisz się nim przejmować. Najlepiej pomiary robić przy użyciu sond oscyloskopowych w trybie 10:1 (warto sprawdzić kompensację). Pamiętaj, że klipsy sond (a tym samym ekrany wejść oscyloskopu) są uziemione, zatem po pierwsze nie można ich podpiąć do żadnego sygnału (np. nie wolno podpiąć klipsu sondy do zacisku głośnikowego common, bo nie jest masą, lecz też sygnałem!), a po drugie podczas pomiaru będziesz mieć pętlę masy (przez uziemienie wzmacniacza), więc możesz zobaczyć wyższy przydźwięk niż jest w rzeczywistości.
Sygnały testowe - najróżniejsze będą potrzebne, bo warto patrzeć i na niskie częstotliwości, i wysokie, i wpuścić sinus, i prostokąt... Przy prostokącie najlepiej widać dzwonienie będące wskaźnikiem podbicia charakterystyki, a jeśli wzmacniacz ma się wzbudzać, to prostokąt go sprowokuje do wzbudzenia. Amplitudę warto zwiększać aż do osiągnięcia szczytu mocy (zniekształcenie sinusa), odczytać maksymalną moc i obserwować zniekształcenia skrośne. Do liczenia mocy musisz albo użyć dwóch sond i funkcji pomiaru różnicowego między dwoma kanałami oscyloskopu albo założyć, że na jednej katodzie widzisz połowę napięcia obciążenia.
Najlepiej usiądź do pierwszych pomiarów z właścicielem oscyloskopu, to przypomni co i jak na miejscu🙂 

W dniu 28.05.2022 o 23:01, lis1984 napisał:

RS u siebie też ma 250k , jak nie mozesz kupić to daj szereg 150k i 100k . Ten wzmacniacz jest dość wysrobowany , przez zmianę tych oporników może stracić stabilność.

Hej, przeglądałem wątek w poszukiwaniu innej informacji i rzuciło mi się to w oczy. W nowej wersji Rev 9.0 i BOM nadal te rezystory to 270k (płytka mocy). Więc jak to jest teraz, RS nadal będzie dawał 250k u siebie, a w kitach będą rozsyłać 270k? 🙂 Czyli jak dawać ostatecznie 250k czy 270k? 🙂 @lis1984 może słówko komentarza? 🙂

Godzinę temu, PiterSan napisał:

Hej, przeglądałem wątek w poszukiwaniu innej informacji i rzuciło mi się to w oczy. W nowej wersji Rev 9.0 i BOM nadal te rezystory to 270k (płytka mocy). Więc jak to jest teraz, RS nadal będzie dawał 250k u siebie, a w kitach będą rozsyłać 270k? 🙂 Czyli jak dawać ostatecznie 250k czy 270k? 🙂 @lis1984 może słówko komentarza? 🙂

Z tego co się zorientowałem to sklep wysyła części wg BOM która nie została zaktualizowana. Poprawne wartości są w opisie na płytkach. 

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Dołącz do dyskusji

    Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
    Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

    Gość
    Dodaj odpowiedź do tematu...

    ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



    • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.