Skocz do zawartości
IGNORED

Stan SACD


Parsec

Rekomendowane odpowiedzi

Natomiast jeśli jeden z moderatorów nazywa mnie „pożytecznym idiotą” to nie dziw się, że usztywniam stanowisko.

 

Woodolec, jedynie pokazuję zjawisko. Hodowla pożytecznych idiotów jest dzisiaj powszechnym zjawiskiem, praktykowanym przez działy marketingu wielu gałęzi przemysłu. Powszechnym, bo opłacalnym - najlepszym przykładem jest np. Apple, Bose, itp. Jeśli się z tym zjawiskiem identyfikujesz - trudno, może z czasem nabierzesz większego dystansu, czego Ci szczerze życzę.

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile way and you have their shoes

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/1536-stan-sacd/page/16/#findComment-2286186
Udostępnij na innych stronach

Tak, testowałem osobiście. U siebie w domu. Radzę większy dystans i wyzbycie się presji wieku. Zapasy który lepszy nie są w moim stylu więc nie podtrzymuję dyskusji.

 

PS PD-75 zbudowany jest bardzo nowocześnie, na tyle że po 20-stu latach nie widać upływu czasu. Nie jest to opinia moja. Mnie jest obojętne - mam go z sentymentu. Tam zastosowane rozwiązania w dalszym ciągu stosuje wielu producentów a Audio Note od lat trzyma się 18-bitowych przetworników.

 

PS II Szkoda że nie słuchałeś tuningowanego cdeka Audio Technica z 1984 roku na jednej (!) kości PCM 54. Myślę że wtedy Twoje zdanie byłoby zupełnie inne.

d

Chętnie posłucham. Najlepiej u siebie. Również nie podtrzymuję dyskusji. Ale póki nie wysłucham, do bajek o Żelaznym Wilku bedę podchodził z rezerwą.

 

Ależ ja mam dystans. Cały czas przekonuję przecież, że liczy się to co komu pasuje. A nie jedna, słuszna droga. Może i Ty zechciałbyś czynić podobnie?

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/1536-stan-sacd/page/16/#findComment-2286195
Udostępnij na innych stronach
Gość discomaniac71

(Konto usunięte)

d

Chętnie posłucham. Najlepiej u siebie. Również nie podtrzymuję dyskusji. Ale póki nie wysłucham, do bajek o Żelaznym Wilku bedę podchodził z rezerwą.

 

Ależ ja mam dystans. Cały czas przekonuję przecież, że liczy się to co komu pasuje. A nie jedna, słuszna droga. Może i Ty zechciałbyś czynić podobnie?

 

Strofowanie zacznij od siebie. Są świadkowie w liczbie kilkunastu osób na to o czym pisałem.

 

Gdyby rozwiązanie wzmacniacza cyfrowego było tanie, już dawno zakupiłbym wzmacniacz DSD SHARP SM-SX300...

 

Właśnie wyszło Twoje obycie i doświadczenie.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/1536-stan-sacd/page/16/#findComment-2286267
Udostępnij na innych stronach

By nie gadać po próżnicy. Jest możliwość wypożyczenia tego cudu? Mogę ponieść pewne koszta, lub wypożyczyć w zamian swoje. Chętnie poddam się olśnieniu. Jeśli ten sprzęt przełamie moje uprzedzienia, będę Ci wdzięczny i sławić będę imię Twoje na tym forum. Proszę o kontakt na priva, chętnie zapoznam się z tym cackiem. Postaram się podchodzić do tego sprzętu bez uprzedzeń, nie chciałbym żeby coś mnie ominęło. Daj więc znać. Może jakieś wizyty?

 

Obiecuję nie stosować sformułowań w stylu: „zmiażdżyło”, „zjadło na śniadanie” itp. Jestem naprawdę ciekawy. A nuż się mylę?

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/1536-stan-sacd/page/16/#findComment-2286311
Udostępnij na innych stronach

Tak. Mam zaledwie kilkanascie. Kilka z nich hybrydowe. Generalnie mój zestaw jest zbyt analityczny, czasem potrafi brzmieć nieprzyjemnie. SACD pomaga.

Pink Floyd „Dark Side of the Moon”: mieszane uczucia. Lubię jazgotliwego, „brudnego rocka”, pewną dawkę drapieżności. Róznice najbardziej dostrzegalne są w wygładzeniu dźwięku. O ile z warstwy CD dźwięk saksofonu brzmi dość chrapliwie i agresywnie o tyle z SACD już gładko, dobitnie, ale bez agresji. Za to wygładzenie gitary już zdecydowanie mi się nie podobało. Ogólnie dźwięk z SACD wydaje się nieco smuklejszy, w bardziej „zatłoczonych” momentach wkrada się o wiele mniejszy bałagan, przestrzeń nieco „napowietrzona”. Ale z drugiej strony wszystko brzmi za... „kulturalnie”. Z basem też mam kłopot. Na CD ma większego kopa. Na SACD tak jakby starał się mnie nie urazić :) Zajmuje też miejsce dziwnie (może to akustyka mojego pokoju) w takim półkolu z prawej stronie dość nisko. Z CD jest bardziej chropawy, ale i punktowy. Kuranty brzmią bardzo dźwięcznie ale znów jak dla mnie za łagodnie. Za to ani razu nic mnie nie uraziło. Głosy cieplejsze, takie dla miłośników analogu.

Muzyka klasyczna(Matheus Pasion i Johannes Pasion Bacha z LInna): Tu bez dwóch zdań SACD daje bardziej odpowiadające mi brzmienie. Głosy nadal dość przenikliwe (jak to w nagraniach w naturalnej akustyce) ale dużo gładsze. Dobrze słychać akustykę sali. Trochę dziwnie instrumentaliści blisko śpiewaków, ale wszystko przyjemniejsze niż z CD.

Bartok pod Seiji Ozawą. W SACD dużo szersza przestrzeń. I w odróżnieniu od CD orkiestra tworzy wielobarwne plamy zamiast jednobarwnych. Mam jednak pewen kłopot z barwą. To nagranie jest dosyć ostrawe. Na SACD instrumenty drewniane brzmią nieco jak metalowe. Na CD odwrotnie: metalowe nieco jak drewniane. Jednak na CD jest większy bałagan w tutti. Za to mniej basu, co mi się nawet podoba.

To wszystko dotyczy realizacji dwukanałowych. Wielokanałowe muszę dodatkowo przepuszczać przez amplituner AV, co znacznie degraduje jakość dźwięku. Puszczam je więc tylko od czasu do czasu. Chyba, że jak w wydaniach rosyjskich Caro Mitis, stereo brak. Jeśli chodzi o dźwięk wielokanałowy, jest bardzo ciekawie. Z jednej strony Pink Floyd, które robie wrażenie że człowiek siedzi wewnątrz zdarzeń. Scena pred i za zyskuje na głębi. Zdrugiej wspomniane ruskie płyty lub Grieg, nagrane dość cicho i z bałaganem przestrzannym.

 

Podsumowując. Słychać wyraźną różnicę. Mimo tych zastrzeżeń, jakoś zazwyczaj słucham warstwy SACD. Po przełączeniu na CD czegoś mi zwyczajnie brakuje. Smutne jest, że tak mało interesujących mnie wykonawców jest w tym formacie. Podobno Wish You Were Here niedługo...

Co ciekawe, ceny SACD są stosunkowo niskie.

 

I jeszcze jedno. Wszystkie nagrania analogowe, jakie słyszałem, brzmią dużo lepiej na SACD i lepiej niż cyfrowe.

Tą recenzją niniejszym dołączam do szerokiego grona „pożytecznych idiotów” (jak raczył na nazwać mlb).

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/1536-stan-sacd/page/16/#findComment-2286792
Udostępnij na innych stronach
Gość discomaniac71

(Konto usunięte)

By nie gadać po próżnicy. Jest możliwość wypożyczenia tego cudu? Mogę ponieść pewne koszta, lub wypożyczyć w zamian swoje. Chętnie poddam się olśnieniu. Jeśli ten sprzęt przełamie moje uprzedzienia, będę Ci wdzięczny i sławić będę imię Twoje na tym forum. Proszę o kontakt na priva, chętnie zapoznam się z tym cackiem. Postaram się podchodzić do tego sprzętu bez uprzedzeń, nie chciałbym żeby coś mnie ominęło. Daj więc znać. Może jakieś wizyty?

 

Obiecuję nie stosować sformułowań w stylu: „zmiażdżyło”, „zjadło na śniadanie” itp. Jestem naprawdę ciekawy. A nuż się mylę?

 

Nie interesują mnie takie zawody. Jak będziesz miał możliwość posłuchaj - tyle.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/1536-stan-sacd/page/16/#findComment-2286982
Udostępnij na innych stronach

Nie interesują mnie takie zawody. Jak będziesz miał możliwość posłuchaj - tyle.

Włąśnie chciałbym posłuchać, nie w celu zawodów, tylko z ciekawości. Tyle słyszałem, a żaden z którym się zetknąłem, nie potwierdził tyc opinii. Może potrafisz to zrobić lepiej niż oni?

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/1536-stan-sacd/page/16/#findComment-2287018
Udostępnij na innych stronach

Podsumowując. Słychać wyraźną różnicę. Mimo tych zastrzeżeń, jakoś zazwyczaj słucham warstwy SACD. Po przełączeniu na CD czegoś mi zwyczajnie brakuje. Smutne jest, że tak mało interesujących mnie wykonawców jest w tym formacie. Podobno Wish You Were Here niedługo...

Co ciekawe, ceny SACD są stosunkowo niskie.

 

I jeszcze jedno. Wszystkie nagrania analogowe, jakie słyszałem, brzmią dużo lepiej na SACD i lepiej niż cyfrowe.

Tą recenzją niniejszym dołączam do szerokiego grona „pożytecznych idiotów” (jak raczył na nazwać mlb).

 

Od razu widać kto tu ma obycie i doświadczenie. Dzięki takim wpisom można zapoznać się z faktami. Mimo niewielkiej ilości płyt doszedłeś do sedna tematu. Problemem jest mała dostępność płyt SACD na naszym rynku. Jest on rozwiązywalny poprzez zakupy w sklepach internetowych, ebay czy allegro.

 

Wiele osób słuchających na co dzień płyt SACD dostrzega wyraźnie zalety tego formatu. Brzmi on pełniej i naturalniej to się czuje właśnie przy dłuższych odsłuchach a bierze z całkiem odmiennej techniki kodowania. Oto poniżej przykłady gdzie technologia przekuwa się jakość. DSD duże składy orkiestrowe jest w stanie zaprezentować w sposób czytelny, przejrzysty, we właściwej skali i pokazując wielowarstwową strukturę utworu. Tu dla przykładu podam New Year's concert 2005 - Wienner Philharmonikier/Maazel SACD DSD. Płyta wibitna, świetnie nagrana, ze wszech miar polecam. Płyta wzór, którą każdy posiadać powinien.

 

neujahrskonzert20051.jpg

 

Zdolność reprodukcji nagrań analogowych jest szczególna i nie ma porównania z CD. Wielu tradycjonalistów z tego powodu jest w stanie się opowiedzieć za tym formatem. Zwracam uwagę, o czym mało kto wie, DSD opracowane zostało na potrzeby archiwizacyjne przemysłu fonograficznego. Profesjonalne opracowania i technika audio w wydaniu Sony to szczyty rozwiązań mające uznanie na całym świecie. Takie

jak konsole Neve, rekorder Sonoma czy inny sprzęt studyjny AV /Betacam, Digitalbetacam, kamery HD/.

 

Ostatnio wszedłem w posiadanie płyty HENRY KAISER & WADADA LEO SMITH Yo Miles! SKAY GARDEN. 2xSACD DSD 59pln allegro Oto fragment opisu z książeczki: " A NOTE FROM HENRY KAISER. This installment of Yo Miles was recorded directly to a stereo DSD recorder as the band played live in the studio in a similar fashon to the way Miles recordet to stereo or three tracck analog tape in the past. DSD, or Direct Stream Digital is a new recording technology from Sony utilizing high speed (2,8MHz) 1 bit sigma delta as the recording format. It is the closest recording and playback technology to analog recordings. We also recordet this music with a Studer 1/2" analog two track machine. Eveyone who listened to both recording formats in many blindfold tests preferred the DSD recording to the analog for its amasing deph, imaging and greater detail. .... can be played on SACD players based on DSD technology for a realistic and analog-like playback experience akin to having an analog master recorder in your home. We hope this new technology will bring you closer to the music. (.....)" Ta, jak to mówią niektórzy, marketingowa papka znajduje się w książeczce i jest dostępna po zakupieniu płyty. Jej problem polega na tym, ze znajduje całkowite potwierdzenie w odsłuchu. Każdemu kto posiada system SACD polecam. Płyta na wyjatkowym pozimie artystycznym i fenomenalmie nagrana pod względem technicznym.

 

hkaiseryomiles.jpg

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/1536-stan-sacd/page/16/#findComment-2287691
Udostępnij na innych stronach

Skoro już tu jesteś Arton, może wrócimy do niezałatwionej sprawy - proszę o wyjaśnienie (może być link ew. cytat) albo odszczekanie zarzutu pod moim adresem z 26.09.2011 - 19:41 (poczętek 9-tej strony wątku).

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/1536-stan-sacd/page/16/#findComment-2287714
Udostępnij na innych stronach

Nie pamiętasz dyskusji o wielokanałowym systemie Wilson Audio i teorie, które głosiłeś? A na moją prośbę byś z tymi mądrymi rwelacjami zgłosił się do producenta wykręciłeś się sianem.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/1536-stan-sacd/page/16/#findComment-2287718
Udostępnij na innych stronach
Gość discomaniac71

(Konto usunięte)

Uprzejmie proszę moderację o zbanowanie ARTONa55 jako że użytkownik ten nie ma nic nowego do powiedzenia. W zasadzie jego wypowiedzi od wielu miesięcy sprowadzają się do spamowania w temacie o SACD. Odgrzebuje stare wątki i pisze stale to samo lobbując na rzecz formatu.

Proszę również prześledzić wpisy użytkownika audioholik który w zasadzie nie ma nic innego do powiedzenia poza kopiowaniem folderów reklamowych z sieci. Przyznał się do tego że nie słyszał żadnej innej konfiguracji poza swoją zatem nie powinien mieć prawa autorytatywnej wypowiedzi które sobie uzurpuje. Powielanie folderów jest wygodną i prostą metodą na zaistnienie. Szkoda tylko że on nic z tego wszystkiego nie rozumie. Swoją prośbę motywuję troską o nowych userów którym lada moment zacznie się wydawać że wystarczy kilka PLN i "gęste" źródło.

 

Otwieram również stosowny wątek na bocznicy z prośbą o zbanowanie ARTONa55. Mam nadzieję że wpisze się wystarczająca liczba forumowiczów.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/1536-stan-sacd/page/16/#findComment-2287748
Udostępnij na innych stronach

Proszę o cytat - gdzie miało miejsce to o czym piszesz:

W bliźniaczym wątku twierdziłeś, że Wilson Audio żle projektuje kolumny.

Nie wykręcaj się sianem tylko dawaj link.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/1536-stan-sacd/page/16/#findComment-2287871
Udostępnij na innych stronach

Każdy kiedyś wypisywał na Forum różne głupoty. Więc się do tego przyznaję. Mam to i owo na sumieniu, szczególnie w temacie SACD. Moją słabą stroną jest to, że lubię czasem (ot tak, dla zasady) popolemizować sobie trochę. Więc się zupełnie niepotrzebnie wdawałem w dysputy, podpierając nie do końca prawdziwymi przykładami.

 

Właśnie wróciłem z Japonii. Oczywiście byłem również w największym w Tokio sklepie muzycznym Yamano Gaki położonym w dzielnicy Ginza uważanej za samo centrum miasta. To nie jest tak, że SACD wymiotły tam CD, które to znajdują się w głębokim odwrocie. Owszem, niektórzy wykonawcy nagrywają tam w tym formacie. Króluje nadal niepodzielnie CD. Sytuacja jest następująca:

 

* Parter (czyli wg stosowanych tam oznaczeń, analogicznych jak w Ameryce, Chinach czy Rosji - 1F). Muzyka japońska, rock i pop. Ogromna powierzchnia, dziesiątki tysięcy tytułów. Same CD. Pytanie o SACD (znam język na tyle, że mogę się dogadać w sklepie czy w banku). Odsyłają do podziemia, czyli B1F.

 

* 2F. Muzyka światowa. Tak samo ogromna powierzchnia (jak na każdej kodygnacji) i tak samo dziesiątki tysięcy tytułów. Same CD. Znów pytanie o SACD i znów odsyłają na B1F.

 

3F. Klasyka. Same CD.

 

Wyżej nie jedziemy, tam jest kilka pięter gdzie są instrumenty muzyczne i nuty. Zjeżdżamy na B1F. DVD, BD, CD z muzyką jazzową. Pytanie o SACD. Owszem, są. Prowadzą mnie do jednego dużego regału. Może 200 tytułów, chyba mniej. Muzyka japońska oraz światowa. Mieszanina. Rock, pop, jazz, klasyka. Wyłącznie SACD (nie płyty hybrydowe) i wyłącznie w wersji 2-kanałowej. Pytanie o "go-ten-ichi channeru" (czyli pięć-kropka-jeden kanałów). Nie ma nic. Tylko stereo. BD Pure Audio - nie ma ani jednego.

 

To wszystko. Taka jest więc prawda, cała prawda i tylko prawda o stanie SACD w Japonii.

 

Nie jestem aż tak wytrawnym, osłuchanym i doświadczonym melomanem i audifilem ja wielu tu Obecnych. Może mam mniej wyrobione ucho, może mi słoń na nie nadepnął, a może mój sprzęt nie pozwala na wychwycenie tych niuansów, które Wy zauważacie od razu. Dlatego opisywane na Forum wady SACD dla mnie nie mają znaczenia. Wiecie doskonale dlaczego lubię ten format. Bynajmniej nie dlatego, aby się dowartościowywać. Moje upodobanie (można to również nazwać dziwactwem) to dźwięk 5.1. A SACD jest jednym z nielicznych nośników, które są mi to w stanie zapewnić, choć jak widać na przykładzie Japonii - niekoniecznie i nie zawsze. Tylko tyle.

 

Dlatego przepraszam Wszystkich za wprowadzanie w błąd poprzez podawanie nieprawdziwych informacji, a to mianowicie w polemicznym zacietrzewieniu. W szczególności pragnę przeprosić Discomaniaca71 za przykre, obraźliwe sformułowania pod Jego adresem. Rownież niegodne postępki mojego autorstwa. Mam nadzieję, że nie będzie mi tego poczytywał za złe.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/1536-stan-sacd/page/16/#findComment-2287906
Udostępnij na innych stronach
Gość discomaniac71

(Konto usunięte)

W szczególności pragnę przeprosić Discomaniaca71 za przykre, obraźliwe sformułowania pod Jego adresem. Rownież niegodne postępki mojego autorstwa. Mam nadzieję, że nie będzie mi tego poczytywał za złe.

 

Miarą wielkości człowieka jest umiejętność przyznania się do błędu. Cecha to tak rzadka że należy takich ludzi bardzo szanować.

 

W tym miejscu sam muszę się uderzyć w pierś i przeprosić. Za wszystkie te złe słowa, jak widać prawdziwe ale może czasem zbyt dosadne i zbyt osobiste, które dotknęły Ciebie personalnie. Zatem przyjmij wyciągniętą dłoń forumowego kolegi... Pozdrawiam. Rafał

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/1536-stan-sacd/page/16/#findComment-2287909
Udostępnij na innych stronach

Problemem nie jest SACD, CD, vinyl flac czy HR, problemem sa ludzie, którzy googlem i cytatami z pism reklamowych bezmyślnie i koniecznie chcą rasować swoje ego.

 

O! Święta idą... :)

 

1 XI czy 11 XI?

Znane są tysiące sposobów zabijania czasu, ale nikt nie wie, jak go wskrzesić.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/1536-stan-sacd/page/16/#findComment-2287918
Udostępnij na innych stronach

>>Bobcat

Ale to trochę się rozczarowałem. Japończycy mają przecież hopla na punkcie nowinek i nowych gadżetów i nowych formatów. SACD może i nie jest nowością to już przecież 10 lat. Ale to przecież serce tego formatu. Nie wierzyłem do końca w sytuację odwrotną, czyli SACD = 90% rynku, ale mimo to, Japonia zawsze była specyficzna pod względem swoich technicznych rozwiązań (mam tutaj na uwadze np. format MD, który jest podobno nadal bardzo popularny). Ale to co opisałeś, to jakby zapomniany format. A czy próbowałeś się dowiedzieć i wybadać trochę rynek? Wiem, że to mocne słowa, ale może rozmawiałeś na ten temat choćby ze sprzedawcą?

 

Ja też pragnę przeprosić, też czasem były to słowa zbyt ostre, ale to tylko forum i do końca nie jest to rozmowa na żywo, dlatego mam nadzieje, że aż tak nie odebrałeś tego, Jacek, zbytnio osobiście. Forum to takie miejsce, gdzie człowiekowi, zbyt frywolnie przychodzą słowa i czasami brakuje w tym wszystkim głowy....

TA-E80ES | TA-N55ES MKIII | SS-G3 | CDP-X77ES | TC-K730ES | TC-K990ES | TC-765 | DTC-60ES | PCM-501ES | ST-S770ES | DENON DP-47F + AT AT33EV MC | JVC BR-7000ERA | PIONEER CT-9R

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/1536-stan-sacd/page/16/#findComment-2288120
Udostępnij na innych stronach

Proszę o cytat - gdzie miało miejsce to o czym piszesz:

Nie wykręcaj się sianem tylko dawaj link.

 

Masz słabą pamięć. Kwestionujesz prawidłowość rozwiązań oferowanych przez producenta dla systemu 5,1. Oto wpisy.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Misomor - nie kompromituj się!

 

Dla tych co twierdzą, że S-Master Pro to technologia dla tanich rozwiązań. SCD-DR1 i TA-DR1 każdy za ok. 10tyś. €. Dobre wzmacniacze cyfrowe potrafią zaprezentować zalety SACD. W nich jest przyszłość. Będą coraz częściej wprowadzane na rynek i stopniowo wypierać tradycyjne rozwiązania analogowe.

 

 

scddr1tadr1.jpg

 

Widzę, że wśród niektórych posiadaczy jedynie słusznych systemów CD narasta agresja. Jakie to typowo polskie. Ponadto mamy pierwsze przykłady wywierania presji na userów. Z czymś takim jeszcze się nigdzie nie spotkałem.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/1536-stan-sacd/page/16/#findComment-2288138
Udostępnij na innych stronach

SCD-DR1 i TA-DR1

 

...ale to już było i nic nie wnosi ani nowego ani przełomowego, generalnie przykro nawet na to patrzeć w porównaniu z Esoterikiem choćby.

Znane są tysiące sposobów zabijania czasu, ale nikt nie wie, jak go wskrzesić.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/1536-stan-sacd/page/16/#findComment-2288143
Udostępnij na innych stronach

Masz słabą pamięć. Kwestionujesz prawidłowość rozwiązań oferowanych przez producenta dla systemu 5,1. Oto wpisy.

A więc wyszło szydło z worka - krytykowałem nie projektowanie kolumn przez konstruktorów - jak mi bezpodstawnie zarzuciłeś, tylko sposób zestawienia systemu 5.1, być może robionego na jakąś wystawę.

 

Jeżeli Twój attention span i inne cechy intelektu nie pozwalają na odróżnienie rzeczy tak oczywistych nawet dla laika, może to być dla takowego ostrzeżeniem ile warte są Twoje opinie w sprawach dużo bardziej skomplikowanych, dotyczących sygnałówki audio.

 

BTW - sam wygłaszasz tezy (o konieczności sięgania przez tweetery w ultradźwięki) jakby mocno sprzeczne z tym, co robią konstruktorzy kolumn Wilson Audio.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/1536-stan-sacd/page/16/#findComment-2288156
Udostępnij na innych stronach

Dobre wzmacniacze cyfrowe potrafią zaprezentować zalety SACD. W nich jest przyszłość. Będą coraz częściej wprowadzane na rynek i stopniowo wypierać tradycyjne rozwiązania analogowe.

 

Znam te mrzonki marketingowców audio - niestety rynek jest bezlitosny i tego nie kupuje.

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile way and you have their shoes

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/1536-stan-sacd/page/16/#findComment-2288163
Udostępnij na innych stronach

Arton, a mi też odpowiesz na zadane parę razy pytanie? Bo to jest ciekawe, że harmoniczne słychać od 24kHz do 70kHz, a ja na swoich staruszkach słyszę je bez problemów, a mam pasmo wąziutkie, nawet nie hi-fi, 40Hz - 20kHz. Możesz mi powiedzieć dlaczego?

TA-E80ES | TA-N55ES MKIII | SS-G3 | CDP-X77ES | TC-K730ES | TC-K990ES | TC-765 | DTC-60ES | PCM-501ES | ST-S770ES | DENON DP-47F + AT AT33EV MC | JVC BR-7000ERA | PIONEER CT-9R

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/1536-stan-sacd/page/16/#findComment-2288174
Udostępnij na innych stronach

Bo Karton ma taki sprzęt co tylko zakres 24kHz do 70kHz odtwarza, nic przed i po. To po, to pikuś ale to przed.

Znane są tysiące sposobów zabijania czasu, ale nikt nie wie, jak go wskrzesić.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/1536-stan-sacd/page/16/#findComment-2288196
Udostępnij na innych stronach

Dla tych co twierdzą, że S-Master Pro to technologia dla tanich rozwiązań. SCD-DR1 i TA-DR1 każdy za ok. 10tyś. €. Dobre wzmacniacze cyfrowe potrafią zaprezentować zalety SACD. W nich jest przyszłość. Będą coraz częściej wprowadzane na rynek i stopniowo wypierać tradycyjne rozwiązania analogowe.

 

Szkoda, że te rozwiązania są wciąż bardzo drogie, mam nadzieję że wkrótce będę mógł słuchać nagrań DSD z wykorzystaniem pełnego toru DSD, tzn, od nagrania, po playback i amplifikację.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/1536-stan-sacd/page/16/#findComment-2288206
Udostępnij na innych stronach

A więc wyszło szydło z worka - krytykowałem nie projektowanie kolumn przez konstruktorów - jak mi bezpodstawnie zarzuciłeś, tylko sposób zestawienia systemu 5.1, być może robionego na jakąś wystawę.

 

Kolumny te są w ofercie producenta. Przewidziane i przeznaczone do regularnego stosowania w konfiguracjach 5,1. Tak więc czy konstrukcje tych kolumn pozwalają na takie zestawienie czy nie? Czy widzisz potrzebę przeróbek i zmian konstrukcyjnych czy nie? Czy jest ona wyrażona w tych postach czy nie? Ja twierdzę, że zestawienie jest prawidłowe a kwestionowanie tego to kwestionowanie prawidłowości rozwiązań.

 

>Neomammut

 

Widzę, że oczekujesz zbanowania mojej osoby. Nie, niestety nie powtórzę się z odpowiedzią, choć była wyraźnie i jasno sformułowana. W zamian za to uważnie czytający wątek Japończycy z f-my Pioneer opracowali nowe kolumny TAD-E1 z pasmem 28Hz-100kHz.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Oraz TAD-R1

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Interesujące jak demoralizujący wpływ ma moja osoba na decyzje poważnych producentów. Napisz Neomammut do nich, że nie potrzebnie się trudzą i zaproponuj im odsłuch swoich kolumn.wave1.gifwave1.gifwave1.gif

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/1536-stan-sacd/page/16/#findComment-2288208
Udostępnij na innych stronach

Precyzyjniej formułuj zarzuty na przyszłość. Co do tego systemu 5.1 - co miałem do powiedzenia na ten temat jest pod przytoczonymi linkami.

 

BTW - jak to zatem jest z tym pasmem - potrzeba 70kHz czy jednak Wilson Audio wiedzą co robią sięgając "tylko" 20kHz?

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/1536-stan-sacd/page/16/#findComment-2288217
Udostępnij na innych stronach
  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

    Gość
    Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.