Skocz do zawartości
IGNORED

Ifi Zen Stream


Rekomendowane odpowiedzi

40 minut temu, spokojnie napisał:

Za chwilę powinieneś mieć interfejs Streama w przeglądarce. I już.

ja tak nie mam ,mogę przejść na ich stronę i to wszystko

 

Gość Kw202

(Konto usunięte)
2 godziny temu, marek.pap napisał:

Zanim zacząłem przygodę z Ronem, korzystałem z BubbleUPnP. Rozważam też opcję powrotu do tego rozwiązania.

Przy takim rozwiązaniu źródłem może być laptop i można będzie sterować z telefonu? 

2 godziny temu, folab napisał:

Ktoś mi podpowie jak korzystać ze strony ifi zamiast aplikacji na urządzeniu ? Mam w ręku komórkę i co dalej ?🙃

A jakby nie poszło po ifi.local, to trzeba wklepać adres IP Zena w przeglądarkę. Znajdziesz go w menu Zen, albo na routerze swoim

Godzinę temu, spokojnie napisał:

wyłączenie nieużywanego wifi w Streamie poprawiło dźwięk. Nie jestem dobry w audiofilskiej poezji więc powiem tylko że dźwięk stał się bardziej żywy, "obecny" w pokoju.

To samo było u mnie na testach 👍

Pomoc dla Alana 1%KRS 0000037904(32459 MAŁECKI ALAN)

@folab

Ty naprawdę jesteś taki "cienki" w komputerologii?

Wpisz  w polu adresu przegładarki:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

lub jeśli to nie zadziała:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

gdzie:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

to adres IP Zen Streama np. 192.168.0. 13 (to jest wymyślony ale Twój zapewne będzie się różnił ostatnią częścią)

 

Najwygodniej testować na PC a potem jak już wszystko ustalisz na smartfonie.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Godzinę temu, payong napisał:

Ty naprawdę jesteś taki "cienki" w komputerologii?

tak

rozpisałeś to jak dla dziecka i o to mi chodziło ,dzięki

 

Edytowane przez folab
17 godzin temu, Kw202 napisał:

Przy takim rozwiązaniu źródłem może być laptop i można będzie sterować z telefonu? 

BubbleUPnP mam zainstalowany na NAS Synology. Sterowanie (telefon, tablet lub laptop) w zależności z czego akurat korzystam.

W dniu 2.01.2023 o 12:05, folab napisał:

czy wyłączenie modułu wi fi może mieć wpływ na jakość dżwięku po kablu ,czy może być jakaś poprawa ?

 

Bardzo często widzę feedback od ludzi, że robi to różnicę, więc myślę, że warto spróbować 🙂 

10 godzin temu, iFi Audio napisał:

Bardzo często widzę feedback od ludzi, że robi to różnicę, więc myślę, że warto spróbować 🙂 

Tym bardziej że to nic nie kosztuje.

Opinie są wieloznaczne, są też takie, że podłączanie kabla LAN wprowadza zakłócenia z routera i trzeba mieć zasilacz liniowy do niego i specjalne szpeje by wyeliminować te zakłócenia 😁, więc lepiej jest przez wifi...

@iFi Audio

Zrobiliście optyczny izolator ethernet dla iFi Neo Stream.

Może zrobicie optyczny izolator do USB ? Sukces gwarantowany 😉 

Fanless PC + Roon ROCK -> WiFi -> Arcam SA30 (Gigawatt LC-2 mk2) DIRAC! -> QED Silver Anniversary XT -> Fyne Audio F500SP

W dniu 31.12.2022 o 11:07, Dari napisał:

Chłopaki, podpowiedzcie, jak to jest z tym streamerem? Nadal posiada tak dużo problemów, o których tu przeczytałem? Czy może już udało się je usunąć? Warto kupić?

Warto kupić ale problemy nadal posiada tak samo jak były na stronie pierwszej tak samo są i na 90 tak samo będą na 110.

Niestety winny jest soft.

Brzmieniowo bardzo fajne urządzenie.

 

W dniu 5.01.2023 o 16:35, Piopio napisał:

@iFi Audio

Zrobiliście optyczny izolator ethernet dla iFi Neo Stream.

Może zrobicie optyczny izolator do USB ? Sukces gwarantowany 😉 

Jest to jakiś pomysł 🙂 Zarzucę wędkę i zobaczymy co się stanie.

1 minutę temu, iFi Audio napisał:

Jest to jakiś pomysł 🙂 Zarzucę wędkę i zobaczymy co się stanie.

To zarzuć jeszcze może temat o ten soft Chińczycy na pewno się podejmą i będzie super urządzenie;)

 

Teraz, StachMuszel napisał:

Przedstawiciel Ifi jest gluchy na nasze wołania o pomoc. Ja już się tutaj nie odzywam, ale wkurza mnie to strasznie.

Jeśli mówisz o człowieku piszącym tutaj na forum to osobiście uważam że jest bardzo w porządku.

Być może nie ma w swojej sile wymiany tego.

Ja kupię to urządzenie dla siebie jeśli doczeka się kiedyś podmiany oprogramowania

8 minut temu, StachMuszel napisał:

Przedstawiciel Ifi jest gluchy na nasze wołania o pomoc. Ja już się tutaj nie odzywam, ale wkurza mnie to strasznie.

Stachu, chyba mamy to rozumieć tak, że to firma iFi jest głucha? No bo jej przedstawiciel tutaj u nas na Forum jest jak najbardziej ok. Piszę jeszcze na jednym z forów zagranicznych i tam też jej przedstawiciel jest bardzo w porządku. Problemy są w samej centrali. Kiedy wysyłam tam "bilety" z zapytaniami, no to raczej kiepsko... Taka korpo-gadka jak to ktoś tam określił i tyle. Tutaj, na naszym forum też już rzadko o cokolwiek pytam, rzadko sygnalizuję problemy. Zresztą bywa że i sami potrafimy zniechęcać siebie nawzajem... Jakoś tego nie obserwuję w takim stopniu na forach poza naszymi granicami. A chciałoby się tak przecież tutaj, u siebie...

W dniu 31.12.2022 o 13:34, Dari napisał:

Czyli Tidal Connect teraz działa bez problemu? Jeśli tak, to moim zdaniem spokojnie można kupować Zena.

Nie.

Mam 2 sztuki chodzące z 2 smartfonami. Tidal connect z Ifi, to katastrofa. Ciągle są jakieś problemy. Teraz np. co chwilę connect się wywala. Nie można wysłuchać płyty do końca, bo przy przechodzeniu do następnego utworu, przełącza odtwarzanie na smartfona i tak co 2-3 utwór. Poza tym wiesza się, trzeba wchodzić w opcje i zatrzymywać program - porażka.

W dniu 9.01.2023 o 17:23, StachMuszel napisał:

Przedstawiciel Ifi jest gluchy na nasze wołania o pomoc. Ja już się tutaj nie odzywam, ale wkurza mnie to strasznie.

Przykro mi, że tak sądzisz. Staram się adresować wszystkie komentarze, a Wasze zdanie przekazuję do firmy i do działu RND szczególnie. Że tak zażartuję, nie usiądę i nie napisze nowego software, ale robię co w mojej mocy, żeby temat ruszyć. Pamiętaj też, że sam jestem użytkownikiem Streama, więc to też w moim interesie 🙂

11 godzin temu, iFi Audio napisał:

Przykro mi, że tak sądzisz. Staram się adresować wszystkie komentarze, a Wasze zdanie przekazuję do firmy i do działu RND szczególnie. Że tak zażartuję, nie usiądę i nie napisze nowego software, ale robię co w mojej mocy, żeby temat ruszyć. Pamiętaj też, że sam jestem użytkownikiem Streama, więc to też w moim interesie 🙂

Sorki, że tak napisałem, nie zrozum mnie źle. Po prostu irytujące jest ciągłe kombinowanie z urządzeniem, za które bądź co bądź człowiek zapłacił jakieś pieniądze, aby móc posłuchać muzyki. A że jesteś tu jedyny z Ifi, to...😉

Edytowane przez StachMuszel
13 godzin temu, jaszcze1 napisał:

Nie.

Mam 2 sztuki chodzące z 2 smartfonami. Tidal connect z Ifi, to katastrofa. Ciągle są jakieś problemy. Teraz np. co chwilę connect się wywala. Nie można wysłuchać płyty do końca, bo przy przechodzeniu do następnego utworu, przełącza odtwarzanie na smartfona i tak co 2-3 utwór. Poza tym wiesza się, trzeba wchodzić w opcje i zatrzymywać program - porażka.

Cześć, może to głupie ale Was naprowadzi. Zauważyłem pewną zależność. Jak tel i IFI były daleko od siebie mimo iż nadal znajdowały się w tej samej sieci zrywało często komunikację. Po dodaniu uprawnień w tel do urządzeń w pobliżu w aplikacj Tidal na komórce, to wyraźnie ulego poprawie. Dla mnie to bez sensu, bo podstawą komunikacj obu urządzeń jest sieć i wieksze znaczenie ma tu ruter i jego ustawienie, ale może connect do uwierzytelniania używa protokołów komunikacji bezpośredniej? Moim zdaniem to bez sensu, ale warto byłoby o to zapytać ten magiczny dział RnD IFI, jak to poprostu działa i na jakiej zasadzie komunikuje się ze sobą.

2 godziny temu, StachMuszel napisał:

Sorki, że tak napisałem, nie zrozum mnie źle. Po prostu irytujące jest ciągłe kombinowanie z urządzeniem, za które bądź co bądź człowiek zapłacił jakieś pieniądze, aby móc posłuchać muzyki. A że jesteś tu jedyny z Ifi, to...😉

Wiem jak jest, ktoś musi być winny 🙂

1 godzinę temu, Jacek_72737 napisał:

Cześć, może to głupie ale Was naprowadzi. Zauważyłem pewną zależność. Jak tel i IFI były daleko od siebie mimo iż nadal znajdowały się w tej samej sieci zrywało często komunikację. Po dodaniu uprawnień w tel do urządzeń w pobliżu w aplikacj Tidal na komórce, to wyraźnie ulego poprawie. Dla mnie to bez sensu, bo podstawą komunikacj obu urządzeń jest sieć i wieksze znaczenie ma tu ruter i jego ustawienie, ale może connect do uwierzytelniania używa protokołów komunikacji bezpośredniej? Moim zdaniem to bez sensu, ale warto byłoby o to zapytać ten magiczny dział RnD IFI, jak to poprostu działa i na jakiej zasadzie komunikuje się ze sobą.

Zarzucę im temat, jest to ciekawy trop. Zgodnie z moją wiedzą, raczej nie powinno być różnicy, chyba, że to działa jak jakiś MESH.

Też mnie to irytuje że tak dobrze że projektowane dźwiękowo urządzenie poległo na tak prostej sprawie jak oprogramowanie.

Ale to na pewno nie wina kolegi z forum.

A firma jeśli weźmie do siebie wszystkie uwagi to życzę jej jak najlepiej.

Piotrek 

W dniu 12.01.2023 o 18:26, jus6 napisał:

Do kolegi z Ifi , kolejny absurd do poprawy. Dostęp do połączenia z ifi local powinien być dostępny we wszystkich ustawieniach potencjometru, a nie tylko na 1

Moim  zdaniem to by trochę zacierało trochę sens tego przełącznika. Tryby są po to, żeby działała dokładnie ta jedna rzecz, która jest potrzebna. Ma to zmniejszyć obciążenie procesora, a w efekcie szumy. Obsługa klienta ifi.local zżera całkiem sporo zasobów procesora, więc jest jedną z pierwszych do odstrzału w tym momencie. Szczególnie, że nie wchodzi się do ustawień codziennie.

 

1 godzinę temu, Piotr Sonido napisał:

Też mnie to irytuje że tak dobrze że projektowane dźwiękowo urządzenie poległo na tak prostej sprawie jak oprogramowanie.

Ale to na pewno nie wina kolegi z forum.

A firma jeśli weźmie do siebie wszystkie uwagi to życzę jej jak najlepiej.

Piotrek 

Mam tyle szczęścia, że u mnie chodzi w trybie Roon i totalnie nic się nie dzieje złego. 

33 minuty temu, iFi Audio napisał:

Mam tyle szczęścia, że u mnie chodzi w trybie Roon i totalnie nic się nie dzieje złego. 

Nie każdy chce lub go nie stać aby korzystać z Roon. Użytkownicy mają prawo bezproblemowo korzystać z Tidal Connect skoro taką opcję jeszcze przed Roon oferował streamer. Czy jestem w błędzie?

2 minuty temu, maciek1 napisał:

Nie każdy chce lub go nie stać aby korzystać z Roon. Użytkownicy mają prawo bezproblemowo korzystać z Tidal Connect skoro taką opcję jeszcze przed Roon oferował streamer. Czy jestem w błędzie?

Nigdy nie powiedziałem nic takiego. 

Przez pewien czas też go używałem z Tidalem i ja nie miałem z tym problemu. Nie pisze tego po to, żeby Wam wmawiać "dziwne. u mnie działa". To właśnie dlatego tak ważny jest feedback jaki od Was zbieram, męczenie Was o wersje oprogramowania, etc. Każdy przypadek jest inny.

Źle mnie zrozumiałeś. Przepraszam jeśli Cię to dotknęło. Nie mam do Ciebie żalu, a wprost przeciwnie. Zresztą chyba wiesz. Po prostu szkoda, że taki fajny dźwięk jest zostawiony chyba bez wsparcia z firmy. W każdym razie my o takim wsparciu chyba nic nie wiemy.  Na forach poza granicami też nie. Wygląda to trochę tak jakbyście gadali do obrazu, a obraz... Widzimy Twoje starania, ale centrala milczy. Sam sygnalizowałem prosty problem z przerwami i do tej pory nie wiem czy to tylko u mnie czy taka ogólna  tendencja? Wysyłane bilety. A raczej odpowiedzi... odpuściłem na razie.  Szkoda komentować. Tak więc, skoro jesteś na pierwszej linii to coś Ci się odpryskiem nieraz dostanie:) Ale chyba nie celowo. Niełatwą masz  rolę... 🙂 Ale z mojej strony wiesz że masz, powtórzę podziękowania i szacunek. PS. A jak będziesz miał okazję to przekaż proszę tym z Centrali, że Polacy jak się zbiorado kupy to nie ma przeproś 😉

Edytowane przez maciek1
Godzinę temu, iFi Audio napisał:

Moim  zdaniem to by trochę zacierało trochę sens tego przełącznika. Tryby są po to, żeby działała dokładnie ta jedna rzecz, która jest potrzebna. Ma to zmniejszyć obciążenie procesora, a w efekcie szumy. Obsługa klienta ifi.local zżera całkiem sporo zasobów procesora, więc jest jedną z pierwszych do odstrzału w tym momencie. Szczególnie, że nie wchodzi się do ustawień codziennie.

 

Też jestem tego zdania👍

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Dołącz do dyskusji

    Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
    Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

    Gość
    Dodaj odpowiedź do tematu...

    ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.