Skocz do zawartości
IGNORED

Stereo w małym biurze

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

buduje dom i własnie jestem na etapie elektryki itp kabelków i myślę nad audio w swoim małym biurze

Tak to wygląda jeszcze nie mam fot ze środka zrobię w tym tygodniu może o ile jest taka potrzeba
Zielona do ściana na przeciwko, ją mogę wyłożyć czymś akustycznym, jakieś panele drewniane?
Czerwone to wiszące głośniki
Niebieskie biurko pod nimi
Żółty to TV który tam będzie wisieć 48-55 cali i będę go chciał na jakimś fajnym wysięgniku

tak to wygląda

f0df5868f89b9940.png

biurko 80cm od podłogi, TV ma 61 cm wysokości a go przekręcając nie może walić o głośniki bo go nie przekręcę więc głośniki muszą wisieć minimum 150cm nad ziemią i bardzo blisko miejsca w którym siedzę będzie odsłuch więc raczej niemożliwe jest skierowanie ich bezpośrednio na mnie nawet i tutaj pytanie jak to ugryźć.

Może nie warto w ogóle się bawić w kabelki tylko iść w monitory aktywne bliskiego pola? Prosiłbym o opinie.

https://www.audiostereo.pl/topic/157831-stereo-w-ma%C5%82ym-biurze/

Rozumiem, że TV pomiędzy głośniki nawet po łyżce do butów nie wejdzie ...

A z głośnikami poniżej TV ?

Nie ma nic gorszego, niż człowiek wykształcony ponad własną inteligencję.   Jerzy Dobrowolski

Pozostają dwie możliwości: słuchawki albo

wysokiej jakości obrotowy fotel, a głośniki na ścianie "zielonej" 😉 

bo i akustyka może być lepsza, niż w tej niemal wnęce.

Chyba tak naprawdę trzeba monitorki  dać na biurko, albo wybrać takie, które nie tylko

można postawić, ale jakby było ostatecznie nieco luzu - powiesić.

Bywają takie konstrukcje od razu z wieszakiem, mimo BR z tyłu. Wieszak jednocześnie

rozprowadza energię na boki - tu można zobaczyć:

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

Nie ma nic gorszego, niż człowiek wykształcony ponad własną inteligencję.   Jerzy Dobrowolski