Skocz do zawartości
IGNORED

Cambridge Audio CXA80 czy wystarczy mocy dla Tannoy DC6T?


emillo83
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam szanowne towarzystwo 🙂

Niestety mój Azur 740a wyzionął ducha, więc postanowiłem kupić Roksan Kandy k2. Ogólnie jestem z niego zadowolony, ale oprócz dobrej jakości, lubię też dobry wygląd, a Roksan zupełnie mi nie pasuję do mojego streamera CA CXNv2, którego w najbliższym czasie napewno nie zmienię. Postanowiłem więc zbudować zestaw pod ten właśnie streamer i zakupiłem CA AXR 100. Wydawało mi się, że jest to ten sam kolor (lunar grey) i ten sam design, ale niestety odcień koloru delikatnie się różni. Trochę mniej istotne, to przycisk power, nie jest idealnie w tym samym miejscu i pokrętło jest inne. 

 

Z tego co wiem, to CXA80, to identyczny design i kolor, w końcu to ta sama seria CX, mam nadzieję. Niestety nie widzę serii CX 100W.

 

Nie znam się dokładnie jeśli chodzi o specyfikację, dlatego prosiłbym tylko o potwierdzenie. Z mojej logiki, wnioskuję, że CA CXA80 (80w na kanał) może być zbyt mocno obciążony i mogą włączać się zabezpieczenia przy większej głośności, jeśli dostawię do niego Tannoy'e DC6T (100w). Czy dobrze rozumiem? 

 

Z góry dziękuję za odpowiedź. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach