Skocz do zawartości
IGNORED

Jaki wzmacniacz do Bowers 703 s2 ?


Mikolaj1212
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

28 minut temu, Piotr Sonido napisał:

Na pewno kolega może sobie załatwić na klocki "swoje" odpowiedniejszy rabat niż na Horna. 

No i tutaj bywa... różnie, stąd zakupy używek najczęściej 😉

11 minut temu, Mikolaj1212 napisał:

A słuchawki klasa sam o nich dużo myślałem tylko wtedy nie mogłem zaakceptować ile z dobrym wzmacniaczem by to kosztowało 😅😅 

tak i one na to zasługują. Miałem dylemat LCD-3 i tańszy wzmak, czy LCD-2 z lepszym i wybrałem, no wiesz sam co 😉

Ogólnopolska sieć salonów audio-video Top Hi-Fi & Video Design
30 lat doświadczenia | 20 salonów na terenie Polski | Profesjonalni doradcy | Sale odsłuchowe w każdym salonie
www.tophifi.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
On 5/30/2023 at 10:50 AM, daniel-de said:

Czasami ludzie określają takie brzmienie czysto technicznym bo można właśnie bardziej gładko "muzykalniej" itp. Jednak wydaje mi się, że związane jest to właśnie z ingerencją wzmacniacza w brzmienie kolumn. A to wiąże się z charakterem brzmienia, które lubimy słuchać czyli własną subiektywną preferencją. Ja natomiast cenię prawdę. Chcę słuchać tego co wymyślił muzyk nawet jeśli niekoniecznie odpowiada mi to brzmieniowo. Jest ciekawiej gdy odkrywamy różne brzmienia niżby wszystko miało grać tak słodko, muzykalnie, tak na jedno kopyto.

Muzykalne i angażujące granie nie jest synonimem słodkiego, a już dalekie jest od grania na jedno kopyto.

Piszesz, że cenisz sobie prawdę odn brzmienia. Ja również, jednak skąd wiemy jakie ono powinno być? To wie tylko producent/realizator, który dokonuje ostatecznego masteringu. Historia zna wiele przypadków, gdzie muzycy po wydaniu albumu wyrażali dezaprobatę odn ostatecznego brzmienia nagranego materiału. M.in. stąd wszelkie późniejsze remastery. Przykro mi, ale nigdy nie usłyszysz/usłyszymy tego co wymyślił muzyk. Nasze domowe systemy audio tylko w jakiś sposób (lepiej lub gorzej) odtwarzają zarejestrowany materiał źródłowy.

Wracając do Hegla - grałem na H190 i H390 łącznie 3 lata, więc kawałek czasu i sądziłem, że zostanę z tym brzmieniem. Jednak sekcja cyfrowa w H390 nie jest najwyższych lotów (to nie półka H590) i to słychać wpinając dla porównania zewn DAC. Streamer jest chyba jeszcze słabszy, chociaż nieco ratuje go dodany w końcu Roon Ready.

Powyższe to oczywiście moje subiektywne zdanie.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 5 tygodni później...
W dniu 17.05.2023 o 17:29, Mikolaj1212 napisał:

Witam, 

Dzisiaj niestety pożegnałem się ze swoim wzmacniaczem Vincent 237( dziecko zrzuciło z szafy) i sprzęt jest nie do uratowania 😞 (...) Kwota jaka mam do przeznaczenia to tak w granicy 17-20 tyś. 

W tym przedziale cenowym do 703s2 wziąłbym Rotela RB1590 + RC1590 MKII lub RC1572 na początek, a później koniecznie RC1590. To jest nieśmietelne kombo, które da Ci wszystko co mają 703s2 i jeszcze będzie na później. Generalnie trudno będzie przebić RB1590 nie wydając solidnie więcej. Dodatkowo nie musisz martwić się o dziecko. 38kg to jednak ciężko ruszyć nawet dorosłej osobie 😎.

Odpuściłbym Michi X3, ponieważ to kilkuprocentowy update w stosunku do RA-1592 jeśli chodzi o brzmienie, a jednak cena yyyy, z innego segmentu. Głównie płacisz za design, świetny pilot. Dźwiękowo znacznie więcej skorzystasz gdy wybierzesz Rotela RB+RC 1590 niż w przypadku X3. I oczywiście integra RA-1592 to również pewniak do 703s2, powiedziałbym nawet best value.

PS
wg mnie MKI brzmi lepiej od MKII. To dostrojenie na nowym DACu jest takie... bliskie MKI, ale dynamika jest gorsza. Więc jak masz w zasięgu MKI w pre lub integrze, to nie jest zły pomysł. Końcówkę RB1590 brałbym wyłącznie nową od chłopaków z TopHifi. A na zestaw pewnie dadzą dobrą cenę.

Michi X5/S5+P5 zmienia rozdanie.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, pawel.pl napisał:

W tym przedziale cenowym do 703s2 wziąłbym Rotela RB1590 + RC1590 MKII lub RC1572 na początek, a później koniecznie RC1590. To jest nieśmietelne kombo, które da Ci wszystko co mają 703s2 i jeszcze będzie na później. Generalnie trudno będzie przebić RB1590 nie wydając solidnie więcej. Dodatkowo nie musisz martwić się o dziecko. 38kg to jednak ciężko ruszyć nawet dorosłej osobie 😎.

Odpuściłbym Michi X3, ponieważ to kilkuprocentowy update w stosunku do RA-1592 jeśli chodzi o brzmienie, a jednak cena yyyy, z innego segmentu. Głównie płacisz za design, świetny pilot. Dźwiękowo znacznie więcej skorzystasz gdy wybierzesz Rotela RB+RC 1590 niż w przypadku X3. I oczywiście integra RA-1592 to również pewniak do 703s2, powiedziałbym nawet best value.

PS
wg mnie MKI brzmi lepiej od MKII. To dostrojenie na nowym DACu jest takie... bliskie MKI, ale dynamika jest gorsza. Więc jak masz w zasięgu MKI w pre lub integrze, to nie jest zły pomysł. Końcówkę RB1590 brałbym wyłącznie nową od chłopaków z TopHifi. A na zestaw pewnie dadzą dobrą cenę.

Michi X5/S5+P5 zmienia rozdanie.

No to już taka mała elektrownia można powiedzieć 😅 aktualnie jestem na etapie słuchania z Coplandem 405a i streamer cxn. Streamer pewnie zmienię na inny i może jeszcze trochę pobawię się z wymiana lamp by zobaczyć jakie wtedy będą różnice ale to już chyba tylko dla zaspokojenia ciekawości ile idzie w brzmieniu zmienić. Muszę przyznać ze wdzięczne jest połączenie Coplanda z Bowersami, @Roland Audio nadal grasz na csa 100 z Bowersami ? Dasz radę coś więcej napisać o tym zestawie albo masz może porównanie do samej lampy? 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, Mikolaj1212 napisał:

 i streamer cxn. Streamer pewnie zmienię na inny

Mam takie kolumny jak Ty i przechodziłem podobną drogę. Testowałem CXN, Bluesound node i... Wybrałem Apple TV4K 3rd gen. + rozdzielacz sygnału HDMI/SPdif. Dlaczego?

Powodów było kilka:
- Tidal przestał być bezstratny odkąd używa formatu MQA. Garbage. Generalnie BlueOS to niepotrzebny middleman i w dodatku jak działa, wszyscy wiemy. CXN nie będę komentować, szkoda literek.
- Apple Music ze swoim lossless i chyba obecnie największą bibliotekę audio po prostu wymiata. Bardzo podobają mi się koncerty w 4K, teledyski w najlepszej wersji jaka jest dostępna. Wszystko bez kompresji. Jak porównywałem teledyski z YouTube, nie było o czym rozmawiać. Mixy albumów audio w Dolby Atmosie dla osób lubiących wielokanałowe odsłuchy są świetne lub fajne. Apple Music Classic w pakiecie... Można długo pisać o zaletach.

- CXN i Node w porównaniu z Apple TV 4K jako streamer? Nie ta epoka, gorsza responsywność, gorszy interfejs, gorsza jakość audio. Jeśli porównywałem te same platformy (spotify premium), grało tak samo.

Poza tym ATV to świetna platforma do wszystkich aplikacji typu netflix, hbo max apple tv+, disney, infuse, plex, vod itd. Najbardziej responsywny interfejs jaki można mieć w tego typu urządzeniach. U mnie to teraz centrum rozrywki, który cały czas pozostaje włączony. Zużywa 1 - 4W, nawet podczas oglądania 100gb filmów 4K. Jeszcze robi za hub'a wszystkich smart urządzeń w domu. Jeśli chodzi o szum, sprawdzałem. Najcichszy zasilacz ze wszystkich jakie mam u siebie... Polecam sobie sprawdzić to urządzenie i najlepiej przetestować w towarzystwie najcześciej rekomendowanych "audio streamerów". Do 6k nie znalazłem nic lepszego, a później odpuściłem.

Coplandem 405a nie słuchałem. Nie wiem czy eksperci dobrego brzmienia potwierdzą, ale Bowersy to lubią jednak porządny tranzystor. Tam w fabryce w Sussex 800tki są podpinane do MICHI., a przecież od lat kilku nie są już pod jednym dachem z ROTELem... Chyba wolałbym spróbować jabłka z tego samego sadu, jak nie drzewa... Przynajmniej spróbować.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, Mikolaj1212 napisał:

No to już taka mała elektrownia można powiedzieć 😅 aktualnie jestem na etapie słuchania z Coplandem 405a i streamer cxn. Streamer pewnie zmienię na inny i może jeszcze trochę pobawię się z wymiana lamp by zobaczyć jakie wtedy będą różnice ale to już chyba tylko dla zaspokojenia ciekawości ile idzie w brzmieniu zmienić. Muszę przyznać ze wdzięczne jest połączenie Coplanda z Bowersami, @Roland Audio nadal grasz na csa 100 z Bowersami ? Dasz radę coś więcej napisać o tym zestawie albo masz może porównanie do samej lampy? 

Witam, tak gram nadal i coś czuje że długo minie zanim zmienię ten zestaw.

Zanim kupiłem csa 100 używałem Nada c388 i było ok ale czegoś brakowało. Pojechałem na odsłuchy i wybór był między Yamaha A-S2200 a Copland csa 100 i dla mnie wygrał copland. Mam go podłączonego z bluesound node po usb(używam daca z coplanda) i gra to naprawdę dobrze, dźwięk jest bardzo dociążony do tego dużo bardziej melodyjny jak z nada czy Yamahy. Można długo słuchać i nie ma efektu zmęczenia muzyką czego nie mogłem powiedzieć o poprzedniku. Yamaha też super sprzęt ale chyba copland bardziej łagodzi Bowersy prędzej bym ją zestawił z Elac Vela 407 które też miałem na testach dzięki uprzejmości chłopaków z @TOP Hi-Fi Poznań Obsługa i wiedza pierwsza klasa! ale wracając do tematu Bowersy moim zdaniem bardzo dobrze sprawdzają się właśnie z hybrydą lub mocną lampą ale są dość wymagające prądowo, znajomy przyszedł z wzmacniaczem lampowym niestety nie pamiętam dokładnie modelu ale jak tylko zrobiło się głośniej i było uderzenie na Basie to następowało wyłączenie urządzenia i było strasznie gorące. Copland daje sobie bez problemu radę i co najważniejsze głośniki się nie gubią przy głośnym graniu wszystko jest na swoim miejscu a bas stał się bardziej miękki jak wcześniej. Do tego co dla mnie było bardzo ważne to grają pełnym dźwiękiem już od cichego odsłuchu. Yamahe i nada trzeba bardziej  kręcić, co prawda oba mają regulacje tonów ale nie o to mi chodziło. Przyczepić się na ten moment mogę tylko jak chodzi o regulacje głośności z pilota, bardzo duże przeskoki w głośności i aby wieczorem regulować trzeba wstawać i ręcznie. I aby zagrał w pełni to tak z 35min wcześniej musi pograć. Sam rozmyślam nad zmianą stremera na Rose ale tak się już przyzwyczaiłem do niezawodności bluos... Niedługo planuje się wybrać na odsłuchy by sprawdzić jak to zagra z pominięciem Daca coplanda. Ale sprzęt naprawdę super dawno nie czerpałem tyle radości z odsłuchu muzyki. Do tego dopiero od niedawna mam Bowersy 703 s2 wcześniej miałem 603 AE i różnica jest naprawdę duża w graniu pod każdym względem. 

Godzinę temu, pawel.pl napisał:

Mam takie kolumny jak Ty i przechodziłem podobną drogę. Testowałem CXN, Bluesound node i... Wybrałem Apple TV4K 3rd gen. + rozdzielacz sygnału HDMI/SPdif. Dlaczego?

Powodów było kilka:
- Tidal przestał być bezstratny odkąd używa formatu MQA. Garbage. Generalnie BlueOS to niepotrzebny middleman i w dodatku jak działa, wszyscy wiemy. CXN nie będę komentować, szkoda literek.
- Apple Music ze swoim lossless i chyba obecnie największą bibliotekę audio po prostu wymiata. Bardzo podobają mi się koncerty w 4K, teledyski w najlepszej wersji jaka jest dostępna. Wszystko bez kompresji. Jak porównywałem teledyski z YouTube, nie było o czym rozmawiać. Mixy albumów audio w Dolby Atmosie dla osób lubiących wielokanałowe odsłuchy są świetne lub fajne. Apple Music Classic w pakiecie... Można długo pisać o zaletach.

- CXN i Node w porównaniu z Apple TV 4K jako streamer? Nie ta epoka, gorsza responsywność, gorszy interfejs, gorsza jakość audio. Jeśli porównywałem te same platformy (spotify premium), grało tak samo.

Poza tym ATV to świetna platforma do wszystkich aplikacji typu netflix, hbo max apple tv+, disney, infuse, plex, vod itd. Najbardziej responsywny interfejs jaki można mieć w tego typu urządzeniach. U mnie to teraz centrum rozrywki, który cały czas pozostaje włączony. Zużywa 1 - 4W, nawet podczas oglądania 100gb filmów 4K. Jeszcze robi za hub'a wszystkich smart urządzeń w domu. Jeśli chodzi o szum, sprawdzałem. Najcichszy zasilacz ze wszystkich jakie mam u siebie... Polecam sobie sprawdzić to urządzenie i najlepiej przetestować w towarzystwie najcześciej rekomendowanych "audio streamerów". Do 6k nie znalazłem nic lepszego, a później odpuściłem.

Coplandem 405a nie słuchałem. Nie wiem czy eksperci dobrego brzmienia potwierdzą, ale Bowersy to lubią jednak porządny tranzystor. Tam w fabryce w Sussex 800tki są podpinane do MICHI., a przecież od lat kilku nie są już pod jednym dachem z ROTELem... Chyba wolałbym spróbować jabłka z tego samego sadu, jak nie drzewa... Przynajmniej spróbować.

A Apple tv ma możliwość uruchomienia loosles ? z tego co wiem tylko przez komputer po wpięciu Daca dało się uruchomić, inaczej leciało 256 a wtedy już mocno słuchać różnice względem tidala. Do tego są albumy nie w MQA zawsze jest wersja CD i MQA i CD brzmi zdecydowanie lepiej. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość

(Konto usunięte)
9 godzin temu, pawel.pl napisał:

W tym przedziale cenowym do 703s2 wziąłbym Rotela RB1590 + RC1590 MKII

Zamiast pre Rotela wybrałbym Coplanda DAC-215 Wcześniej miałem do RB-1582mk2 RC1590 i Copland go zjadł jeżeli chodzi o jakość dźwięku 🙂 Mamy 3 wyjścia cyfrowe, jedno analogowe i jedno USB + że dźwięk zawsze można skorygować lekko lampami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam z cxn byłem bardzo zadowolony. 

A tidal ma ma rezygnować z mqa więc jest dobra wizja na przyszłość. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość

(Konto usunięte)
55 minut temu, Piotr Sonido napisał:

 

A tidal ma ma rezygnować z mqa więc jest dobra wizja na przyszłość. 

Super duper formaty i subskrybcje w wysokiej jakości odtwarzanej muzyki nic nie dadzą jeśli dostarczane pliki to kulawe remastery z obciętymi wierzchołkami w paśmie 🙂 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
W dniu 3.07.2023 o 22:03, Roland Audio napisał:

A Apple tv ma możliwość uruchomienia loosles ? 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Tldr;
Apple Lossless jest wspierane na Apple TV 4K (24bit/48kHz).
Hi-Res Lossless for a maximum resolution of 24-bit/192 kHz nie jest wspierane.

Słuchałem 192kHz z Tidala HiFi przez najnowszy Bluesound Node vs Apple Music lossless na Apple TV4K i w niektórych utworach Apple Music miał lepszą dynamikę lub nie było różnicy.

Osobiście nie wierzę w powodzenie Tidala, w BlueOS również. Nie wiem czy wiecie, ale Polska jest drugim największym rynkiem Tidala na świecie co... bardzo dobrze świadczy o naszych salonach audio ;)))) Brawo chłopaki! I niestety kiepsko świadczy o Tidalu, który będzie musiał zgasić neon.

Dużo ciekawych statytyk o Tidal, Spotify i Apple Music możecie znaleźć tutaj:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, MarcinStereo napisał:

Super duper formaty i subskrybcje w wysokiej jakości odtwarzanej muzyki nic nie dadzą jeśli dostarczane pliki to kulawe remastery z obciętymi wierzchołkami w paśmie 🙂 

Absolutnie się zgadzam a skąd wiem że inne platformy nie robią tego samego.

6 godzin temu, pawel.pl napisał:

Osobiście nie wierzę w powodzenie Tidala, w BlueOS również. Nie wiem czy wiecie, ale Polska jest drugim największym rynkiem Tidala na świecie co... bardzo dobrze świadczy o naszych salonach audio ;)))) Brawo chłopaki! I niestety kiepsko świadczy o Tidalu, który będzie musiał zgasić neon.

Dużo ciekawych statytyk o Tidal, Spotify i Apple Music możecie znaleźć tutaj:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

A czemu nie wierzysz że w blueos coraz więcej producentów się do niego przekonuje?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
23 godziny temu, MarcinStereo napisał:

Super duper formaty i subskrybcje w wysokiej jakości odtwarzanej muzyki nic nie dadzą jeśli dostarczane pliki to kulawe remastery z obciętymi wierzchołkami w paśmie 🙂 

Apple, Amazon, Qobuz, Deezer mają te same remastery. Sprawdzałem albumy moich ulubionych artystów, w większości przypadķów te same wydania nam oferują. Dosłownie kilka płyt Qobuz ma inne. Pozostałe na jedno kopyto.

 

Osobiście używam Tidal bo jest przetani, ma radio artysty i mixy oraz Qobuz ponieważ posiada, niektóre albumy z innych wydań jak pozostałe serwisy.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Denon DCD-3000 + Rotel A14 mk2 + Bowers & Wilkins 707 S3 // I'm the man on the silver mountain

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, soberowy napisał:

Apple, Amazon, Qobuz, Deezer mają te same remastery. Sprawdzałem albumy moich ulubionych artystów, w większości przypadķów te same wydania nam oferują. Dosłownie kilka płyt Qobuz ma inne. Pozostałe na jedno kopyto.

 

Osobiście używam Tidal bo jest przetani, ma radio artysty i mixy oraz Qobuz ponieważ posiada, niektóre albumy z innych wydań jak pozostałe serwisy.

Zgadzam się tidala używam do polskiej muzyki Qubuz do zagranicznej bo jednak słuchać różnice względem tidala na wielu płytach a Apple Music jak już to czasem w tle leci by odkryć jakieś nowości 😅

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
20 godzin temu, Piotr Sonido napisał:

A czemu nie wierzysz że w blueos coraz więcej producentów się do niego przekonuje?

Model biznesowy, model dystrybucyjny, brak własnej technologii na poziomie protokołu, brak zabepieczenia na poziomie patentu.

5 godzin temu, soberowy napisał:

Apple, Amazon, Qobuz, Deezer mają te same remastery.

Zgadza się, nie ma dostępu w streamingu do starych wydań (póki co). Aby po nie sięgnąć, trzeba mieć/kupić CD (z drugiej ręki). Można słuchać z CD lub zrobić kopię płyty do bezstratnego formatu, umieścić na serwerze i odpalić Roon, emby czy PLEXa... Luuub wrzucić do Apple Music ☺️. Apple Music daje możliwość dodawania plików lokalnych do swojej biblioteki, są one uploadowane do iclouda i dostępne na każdym urządzeniu od ręki, wiec mamy wszystko w jednej aplikacji.

U siebie mam serwer i muszę przyznać, że rzadko tam zaglądam. Jakoś wolę mieć wszystko w jednym miejscu. Przypuszczam, że Apple w pewnym momencie 
będzie miało więcej wydań poszczególnych albumów. Oni mocno inwestują w content i jakość biblioteki. Ostatnio wpadł Ed Sheeran w Apple Music Live (22 utwory), w tym 14 z video w jakości 4K.

Btw. przenosiny biblioteki pomiędyz platformami można sprawnie przeprowadzić, ponieważ wszystkie platformy mają API i powstały do tego narzędzia. Ja użyłem 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) , w wersji darmowej (limit utworów na playlistę to 200 sztuk). Playlista po playliście i te tysiące utworów wylądowało w Apple Music.

W wersji płatnej można polecieć jednym kliknięciem. W moim przypadku i tak chciałem zrobić porządki w playlistach, więc przenoszenie one-by-one pozwoliło na usystematyzowanie procesu. Przenosiłem po troszku i oznaczałem w nazwie playlisty status (done/ready). Później kilka tygodni uczenia algorytmu Apple Music mojego gustu i dzisiaj mogę powiedzieć, że rekomendowane utwory / playlisty są bardziej pod mój gust niż pod monetyzację Spotify, który jakoś przez ostatnie 2 lata polecał bardziej w utwory, na których więcej zarabia. Apple Music to 124215 źródło przychodu w Apple, więc oni nie mają w interesie tego typu mechanizmów. I płacą dobre stawki artystom.

Podoba mi się to, że jak idę spać i sięgam po Apple music to już na pierwszym ekranie mam rekomendowane playlisty, których słucham do poduszki. Zrobiłem sobie też automatyzacje na iPhonie (aplikacja Skróty), które 1 kliknięciem włączają Rotela, przełączają Terminal A na B, uruchamiają Apple Music i włączają playlistę i odtwarza ją przez 20 minut, aby później przełączyć Rotela na terminal A, przełączyć go w tryb standby i zapauzować Apple Music (a ja już sobie wtedy śpię ;)). Jeszcze muszę zrobić sobie automatyzację, aby po włączeniu budzika uruchamiał się Rotel i zaczynał grać muzykę w salonie i sypialni równocześnie.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez pawel.pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie powiem zaciekawiłeś mnie tym wpisem. Aby korzystać z Apple Music muszę mieć w domu urządzenia tej firmy czy tak samo sprawnie działa na androidzie tel i volumio rpi itp? 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Denon DCD-3000 + Rotel A14 mk2 + Bowers & Wilkins 707 S3 // I'm the man on the silver mountain

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, pawel.pl napisał:

Model biznesowy, model dystrybucyjny, brak własnej technologii na poziomie protokołu, brak zabepieczenia na poziomie patentu.

Wymieniłeś to jakby urządzenie było mega kalekie. 

🙂 A do tej pory uchodzi za jeden z lepszych softów. I jak wspomniałem coraz więcej firm na to przechodzi.

Model dystrybucji? O co chodzi?

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
28 minut temu, soberowy napisał:

Aby korzystać z Apple Music muszę mieć w domu urządzenia tej firmy czy tak samo sprawnie działa na androidzie tel i volumio rpi itp? 

Z tego co widzę Apple Music jest dostępny na Androida. Jak działa? Nie wiem, nie korzystam z tego systemu i nie miałem okazji przetestować aplikacji. Pewnie w sieci/na YT znajdziesz jakieś informacje na ten temat. Najsensowniej byłoby pobrać aplikację i przetestować osobiście. Przynajmniej ja preferuję wszystkiego dotknąć i wyrobić sobie własne zdanie. AppleTV4k jest tanie (w porównaniu do takiego Node), masz na zwro 30 dni. To więcej niż potrzeba, aby przetestować osobiście.

Nie wiem jaki jest zakres możliwości volumio rpi. Wygląda jak jedna z hi-fi malinek ☺️. Do czego chciałbyś jej użyć?

30 minut temu, Piotr Sonido napisał:

Model dystrybucji? O co chodzi?

Sposób dystrybuowania tego rozwiązania across urządzenia docelowe (sposób integracji) i oczywiście dealflow. Bluesound należy do Lenbrook International, jest to holding do którego należą Dali, NAD, PSB Speakers i wspomniany już Bluesound. Plankton będzie chciał integracji z Bluesound. Np. taki Monitor Audio, który jakiś czas temu kupił Roksan, o ile nie dogada się z innym holdingiem lub nie pójdzie w integrację o poziom wyżej.
Bluesound to dobrze zrobiony middleman, ale tak jak wspominałem - nie mają własnej technologii na poziomie protokołu, mocnego IP. Jest to tylko opakowany produkt, który ma na celu budowe zamkniętego ekosystemu opartego o produkty holdingu i ich partnerów.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, pawel.pl napisał:

Z tego co widzę Apple Music jest dostępny na Androida. Jak działa? Nie wiem, nie korzystam z tego systemu i nie miałem okazji przetestować aplikacji. Pewnie w sieci/na YT znajdziesz jakieś informacje na ten temat. Najsensowniej byłoby pobrać aplikację i przetestować osobiście. Przynajmniej ja preferuję wszystkiego dotknąć i wyrobić sobie własne zdanie. AppleTV4k jest tanie (w porównaniu do takiego Node), masz na zwro 30 dni. To więcej niż potrzeba, aby przetestować osobiście.

Nie wiem jaki jest zakres możliwości volumio rpi. Wygląda jak jedna z hi-fi malinek ☺️. Do czego chciałbyś jej użyć?

Sposób dystrybuowania tego rozwiązania across urządzenia docelowe (sposób integracji) i oczywiście dealflow. Bluesound należy do Lenbrook International, jest to holding do którego należą Dali, NAD, PSB Speakers i wspomniany już Bluesound. Plankton będzie chciał integracji z Bluesound. Np. taki Monitor Audio, który jakiś czas temu kupił Roksan, o ile nie dogada się z innym holdingiem lub nie pójdzie w integrację o poziom wyżej.
Bluesound to dobrze zrobiony middleman, ale tak jak wspominałem - nie mają własnej technologii na poziomie protokołu, mocnego IP. Jest to tylko opakowany produkt, który ma na celu budowe zamkniętego ekosystemu opartego o produkty holdingu i ich partnerów.

Tutaj raczej Apple stoi dużo gorzej nie wypuszczając na żaden streamer pełnego loosles HiFi… sam korzystam na telefonie do CarPlay z Apple Music ale jedynie jak udało mi ske uzyskać pełen loosles to był MacBook po USB wpięty do Daca i dopiero do stremera zerowa przyjemność z korzystania… z kilku systemów już miałem okazje korzystać i jedynie BluOS nigdy ale to nigdy się nie zawiesił do tego fakt ze buduje playlista niezależnie od serwisu wszystkie wrzuca w jedna. Wygodna na najwyższym poziomie. Co do urządzeń to Nad c658 działa na tym bardzo dobrze. Do tego oferuje dirac. Lubię na telefonie Apple ale nie uważam aby było to na tym samym poziomie co Qobus. Do tego multiroom itp na BluOS tez działają świetnie. Na Rotelu mamy maks 2 strefy.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i Roksan już ma blueos. I na razie nikt nie narzeka. 

U znajomego gra moja wersja testowa i świadomie podją decyzję o wybraniu go. 

Na to wychodzi że najlepiej to iść w malinę bo po prostu soft jest dobierany przez użytkowników. Albo w tanie streamery bo coś nie pyknie za kilka lat to wymienisz i nie narzekasz.

Idąc tym tropem rozumowania które rozwiązanie w formach audio według ciebie jest dobre?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyjmijmy, że słyszalny zakres dla przeciętnej osoby to około 20 Hz - 20 kHz (w rzeczywistości jest on mniejszy).
Dla pełnej dokładności i uniknięcia zniekształceń, częstotliwość próbkowania powinna być większa niż podwójna wartość najwyższej częstotliwości (ograniczenie Nyquista-Shannona), czyli 40 kHz.

Różnica wynikająca z częstotliwości próbkowania 192 kHz (hires lossless od apple) w zakresie wysokich częstotliwości może przyczynić się do bardziej precyzyjnego odwzorowania dźwięków znajdujących się na granicy lub powyżej słyszalnego zakresu przez człowieka. W praktyce jest to obszar poza słyszalnym spektrum ludzi.

Różnica w odwzorowaniu dźwięków powyżej słyszalnego zakresu nie ma bezpośredniego wpływu na percepcję dźwięku dla większości osób. Wpływ takiej różnicy na subiektywne odczucie dźwięku może być minimalny, jeśli w ogóle występuje. Takie są realia, fizyka tego świata. Dalej...

to już jest psychoakustyka, dziwna chęć słyszenia więcej i budowania sobie przekonania, że słyszymy więcej. Aczkolwiek trochę wstyd przyznać, gdy w blind teście już nie mamy takiej pewności. Sprawdziłem i wiem, że na moim sprzęcie, w moim salonie, moje uszy nie słyszą różnicy pomiędzy 48, a 192. Jeśli mam wsłuchiwać się w niuanse i próbować wyłpać różnice na pierwszych 10 sekundach utworu i robię to 10-15 razy i później na innym utworze. To robię z siebie idiotę i zatraciłem cały sens słuchania muzyki sprowadzając to do niuansów na poziomie promila, o ile w ogóle istnieją. Później patrzę sobie na ścieżkę tego utworu i widzę, że tam nie ma 192. Więc to nawet nie ja robiłem z siebie idiotę, tylko ktoś ze mnie.

To o czym ludzie nie mówią, a powinni w konteście jakości dźwięku: Inne czynniki, takie jak jakość mikrofonów, przetworników analogo-cyfrowych, akustyka studia nagraniowego i oczywiście nastawy sprzętu nagraniowego determinują w 100% jakość dźwięku.

W latach 80tych rozpoczęła się rewolucja cyfrowa i tutaj zaczyna się początek końca analogowego nagrywania muzyki i początek nagrywania w cyfrze. Od 4 dekadnie nie nagrywa się muzyki analogowo, nie używa się wałków woskowych, płyt gramofonowych i taśm magnetofonowych i nie tnie się ścieżek nożami. I nikt nie płacze, jak taśma przerwie się i trzeba ją skleić / powtórzyć nagranie. Nie nagrywa się muzyki w 24/48 ścieżkach, tylko w nieskońćzonej liczbie ścieżek i nieskończonej liczbie kopii tej ścieżki 🙂.

Aby dźwięk trafił do zapisu binarnego, musi przejść przez przetwornik analogowo-cyfrowy (odwrócone działanie DAC). Jakość tego przetwornika jest znacznie ważniejsza od DACa w odtwarzaczu. Po konwersji sygnału analogowego następuje zapis wg nastaw systemu nagrywającego (np. 16 bit/44.1kHz), wykonuje się mix ścieżek, korekcje itd. itd..

Jeśli ktoś pracuje w studio na 16 bitach i 44.1kHz (w takiej jakości rejestruje i obrabia dźwięki) i taki master opuszcza studio, to sorry - ale nic nam z DAC'a 192 kHz w streamerze/Preampie/CD/Integrze. I żaden remaster takiego albumu tutaj nie pomoże, ponieważ źródło tego nie ma i samo przekonwertowanie plików na wyższą częstotliwość (wypełnienie zerami) nic nie da poza zmianą treści na wyświetlaczu. Nikt nie doda Wam częstotliwości, których nie zarejestrował mikrofon / nie przetworzył przetwornik analogowo cyfrowy, lub które zostały obcięcie na skutek kompresji i obróbki materiału w studio robiąc mastera (źródło). Co studia robią do dzisiaj, aby mix zmieścił się na krążku albo z braku świadomości oczekiwań melomanów/audiofilów, którzy stanowią 1% rynku mainstreamu, który jest odbiorcą pracy artysty/studia nagraniowego i ma hulahop na 192kHz. Studia nagraniowe kładą na to lagę. Stare utwory są jakie są i nie będą lepsze.

Są inne czynniki, ważniejsze od częstotliwości próbkowania, które faktycznie determinują jakość muzyki. Jest to najbardziej oczywisty przetwornik - głośnik, który konwertuje sygnał analogowy w fale dźwiękowe i jego charakterystyka determinuje totalnie dźwięk. I co równie ważne, pomieszczenie w którym zestaw głośników pracuje. Akustyka w studio nagraniowym i w miejscu odsłuchu to połowa muzyki. Dlatego np. warto sprawdzić gdzie były nagrane płyty, które lubicie i dlaczego to jest Abbey Road Studio gdy macie Bowersy (ponieważ BW są używane jako monitory w tym studio). 

Prawdopodobieńśtwo usłyszenia różnicy powyżej 48kHz w 24 bitach graniczy ze szczęściem, wymaga świetnego sprzętu, świetnej akustyki pomieszczenia i daru w postaci słuchu absolutnego, utworu, który faktycznie został zarejestrowany przy użyciu takcih nastawień..... i szczęścia w blind teście.

 

3 godziny temu, Piotr Sonido napisał:

Idąc tym tropem rozumowania które rozwiązanie w formach audio według ciebie jest dobre?

Tak. Kup urządzenie, które może być transportem lubianej przez Ciebie platformy streamingowej (np. TIDAL, czy tam Spotify, Apple Music) i nie oglądaj się za drogimi rozwiązaniami, ponieważ nie idzie za tym wartość. Najważniejsza rzecz to:

- Twój streamer/odtwarzacz ma łączyć się z usługą bezpośrednio i przekazać sygnał drogą cyfrową do (wybierz swoją opcję: DAC, preamp z DACiem, wzmacniacz zintegrowany z DAC, amplituner itd.) Dlaczego cyfrową? Ponieważ te urządzenia są zazwyczaj słabe w konwersji sygnału i chcesz to robić urządzeniem, które jest do tego dedykowane.

Nie kupuj streamera, do którego musisz wysyłać muzykę za pośrednictwem telefonu używając protokołów typu Chromecast, AirPlay, AirPlay2, Bluetooth ponieważ jest to zawsze strata. Urządzenie ma łączyć się samodzielnie z usługą i umożliwić Ci kontrolowanie tej usługi/urządzenia za pośrednictwem kontrolerów typu pilot, telefon, tablet. Nie powinieneś odtwarzać muzyki na telefonie i wysyłać do streamera. To jest kluczowe.

Dlatego Apple TV4K dające lossless 24bit/48kHz nie jest głupim pomysłem.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale właśnie no i wychodzi że taki bluos i tidal i Spotify z którego korzystam mi to daje 🙂

łączę się bezpośrednio 🙂

connectem

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spotify Connect gra ciszej i mniejszą dynamiką od Chromecast. Przynajmniej  tak było 1,5 roku temu, gdy go używałem. Spotify od 5 lat obiecuje HiFi i nie mogą tego dowieźć, problemy są na poziomie licencji. Nie spodziewałbym się tutaj zmian. Tidal to nie moja bajka. Jeśli potrafili ludzi oszukiwać w temacie MQA, to ja takiej firmie nie wierzę. 0 kredytu zaufania.

Jeśli odpowiada Tobie Node w cenie 2.500 zł to 👍. CXN w cenie 5k też będzie świetnym wyborem. Możesz też kupić NAD M50.2 za 20k, sufit zdaje sie być wysoko. Jest wiele urządzeń na rynku, niestety za tymi cenami nie zawsze idzie wartość. A przede wszystkim nie idzie technologia.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
23 godziny temu, pawel.pl napisał:

Różnica wynikająca z częstotliwości próbkowania 192 kHz (hires lossless od apple) w zakresie wysokich częstotliwości może przyczynić się do bardziej precyzyjnego odwzorowania dźwięków znajdujących się na granicy lub powyżej słyszalnego zakresu przez człowieka. W praktyce jest to obszar poza słyszalnym spektrum ludzi.

Różnica wynika głównie ze względu na filtry obcinające zakres wysokich tonów. Jeżeli masz dostępne 22kHz to już zaczyna brakować miejsca. Stąd też czasem na niektórych sprzętach może lepiej zabrzmieć dedykowany upsampling i przesunięcie filtrów poza zakres słyszalny. Nie wspomnę o korzyściach z 24 bit volume. Co nie zmienia faktu że sam słucham w 16/44,1, bo tak brzmi u mnie najlepiej i to pomimo tego że 2-3bity tracę na cyfrowy volume (headroom - walka z przesterem cyfrowym). Ale to akurat wynika z ograniczeń daca/interfejsu który używam. Ale już np. na Qutest wolałem słuchać wersji 24/192 niż 16/44,1 z Qobuza.

23 godziny temu, pawel.pl napisał:

Nie kupuj streamera, do którego musisz wysyłać muzykę za pośrednictwem telefonu używając protokołów typu Chromecast, AirPlay, AirPlay2, Bluetooth ponieważ jest to zawsze strata. Urządzenie ma łączyć się samodzielnie z usługą i umożliwić Ci kontrolowanie tej usługi/urządzenia za pośrednictwem kontrolerów typu pilot, telefon, tablet. Nie powinieneś odtwarzać muzyki na telefonie i wysyłać do streamera. To jest kluczowe.

Bluetooth jest stratny, co też słychać od razu. A gdzie jest strata w chromecast czy np upnp? U mnie np. Mconnect po upnp do maliny daje trochę lepszą jakość niż natywne Qobuz czy Tidal działające na Volumie. Może to wynikać z dodatkowego obciążenia systemu.

23 godziny temu, pawel.pl napisał:

Jeśli ktoś pracuje w studio na 16 bitach i 44.1kHz (w takiej jakości rejestruje i obrabia dźwięki) i taki master opuszcza studio, to sorry - ale nic nam z DAC'a 192 kHz w streamerze/Preampie/CD/Integrze.

Raczej nikt tak nie pracuje 🙂 a upsampling jak pisałem wyżej może w niektórych dacach, dać lepszą jakość dźwięku ze względu na brak filtrowania zakresu słyszalnego.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Pomoc dla Alana 1%KRS 0000037904(32459 MAŁECKI ALAN)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
W dniu 3.07.2023 o 20:52, pawel.pl napisał:

Apple TV4K 3rd gen. + rozdzielacz sygnału HDMI/SPdif

Mógłbyś wrzucić jakiś link do tego rozdzielacza? Tez się zastanawiałem nad Apple TV, ale nie wiedziałem jak wyjść cyfrą z dźwiękiem. Da się wyjść jednocześnie z Apple TV na dac i telewizor?

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, marcinmarcin napisał:

Jeżeli masz dostępne 22kHz to już zaczyna brakować miejsca

Chcesz powiedzieć, że słyszysz dźwięki o częstotliwości 22kHz? 🙂 Pomijam fakt nadludzkich zdolności, to chyba nie jest przyjemne? Pewnie słyszysz dźwięki wydawane przez urządzenia elektroniczne w samochodzie, przez zasilacze itd. Takie dźwięki to piski, nie zazdroszczę. Większość ludzi po 40tce nie słyszy 16kHz.

1 godzinę temu, marcinmarcin napisał:

Nie wspomnę o korzyściach z 24 bit

O tym już pisaliśmy. Apple Music lossless ma 24 bity/48kHz. 24 bity robią robotę! 

1 godzinę temu, marcinmarcin napisał:

A gdzie jest strata w chromecast czy np upnp

UPnP to standard komunikacji sieciowej, który pozwala urządzeniom w sieci domowej na automatyczne odnajdywanie się, łączenie ze sobą, automatyczną konfiguracje i transmisję danych. Nie trzeba ręcznie przypisywać im portów do komunikacji itd. Nie ma tutaj żadnej straty.

Z Chromecasterm jest różnie 😞. Zależy od implementacji urządzeń, które łączą się ze sobą. Są takie, które dają max. 16bitów i 44.1kHz, a są takie, które dają 24 bity i 96kHz. Problemem jest też płynność transmisji, kiedy jej nie ma dźwięk "rozmywa się". Sprawne ucho może to usłyszeć na utworach, które dobrze zna. Czasami coś wybrzmi inaczej, jakby był tam jakiś algorytm, który łata braki.

2 godziny temu, marcinmarcin napisał:

Raczej nikt tak nie pracuje 🙂

Niestety biblioteka płyt mówi coś innego

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
16 minut temu, essewissa napisał:

Mógłbyś wrzucić jakiś link do tego rozdzielacza? Tez się zastanawiałem nad Apple TV, ale nie wiedziałem jak wyjść cyfrą z dźwiękiem. Da się wyjść jednocześnie z Apple TV na dac i telewizor?

Jasne. Poniżej załączam instrukcję producenta, w której są faktyczne parametry (niektóre oferty na Alledrogo są z błędami).

Używam dwóch takich urządzeń, jednego do PlayStation5, drugiego do Apple TV4K. Wpinam je do urządzenia i wychodzę HDMI (3m) do projektora 4K i światłowodami (15 m) do Rotela. Nie mam problemów z framerate, dostaję pełną chrome 4:4:4 z HDR i 4K@60Hz. Audio kryształ. Także działa jak należy ☺️.

Ten rozdzielacz ma 2 zalety:
1. Ma wbudowany HDMI o przepustowości 18Gbps, więc zajmuje mniej miejsca niż: kabel + konwenter + kabel
2. Nie ma zewnętrznego zasilania. Z tyłu urządzenia jest micro USB, do którego kupiłem sobie krótki kabelek micro USB (w zestawie jest dłuższy). Kabelek wpinam bezpośrednio do portu USB w gniazdku zasilającym.

Urządzenie: 
HDMI Digitus DA-70475

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )


Kabelek 25 cm:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )


Gniazdko:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Artboard.jpg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, pawel.pl napisał:

Spotify Connect gra ciszej i mniejszą dynamiką od Chromecast. Przynajmniej  tak było 1,5 roku temu, gdy go używałem. Spotify od 5 lat obiecuje HiFi i nie mogą tego dowieźć, problemy są na poziomie licencji. Nie spodziewałbym się tutaj zmian. Tidal to nie moja bajka. Jeśli potrafili ludzi oszukiwać w temacie MQA, to ja takiej firmie nie wierzę. 0 kredytu zaufania.

Jeśli odpowiada Tobie Node w cenie 2.500 zł to 👍. CXN w cenie 5k też będzie świetnym wyborem. Możesz też kupić NAD M50.2 za 20k, sufit zdaje sie być wysoko. Jest wiele urządzeń na rynku, niestety za tymi cenami nie zawsze idzie wartość. A przede wszystkim nie idzie technologia.

No właśnie w cenie 2500 dostajesz noda z najlepsza aplikacja jak chodzi o stabilność i działanie i dodatkowo hdmi arc. Aktualnie korzystam z cxn i aplikacja zdecydowanie leżała mi od Noda, większy potencjał brzmieniowy ma cnx to mogę stwierdzić z miejsca ale użytkowanie już nie takie:/ zdecydowanie przydało by się urządzenie o dobrym ciepłym brzmieniu z BluOS na stanie 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
26 minut temu, pawel.pl napisał:

Używasz CXN jako Daca czy tylko transport?
HDMI ARC to fajna rzecz. Szkoda, że Node nie ma wyjścia HDMI.

Node 3 generacji i x ma hdmi arc, używam ich Daca sprawdzałem Node i cxn i cxn gra bardziej przestrzennie i mniej ciemno. Ale to nadal nie to. Myslalem czy nie sprawdzić tez nada c658 z moim zestawem ale dużo osób mi mówi by dołożyć jak już do Rose bo gra mniej cyfrowo.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Dołącz do dyskusji

    Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
    Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

    Gość
    Dodaj odpowiedź do tematu...

    ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

     Udostępnij



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.